www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 20 Juun, 2021 7:31

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 09 Mär, 2021 22:59 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Jaan, 2013 10:51
Postitusi: 687
Minu arust peksate te akf Trummi ilmaasjata. Ta kirjutab ühe auto aju. Me ei tea mis autoga tegemist oli.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 09 Mär, 2021 23:52 
Eemal
Liige

Liitunud: 10 Aug, 2009 21:18
Postitusi: 368
Asukoht: Virumaa
Ja lisaks ei kirjutanud ta võimsuse lisamisest, vaid piiraja eemaldamisest.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 1:45 
Eemal
Liige

Liitunud: 21 Juun, 2009 19:48
Postitusi: 1808
AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:

.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:


135 kW Bemm ja 270 :lol: , unista edasi.
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210


Võimsus ja maksimaalkiirus pole alati üksüheselt seotud. Kiirus lõpeb tihti siis ära kui mootoril pöörded piirajasse lastakse. See oleneb siis käigukasti ja peaülekande numbritest.

158 KW rootslane läheks mõne teise kastiga kindlasti rohkem kui 210.. Mu kunagine 165 KW Audi sõitis GPS järgi 235 ja praegune 180 KW 250 kuni kiiruspiiraja ette tuleb . Tal on natuke suuremad rehvid kui ette nähtud ja spido näitab sellepärast ohtlikult täpselt

Saksamaal saab selliseid loomkatseid teha ja mõnel teelõigul ka Poolas. Sakslaste värkstoad suudavad neist autodest ka ca 300 välja pigistada nii et välimus jääb tavaliseks " hallmetallikdiisliks" ja kõik on täiesti tänavalegaalne.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 9:00 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 1945
vanahalb kirjutas:
AMvA kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:

.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:


135 kW Bemm ja 270 :lol: , unista edasi.
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210


Võimsus ja maksimaalkiirus pole alati üksüheselt seotud. Kiirus lõpeb tihti siis ära kui mootoril pöörded piirajasse lastakse. See oleneb siis käigukasti ja peaülekande numbritest.

158 KW rootslane läheks mõne teise kastiga kindlasti rohkem kui 210.. Mu kunagine 165 KW Audi sõitis GPS järgi 235 ja praegune 180 KW 250 kuni kiiruspiiraja ette tuleb . Tal on natuke suuremad rehvid kui ette nähtud ja spido näitab sellepärast ohtlikult täpselt

Saksamaal saab selliseid loomkatseid teha ja mõnel teelõigul ka Poolas. Sakslaste värkstoad suudavad neist autodest ka ca 300 välja pigistada nii et välimus jääb tavaliseks " hallmetallikdiisliks" ja kõik on täiesti tänavalegaalne.

Üldiselt on võimsus ja tippkiirus omavahel seoses, käigukasti viimane käik optimeeritakse tavaliselt sedasi, et tavaliselt ta viimase käiguga enam pöördeid piirajasse ei saa.
Aga räägiks siis veel veidi faktidest versus Trummi jutuke. E90 kerega 330d võimsus on 170 kW ja max kiirus 242 kmh (nagu panid tähele, mitte mingist 250 pealt piiratud autost pole juttugi ja seda 35 kW võimsama auto puhul)


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 9:03 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 1945
Kapten Trumm kirjutas:
Aju muudatuste paketi sees oli ilma lisarahata ka see, mõtlesin, et las siis teevad, kui see ei maksa midagi.
Ma ei tegele tänavakihutamisega ega võidusõitmisega. Ehitan mõnikord autosid kui aega on.
Olen ikka selliste kiirustega sõitnud, lennuväljal olen selle 250 piiraja ka ära näinud (spido näitab siis juba 270).



Trumm, luiska veidi usutavamalt. E46 (nagu sa väitsid) BMW 330d spido lõppeb 240 pealt ära. Kus sa seda 250 ja 270 kiirust nägid? Ära nüüd tule rääkima, et tegelikult vaatasid kiirust GPS-i pealt.
Väike tõendus kah:
https://www.youtube.com/watch?v=_126c1ZJPUk&ab_channel=brakeprofi


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 10:33 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 32396
Pole vaja möliseda, kui fakte ei tea.
Antud auto polnud üldsegi diiselbemm. Auto täiesti bensiiniküttel ja kaugelt võimsam diiselbemmist.
Diiselbemm oli see, mis selles eespool kirjutatud tagaajamises kraavi sõitis ja mis oli dünaamikalt Superbiga võrdne.

Seda, et 330d on 250 piiraja või saab 270, pole ma kuskil öelnud.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 10:41 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 32396
Tsiteeri:
135 kW Bemm ja 270 :lol: , unista edasi.
Mul on 158 kW rootslane ja max on 210


Ilmselt on tegemist V70 või XC70ga, need ongi väga aeglased, kuna ülekanne on aeglane.
Analoogse võimsusega (160 kW) 80ndate keskpaiga 5ne BMW omab nt Vmax 230 kmh.
250 kmh piirajat pole ju mõtet panna, kui auto välja seda ei lähe.

Tsiteeri:
E46 (nagu sa väitsid) BMW 330d spido lõppeb 240 pealt ära. Kus sa seda 250 ja 270 kiirust nägid?


Antud autol on spidomeeter 280-ni. E46 ei ole ja BMW ka mitte.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 11:01 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 1945
Kapten Trumm kirjutas:

Antud autol on spidomeeter 280-ni. E46 ei ole ja BMW ka mitte.


No ma ei tea, sa kirjutasid:
Tsiteeri:
Fotol olev BMW oli 330xd, nelivedu 3,0 diisel 135 kW
Pildi paistavad all üsna kulunud suverehvid, kuid Superb on naastrehvidega.
Mul käis ühe auto aju Saksamaal, kus eemaldati sinna tehases pandud maksimaalkiiruse piirang 250 kmh.
Nüüd on maksimaalkiirus ca 270 kmh. Superbi 230-ga päris piisav varu :oops:


Kuidas peaks sellest aru saama?
Ma ei hakka ju mingi konkreetse automudeli puhul järsku kirjutama oma 100+ kW mootorrattast, mille max kiirus on 299 kmh


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 11:08 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 32396
Ära konstrueeri jama, BMW ajust pole ma seal rääkinud.
Lepi sellega, et panid huupi ja eksisid.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 11:16 
Eemal
Liige

Liitunud: 09 Dets, 2018 21:26
Postitusi: 1945
Kapten Trumm kirjutas:
Ära konstrueeri jama, BMW ajust pole ma seal rääkinud.
Lepi sellega, et panid huupi ja eksisid.


Ei pannud huupi ja ei eksinud. Kui sa viisid jutu sujuvalt BMW-lt mingile X margi Y mudelile, siis oleks sa võinud seda oma postis mainida.
Konkreetset oli juttu eest ära sõitnud BMW ja Shkoda võrdlusest ning su jutust võis aru saada, et Shkoda sellise BMW vastu ei saa, eriti kui veel kiiruspiiraja maha võtta.

Pigem tunnista, et ajasid umbluud ja üritad nüüd ennast välja rääkida.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 12:11 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 32396
Mul oli emakeel koolis alati eeskujulik. Ei näe seal mingit kaheti mõistetavust.
Et perfektne olla, oleks võinud tühja rea vahele jätta. Aga et seda saaks tõlgedada kui 330d kohta öeldut, selleks peab hea fantaasia olema.

E46 pole mul kunagi olnud ja ma ei kavatse sellist ka soetada. Kui, siis ainult mõistliku hinnaga M3 tuleks jutuks.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 13:30 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 32396
mongol kirjutas:
Ütleme nii, et autoga politseilt eest saada pole kuigi tõenäoline tänapäeval. Saadki eest ära, siis omanik vastutab roolisolija tuvastamise eest ja saab reeglina uduajamise eest päris julmalt trahvi (maksimumääral üldiselt). Kaherattalistega eestärapääsemist ei tahaks kommenteerida, tekib lolle mõtteid võibolla mõnel, aga tõenäosus puhtalt pääseda on märksa suurem.


Ega need taolised kiirused olegi rohkem lennuvälja teema. Kiiruseületamise või turvavööga hakata põgenema, pole mõttekas käik.
Tavalisel sõiduautol on aerodünaamika ka selline, et 250 peal hakkab rool vaikselt kergeks muutuma, st kere tõstejõud on juba korralik ja piisab ühest ebatasasusest või kõvemast tuulehoost ja võib kõike juhtuda.

Üllatuslikult on väga oluline detail sellistel kiirustel mootori alune kate või karterikaitse, kui see on puudu, siis tundub tekkivat selline tuulekott kapoti alla, vähemalt kattega koos tundus asi 230+ kiirustel hulka stabiilsem. Politsei autodel on need vast olemas, aga vanadel autodel on tihtipeale puudu. Tegelt tasub endale see osta, kui puudu on - kapoti alune püsib puhas ja igasugu veest ja porist probleeme vähem.

250 kmh piiraja on saksa autotööstuse sisemise kokkuleppega tehtud asi, et tehasest tulevad autod ei tohiks kiiremini sõita. Tuuningutööstusele see muidu ei kehti, kuid tuuningufirma ehitatud autod (nt AMG Mercedes) selle alla lähevad, kui nad müüakse läbi ametliku diileri. Pärast kui tahad, tee mida soovid. Saksamaal on see teenus nimega "V-max aufhebung" ja küllalt levinud, kel jätkub võimsust kiirteede vasakus rajas sõita.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 19:53 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 02 Okt, 2014 15:12
Postitusi: 8
klemmikas kirjutas:
Ütleme nii, et selle BMW vastu olid Superbid igati asjalikud ja vajalikud, kuid kindlasti jäi ka varu.

Selle "kindla varu" eeldamise osas soovitan veidi ettevaatlikum olla. Teha seades on sellel isendil tõesti kõigest 135 kw aga E46 platvorm ning see 3-e liitrine M57 mootor on BMW fännide hulgas väga poplaarne. Põhjuseks just nimelt suhteliselt lihtne võimsust suurendada mispärast on päris hea võimalus, et keskmisel "rullnokal" on seal veid rohkem kw-te.

135/142 kw on esimene generatsioon ning mälu järgi oli vist ainult aju näppides 150+ kw täiesti reaalne.... vahejahuti/pihustid/turbo lisaks ning 200 kw on üsna lähedal.
Järgmised kaks generatsiooni on veel paremad. Tehase enda max näit on vist 210 kw kuid järele aidates on võimalik 300 kw-ile päris lähedale saada. Mitte ilmaasjata ei nimetata vahel 330d-sid "vaese mehe M3-ks".


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 10 Mär, 2021 22:55 
Eemal
Liige

Liitunud: 04 Veebr, 2015 21:14
Postitusi: 194
Kunagi ehk siis üle kümne aasta tagasi mõõtsime ühe "autoentusiasti" soovil tema Audi tippkiirust , oli vist Audi TT , ei mäleta enam . Ma pole kursis , palju sinna Audisse investeeritud oli , aga ikka palju ja soovitud 300 km/h see Audi ei arendanud , näit jäi 287 / 292 km/h juurde .
Liikus kunagi ringi üks universaalkerega Opel Omega , kerel kiri "Kaubalift" , sellel oli aiste vahel 4,0 liitrise töömahuga Lotuse poolt ehitatud Opeli mootor , sellest räägiti kui eesti kiiremast sõiduautost , kas see ka nii oli ei tea väita .

Reaalselt on ka 220 km/h juba kiire küllalt ja üleüldse - ärge kihutage , kui väga vaja , siis sõitke kiirelt .


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Autoteema
PostitusPostitatud: 11 Mär, 2021 10:04 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Mär, 2006 14:52
Postitusi: 449
Kaubaliftil oli Irmscheri pada. Viimati näidati ilmarahvale vist Speedest Legendsi nime kandnud ürituse raames.
Eks neid väledaid autosid on veel olnud, enamik küll kiirenduse, mitte lõppkiiruse suunas arendatud. Mis jõuga milliseid kontrollitud kiirusnumbreid saavutatud, seda saab iga huviline näha siit:
https://www.onemile.ee/?lang=et&page=tulemused
Seal on tegu muidugi 1,6 kilomeetriga paigaltstardist, pikema hoojooksuga saaks nii mõnigi masin suurema numbri kätte.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt