mart2 kirjutas:Some kirjutas:... oli VW ja Subaru laubakas teel - VW juht suri, Subaru juht osutus tervisekontrollis vigastuteta. Vist päris hea, et mu kallis kaasa Outbackiga liikleb.
Nojah, Outbackil on bokser kergel kaldus ja disainitud laubaka korral taha-alla liikuma, säästes seega juhi ja kaassõitja jalgu.
Autode turvalisus on palju enamat, kui mootori kuhugi minemise disainimine.
Kui sa raske avarii teinud autosid lähemalt uurid, siis tavaliselt on mootor jäänud siiski võrdlemisi paigale, mootoriseina ette.
Enamjaolt teevad avariis tööd siiski muud turvalahendused, nagu esiotsa avariienergia summutamine, tugev sõitjate salong, õigesti ehitatud turvavöö ja turvapadi ning salong, mis ei vigasta inimest.
Kõige lõpuks loeb ka õnn ja autode erinevus, kuidas avarii täpselt läheb.
Samuti on tähtsal kohal turvavarustuse õige kasutamine.
Kuid, kui sind auto turvalisus huvitab, siis tuleb uurida konkreetse generatsiooni mudelit, vaadata selle turvateste ja võrrelda teistega.
Külajutud ei maksa selle koha pealt midagi, kui vaadelda reaalseid avarisiid, siis tuleb autode turvalisust tunda ja neid avariisid piisavalt põhjalikult analüüsida, et aru saada, kumba auto turvalisus parem oli ja miks avarii nii läks nagu ta läks.
Külajuttude põhjal käib asi nii, et oli mitme auto avarii ja ühes enda lemmik autos ei saadud viga ja siis räägitakse, kui turvaline see oli.
Samas asja lähemalt uurides selgub, et näiteks auto, milles pääseti ilma ühegi kriimuta osaldes vaevu avariis ja sellepärast seal nii hästi läkski.
Samal ajal võib mõne vana autoga vaid riivates surmalaks olla, kuna õiges koguses riivamine on autode jaoks raske katumus ja vanad autod ei paku seal erilist kaitset, ainult uuemad.
Jutt siis small overlap turvatestist
https://www.youtube.com/watch?v=nnRIwQn9SA8
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.