Autotehnikateema
Täpselt nii oligi, immo on kesklukuga kuidagi seotud (ei viitsinud veel hetkel süvenema hakata), immo tuluke ei hakanud kah vilkuma. Pasuna juurest tundlikkus nulli ja käis poolest pöördest .Lawrence kirjutas:Lülitasite alarmiploki välja alarmivõtmega. See oskab ikka igasuguseid huvitavaid anomaaliaid autol põhjustada.
sitt päev, kellele kurdad
Huvitavad lood. Lisan ühe eelmisest hilissügisest. Tegu mersu veokaga, aastast 1985 või miskit. Korraliku V-6 mootoriga. Siiamaani toimis ilusti. Järsku hakkab käivitamisel hirmsat tumedat tomu välja ajama, jõudu ei ole ja tundub nagu sõidaks masuudiga. Suur kolleegium koos, selge, mootor kottis vaja remonti saata. Juht sama meelt. Remont aga võtaks üüratu aja, masinal on lumesahk ees ja mulle hindamatu tööväärtusega. Hakkan vaikselt ühte viga kahtlustama, ronin kabiini. 10 sekundit ja masin töötab siiamaani
Vene veokatel ja ka uuematel lääne omadel seda viga olla ei saa.
Vene veokatel ja ka uuematel lääne omadel seda viga olla ei saa.
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Nii ta oli, aga huvitav oli asja juures see, et ligi oli kolm meest, kes tehnikaga ikka väga sina peal. Ja kõik ütlesid et mootor kottis ja remonti. Mersul sureti nupp jala all ja eks ta nii läks.
Aga ok teine keiss. Magirus_deutz, aastast 1972-1978. Lugu nii viie aasta tagune. Sõidab sahamees garaaži ette, midagi seal nikerdas. Ütlesin, siis et aja masin natuke eemale. Paneb käima, mootor teeb hirmsat häält ja tossab kui hirmus. Sureti viga ei olnud, aga jällegi lihtne asi.
Aga ok teine keiss. Magirus_deutz, aastast 1972-1978. Lugu nii viie aasta tagune. Sõidab sahamees garaaži ette, midagi seal nikerdas. Ütlesin, siis et aja masin natuke eemale. Paneb käima, mootor teeb hirmsat häält ja tossab kui hirmus. Sureti viga ei olnud, aga jällegi lihtne asi.
Tuletab mulle kangesti meelde ühte mõne aasta tagust lugu suht uue Ivecoga. Uus juht hiljuti selle auto peale tulnud ja hommikul vaja sõitu minna, kooremgi juba peal, aga pidurid "kinni" ja tee või tina, kohalt ära ei saa. Talvine aeg kah, kerged miinuskraadid väljas. Väike konsiilium koos, sh. paar kunagist ZIL-i juhti. Leidsime, et ju ikka on kondensaatvesi pidurisüsteemis ära külmunud. Mul käis küll korraks peast mõte läbi, et kabiinis kahe istme vahel peaks üks väike kollane nupuke olema, mida peaks piduri maha võtmiseks , kui ma õigesti mäletan, siis üles sikutama, aga noh, mitu "elukutselist" koos ja ei tahtnud ma tarku õpetama ka hakata, seda enam, et mul "suure" lubegi pole ja veoka kogemus piirdub GAZ 52-ga külavahel ringikärutamises. Käisin ja nuiasin oma ülemuselt pudeli piiritust välja, sai see õhupaakidesse lastud, ikka ei midagi. Tekkis juba kahtlus, et äkki on piduriklotsid trumli külge kinni jäätunud, aga siis selgus, et sellel elukal on taga hoopis ketaspidurid. No ja siis jõudis kohale üks teine rekka, selle juhti tuli samuti asja uurima, ronis kabiini, viskas kahe esiistme vahel olnud paberite ja igasugu muu kraami kuhja kõrvalistmele, sikutas seda kollast nupukest, pidurisüsteem tegi "surtsti!" ja oligi korras. Mees ronis kabiinist välja ja teatas oma ametivennale: "Vot nüüd pead mulle küll pudeli tooma!".murdock kirjutas:Huvitavad lood. Lisan ühe eelmisest hilissügisest. Tegu mersu veokaga, aastast 1985 või miskit. Korraliku V-6 mootoriga. Siiamaani toimis ilusti. Järsku hakkab käivitamisel hirmsat tumedat tomu välja ajama, jõudu ei ole ja tundub nagu sõidaks masuudiga. Suur kolleegium koos, selge, mootor kottis vaja remonti saata. Juht sama meelt. Remont aga võtaks üüratu aja, masinal on lumesahk ees ja mulle hindamatu tööväärtusega. Hakkan vaikselt ühte viga kahtlustama, ronin kabiini. 10 sekundit ja masin töötab siiamaani
Vene veokatel ja ka uuematel lääne omadel seda viga olla ei saa.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Sa mõtled seda õhkjahutusega peletist, millel oli V-10 aiste vahel, kui õieti mäletan? Venemaal autojuht pusis aastaid tagasi sarnase hädaga, aga hetkel ei tule põhjus meelde. Oot, see krt tükkis külmaga vist tagurpidi käima kargama , midagi sellist nagu meenuks .murdock kirjutas: Aga ok teine keiss. Magirus_deutz, aastast 1972-1978. Lugu nii viie aasta tagune. Sõidab sahamees garaaži ette, midagi seal nikerdas. Ütlesin, siis et aja masin natuke eemale. Paneb käima, mootor teeb hirmsat häält ja tossab kui hirmus. Sureti viga ei olnud, aga jällegi lihtne asi.
sitt päev, kellele kurdad
Samane jah. Ja krt esimese korraga pihta Starter hüppas sellel pidevalt tagant ära ja läks tagurpidi käima jah. Alguses ei saanud pointile pihta, aga kui summutist suitsu ei tulnud, vaid hakkas kapoti alt tulema oli pilt selge. Juht muidugi hakkas esimese käiguga tagurpidi sõitma, endal jube ehmunud nägu peas Vehkisin kõvasti, jättis seisma ja siis uuesti käima ning asi ants.
Et aga valet muljet ei tekiks (olen küll tõsine ülbik), siis oskan alati abi küsida inimeste käest, kes minust rohkem asjaga kursis, oma veetleval viisil , enamikul juhtudest kriban oma kogemustest .jackpuuk kirjutas:Hea õpipoiss on parem kui s.tt meister .murdock kirjutas:Harjutamine teeb heaks harjutajaks, meistrid sünnivad!
Tahate head videot küsimuseks? Küsin nooremalt kamraadilt, tema nõusolekul lisab ta selle siia.
sitt päev, kellele kurdad
http://www.youtube.com/watch?v=fn0UvcYUeQ8
Klient tuli sõbra juurde rattalaagrit vahetama, pakkuge välja mis tegelikult logises (krdi julgelt ikka sõidetakse ringi, ausalt öeldes oleks paras pea lõhki lüüa ). Tegemist esimese rattaga.
Klient tuli sõbra juurde rattalaagrit vahetama, pakkuge välja mis tegelikult logises (krdi julgelt ikka sõidetakse ringi, ausalt öeldes oleks paras pea lõhki lüüa ). Tegemist esimese rattaga.
sitt päev, kellele kurdad
Mis siis jääb?jackpuuk kirjutas: Põhimõtteliselt küll, aga rooliotsad olid terved .
Hoovad lahti (ei tea küll, kas sel automudelil see võimalik on).
Munakpoldid roolihoova avades koksuvad
Roolilati poolses varda liigendis loks.
Roolilatt ise kere küljes lahti.
Ega siin erilist mõistatust olla ei saa, õige nurga alt vaadates näeks vea hetkega ära.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 74 külalist