Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Jaanus2
Liige
Postitusi: 3835
Liitunud: 31 Mai, 2007 13:17
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Jaanus2 »

Tünn oli suur sellepärast, et liiga tihti tankima ei peaks. See oli tülikas protseduur ja stabiilse gaasi saamiseks läks natuke aega, kohe sõitma hakata ei saanud. Selle Žiguliga sai kindlasti sõita, aga mitte väga kaua. Olid veel puusütt kasutavad generaatorid. Kütus kallim, aga generaatori ehitus lihtsam (põlemisel ei teki tõrva, gaasi puhastus lihtne). Praegu saaks kasutada tanklas müüdavat grillsütt.
Kõrvaltvaataja
Liige
Postitusi: 236
Liitunud: 23 Okt, 2005 20:43
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Kõrvaltvaataja »

Mul selline aparatuur kuuriall olemas, veoauto oma.Suure Sõja ajal sakslastelt pihta pandud.Kasutamata kujul.Nüüd tuleb hakata klotse saagima!
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5210
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!

Postitus Postitas Manurhin »

Some kirjutas:Hirmus tahtmine oleks sellise küdeva puugaasigeneraatoriga kuhugi tanklasse kabanossi ostma keerata :P
Omal ajal kehtis reegel, mille kohaselt puugasigeneraatoriga autoga oli rangelt keelatud sõita naftabaasi või vedelgaasiterminali territooriumile, samuti heinahoidlasse. Aga üht gaasigenekaga GAZ-52 ma isegi mäletan. Nägin sellist elukat Tartus millalgi nii 25-30 aastat tagasi. Kelle oma see oli või mis sellest autost edasi sai, paraku ei tea.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 802
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Tegelane5 »

Ajad on edasi läinud, Ukraina spetsid töötavad uusi lahendusi välja :dont_know: :lol:
Meil küll plastikut niimoodi jões ei vedele aga no midagi leiaks ikka. Ehk siis puugaasi asemel kasutatakse plastikut ja saadud gaas trambitakse kompressoriga gaasiballooni.
Ning siis juba tavaline gaasiga töötav sisepõlemismootor.
https://youtu.be/N1O6BK0B-eo
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Kasutaja avatar
paadikapten
Liige
Postitusi: 305
Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!

Postitus Postitas paadikapten »

Manurhin kirjutas:
Some kirjutas:Hirmus tahtmine oleks sellise küdeva puugaasigeneraatoriga kuhugi tanklasse kabanossi ostma keerata :P
Omal ajal kehtis reegel, mille kohaselt puugasigeneraatoriga autoga oli rangelt keelatud sõita naftabaasi või vedelgaasiterminali territooriumile, samuti heinahoidlasse. Aga üht gaasigenekaga GAZ-52 ma isegi mäletan. Nägin sellist elukat Tartus millalgi nii 25-30 aastat tagasi. Kelle oma see oli või mis sellest autost edasi sai, paraku ei tea.
Järvamaal oli paar tükki veidi hiljemgi.

https://www.postimees.ee/1842933/jarva- ... ma-puukute

Kas need veel sõidavad, ei ole teada.
Vaatame siis, mis siin toimub...
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40204
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

klemmikas kirjutas:Ütleme nii, et selle BMW vastu olid Superbid igati asjalikud ja vajalikud, kuid kindlasti jäi ka varu.
Paneme klemmika GTA mängu vaimus edasi.
Fotol olev BMW oli 330xd, nelivedu 3,0 diisel 135 kW
Pildi paistavad all üsna kulunud suverehvid, kuid Superb on naastrehvidega.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mongol
Liige
Postitusi: 1308
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mongol »

Kapten Trumm kirjutas: Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:
Miks? Kus sa reaalselt sellist kiirust kavatsed arendada? Eeldan, et tegu tänavaautoga, mitte kiirenduspilliga.

Oled sa üldse 230+ kiirustel sõitnud? Autoga kasvõi, tsiklist ei räägi.
professional retard
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40204
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Aju muudatuste paketi sees oli ilma lisarahata ka see, mõtlesin, et las siis teevad, kui see ei maksa midagi.
Ma ei tegele tänavakihutamisega ega võidusõitmisega. Ehitan mõnikord autosid kui aega on.
Olen ikka selliste kiirustega sõitnud, lennuväljal olen selle 250 piiraja ka ära näinud (spido näitab siis juba 270).
Maanteel kunagi nooremana olen 230 näinud, aga see oli juba ammu. Elu on armas.

Ahjaa, politsei Superbiga võidu pakkuda pole tegelikult plaanis, räägin seda Klemmika ärritamiseks :D
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
mongol
Liige
Postitusi: 1308
Liitunud: 13 Aug, 2008 21:58
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas mongol »

Ütleme nii, et autoga politseilt eest saada pole kuigi tõenäoline tänapäeval. Saadki eest ära, siis omanik vastutab roolisolija tuvastamise eest ja saab reeglina uduajamise eest päris julmalt trahvi (maksimumääral üldiselt). Kaherattalistega eestärapääsemist ei tahaks kommenteerida, tekib lolle mõtteid võibolla mõnel, aga tõenäosus puhtalt pääseda on märksa suurem.
professional retard
AMvA
Liige
Postitusi: 3549
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas:
.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:
135 kW Bemm ja 270 :lol: , unista edasi.
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210
klemmikas
Liige
Postitusi: 343
Liitunud: 27 Jaan, 2017 20:12
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas klemmikas »

Kapten Trummi jutt kisub pigem jama ajamise ja ulmevaldkonda.
Kui su juttu mingi imenipiga tõsiselt võtta, siis su jutt ju ainult kinnitaks seda, et on vaja 200kW Superbe või Audi RS6-si.

135kW BMW aju muudatusega 223 km/h tippkiiruse pealt 270 km/h peale, pelgalt aju muudatusega?
Palun, kui sa autodega väga kursis pole, siis ära vähemalt päris jama ka aja eksole?
Lisame ka sede, et üldjuhul on need autod tehaseseades.
Lisan siia juurde, et selle musta Superbi tippkiirus on 233.


Selline võimsuse kasv oleks võimalik ainult turborõhu suurendamisega, mida ilmselgelt originaalturbo ei paku ning ilmselgelt ei peaks ka mingi sõlm, seda võimsust vastu ega õhurõhu suurenemist silindris.
Eesotsas lendaks kahemassiline hooratas.
Edasi ma ei taha teada, kui ebastabiilne on see vana Bemm 270 pealt.


Tulles asja juurde tõsisemalt, on alati võimalik osta või ehitada auto, mis on politsei omast kiirem, aga selleks on vaja ka vastavat juhti ja kohti, kus seda kasutada.
Meie politseiautod on juba piisavalt kiired, et nende eest on väga raske ära saada isegi oluliselt kiirema autoga.
Jah, hästi organiseerides ja vastava juhi poolt on see võimalik, õnneks küll pigem harv nähtus, kui tihe.
Kuid see harv nähtus ongi põhjus, miks ma tahaks 200kW Superbe või Audi RS6-si politseile, teatud hulgal, ehk siis Kapten Trumm, tänan minu jutu kinnitamise eest, et on vaja ka võimsamaid autosid politseile, lisaks praegustele.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Illike
Liige
Postitusi: 814
Liitunud: 15 Jaan, 2013 9:51
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Illike »

Minu arust peksate te akf Trummi ilmaasjata. Ta kirjutab ühe auto aju. Me ei tea mis autoga tegemist oli.
Väino
Liige
Postitusi: 694
Liitunud: 10 Aug, 2009 20:18
Asukoht: Virumaa
Kontakt:

Re: Autoteema

Postitus Postitas Väino »

Ja lisaks ei kirjutanud ta võimsuse lisamisest, vaid piiraja eemaldamisest.
vanahalb
Liige
Postitusi: 2640
Liitunud: 21 Juun, 2009 18:48
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas vanahalb »

AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:
.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:
135 kW Bemm ja 270 :lol: , unista edasi.
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210
Võimsus ja maksimaalkiirus pole alati üksüheselt seotud. Kiirus lõpeb tihti siis ära kui mootoril pöörded piirajasse lastakse. See oleneb siis käigukasti ja peaülekande numbritest.

158 KW rootslane läheks mõne teise kastiga kindlasti rohkem kui 210.. Mu kunagine 165 KW Audi sõitis GPS järgi 235 ja praegune 180 KW 250 kuni kiiruspiiraja ette tuleb . Tal on natuke suuremad rehvid kui ette nähtud ja spido näitab sellepärast ohtlikult täpselt

Saksamaal saab selliseid loomkatseid teha ja mõnel teelõigul ka Poolas. Sakslaste värkstoad suudavad neist autodest ka ca 300 välja pigistada nii et välimus jääb tavaliseks " hallmetallikdiisliks" ja kõik on täiesti tänavalegaalne.
AMvA
Liige
Postitusi: 3549
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark

Postitus Postitas AMvA »

vanahalb kirjutas:
AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:
.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:
135 kW Bemm ja 270 :lol: , unista edasi.
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210
Võimsus ja maksimaalkiirus pole alati üksüheselt seotud. Kiirus lõpeb tihti siis ära kui mootoril pöörded piirajasse lastakse. See oleneb siis käigukasti ja peaülekande numbritest.

158 KW rootslane läheks mõne teise kastiga kindlasti rohkem kui 210.. Mu kunagine 165 KW Audi sõitis GPS järgi 235 ja praegune 180 KW 250 kuni kiiruspiiraja ette tuleb . Tal on natuke suuremad rehvid kui ette nähtud ja spido näitab sellepärast ohtlikult täpselt

Saksamaal saab selliseid loomkatseid teha ja mõnel teelõigul ka Poolas. Sakslaste värkstoad suudavad neist autodest ka ca 300 välja pigistada nii et välimus jääb tavaliseks " hallmetallikdiisliks" ja kõik on täiesti tänavalegaalne.
Üldiselt on võimsus ja tippkiirus omavahel seoses, käigukasti viimane käik optimeeritakse tavaliselt sedasi, et tavaliselt ta viimase käiguga enam pöördeid piirajasse ei saa.
Aga räägiks siis veel veidi faktidest versus Trummi jutuke. E90 kerega 330d võimsus on 170 kW ja max kiirus 242 kmh (nagu panid tähele, mitte mingist 250 pealt piiratud autost pole juttugi ja seda 35 kW võimsama auto puhul)
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist