Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
häh
Liige
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Nov, 2014 20:42
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas häh »

Sibiri alus oli siiski 2001-2006 aasta Sebring. Ehk kui tähte närida, siis JR platvorm. Stratus oli eelmine, 95-2000 toodetud põlvkond. 2.7 V6 saadi käima (see mis ennem põhihäda), õlikanalid tehti laiemaks ja minu arust on veepump (ikalduste põhisüüdlane) ka teine.

Mehhaanika ei olegi nende 2000+ autode kuubikuks minemise põhjus, lihtsalt kere ja juhtmed mädanevad ära. Ja nt karpe sellele autole pole olemas. Lisaks rõõmud ala süütepoolide vahetuseks mootori allalaskmine jne.

Loomulikult tahab ka see uuem 2.7 Mopar õlivahetust iga 7...8k tagant ning õige õliga, 170k pealt keti vahetust ja nii edasi.
See mootor mis Sibiri peale läks on pommikindel, aga koos automaadiga täiesti lootusetu selle auto jaoks + majanduskriis, mis ürituse lõpetas.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Sibirile V6 mootoreid ei pandud, oli ainult 2,0 ja 2,4 rida 4. Aga noh, ka R4 16V hüdrotõukuritega mootori tootmisel venes võib asju valesti minna :)

Mis seda autot aga venes ei ostetud, jääb segaseks. Omamaiseid Volgasid nad ei ostnud olematu kvaliteedi ja kalli hinna pärast. Sebring on siiski Volgast paremini konstrueeritud auto.

Üks põhjus võib muidugi olla see, mis oli meil 90ndatel - et suur auto peab olema mersu, bmw või äärmisel juhul audi. Samal põhjusel ei müüda ka eriti Korea päritolu suuremaid autosid.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
häh
Liige
Postitusi: 213
Liitunud: 23 Nov, 2014 20:42
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas häh »

Ise nad väidavad, et majanduskriis. 20k taala oli hind muidu.

Mootoreid venes ei tehtud, minu arust ei ole r4 ka mitte mopar vaid mitsu. Sibir on ka jube plank, nt polnud kliimat jne.

Aga mis põhiline ja mida kirjutasin, r4 koos automaadiga on selle kere jaoks väga lahja ja auto lihtsalt ei sõida. V6 oli muidu plaanis küll. Samas, arvestades konkreetse mootori eripärasid, midagi head poleks sellest tulnud. Ka Eestis lastakse nad õlivahetustega koonerdades kotti, seda enam sealkandis.
Tegelane5
Liige
Postitusi: 802
Liitunud: 07 Veebr, 2009 12:28
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Tegelane5 »

Kapten Trumm kirjutas:Sibirile V6 mootoreid ei pandud, oli ainult 2,0 ja 2,4 rida 4. Aga noh, ka R4 16V hüdrotõukuritega mootori tootmisel venes võib asju valesti minna :)

Mis seda autot aga venes ei ostetud, jääb segaseks. Omamaiseid Volgasid nad ei ostnud olematu kvaliteedi ja kalli hinna pärast. Sebring on siiski Volgast paremini konstrueeritud auto.
No aga mis seal imestada, arvestades et 2008 keskel maksis USD ca 23 rubla ning 2009 algul 33 rubla. Siis ainuüksi see näitab ära et paljuski import detailidest koosnev auto ei olnud enam taskukohane. Isegi kui inimestel (rubla) sissetulekuga probleeme poleks olnud siis hind ju ikkagi pidi tõusma. Mingi shanss oleks siis olnud kui pea kõik detailid oleks Venemaal tehtud aga selleni ei jõutud.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Mati79
Liige
Postitusi: 142
Liitunud: 18 Okt, 2020 0:13

Autoteema

Postitus Postitas Mati79 »

AMvA kirjutas:
Aga ega ka saksa insenerid jumalad ei ole. Ega VW-ni hüüdnimi ilmaasjata ei ole Hitleri kättemaks.
Paluks tõendeid, et VW või saksa autod on teistega võrreldes kehvemad. Autosid ebapiisavalt hooldavad ossid on mõelnud mahlakaid sõimuväljendeid enam-vähem iga auto kohta (riisirakett jaapani autode kohta jne).
Hakata nüüd seda võtma kvaliteedinäitajana on ikka tase omaette.
AMvA
Liige
Postitusi: 3549
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitus Postitas AMvA »

Mati79 kirjutas:
AMvA kirjutas:
Aga ega ka saksa insenerid jumalad ei ole. Ega VW-ni hüüdnimi ilmaasjata ei ole Hitleri kättemaks.
Paluks tõendeid, et VW või saksa autod on teistega võrreldes kehvemad. Autosid ebapiisavalt hooldavad ossid on mõelnud mahlakaid sõimuväljendeid enam-vähem iga auto kohta (riisirakett jaapani autode kohta jne).
Hakata nüüd seda võtma kvaliteedinäitajana on ikka tase omaette.
Kui uus auto võtab 1 liitri õli 1000 kilomeetri kohta, siis on see normaalne? Võin neid VW inseneride bläkke sulle pika listi ette lugeda.
Aga see on väga off topic, palun modedel kustutada või mujale liigutada.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitus Postitas Kapten Trumm »

Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
AMvA
Liige
Postitusi: 3549
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas:Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.
See on tõesti krjas iga auto käsiraamatus, aga reaalselt ei võta nad seda normi täis või ei võta üldse õli. VW suutis selle normi tutikal autol reaalsuseks muuta.
Kasutaja avatar
Kapten Trumm
Liige
Postitusi: 40201
Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
Kontakt:

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitus Postitas Kapten Trumm »

See VWA TSI bensiinimootorite õlikulu teema pärineb üldiselt TSIde algusaegadest, tänased omanikud niipalju ei kurda.
Kui mootor on tööle pandud mingi 0W-20 õliga, siis peabki võtma, kuna õli on vedel nagu vesi.
Pluss muidugi turbo ise on alati õlikulu suurendav nähtus.
Ja muidugi 0-100 tuhat kilomeetrit (mida enamik täna sõidab) möödub natuke teistes oludes kui näiteks 200-300 tuhat km.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
AMvA
Liige
Postitusi: 3549
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitus Postitas AMvA »

Kapten Trumm kirjutas:See VWA TSI bensiinimootorite õlikulu teema pärineb üldiselt TSIde algusaegadest, tänased omanikud niipalju ei kurda.
Kui mootor on tööle pandud mingi 0W-20 õliga, siis peabki võtma, kuna õli on vedel nagu vesi.
Pluss muidugi turbo ise on alati õlikulu suurendav nähtus.
Läheb küll väga off-topicuks kätte ära, aga mu Volvo sõidab 0W-20 õliga, turbo on ka peal, õli vahetan kas korra aastas või 30.000 km pealt, oleneb kuidas auto ise meelde tuletab aga ei vala vahepeal õli juurde miskipärast.
Kasutaja avatar
Some
Liige
Postitusi: 4089
Liitunud: 11 Aug, 2008 9:25
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Some »

Mul 1.4 TSI, ainult hooldustel õli vahetatud, juurde pole valanud. Hooldus 30k tagant (long-life õli).
puudulik
Liige
Postitusi: 127
Liitunud: 07 Veebr, 2017 9:53
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas puudulik »

Tuhande kilomeetri peale 1.5L õlikulu?

Isegi mu 20a vana 184kW bensukas saabirisu ei saa sellega hakkama.

Remontige oma autod ära parem.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitus Postitas Lemet »

AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.
See on tõesti krjas iga auto käsiraamatus, aga reaalselt ei võta nad seda normi täis või ei võta üldse õli. VW suutis selle normi tutikal autol reaalsuseks muuta.
MB Sprinteril (diisel) oli peale 100 000 õlikulu täiesti reaalne teema. Kusjuures firma mõlemal bussil.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
AMvA
Liige
Postitusi: 3549
Liitunud: 09 Dets, 2018 20:26
Kontakt:

Re: Parvlaev "Estonia" hukkumine

Postitus Postitas AMvA »

Lemet kirjutas:
AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:Võin sind harida ehk niipalju, et 1995 AMG Mercedese käsiraamatus on kirjas, et mootori õlikulu kiirteekiirustel võib olla kuni 1,5 liitrit 1000 km peale ning tankimise ajal tuleb alati õli tasapinda kontrollida.

Õli kulu kuni (sõltub autost) 1-1,5 liitrit 1000 km peale on kirjas pea iga auto kasutajaraamatus. Selles mõttes pole Põrnikas küll midagi erilist.
See on tõesti krjas iga auto käsiraamatus, aga reaalselt ei võta nad seda normi täis või ei võta üldse õli. VW suutis selle normi tutikal autol reaalsuseks muuta.
MB Sprinteril (diisel) oli peale 100 000 õlikulu täiesti reaalne teema. Kusjuures firma mõlemal bussil.
Oleneb mootorist, mul oli eelmine hobibuss 2,7 mootoriga läbisõiduga ca 325 000 km ja õlikulu oli selline, et enne õlivahetust jõudis tase miinimumi lähedale ja välba sees lisada ei olnud vaja.
Lemet
Liige
Postitusi: 19939
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.

Postitus Postitas Lemet »

Mmmm...targem oleks vast õlitase siiski maksimumi juures hoida... :scratch: Kusjuures Silberautos öeldi (mõlemad olid uutena sealt ostetud), et selline õlikulu ongi neil normaalne ning muretsemiseks pole põhjust.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: ivo86, rockrapdude ja 30 külalist