Autotehnikateema
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Registrist ühe auto müügikuulutuse järgi võetud andmed, W124 kerega E250 diisel automaat
MASSID
Täismass 2180 kg
Registrimass 2180 kg
Tühimass 1545 kg
Kandevõime 635 kg
Piduritega haagise lubatud mass 1900 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
W210 universaal E320 automaat
Täismass 2320 kg
Registrimass 2320 kg
Tühimass 1760 kg
Kandevõime 560 kg
Piduritega haagise lubatud mass 2100 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 4420 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 84 kg
MASSID
Täismass 2180 kg
Registrimass 2180 kg
Tühimass 1545 kg
Kandevõime 635 kg
Piduritega haagise lubatud mass 1900 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
W210 universaal E320 automaat
Täismass 2320 kg
Registrimass 2320 kg
Tühimass 1760 kg
Kandevõime 560 kg
Piduritega haagise lubatud mass 2100 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg
Autorongi mass 4420 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 84 kg
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Kapten Trumm kirjutas:Mõni näide äkki praktikast kah, kus väike mikromootor paljude käikudega kiirem on?
Kui mootoril on piisavalt jõudu, et kõikidel käikudel rehve suitsetada, siis ei oma kiirenduseks absoluutselt tähtsust, kas tal on 4 või 8 käiku.
Renault Talisman Grandtour universaal vs Subaru Outback
https://www.auto24.ee/new/compare.php?c=2914705,3457440
Või siis:
https://www.auto24.ee/new/compare.php?c=2914705,3063826
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Uuesti ei tahaks proovida? Ses mõttes, et nii lolli võrdlust ei taha mitte kommentaaridagi.
Antud juhul pole see käikude arv isegi mitte teisejärguline faktor.
Antud juhul pole see käikude arv isegi mitte teisejärguline faktor.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Kapten Trumm kirjutas:Uuesti ei tahaks proovida? Ses mõttes, et nii lolli võrdlust ei taha mitte kommentaaridagi.
Sinu tingimused. Kui soovid midagi muud, siis täpsusta.
Võib olla on küsijas viga?
Need on umbes sama klassi autod.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ma ei suuda kuidagi näha selle Renault 7 käigu rolli selles marginaalselt paremas (0,4 sek) 0-100 kiirenduses.
Ka tavalise 5-käigulise käsikastiga oleks see Subaruga võrreldes vähemalt samakiire.
Pigem tundub see roll hoopis olevat Renault tunduvalt suurem pöördemoment (Renault on turbomootoriga, Subari vabahingavaga) ja Subaru suurem mass (Subaru on neliveoline, Renault esiveoline).
Ka tavalise 5-käigulise käsikastiga oleks see Subaruga võrreldes vähemalt samakiire.
Pigem tundub see roll hoopis olevat Renault tunduvalt suurem pöördemoment (Renault on turbomootoriga, Subari vabahingavaga) ja Subaru suurem mass (Subaru on neliveoline, Renault esiveoline).
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Mõlema auto tühimass mass ca 1600 kg, 1657 vs 1615
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Turboga mikromootoritel on palju käike mitte heaks kiirenduseks, vaid seepärast et nende mootorite ökonoomne pööretevahemik on üsna kitsas ja selles püsimiseks on vaja rohkem käike. Antud juhul ei anna Renaultile edumaad mitte 7 käiku, vaid tunduvalt suurem pöördemoment, mis turbomootorile tüüpiliselt on aetud küllalt laugeks (vähemalt 140 hp versioonil kehtib see 1800-4000 pööret).
Minu tööautol näiteks on ökonoomne vahemik 1500-2000 pööret ja selles püsimiseks on see komplekteeritud 6-käigulise käsikäigukastiga.
Minu tööautol näiteks on ökonoomne vahemik 1500-2000 pööret ja selles püsimiseks on see komplekteeritud 6-käigulise käsikäigukastiga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
S klassi 600 mersul oli ka mingiaeg selline häda, et kandevkere vajus läbi ja need kutsuti tagasi...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Kes veolooma otsib, siis traditsiooniliselt on selleks universaalkerega E-klassi Mercedes, juba W123 alates. Mahutab palju, veab palju.
Paadi vedamisega on muidugi selline lugu, et kui see vedamine eeldab ka vettelaskmist libedavõitu kaldapealselt, siis seal kaheveolised autod hästi ei tantsi.
Neliveoga tuleb muidugi ettevaatlik olla, et siduripoodi järgmine päev mitte minna. Korraliku betoonslipiga pole see nii kriitiline, kui paat just väga raske pole.
Kaldapealt paadi tirimiseks on väga hea nt Volvo XC70, ainult neil on millegipärast lubatud kaunis hale piduriteta haagise mass, samas kui piduritega on täiesti soliidne.
Paadi vedamisega on muidugi selline lugu, et kui see vedamine eeldab ka vettelaskmist libedavõitu kaldapealselt, siis seal kaheveolised autod hästi ei tantsi.
Neliveoga tuleb muidugi ettevaatlik olla, et siduripoodi järgmine päev mitte minna. Korraliku betoonslipiga pole see nii kriitiline, kui paat just väga raske pole.
Kaldapealt paadi tirimiseks on väga hea nt Volvo XC70, ainult neil on millegipärast lubatud kaunis hale piduriteta haagise mass, samas kui piduritega on täiesti soliidne.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
S Klassi kohta niipalju: Saksa insenerid konstrueerisid selle auto isikutele, kes istuvad taga ja neile ei tulnud ega tule ka praegu pähe, et s klassi ostjaskond on huvitatud järelkäru vedamisest. Sellise auto ostjal on teised inimesed selleks. Ka praegu ei saa paljudele tipp mudelitele kärukonksu. Kui vajad käru vedamise funktsiooni siis järelikult ei ole see auto sulle.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Kui S-klassi omanik tahab midagi vedada, siis ostab ta uue S-klassi ja laseb selle ümber ehitada universaaliks mõnes kereehituse firmas
Tegelikult on see käruteema tulnud teise ja kolmanda ringi omanike poolt, kes ei lange kokku uue auto ostja profiiliga.
On vähem rahakamad (universaaliks ümberehitus ei tule kõne alla) ja laiemate vajadustega.
NB! Pange Google otsingusse "mercedes S-klass station wagon" ja see polegi nii vähelevinud tegevus.
Isikud, kes täna tarbivad taolist W126 kerega S-klassi, on vägagi erinevad sellest, kes kunagi selle ümberehituse peale teise auto hinna kulutas. Ümber ehitavad samad firmad, mis ehitavad sõiduautodest kiirabi ja matuseautosid.
Tegelikult on see käruteema tulnud teise ja kolmanda ringi omanike poolt, kes ei lange kokku uue auto ostja profiiliga.
On vähem rahakamad (universaaliks ümberehitus ei tule kõne alla) ja laiemate vajadustega.
NB! Pange Google otsingusse "mercedes S-klass station wagon" ja see polegi nii vähelevinud tegevus.
Isikud, kes täna tarbivad taolist W126 kerega S-klassi, on vägagi erinevad sellest, kes kunagi selle ümberehituse peale teise auto hinna kulutas. Ümber ehitavad samad firmad, mis ehitavad sõiduautodest kiirabi ja matuseautosid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Kapten Trumm kirjutas:Kuna mikromootoritel on see vahemik väga kitsas ja väljaspool seda vahemikku on harilikult puuks, siis peabki olema palju käike, et auto üldse edasi liiguks.
Mul on garaazis 2,4 turbomootoriga Volvo, mille mootor toodab 280 Nm pöördemomenti 1800-5000 pööret (graafik on horisontaalne joon). No sada korda pole siin vajalik 6 või 8 käiku, linnaliikluse tempos püsimiseks võib vahetada kohe 1-lt 3le ja 3-lt 5ndale.
Korduvalt on küsitud, et mis auto härral on ja härral pole olnud mune seda välja öelda, siis peab tegutsema kohvipaksu pealt.
Puusalt pakkudes võib tal olla näiteks V70 1996-2000 2.4 Turbo 143kw 270nm 4-käiguline ATM. Kiirendus 0-100km/h 8,4sek. (andmed võivad olenevalt andmebaasist veidi kõikuda ja ka autost, mida härra omab).
Võtame vastu Octaviad 2017-2019:
1.8 TSI 134kw 7-käiguline DSG. Kiirendus 0-100km/h 7,4sek.
1.5 TSI 110kw 250nm 7-käiguline DSG. Kiirendus 0-100km/h 8,3sek.
1.4 TSI 110kw 250nm 7-käiguline DSG. Kiirendus 0-100km/h 8,2sek.
1.0 TSI 86kw 200nm 7-käiguline DSG. Kiirendus 0-100km/h 10sek.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40226
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Mul pole kahjuks automaat-Volvot ja see on põlvkond uuem, 147 kW, 280Nm, 5ne käsikast, 0-100 peaks olema 7,6 sek ja Vmax 210 kmh.
Ainus automaadiga (4 käiku) auto on mul Mercedes C36 AMG, 3,6 liitrit, 208 kW, 385 Nm, 0-100 6,7 sek ja Vmax ametlikult 250 kmh.
Ainus automaadiga (4 käiku) auto on mul Mercedes C36 AMG, 3,6 liitrit, 208 kW, 385 Nm, 0-100 6,7 sek ja Vmax ametlikult 250 kmh.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Kapten Trumm kirjutas:Turboga mikromootoritel on palju käike mitte heaks kiirenduseks, vaid seepärast et nende mootorite ökonoomne pööretevahemik on üsna kitsas ja selles püsimiseks on vaja rohkem käike. Antud juhul ei anna Renaultile edumaad mitte 7 käiku, vaid tunduvalt suurem pöördemoment, mis turbomootorile tüüpiliselt on aetud küllalt laugeks (vähemalt 140 hp versioonil kehtib see 1800-4000 pööret).
Minu tööautol näiteks on ökonoomne vahemik 1500-2000 pööret ja selles püsimiseks on see komplekteeritud 6-käigulise käsikäigukastiga.
Seega Sinu küsimus on saanud vastatud:
Mõni näide äkki praktikast kah, kus väike mikromootor paljude käikudega kiirem on?
Seega Sa vaidled teemas, kus Sa arvad, mitte ei tea.
Re: Autoteema
Kapten Trumm kirjutas:Mul pole kahjuks automaat-Volvot ja see on põlvkond uuem, 147 kW, 280Nm, 5ne käsikast, 0-100 peaks olema 7,6 sek ja Vmax 210 kmh.
Ainus automaadiga (4 käiku) auto on mul Mercedes C36 AMG, 3,6 liitrit, 208 kW, 385 Nm, 0-100 6,7 sek ja Vmax ametlikult 250 kmh.
Nüüd on asi klaar. Oleksid võinud kohe õiged lähteandmed anda. Poleks üldse hakanudki võrdlema väikese mootoriga ATM kastiga autot ja manuaali või nii suure mootoriga asjaga.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 25 külalist