Seda oligi arvata, M.O.T.T.Lemet kirjutas:Et mina pole kellelgi pakkunud sõitma õppida, siis ei näe vajadust ka ennast tõestama tulla. Lugupeetav võib üksi minna, kaamera üles panna, sõidu linti võtta ja siis minu poolest kasvõi neegritantsu lüüa, rusikaga rinnale tagudes ja ennast imetledes. Sest enesekiituse rasket tööd ei saa teiste hooleks jätta, nad ra...sad ei võta seda südamega ja kipuvad ärplejat rohkem naljanumbriks pidama
Autotehnikateema
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Blaa-blaa jne. Sama võimsuse ja kaalu suhtega tagaveoline on KUIVAL tunduvalt kiirem ja lihtsamini juhitav (kahjuks on enda hobiauto esiveoline). Nelikveolise koon on liiga raske ja murrab kurvist välja.
sitt päev, kellele kurdad
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Ma parem ei ütle midagi sitasti, muidu lõppeb asi tillipikkuse mõõtmisega juba.mx77 kirjutas:Selle peale ei oska muud öeöda, kui et õpi sõitma.mutionu kirjutas:
Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Kusjuures ma ei saa aru, miks mu soovituse peale sõitma õppida nii leili mindi. Mina ise teen seda vähemalt korra nädalas ja talvel ka tihedamalt.
Esiveolise autoga saab libedal väga edukalt sõita ja ka kiiremini sõita kui tagaveolisega mida näitab ka rallipraktika, lihtsalt sõiduvõtted on hoopis teised ja erinevad tagaveolisega sõitmisest.
Esiveolise autoga saab libedal väga edukalt sõita ja ka kiiremini sõita kui tagaveolisega mida näitab ka rallipraktika, lihtsalt sõiduvõtted on hoopis teised ja erinevad tagaveolisega sõitmisest.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Aga kui tagaveolise esirattad satuvad jääle, siis keera kuhu tahes, ikka läheb otse. Või hakkad hullupööra gaasi tallama, et persega pöörata? Kergelt nagu emmi ja sõrme võrdlemine.mutionu kirjutas:Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Prooviks siis seletada. Lugupeetava üks komment eelmisel poognal oli...Kusjuures ma ei saa aru, miks mu soovituse peale sõitma õppida nii leili mindi
Võrdlevalt siis- selle peale ei oska muud öelda kui et õpi kirjutama.Selle peale ei oska muud öeöda, kui et õpi sõitma.
Kas tundus pisut nagu...üleolevalt naha vahele ronimisena? Või on normaalne lugupeetavat kirjaoskamatuks pidada...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1019
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Kogu lugupidamise juures vaidleks vastu. Kui me tänasel päeval eluaeg esiveolistega sõitnud keskmise juhi võtaksime ja ta keset talve tagaveolisse istutaksime, siis ilma elektrooniliste abilisteta oleks ta varsti põllul. See tähelepanek on isiklike vaatluste põhjal tehtud.Lemet kirjutas:Kogu lugupidamise juures kuulutaks selle tsitaadi küll äärmiselt asjatundmatuks, selle põhjal oleks pidanud sel õndsal nõukogude ajal ju kõik kraavid autosid täis olema- tagavedu ja lisaks veel olematu talvekummide olemasolu. Ja talve saabudes on esivedulisi kraavis tänapäeval ikka kordades rohkem kui tollaseid tagaveolisi. Ning ärge nüüd hakake seletama, nagu oleks toona ainus liiklusvahend olnud ratsasiga ja hobune.Keskmine juht (me oleme tegelikult ju kõik superjuhid:D) ajab talvel ilma elektrooniliste abideta auto ruttu kraavi.
Nõukogude ajaga on olukorda väga keeruline võrrelda, sest muutuud on sisuliselt kõik; teed, autod, teehooldus, juhtide väljaõppe, kiirused, autode koguarv, läbitavad kilomeetrid aastas jne jne.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
- kangelaspioneer
- Liige
- Postitusi: 1044
- Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
- Asukoht: Tallinn/Tapa
- Kontakt:
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Huvitav. Istusin pärast 7-t aastat esiveolistega sõitmist suhteliselt võimsa (200+hj), ühegi abita tagaveolise rooli ja... Pean ütlema, et tagaveoline hoiatab libedusest või millest iganes tunduvalt varem. Kui tagaveoline on kraavis, siis on ta seal üldjuhul sellepärast, et juhi ajumaht ja mootori võimsus ei harmoneerunud, samadel tingimustel oleks kraavi jõudnud misiganes veoga auto.davidsoniharald kirjutas:Kogu lugupidamise juures vaidleks vastu. Kui me tänasel päeval eluaeg esiveolistega sõitnud keskmise juhi võtaksime ja ta keset talve tagaveolisse istutaksime, siis ilma elektrooniliste abilisteta oleks ta varsti põllul. See tähelepanek on isiklike vaatluste põhjal tehtud.Lemet kirjutas:Kogu lugupidamise juures kuulutaks selle tsitaadi küll äärmiselt asjatundmatuks, selle põhjal oleks pidanud sel õndsal nõukogude ajal ju kõik kraavid autosid täis olema- tagavedu ja lisaks veel olematu talvekummide olemasolu. Ja talve saabudes on esivedulisi kraavis tänapäeval ikka kordades rohkem kui tollaseid tagaveolisi. Ning ärge nüüd hakake seletama, nagu oleks toona ainus liiklusvahend olnud ratsasiga ja hobune.Keskmine juht (me oleme tegelikult ju kõik superjuhid:D) ajab talvel ilma elektrooniliste abideta auto ruttu kraavi.
Nõukogude ajaga on olukorda väga keeruline võrrelda, sest muutuud on sisuliselt kõik; teed, autod, teehooldus, juhtide väljaõppe, kiirused, autode koguarv, läbitavad kilomeetrid aastas jne jne.
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Tea, kas see ikka nii hull on...? Omajagu liiklejaid omavad ikka seda tagaveolise oskust vanast ajast ja paljuks siis rahva käes neid elektroonikaga küllastet liiklusvahendeid on? Endalgi uus Berlingo ilma mingi abita, ainsad elektroonilised abimehed on GPS ja Samsung. Ah jaa, viidik esiklaasil kah. Pean ennastki vaid keskmiseks sohvriks ja viimased ajad esivedulistega vaid liigelnud, aga ei usu, et tagavedulisega probleeme tekiks.Kui me tänasel päeval eluaeg esiveolistega sõitnud keskmise juhi võtaksime ja ta keset talve tagaveolisse istutaksime, siis ilma elektrooniliste abilisteta oleks ta varsti põllul.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Garantiikorras teostatavad tööd peab tehas ise kinni maksma, mõni kampaania võiks sedasi(st poogen sellest hooldusest) üsna kulukaks osutuda. Nn firmaesindused on reeglina koostööpartnerid-diilerid, mitte tütarettevõtted, seega majanduslikult on rahakotid vägagi eraldi, st tehasel puudub materiaalne huvi. Firmaesindusi soositakse ikka muudel põhjustel.Kapten Trumm kirjutas:Sõlme vahetamise või hooldamise hõlpsus on autotootja jaoks viiendajärguline probleem - lisaboonus veel see, et auto omanik on sunnitud keerukuse tõttu käima firmaesinduses, firmaesinduste käekäik aga on autotootja huvides.
Et aga autod on sellised, siis tegelik ja sisuline põhjus on (väga) tihe konkurents tootjate vahel. Paraku mõjub (liigne) kiirustamine tootearendusele alati negatiivselt.
Per aspera ad astra!
-
- Liige
- Postitusi: 341
- Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
- Kontakt:
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
See teema -> esivedu v. tagavedu, muutub arutelust kohe ususõjaks. On sel mõtet?
Kuhu see kolksuv M50 jäi?
Kuhu see kolksuv M50 jäi?
Per aspera ad astra!
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Aga kui, aga kui ... oleks mammil propeller, oleks naiskarlson.taara kirjutas:Aga kui tagaveolise esirattad satuvad jääle, siis keera kuhu tahes, ikka läheb otse. Või hakkad hullupööra gaasi tallama, et persega pöörata? Kergelt nagu emmi ja sõrme võrdlemine.mutionu kirjutas:Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
1. rääkisin vedavast sillast;
2. kui tagaveolise esirattad satuvad jääle siis saab gaasiga midagigi teha(kui vedavatel ratastel on midagi all);
3. jutt läheb sisutühja möla suunas(kui juba emm ja sõrm välja tuuakse).
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Kuulge, mismoodi te ikkagi sõidate niiviisi, et esirattad on pidevalt jääl ja tagarattad asfaldil? Mingi moodne sõidustiil, kus tee on pikipidi poolest saadik jääs ja kodanikud sõidavad kogu tee külgepidi? Kui auto liigub maantekiirusel 25 m/s, siis traditsioonilise sõidustiili korral peaksid ju tagumised rattad kuskil kümnendiku sekundi pärast sealsamas jääl olema?
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Su auto pöörab ikkagi esiratastega, mitte tagumistega. Siin ei olene praktiliselt mitte kottigi vedavast sillast.mutionu kirjutas:Aga kui, aga kui ... oleks mammil propeller, oleks naiskarlson.taara kirjutas:Aga kui tagaveolise esirattad satuvad jääle, siis keera kuhu tahes, ikka läheb otse. Või hakkad hullupööra gaasi tallama, et persega pöörata? Kergelt nagu emmi ja sõrme võrdlemine.mutionu kirjutas:Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
1. rääkisin vedavast sillast;
2. kui tagaveolise esirattad satuvad jääle siis saab gaasiga midagigi teha(kui vedavatel ratastel on midagi all);
3. jutt läheb sisutühja möla suunas(kui juba emm ja sõrm välja tuuakse).
Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.
Oleneb ikka. Kui rattad samaaegselt pööramisega peavad vedama või pidurdama, kaob haardumine teepinnaga kiiremini.taara kirjutas: Su auto pöörab ikkagi esiratastega, mitte tagumistega. Siin ei olene praktiliselt mitte kottigi vedavast sillast.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist