Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Troll »

gruppen kirjutas:Reaktiivvarrast polnud küljes, või oli pooleks? Pole kunagi näinud, et korv alla välja ei tule :dont_know:
Mis reaktiivvarras GAZ-52-l? Iga juhul polnud asi selles.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
gruppen
Liige
Postitusi: 388
Liitunud: 01 Dets, 2005 3:49
Asukoht: Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas gruppen »

Ehk siis see varras mis hoiab mootorit sõitmast edasi tagasi, nii Gaz 51-l kui ka 52-l on see küljes. Kinnitus mootori vasakul küljel, kohe sidurikoja ees. Varda eesmine kinnitus raami põiktalas.
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Troll »

No kas ei tule kellelegi ideesid? Vihjeks vene värk, bardakk, tootmispraak.
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
Janka
Liige
Postitusi: 425
Liitunud: 04 Dets, 2005 19:30
Asukoht: France

Postitus Postitas Janka »

Eks see raamitala oli siis ehk 180 kraadi valesti sinna vahele istutatud?
Kõver nigut banaan, kõverus valepidi, võta lahti, keera õigeks, uuesti kinni ja kõik laabub edaspidigi.
Muud targemat ei oska pakkuda. 52-ga minimaalsed kogemused kah, ainult rooli tollel kutsikal keeratud :mrgreen:
[i]Last thing I remember, I was Running for the door
I had to find the passage back To the place I was before
"Relax", said the night man, "We are programmed to receive.
You can check-out any time you like, But you can never leave!"[/i]
Kasutaja avatar
Troll
Liige
Postitusi: 3173
Liitunud: 08 Okt, 2004 16:59
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Troll »

Täpselt! Just see risttala (detail nr 49) oligi tehases valepidi pandud, süvend vaatas tahasuunas, esiserv aga oli sirge, seetõttu korv läbi ei mahtunudki. Tubli! :P
Hea võidab alati kurja - kes võidab, see ongi hea!
von manstein
Liige
Postitusi: 1403
Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Postitus Postitas von manstein »

Sai ühel objektil kondamas käidud.
Muuseas sai sisse astutud kolmest agregaadist koosnevasse jõujaama.

Huvi tekitasid diiselmootorid.
Pilt

Sisselase näib olevat varustatud mahtkompressoriga ja suundub otse mootoriplokki. Mootor on ilmselgelt kuivkarteriga ja varustatud välise õlimahutiga.

Klapikambrikaas sai huvi pärast maha kruvitud ja avanes selline vaade:
Pilt

Kuna kõrgsurvepumpa tuvastada ei õnnestunud, päriks teadjamate käest, kas tegu on nn.pumppihustitega, mis saavad käituse keskmise nookuri vahendusel?
Et tegu siis kahetaktilise diisliga JAAZ 204. Ehk oleks mõni ehitust tutvustav link välja pakkuda?
Janka
Liige
Postitusi: 425
Liitunud: 04 Dets, 2005 19:30
Asukoht: France

Postitus Postitas Janka »

Alusta näiteks siit:
http://remdiesel.ucoz.ru/forum/4-16-1
Kui vene keel heaste suus, siis samasuguse hää huvi korral saad sealtsamast varsti teada, kuidas pääseb tolle foorumi "adminni osakonda" ja tollest leiad juba rohkem lugemist vene pump-pihustitega töötava leiutise remondi, reguleerimise ja hoolduse kohta.
Kui seegi lugu loetud, siis oled juba nats targem.
Hääd otsimise ja avastamise õnne!
[i]Last thing I remember, I was Running for the door
I had to find the passage back To the place I was before
"Relax", said the night man, "We are programmed to receive.
You can check-out any time you like, But you can never leave!"[/i]
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Noh kallid kamraadid, täna sai jälle 1 müsteerium lahendatud.
Esiveoline Honda, topeltõõtsadega esisillas. Aeglasel manööverdamisel (kui rattaid palju välja keerad, nagu külgboksi tagurdamisel) kadusid pidurid ära. Piduri peapump vahetatud 2 korda. Mõne korra pedaali sõkkumise järel tulid pidurid tagasi, sirgel ja vähesemal pööramisel toimisid-toimivad pidurid ülihästi. Jama algas peale regullitavate amortide vahetamist originaalide vastu. Õli kusagilt ei lekkinud jne.
Laske tulla :twisted:.
sitt päev, kellele kurdad
UR
Liige
Postitusi: 366
Liitunud: 17 Aug, 2007 17:05
Kontakt:

Postitus Postitas UR »

Pidurisadulatesse minevad kummivoolikud? On neid vaadatud mis asendis on kui rattad välja pöörata, kas ei murra kuskilt?
Arnold
Liige
Postitusi: 5110
Liitunud: 23 Jaan, 2005 16:26
Kontakt:

Postitus Postitas Arnold »

Ehk oleks mõni ehitust tutvustav link välja pakkuda?
Pakuks ühe teise lingi http://www.asbest.ee/
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

UR kirjutas:Pidurisadulatesse minevad kummivoolikud? On neid vaadatud mis asendis on kui rattad välja pöörata, kas ei murra kuskilt?
Ma olen nende viguritega ammusest ajast tuttav, kutt küsis foorumis (tema ka vahetas peapumpa 2 korda), õnneks liigub ta minu kandis suht tihti. Hüppasin ise rooli, väike manööverdamine parkimisplatsil ja garaazi tagasi. Viga oli esiteljel, täpne tuvastamine võttis aega vähem kui kümme minutit, 15 minti läks lõplikuks remondiks (varuosa oli õnneks olemas). Vihjeks, kõik detailid olid terved, vihje on ka minu algses küsimuses-seletuses olemas. :wink:
sitt päev, kellele kurdad
plekkpea
Liige
Postitusi: 1775
Liitunud: 03 Nov, 2005 21:30
Asukoht: Harju
Kontakt:

Postitus Postitas plekkpea »

Vollad jäid kuskile rataste väljapööramisel vahele kinni st. voolik suruti kokku?
Huvitun maisest rasketehnikast.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

plekkpea kirjutas:Vollad jäid kuskile rataste väljapööramisel vahele kinni st. voolik suruti kokku?
Midagi sinnapoole, kuid pole õige. Pidurid toimisid kuni rataste välja pööramiseni, seejärel aga pidid korra-paar pumpama, siis tulid pidurid tagasi. Pidureid peal hoides võisid mõlemale poole rattaid välja keerata, midagi ei juhtunud, kui aga rattad keerasid välja peale pedaali vabastamist, siis uuesti vajutades kukkus pedaal kolksuga põhja :D.
sitt päev, kellele kurdad
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Seda automarki ei tunne, seega ei oska kinnitada, mis nimelt, kuid miski tiris pööramisel pidurisadulat. Seega suruti töösilindri kolb sisse ja klotside vastu ketast surumiseks tuli mitu korda pidurit pumbata. Rataste pööramisel vajutatud piduriga jäid klotsid surutuks vastu ketast ja kõik toimis. :roll:
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5209
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Manurhin »

Ega seda pidurisadulat peale vooliku miski muu loogiliselt võttes nagu sikutada ei saa. Kui just kässer esiratastele ei mõju nagu nt. L-seeria Subarul või SAAB-idel.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist