Autotehnikateema

Vaba foorum kus võib arutada mujale mittesobivatel teemadel.
Vasta
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5192
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Manurhin »

kalleb kirjutas:vähese viina viga?
Mina kui korralik oktoobrilaps teadsin tol ajal viinast ainult seda, et see on paha-paha ja kui palju on parasjagu, sellest polnud mul aimugi.
partisan kirjutas:....läks auto katki?
Füüsiliselt katki midagi ei olnud.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Settepott täis.
sitt päev, kellele kurdad
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5192
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Manurhin »

jackpuuk kirjutas:Settepott täis.
Nii oligi! :lol: Ikka räme pläga oli, mis sealt välja tuli. Veidi varem olin ma tehase töökoja juures settepoti puhastamist näinud ja muidugi siis küsisin nii papsi kui kõikide "onude" käest, et mis see on, mida teeb ja mis siis saab kui see puhastamata jätta. Tol korral nähtud auto oli vist UAZ kastikas, aga settepott on sama kujuga ja suht samas kohas kõigil Nõukogude veomasinatel. Lugu tuli ka papsi töö juures kuidagi avalikuks ja hiljem juhtusin isegi kuulma, kui teised autojuhid seda ZIL-i meest nöökasid, et näe, lapski tunneb auto ehitust sinust paremini :D. Ma olin tükk aega kahevahel, kas hakata suureks saades RAF-i või ZIL-i juhiks 8).
OK. Enne, kui ma järgmise kondi rahvale pureda annan, tahaks ise kellegi teise omaga natuke vaeva näha.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Üks otseselt militaariga seotud lugu. Selles mõttes, et juhtus sõjaväes ja probleemi lahendamine “tõstis aktsiaid” ja andis teatud kaitse eestlastesse mitte just hästi suhtuva zampoliidi eest.
Toodi remonti konservatsioonis seisnud KrAZ-214. See kahetaktilise mootoriga. Läbisõit, seega kulumine, olematu, kuid ajas töötades kohutavalt halli suitsu välja ja jõudu polnud ollagi. Autoremontijad viga ei leidnud. Siis kutsuti meid relvastuse remondi roodust appi.
Umbes tunniga töötas mootor, nagu kell. Ühtegi osa polnud vahetada vaja. Vea oli põhjustanud ilmselt heade kavatsustega juht.
Sarnased mootoreid kasutati ka elektrigeneraatoritel, seega diselistidele peaks probleemi lahendamine jõukohane olema.
Kasutaja avatar
T-62
Liige
Postitusi: 885
Liitunud: 24 Juul, 2007 9:50
Asukoht: Pärnumaa metsad
Kontakt:

Postitus Postitas T-62 »

Õhupuhastajas (filtris) topelt kogus õli. :roll:
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Ei olnud. Vedelikega oli kõik korras. Igal pool õiget ollust õiges koguses.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Kalts õhupuhastis!
sitt päev, kellele kurdad
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Ei olnud. Nii õhku kui kütust tuli korralikult peale.
Kasutaja avatar
paharet
Liige
Postitusi: 531
Liitunud: 14 Jaan, 2005 11:53
Asukoht: Tamsalu
Kontakt:

Postitus Postitas paharet »

Kirjelduse järgi tundub küll nagu ei saaks piisavalt õhku kätte kaldun ka arvama ,et kuskil kas õhupuhastis või kollektoris midagi takistab õhu juurdevoolu.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Õhk ja kütus tulid korralikult peale. Õhulaadija töötas, nagu peab ega imenud ka õli sisse.
Tegu siis, nagu mainitud, kahetaktilise diisliga JaAZ-206 (JaMZ-206).
Kasutaja avatar
paharet
Liige
Postitusi: 531
Liitunud: 14 Jaan, 2005 11:53
Asukoht: Tamsalu
Kontakt:

Postitus Postitas paharet »

EOD kirjutas:Õhk ja kütus tulid korralikult peale. Õhulaadija töötas, nagu peab ega imenud ka õli sisse.
Tegu siis, nagu mainitud, kahetaktilise diisliga JaAZ-206 (JaMZ-206).
Kui õhk ja kütus peale tulevad siis ei oska küll pakkuda ise pole küll 206-ga kokku puutunud aga 204 peaks enam vähem sama olema aga sellist viga nagu ei ole ette tulnud.Kui õhu peale tulekuga oleks probleem olnud siis oleks pakkunud,et avariiseiskamisklapp on kinni jäänud poole peale.
jackpuuk
Liige
Postitusi: 2243
Liitunud: 28 Aug, 2007 2:06
Kontakt:

Postitus Postitas jackpuuk »

Kas see on pumppihustitega? Peaks vist olema jah. :D
sitt päev, kellele kurdad
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Igal silindril on pumppihusti ja kaks väljalaskeklappi. Sisselaskeklappe pole, on õhu sisselaskeavad silindriseintes.
Kasutaja avatar
Manurhin
Liige
Postitusi: 5192
Liitunud: 09 Jaan, 2007 0:05
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Manurhin »

Masin liiga hästi ära konserveeritud? Sisselaskesse sel eesmärgil mootoriõli valatud?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas EOD »

Ei. Hooldust tehtud, kuid seejuures ilmselt teadmatusest susserdatud. Tehti üht operatsiooni valesti, millega aeti paigast kaks parameetrit.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 20 külalist