Autotehnikateema
Ei ole lef loll miis, selline asi võib juhtuda, kuid kuna see vigur oli teada ja proovisime järgi, mkmm polnud see häda.lef kirjutas:pump imes kütusepaagi vaakumisse sest paagi tuulutustoru umbes(siuke äda mu vanal dislal oli kord) vöi ehk paagisisese küttevötu toru ots(filter) umbes et kätte äi saa-kui bemaril midagi sellist on?
vöi küttetorud äkitse vägagi lömmis ja bena änam hästi läbi äi mahu?
Viga elektriline (ei hakka teid rohkem piinama ), kuid nimelt mis tegi seda sigadust?
sitt päev, kellele kurdad
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
See oli nii loll viga, et võibki pakkuma jääda.
Tegelikult oli pumba juhe kannatada saanud ja pumbale jõudis mingi 8 volti ainult. Pump sai maha võetud ja surve kontrollitud, kõik oli õige, kui aga pump peal, siis ei olnud enam õige. Madalamatel pööretel suutis see 8 volti pumpa piisavalt ringi ajada. Kui pump kulunud ja survet vähe, siis teeb sama nalja (mida me alguses ka oletasime).
Aga anname uue küsimuse.
90-te algus, sai ostetud Datsun Cherrile ilma mootorita, aga käiguosaga kere.
Moto peale ja esimene sõit, august mööda põigates kiirusel umbes 40.
Külg ees ja hirmuhigi laubal, mis krt. see nüüd pidi tähendama? Tagumised rattad ükshaaval alt, laagrid loksutatud, puksides märgatavaid lõtke ei täheldanud, no krt!
Viiekümnega kruusal kurvi keerates kohe driftib, sama asfaldil 70-ne pealt, no krdi-krt.
Sai korduvalt tagumist otsa uuritud, korras kõik, tagumist otsa kõigutatud kah, amordid viisakad veel.
Külge libistas ainult ühele poole keerates, andke tulla!
Tegelikult oli pumba juhe kannatada saanud ja pumbale jõudis mingi 8 volti ainult. Pump sai maha võetud ja surve kontrollitud, kõik oli õige, kui aga pump peal, siis ei olnud enam õige. Madalamatel pööretel suutis see 8 volti pumpa piisavalt ringi ajada. Kui pump kulunud ja survet vähe, siis teeb sama nalja (mida me alguses ka oletasime).
Aga anname uue küsimuse.
90-te algus, sai ostetud Datsun Cherrile ilma mootorita, aga käiguosaga kere.
Moto peale ja esimene sõit, august mööda põigates kiirusel umbes 40.
Külg ees ja hirmuhigi laubal, mis krt. see nüüd pidi tähendama? Tagumised rattad ükshaaval alt, laagrid loksutatud, puksides märgatavaid lõtke ei täheldanud, no krt!
Viiekümnega kruusal kurvi keerates kohe driftib, sama asfaldil 70-ne pealt, no krdi-krt.
Sai korduvalt tagumist otsa uuritud, korras kõik, tagumist otsa kõigutatud kah, amordid viisakad veel.
Külge libistas ainult ühele poole keerates, andke tulla!
sitt päev, kellele kurdad
- Feeliks_Jalgraud
- Liige
- Postitusi: 898
- Liitunud: 02 Mai, 2008 14:56
- Asukoht: Teises kohas
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 215
- Liitunud: 10 Juul, 2008 20:30
- Kontakt:
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: avrnbr ja 26 külalist