28. leht 403-st

Postitatud: 28 Nov, 2010 17:34
Postitas kangelaspioneer
Asja sisu on selles, et maksimaalsel pööramisel suruti kolvid pidurisadulasse tagasi. Voolik jäi supporti ja õõtshoova vahele? Amordi vahetamisel jäid mõned käändmiku detailid valesse asendisse? Kuna esiveolised on täiesti võõras maa, siis juhtumi täpsemat sisu kirjeldada ei oska.
Õige?

Postitatud: 29 Nov, 2010 0:47
Postitas jackpuuk
Pidurivoolik puutub ainult niipalju asjasse, et seda pidurisadula külge kinnitav stuts-polt oli see detail, mis vastu puutus keeramisel. Kuna vahetamise ajal oli väljas külm ja läks juba pimedaks, siis keeras omanik kogemata külge mõlemale poole parempoolse alumist õõtsa ja amorti ühendava kahvli (trehvas käepärast olema):D. Kuna aga hark on kumera profiiliga, siis jäi vale poole oma kumerusega välja, nii hakkaski pidurisuport vastu käima ja lükkas klotsid liiga kaugele. Oleks siis noored mehed oskaks seletada, mismoodi asi täpsemalt ei toimi ja Agu Sihvka kombel kõik ausalt ära räägiks, kus sa sellega. :D. Sai isegi erinevaid variante kaalutud, kuid ükski ei sobinud. Kui aga ise korraks sanga sai hüpatud, siis oli pilt selge. Nina maast lahti, kutt ise rooli keerama ja pidurit sõtkuma. Ratast keerata proovides oli parempoolne kinni, vasakpoolne aga oli vabalt keeratav. Edasine oli juba "delo tehniki" :wink:
Ma seletasin teile tegelikult pikalt-laialt lahti millest lähtuda :P. Aga kiitma peab teie tehnilist taipu küll! :wink:

Postitatud: 10 Jaan, 2011 23:39
Postitas jackpuuk
Nonii, teema suht pikalt soiku vajunud. Ostis sõber Hitleri kättemaksu (loe:audi), viimaste külmade ajal andis genekas otsad. Pani pruugitud geneka peale, Aadu kättemaks käivitus, kuid töötas ainult nelja silindriga (tegemist audi 90 viiepütase 2,3 motoga), kutt viis abis olnud sõbra koju, sõitis oma hoovi tagasi ja suretas mootori välja, peale seda enam asi ei käivitunud. Hirmus bensuvine üleval ja küünlad ujusid. Märksõnaks: just ostetud masin. Uued vidinad küljes ja massin müüdud (vahepeal kadunud lambukene jälle koguduses tagasi, st. ostis sõbra käest järjekordse Honda omale) :wink:. Mis siis Aadu kättemaksuga juhtus?

Postitatud: 11 Jaan, 2011 22:10
Postitas jackpuuk
Noh, pole siis kellegil ideid?

Postitatud: 11 Jaan, 2011 22:40
Postitas EOD
Nendest lähteandmetest ei loe küll midagi välja. :scratch:
Et mootor töötaks, peab olema "õli ees, tuli taga ja kompressioon keskis", nagu vanarahvas teadis rääkida.
Kompressiooni vast ei kahtlustaks.
Romulast ostetud generaator andis madalat pinget? Pigem mõjub see käivitumisele kui süütele.
Toitesüsteem. Karburaator, K-Jetronic, KE-Jetronic?

Postitatud: 12 Jaan, 2011 8:17
Postitas lamjak
Kui süüde väga mööda, siis äkki viskas rihma paari hamba jagu üle?

Postitatud: 12 Jaan, 2011 11:25
Postitas Manurhin
Ma pakuks midagi sellist, et geneka vahetuse käigus tuli mõni juhe lahti või jäi pärast tagasi panemata. Nimelt selline juhe, mllest saab toite elektrooniline klapp kusagil kütusetorustiku või karpa (või pritsungisüsteemi) küljes, mis reguleerib kütuse tagasivoolu karpast paaki. Bensupump uhas muudkui aga täiega peale, kütus tagasi voolata ei saanud, loogiline siis, et mootor korrralikult ei tööta ja kütus üle uputab.

Postitatud: 12 Jaan, 2011 13:44
Postitas kangelaspioneer
See on juba puusalt tulistamine, aga kas geneka impulsisagedus ei puutu kuidagi asjasse? Vene autodel loeti genekast tahhomeetri signaali, kas antud juhul ei võinud see mingit rolli mängida?

Ärge kõvasti lööge, kuna olen ühe teise Saksa premium brändi (ja audi peamise konkurendi) austaja, siis pole vaevaks võtnud neisse kummalistesse leiutistesse süveneda.

Postitatud: 12 Jaan, 2011 14:52
Postitas Kapten Trumm
Ziguli tahhomeetri signaal käis küll süütepooli plussotsa pealt :roll:

Postitatud: 12 Jaan, 2011 17:58
Postitas EOD
Kapten Trumm kirjutas:Ziguli tahhomeetri signaal käis küll süütepooli plussotsa pealt :roll:
Süütepooli katkestipoolse klemmi pealt ikka.

Postitatud: 13 Jaan, 2011 15:15
Postitas polzunov
Pingeköikumine ajas Boschi poja lolliks ja pihustid jähid lahtisesse asendisse?

Postitatud: 13 Jaan, 2011 15:21
Postitas MadMan
Bensu-Audil istub jagajas nukkvõlli andur. Kui see on rikkes, siis ei kävitu masin teps mitte.

Postitatud: 15 Jaan, 2011 4:46
Postitas vanahalb
Kas viga tekkis geneka vahetamisest? Ma mäletan oma "Hitleri kättemaksust" , et genekaid oli väliselt ühesugusel autol ja mootoril vähemalt 4 sorti milledel juhtmedki ei klappinud ja lõpuks ostsin Boschi poest koodi järgi uue.

Postitatud: 15 Jaan, 2011 12:23
Postitas jackpuuk
Vabandust, ei jõudnud vahepeal raali taha. Lamjak ütles õige vastuse ära, küll oli põhjuseks lihtsalt vana rihm (nagu mainisin, siis värskelt ostetud massin). Geneka vahetusse puutus see vaid niipalju, et tegemist oli äärmiselt lollaka juhuste kokkulangevusega :). Sellised juhused teevad vea otsimise sigaraskeks. Küll aga mõned siin väljapakutud ideed on tõesti kehtivad uuemate autode puhul. Näiteks volvo S80 ei käivitu isegi vedades, kui aku pinge on natukegi alla 12 voldi. Kui aku juba kehvakene, siis ei aita ka laadimine, käivitades langeb pinge alla volvo lubatud normi ja nuta või naera, kuid aitab ainult aku vahetus (ehkki sama aku töötab mõne vanema ja lihtsama pilli peal aastakese veel kindlasti).

Postitatud: 21 Mär, 2011 11:01
Postitas jackpuuk
Teema pikalt soiku vajunud jälle :wink:. Lihtne küsimus, peale talv läbi seisnud autol esimesed pidurid peal? Omanik võttis need algosakesteks, puhastas ilusti ära (ka uued klotsid pani), peale esimest pidurdust pidurid jälle peal. Noor poiss, laskis pidurid korralikult kärssama, enne kui läbi hammustas, et midagi väga viltu. Enne vahetamist võttis silindrid-suportid maha, kokku pannes liikusid detailid ilusasti näpujõul (ketaspiduritega auto). Mis siis seda vigurit tegi?