Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas mx77 »

Lemet kirjutas:Et mina pole kellelgi pakkunud sõitma õppida, siis ei näe vajadust ka ennast tõestama tulla. Lugupeetav võib üksi minna, kaamera üles panna, sõidu linti võtta ja siis minu poolest kasvõi neegritantsu lüüa, rusikaga rinnale tagudes ja ennast imetledes. Sest enesekiituse rasket tööd ei saa teiste hooleks jätta, nad ra...sad ei võta seda südamega ja kipuvad ärplejat rohkem naljanumbriks pidama :wink:
Seda oligi arvata, M.O.T.T.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas jackpuuk »

Blaa-blaa jne. Sama võimsuse ja kaalu suhtega tagaveoline on KUIVAL tunduvalt kiirem ja lihtsamini juhitav (kahjuks on enda hobiauto esiveoline). Nelikveolise koon on liiga raske ja murrab kurvist välja.
sitt päev, kellele kurdad
mutionu
Liige
Postitusi: 1467
Liitunud: 08 Nov, 2005 15:52
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas mutionu »

mx77 kirjutas:
mutionu kirjutas:
Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
Selle peale ei oska muud öeöda, kui et õpi sõitma.
Ma parem ei ütle midagi sitasti, muidu lõppeb asi tillipikkuse mõõtmisega juba.
mx77
Liige
Postitusi: 1452
Liitunud: 15 Jaan, 2010 20:36

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas mx77 »

Kusjuures ma ei saa aru, miks mu soovituse peale sõitma õppida nii leili mindi. Mina ise teen seda vähemalt korra nädalas ja talvel ka tihedamalt.

Esiveolise autoga saab libedal väga edukalt sõita ja ka kiiremini sõita kui tagaveolisega mida näitab ka rallipraktika, lihtsalt sõiduvõtted on hoopis teised ja erinevad tagaveolisega sõitmisest.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
taara
Liige
Postitusi: 837
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas taara »

mutionu kirjutas:Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
Aga kui tagaveolise esirattad satuvad jääle, siis keera kuhu tahes, ikka läheb otse. Või hakkad hullupööra gaasi tallama, et persega pöörata? Kergelt nagu emmi ja sõrme võrdlemine.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas Lemet »

Kusjuures ma ei saa aru, miks mu soovituse peale sõitma õppida nii leili mindi
Prooviks siis seletada. Lugupeetava üks komment eelmisel poognal oli...
Selle peale ei oska muud öeöda, kui et õpi sõitma.
Võrdlevalt siis- selle peale ei oska muud öelda kui et õpi kirjutama.

Kas tundus pisut nagu...üleolevalt naha vahele ronimisena? :wink: Või on normaalne lugupeetavat kirjaoskamatuks pidada...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
davidsoniharald
Liige
Postitusi: 1019
Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas davidsoniharald »

Lemet kirjutas:
Keskmine juht (me oleme tegelikult ju kõik superjuhid:D) ajab talvel ilma elektrooniliste abideta auto ruttu kraavi.
Kogu lugupidamise juures kuulutaks selle tsitaadi küll äärmiselt asjatundmatuks, selle põhjal oleks pidanud sel õndsal nõukogude ajal ju kõik kraavid autosid täis olema- tagavedu ja lisaks veel olematu talvekummide olemasolu. Ja talve saabudes on esivedulisi kraavis tänapäeval ikka kordades rohkem kui tollaseid tagaveolisi. Ning ärge nüüd hakake seletama, nagu oleks toona ainus liiklusvahend olnud ratsasiga ja hobune.
Kogu lugupidamise juures vaidleks vastu. Kui me tänasel päeval eluaeg esiveolistega sõitnud keskmise juhi võtaksime ja ta keset talve tagaveolisse istutaksime, siis ilma elektrooniliste abilisteta oleks ta varsti põllul. See tähelepanek on isiklike vaatluste põhjal tehtud.

Nõukogude ajaga on olukorda väga keeruline võrrelda, sest muutuud on sisuliselt kõik; teed, autod, teehooldus, juhtide väljaõppe, kiirused, autode koguarv, läbitavad kilomeetrid aastas jne jne.
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Kasutaja avatar
kangelaspioneer
Liige
Postitusi: 1044
Liitunud: 30 Dets, 2004 13:13
Asukoht: Tallinn/Tapa
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas kangelaspioneer »

davidsoniharald kirjutas:
Lemet kirjutas:
Keskmine juht (me oleme tegelikult ju kõik superjuhid:D) ajab talvel ilma elektrooniliste abideta auto ruttu kraavi.
Kogu lugupidamise juures kuulutaks selle tsitaadi küll äärmiselt asjatundmatuks, selle põhjal oleks pidanud sel õndsal nõukogude ajal ju kõik kraavid autosid täis olema- tagavedu ja lisaks veel olematu talvekummide olemasolu. Ja talve saabudes on esivedulisi kraavis tänapäeval ikka kordades rohkem kui tollaseid tagaveolisi. Ning ärge nüüd hakake seletama, nagu oleks toona ainus liiklusvahend olnud ratsasiga ja hobune.
Kogu lugupidamise juures vaidleks vastu. Kui me tänasel päeval eluaeg esiveolistega sõitnud keskmise juhi võtaksime ja ta keset talve tagaveolisse istutaksime, siis ilma elektrooniliste abilisteta oleks ta varsti põllul. See tähelepanek on isiklike vaatluste põhjal tehtud.

Nõukogude ajaga on olukorda väga keeruline võrrelda, sest muutuud on sisuliselt kõik; teed, autod, teehooldus, juhtide väljaõppe, kiirused, autode koguarv, läbitavad kilomeetrid aastas jne jne.
Huvitav. Istusin pärast 7-t aastat esiveolistega sõitmist suhteliselt võimsa (200+hj), ühegi abita tagaveolise rooli ja... Pean ütlema, et tagaveoline hoiatab libedusest või millest iganes tunduvalt varem. Kui tagaveoline on kraavis, siis on ta seal üldjuhul sellepärast, et juhi ajumaht ja mootori võimsus ei harmoneerunud, samadel tingimustel oleks kraavi jõudnud misiganes veoga auto.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas Lemet »

Kui me tänasel päeval eluaeg esiveolistega sõitnud keskmise juhi võtaksime ja ta keset talve tagaveolisse istutaksime, siis ilma elektrooniliste abilisteta oleks ta varsti põllul.
Tea, kas see ikka nii hull on...? Omajagu liiklejaid omavad ikka seda tagaveolise oskust vanast ajast ja paljuks siis rahva käes neid elektroonikaga küllastet liiklusvahendeid on? Endalgi uus Berlingo ilma mingi abita, ainsad elektroonilised abimehed on GPS ja Samsung. Ah jaa, viidik esiklaasil kah. Pean ennastki vaid keskmiseks sohvriks ja viimased ajad esivedulistega vaid liigelnud, aga ei usu, et tagavedulisega probleeme tekiks.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Motronicus
Liige
Postitusi: 341
Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas Motronicus »

Kapten Trumm kirjutas:Sõlme vahetamise või hooldamise hõlpsus on autotootja jaoks viiendajärguline probleem - lisaboonus veel see, et auto omanik on sunnitud keerukuse tõttu käima firmaesinduses, firmaesinduste käekäik aga on autotootja huvides.
Garantiikorras teostatavad tööd peab tehas ise kinni maksma, mõni kampaania võiks sedasi(st poogen sellest hooldusest) üsna kulukaks osutuda. Nn firmaesindused on reeglina koostööpartnerid-diilerid, mitte tütarettevõtted, seega majanduslikult on rahakotid vägagi eraldi, st tehasel puudub materiaalne huvi. Firmaesindusi soositakse ikka muudel põhjustel.

Et aga autod on sellised, siis tegelik ja sisuline põhjus on (väga) tihe konkurents tootjate vahel. Paraku mõjub (liigne) kiirustamine tootearendusele alati negatiivselt.
Per aspera ad astra!
Motronicus
Liige
Postitusi: 341
Liitunud: 03 Veebr, 2009 16:21
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas Motronicus »

See teema -> esivedu v. tagavedu, muutub arutelust kohe ususõjaks. On sel mõtet?

Kuhu see kolksuv M50 jäi?
Per aspera ad astra!
mutionu
Liige
Postitusi: 1467
Liitunud: 08 Nov, 2005 15:52
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas mutionu »

taara kirjutas:
mutionu kirjutas:Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
Aga kui tagaveolise esirattad satuvad jääle, siis keera kuhu tahes, ikka läheb otse. Või hakkad hullupööra gaasi tallama, et persega pöörata? Kergelt nagu emmi ja sõrme võrdlemine.
Aga kui, aga kui ... oleks mammil propeller, oleks naiskarlson.
1. rääkisin vedavast sillast;
2. kui tagaveolise esirattad satuvad jääle siis saab gaasiga midagigi teha(kui vedavatel ratastel on midagi all);
3. jutt läheb sisutühja möla suunas(kui juba emm ja sõrm välja tuuakse).
Kasutaja avatar
vaoinas
Liige
Postitusi: 2111
Liitunud: 21 Apr, 2006 1:42
Asukoht: Kalamaja
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas vaoinas »

Kuulge, mismoodi te ikkagi sõidate niiviisi, et esirattad on pidevalt jääl ja tagarattad asfaldil? Mingi moodne sõidustiil, kus tee on pikipidi poolest saadik jääs ja kodanikud sõidavad kogu tee külgepidi? Kui auto liigub maantekiirusel 25 m/s, siis traditsioonilise sõidustiili korral peaksid ju tagumised rattad kuskil kümnendiku sekundi pärast sealsamas jääl olema?
taara
Liige
Postitusi: 837
Liitunud: 12 Jaan, 2011 21:13
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas taara »

mutionu kirjutas:
taara kirjutas:
mutionu kirjutas:Sulle meenub selline juhtum, mulle jälle teistsugused. Elu jooksul on peetud üheksat autot. Neist 3 on olnud tagaveolised. Kui tagaveolise veorattad jääle satuvad siis sai ikka rooliga majandades midagi teha ning auto otseks. Kui aga esiveolise vedav sild kiilakale sattus siis oli küll vaid piiblist abi, keera kuhu tahad, ikka läheb otse.
Aga kui tagaveolise esirattad satuvad jääle, siis keera kuhu tahes, ikka läheb otse. Või hakkad hullupööra gaasi tallama, et persega pöörata? Kergelt nagu emmi ja sõrme võrdlemine.
Aga kui, aga kui ... oleks mammil propeller, oleks naiskarlson.
1. rääkisin vedavast sillast;
2. kui tagaveolise esirattad satuvad jääle siis saab gaasiga midagigi teha(kui vedavatel ratastel on midagi all);
3. jutt läheb sisutühja möla suunas(kui juba emm ja sõrm välja tuuakse).
Su auto pöörab ikkagi esiratastega, mitte tagumistega. Siin ei olene praktiliselt mitte kottigi vedavast sillast.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Natuke nuputamist tehnikameestele.

Postitus Postitas EOD »

taara kirjutas: Su auto pöörab ikkagi esiratastega, mitte tagumistega. Siin ei olene praktiliselt mitte kottigi vedavast sillast.
Oleneb ikka. Kui rattad samaaegselt pööramisega peavad vedama või pidurdama, kaob haardumine teepinnaga kiiremini.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist