Autotehnikateema
Re: Autoteema
Ajad on edasi läinud, Ukraina spetsid töötavad uusi lahendusi välja
Meil küll plastikut niimoodi jões ei vedele aga no midagi leiaks ikka. Ehk siis puugaasi asemel kasutatakse plastikut ja saadud gaas trambitakse kompressoriga gaasiballooni.
Ning siis juba tavaline gaasiga töötav sisepõlemismootor.
https://youtu.be/N1O6BK0B-eo
Meil küll plastikut niimoodi jões ei vedele aga no midagi leiaks ikka. Ehk siis puugaasi asemel kasutatakse plastikut ja saadud gaas trambitakse kompressoriga gaasiballooni.
Ning siis juba tavaline gaasiga töötav sisepõlemismootor.
https://youtu.be/N1O6BK0B-eo
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
- paadikapten
- Liige
- Postitusi: 305
- Liitunud: 06 Juul, 2005 14:34
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
Järvamaal oli paar tükki veidi hiljemgi.Manurhin kirjutas:Omal ajal kehtis reegel, mille kohaselt puugasigeneraatoriga autoga oli rangelt keelatud sõita naftabaasi või vedelgaasiterminali territooriumile, samuti heinahoidlasse. Aga üht gaasigenekaga GAZ-52 ma isegi mäletan. Nägin sellist elukat Tartus millalgi nii 25-30 aastat tagasi. Kelle oma see oli või mis sellest autost edasi sai, paraku ei tea.Some kirjutas:Hirmus tahtmine oleks sellise küdeva puugaasigeneraatoriga kuhugi tanklasse kabanossi ostma keerata
https://www.postimees.ee/1842933/jarva- ... ma-puukute
Kas need veel sõidavad, ei ole teada.
Vaatame siis, mis siin toimub...
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Paneme klemmika GTA mängu vaimus edasi.klemmikas kirjutas:Ütleme nii, et selle BMW vastu olid Superbid igati asjalikud ja vajalikud, kuid kindlasti jäi ka varu.
Fotol olev BMW oli 330xd, nelivedu 3,0 diisel 135 kW
Pildi paistavad all üsna kulunud suverehvid, kuid Superb on naastrehvidega.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Miks? Kus sa reaalselt sellist kiirust kavatsed arendada? Eeldan, et tegu tänavaautoga, mitte kiirenduspilliga.Kapten Trumm kirjutas: Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu
Oled sa üldse 230+ kiirustel sõitnud? Autoga kasvõi, tsiklist ei räägi.
professional retard
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Aju muudatuste paketi sees oli ilma lisarahata ka see, mõtlesin, et las siis teevad, kui see ei maksa midagi.
Ma ei tegele tänavakihutamisega ega võidusõitmisega. Ehitan mõnikord autosid kui aega on.
Olen ikka selliste kiirustega sõitnud, lennuväljal olen selle 250 piiraja ka ära näinud (spido näitab siis juba 270).
Maanteel kunagi nooremana olen 230 näinud, aga see oli juba ammu. Elu on armas.
Ahjaa, politsei Superbiga võidu pakkuda pole tegelikult plaanis, räägin seda Klemmika ärritamiseks
Ma ei tegele tänavakihutamisega ega võidusõitmisega. Ehitan mõnikord autosid kui aega on.
Olen ikka selliste kiirustega sõitnud, lennuväljal olen selle 250 piiraja ka ära näinud (spido näitab siis juba 270).
Maanteel kunagi nooremana olen 230 näinud, aga see oli juba ammu. Elu on armas.
Ahjaa, politsei Superbiga võidu pakkuda pole tegelikult plaanis, räägin seda Klemmika ärritamiseks
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ütleme nii, et autoga politseilt eest saada pole kuigi tõenäoline tänapäeval. Saadki eest ära, siis omanik vastutab roolisolija tuvastamise eest ja saab reeglina uduajamise eest päris julmalt trahvi (maksimumääral üldiselt). Kaherattalistega eestärapääsemist ei tahaks kommenteerida, tekib lolle mõtteid võibolla mõnel, aga tõenäosus puhtalt pääseda on märksa suurem.
professional retard
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
135 kW Bemm ja 270 , unista edasi.Kapten Trumm kirjutas:
.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kapten Trummi jutt kisub pigem jama ajamise ja ulmevaldkonda.
Kui su juttu mingi imenipiga tõsiselt võtta, siis su jutt ju ainult kinnitaks seda, et on vaja 200kW Superbe või Audi RS6-si.
135kW BMW aju muudatusega 223 km/h tippkiiruse pealt 270 km/h peale, pelgalt aju muudatusega?
Palun, kui sa autodega väga kursis pole, siis ära vähemalt päris jama ka aja eksole?
Lisame ka sede, et üldjuhul on need autod tehaseseades.
Lisan siia juurde, et selle musta Superbi tippkiirus on 233.
Selline võimsuse kasv oleks võimalik ainult turborõhu suurendamisega, mida ilmselgelt originaalturbo ei paku ning ilmselgelt ei peaks ka mingi sõlm, seda võimsust vastu ega õhurõhu suurenemist silindris.
Eesotsas lendaks kahemassiline hooratas.
Edasi ma ei taha teada, kui ebastabiilne on see vana Bemm 270 pealt.
Tulles asja juurde tõsisemalt, on alati võimalik osta või ehitada auto, mis on politsei omast kiirem, aga selleks on vaja ka vastavat juhti ja kohti, kus seda kasutada.
Meie politseiautod on juba piisavalt kiired, et nende eest on väga raske ära saada isegi oluliselt kiirema autoga.
Jah, hästi organiseerides ja vastava juhi poolt on see võimalik, õnneks küll pigem harv nähtus, kui tihe.
Kuid see harv nähtus ongi põhjus, miks ma tahaks 200kW Superbe või Audi RS6-si politseile, teatud hulgal, ehk siis Kapten Trumm, tänan minu jutu kinnitamise eest, et on vaja ka võimsamaid autosid politseile, lisaks praegustele.
Kui su juttu mingi imenipiga tõsiselt võtta, siis su jutt ju ainult kinnitaks seda, et on vaja 200kW Superbe või Audi RS6-si.
135kW BMW aju muudatusega 223 km/h tippkiiruse pealt 270 km/h peale, pelgalt aju muudatusega?
Palun, kui sa autodega väga kursis pole, siis ära vähemalt päris jama ka aja eksole?
Lisame ka sede, et üldjuhul on need autod tehaseseades.
Lisan siia juurde, et selle musta Superbi tippkiirus on 233.
Selline võimsuse kasv oleks võimalik ainult turborõhu suurendamisega, mida ilmselgelt originaalturbo ei paku ning ilmselgelt ei peaks ka mingi sõlm, seda võimsust vastu ega õhurõhu suurenemist silindris.
Eesotsas lendaks kahemassiline hooratas.
Edasi ma ei taha teada, kui ebastabiilne on see vana Bemm 270 pealt.
Tulles asja juurde tõsisemalt, on alati võimalik osta või ehitada auto, mis on politsei omast kiirem, aga selleks on vaja ka vastavat juhti ja kohti, kus seda kasutada.
Meie politseiautod on juba piisavalt kiired, et nende eest on väga raske ära saada isegi oluliselt kiirema autoga.
Jah, hästi organiseerides ja vastava juhi poolt on see võimalik, õnneks küll pigem harv nähtus, kui tihe.
Kuid see harv nähtus ongi põhjus, miks ma tahaks 200kW Superbe või Audi RS6-si politseile, teatud hulgal, ehk siis Kapten Trumm, tänan minu jutu kinnitamise eest, et on vaja ka võimsamaid autosid politseile, lisaks praegustele.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Autoteema
Minu arust peksate te akf Trummi ilmaasjata. Ta kirjutab ühe auto aju. Me ei tea mis autoga tegemist oli.
Re: Autoteema
Ja lisaks ei kirjutanud ta võimsuse lisamisest, vaid piiraja eemaldamisest.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Võimsus ja maksimaalkiirus pole alati üksüheselt seotud. Kiirus lõpeb tihti siis ära kui mootoril pöörded piirajasse lastakse. See oleneb siis käigukasti ja peaülekande numbritest.AMvA kirjutas:135 kW Bemm ja 270 , unista edasi.Kapten Trumm kirjutas:
.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210
158 KW rootslane läheks mõne teise kastiga kindlasti rohkem kui 210.. Mu kunagine 165 KW Audi sõitis GPS järgi 235 ja praegune 180 KW 250 kuni kiiruspiiraja ette tuleb . Tal on natuke suuremad rehvid kui ette nähtud ja spido näitab sellepärast ohtlikult täpselt
Saksamaal saab selliseid loomkatseid teha ja mõnel teelõigul ka Poolas. Sakslaste värkstoad suudavad neist autodest ka ca 300 välja pigistada nii et välimus jääb tavaliseks " hallmetallikdiisliks" ja kõik on täiesti tänavalegaalne.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Üldiselt on võimsus ja tippkiirus omavahel seoses, käigukasti viimane käik optimeeritakse tavaliselt sedasi, et tavaliselt ta viimase käiguga enam pöördeid piirajasse ei saa.vanahalb kirjutas:Võimsus ja maksimaalkiirus pole alati üksüheselt seotud. Kiirus lõpeb tihti siis ära kui mootoril pöörded piirajasse lastakse. See oleneb siis käigukasti ja peaülekande numbritest.AMvA kirjutas:135 kW Bemm ja 270 , unista edasi.Kapten Trumm kirjutas:
.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210
158 KW rootslane läheks mõne teise kastiga kindlasti rohkem kui 210.. Mu kunagine 165 KW Audi sõitis GPS järgi 235 ja praegune 180 KW 250 kuni kiiruspiiraja ette tuleb . Tal on natuke suuremad rehvid kui ette nähtud ja spido näitab sellepärast ohtlikult täpselt
Saksamaal saab selliseid loomkatseid teha ja mõnel teelõigul ka Poolas. Sakslaste värkstoad suudavad neist autodest ka ca 300 välja pigistada nii et välimus jääb tavaliseks " hallmetallikdiisliks" ja kõik on täiesti tänavalegaalne.
Aga räägiks siis veel veidi faktidest versus Trummi jutuke. E90 kerega 330d võimsus on 170 kW ja max kiirus 242 kmh (nagu panid tähele, mitte mingist 250 pealt piiratud autost pole juttugi ja seda 35 kW võimsama auto puhul)
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Trumm, luiska veidi usutavamalt. E46 (nagu sa väitsid) BMW 330d spido lõppeb 240 pealt ära. Kus sa seda 250 ja 270 kiirust nägid? Ära nüüd tule rääkima, et tegelikult vaatasid kiirust GPS-i pealt.Kapten Trumm kirjutas:Aju muudatuste paketi sees oli ilma lisarahata ka see, mõtlesin, et las siis teevad, kui see ei maksa midagi.
Ma ei tegele tänavakihutamisega ega võidusõitmisega. Ehitan mõnikord autosid kui aega on.
Olen ikka selliste kiirustega sõitnud, lennuväljal olen selle 250 piiraja ka ära näinud (spido näitab siis juba 270).
Väike tõendus kah:
https://www.youtube.com/watch?v=_126c1Z ... brakeprofi
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Pole vaja möliseda, kui fakte ei tea.
Antud auto polnud üldsegi diiselbemm. Auto täiesti bensiiniküttel ja kaugelt võimsam diiselbemmist.
Diiselbemm oli see, mis selles eespool kirjutatud tagaajamises kraavi sõitis ja mis oli dünaamikalt Superbiga võrdne.
Seda, et 330d on 250 piiraja või saab 270, pole ma kuskil öelnud.
Antud auto polnud üldsegi diiselbemm. Auto täiesti bensiiniküttel ja kaugelt võimsam diiselbemmist.
Diiselbemm oli see, mis selles eespool kirjutatud tagaajamises kraavi sõitis ja mis oli dünaamikalt Superbiga võrdne.
Seda, et 330d on 250 piiraja või saab 270, pole ma kuskil öelnud.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ilmselt on tegemist V70 või XC70ga, need ongi väga aeglased, kuna ülekanne on aeglane.135 kW Bemm ja 270 , unista edasi.
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210
Analoogse võimsusega (160 kW) 80ndate keskpaiga 5ne BMW omab nt Vmax 230 kmh.
250 kmh piirajat pole ju mõtet panna, kui auto välja seda ei lähe.
Antud autol on spidomeeter 280-ni. E46 ei ole ja BMW ka mitte.E46 (nagu sa väitsid) BMW 330d spido lõppeb 240 pealt ära. Kus sa seda 250 ja 270 kiirust nägid?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 42 külalist