Autotehnikateema
-
- Liige
- Postitusi: 319
- Liitunud: 06 Dets, 2007 20:58
Mure & küsimus
Luugupeetud kaas foorumlased mul mure selline, et minu omandusesd olev Opel Astra 1,4 66 kw, 1997 aasta ei taha enam käivitud. Õigemini käivitub kuna ise tahab. Aku uus, starter kontrollitud. Arvasin et, ehk jubib süütelukupõhi - sai vahetatud, aga ei miskit. Kui tahab siis käivitub , kui ei siis ei käivitu. Ja puudub igasugune seaduspärasus - vahel toimib mitu nädalat või kuud ja siis hakkab jamama. On ehk kellegil olnud kokkupuudet sama teemaga ja oskab suunata-vihjata millega tegu.
Re: Mure & küsimus
Oeh webi kaudu on sellise veateatega muidugi autosid lihtne remontida.
Kõige lihtsam soovitus on et mine teeninduse.
Pakuks et probleemid ilmnevad niiskete ilmadega. Juhtmed ja kontaktid.
Kõige lihtsam soovitus on et mine teeninduse.
Pakuks et probleemid ilmnevad niiskete ilmadega. Juhtmed ja kontaktid.
Re: Mure & küsimus
Moded võiksid selle tõsta õigesse teemasse, selline meil täitsa olemas: "natuke nuputamist tehnikameestele". Pakun välja, et siinse taseme juures leitakse paari päevaga lahendus, endalgi oleks paar soovitust.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Mure & küsimus
Sellist viga on tõesti raske leida, kui remonti viia siis tõenäoliselt on kõik korras ja kui uuesti ära tuua siis käivitub jälle nii nagu " ise tahab".Bomber kirjutas:Luugupeetud kaas foorumlased mul mure selline, et minu omandusesd olev Opel Astra 1,4 66 kw, 1997 aasta ei taha enam käivitud. Õigemini käivitub kuna ise tahab. Aku uus, starter kontrollitud. Arvasin et, ehk jubib süütelukupõhi - sai vahetatud, aga ei miskit. Kui tahab siis käivitub , kui ei siis ei käivitu. Ja puudub igasugune seaduspärasus - vahel toimib mitu nädalat või kuud ja siis hakkab jamama. On ehk kellegil olnud kokkupuudet sama teemaga ja oskab suunata-vihjata millega tegu.
Ühel tuttaval proual oli selline juhus ja jäi õhtul pimedas tee peale, kutsus mind appi. Kobasin pimedas juhtmeid ja proua proovis käivitada. Kui kobasin starteri juurest siis käivitus.
Starteri juht-juhtme klemm andis kindlat ühendust ainult siis kui auto oli remondis, väljaspool garaaži ja pimedas--- kuidas ise tahtis.
Re: Mure & küsimus
Seda oled vaadanud, et ega sul võtmesisest immot ei ole.
Re: Mure & küsimus
Kas mittekäivitumise korral oled ka kontrollinud, mille taha asi jääb - tuli, õli või ajastus?
Calibral oli korra nii, et bensiinipumba relee keeldus voolu läbi laskmast. Olla koguni tüüpviga, raviks piisas kergest koputusest süüdlase pihta.
Calibral oli korra nii, et bensiinipumba relee keeldus voolu läbi laskmast. Olla koguni tüüpviga, raviks piisas kergest koputusest süüdlase pihta.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.
Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga
Võtsin masinal ette plokikaane tihendi vahetamise ja sellega koos kõik rihmad, rullikud veepump, termostaat ja kütuse filter. Kaan käis vahepeal sirgeksfreesimisel ja järgmisel õhtul hakkasime siis kokku lappama. Kõik ilusti koos-korras, panin masina käima. Tööle läks, aga lonkas imelikult. Märgid kontrollisin üle, paigas. Süütejuhtmed kõik korralikult peal, vaakumid seal, kus olema peavad. Pöörde läheb ja kiirendades ei jõnksuta(ainult alguses), aga madalatel jõnksutab ja puterdab. Lisaks veel, et enne kogu seda möllu auto sõitis kenasti, käivitus ja ühtegi probleemi polnud Lahendus tegelikult on väga lihtne ja üldsegi mitte müstiline, aga ajab tagantjärgi naerma, mis mõtted kõik läbi peast käisid, et milles viga võiks olla.
Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab .
Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga
Võtsin masinal ette plokikaane tihendi vahetamise ja sellega koos kõik rihmad, rullikud veepump, termostaat ja kütuse filter. Kaan käis vahepeal sirgeksfreesimisel ja järgmisel õhtul hakkasime siis kokku lappama. Kõik ilusti koos-korras, panin masina käima. Tööle läks, aga lonkas imelikult. Märgid kontrollisin üle, paigas. Süütejuhtmed kõik korralikult peal, vaakumid seal, kus olema peavad. Pöörde läheb ja kiirendades ei jõnksuta(ainult alguses), aga madalatel jõnksutab ja puterdab. Lisaks veel, et enne kogu seda möllu auto sõitis kenasti, käivitus ja ühtegi probleemi polnud Lahendus tegelikult on väga lihtne ja üldsegi mitte müstiline, aga ajab tagantjärgi naerma, mis mõtted kõik läbi peast käisid, et milles viga võiks olla.
Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab .
sitt päev, kellele kurdad
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Karburaatori magnetklapile jäi juhe külge panemata?jackpuuk kirjutas:Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.
Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga
Võtsin masinal ette plokikaane tihendi vahetamise ja sellega koos kõik rihmad, rullikud veepump, termostaat ja kütuse filter. Kaan käis vahepeal sirgeksfreesimisel ja järgmisel õhtul hakkasime siis kokku lappama. Kõik ilusti koos-korras, panin masina käima. Tööle läks, aga lonkas imelikult. Märgid kontrollisin üle, paigas. Süütejuhtmed kõik korralikult peal, vaakumid seal, kus olema peavad. Pöörde läheb ja kiirendades ei jõnksuta(ainult alguses), aga madalatel jõnksutab ja puterdab. Lisaks veel, et enne kogu seda möllu auto sõitis kenasti, käivitus ja ühtegi probleemi polnud Lahendus tegelikult on väga lihtne ja üldsegi mitte müstiline, aga ajab tagantjärgi naerma, mis mõtted kõik läbi peast käisid, et milles viga võiks olla.
Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab .
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
- Standartenführer
- Liige
- Postitusi: 156
- Liitunud: 09 Juul, 2006 14:43
- Kontakt:
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
See peaks olema elektroonilise pritsega ju?Manurhin kirjutas:Karburaatori magnetklapile jäi juhe külge panemata?jackpuuk kirjutas:Järjekordselt nuputamist natukene, tegu mu sõbra autoga, vea kirjeldus tema sõnadega.
Autoks Accord Aerodeck `96 2.0 motoga
Pange pead tööle, järgmine küsimus juba ootab .
Pakuks hoopis, et kütusefilter mingi, panite valepidi vms? A ma ei viitsi mõelda, oleks see putukas silmeall vb siis pakuks pinget...
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Vabandust, et pole vahepeal vastanud, kiired ajad. See on ikka pritsega moto ja viga võis tekkida transpordi käigus (ehkki kaan oli transportimiseks hunniku kaltsu sisse mähitud. Samas võis see tekkida töökojas, kaanega ettevaatamatul ringikäimisel. Viga imelihtne, ühe detaili parameetrid olid natuke rikutud.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Noh, kuhu on meie vanad tehnikagurud kadunud? Viga oli imelihtne, üks küünaldest oli kerge kõksu pihta saanud ja vahet pmst. polnudki, küünlavahe paikaseadmise järel käis moto jälle nagu Shveitsi kell .
sitt päev, kellele kurdad
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: _dumbuser_ ja 25 külalist