Autotehnikateema
Re: Autoteema
Kakoi dust? DPF- diesel particulate filter.
https://www.google.com/search?biw=1366& ... CA0&uact=5
Minu kärul mingit tulukest ei põle regenereerimse käigus. Lihtsalt kompult näed vinget kütusekulu tõusu selle ajal.
https://www.google.com/search?biw=1366& ... CA0&uact=5
Minu kärul mingit tulukest ei põle regenereerimse käigus. Lihtsalt kompult näed vinget kütusekulu tõusu selle ajal.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Mis saab, kui "suunamudijal" tekivad DPF probleemid
https://kroonika.delfi.ee/artikkel/9219 ... -puid-alla?
Tädi lasi nurgataha DPF-i "tummaks teha" ja kui auto hädakisa tõstis, siis oli esindus mõistagi süüdi.
Eriti küünilised on sellised tegelased, kes jätavad ütlemata midagi ja kui see pärast välja tuleb, üritatakse sind süüdlaseks teha.
https://kroonika.delfi.ee/artikkel/9219 ... -puid-alla?
Tädi lasi nurgataha DPF-i "tummaks teha" ja kui auto hädakisa tõstis, siis oli esindus mõistagi süüdi.
Eriti küünilised on sellised tegelased, kes jätavad ütlemata midagi ja kui see pärast välja tuleb, üritatakse sind süüdlaseks teha.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Hundi autol oli vist nii olnud, et tahtis ainult hooldust aga mitte uuemat tarkvara. Too tarkvarauuendus pandi esinduse poolt ise peale ja siis hakkasidki tulukesed vilkuma (sest ennem oli mujal tehtud mõned ratsid, mida Hunt nimetamisvääriliseks ei pidanud). Vana tarkvara tagasi Silberautost ka enam ei saanud. Silberi vastusest ei selgunud, et nad informeerisid klienti ETTE, et kavatsevad tarkvarauuenduse ära teha.
Teda ei informeeritud ka lisatööd tegemisest, tema tahtis vaid hooldust. "Mootorituli enne hooldust ei põlenud ja hiljem see põles, kui auto kätte sain. Palusin, et pange vana tarkvara tagasi - mulle pakuti 4400 euro eest, et "teevad auto korda". Teises remonditöökojas sain pakkumise paarisaja euro eest mootorituli kustutada," selgitab ta.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Mida sellised "hundid" kuskil Instagramis räägivad, on tihti tõest väga kaugel - olen elus kogenud.
Ajasin Silberautos asju täna hommikul, lubadused siis näisid pidavat.
Selles, et esinduses tehakse mingeid 4000 euroseid liigutusi kliendiga kooskõlastamata, ma sügavalt kahtlen, neid skandaale on igal pool piisavalt olnud.
Lisaks mõistagi pole ka Kroonika kvaliteetajakirjandus, et seal "intriigi mõttes" ühte-teist muudeti, poleks ime.
Ajasin Silberautos asju täna hommikul, lubadused siis näisid pidavat.
Selles, et esinduses tehakse mingeid 4000 euroseid liigutusi kliendiga kooskõlastamata, ma sügavalt kahtlen, neid skandaale on igal pool piisavalt olnud.
Lisaks mõistagi pole ka Kroonika kvaliteetajakirjandus, et seal "intriigi mõttes" ühte-teist muudeti, poleks ime.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Pole ju ka 4k eest keegi liigutama hakanud, pakuti vaid varianti, et teevad korda. Eks see oleks tähendanudki uut DPF filtrit ja teab mis veel mudru, mis eemaldamise ratsi käigus vahelt ära roogiti. Elementaarne ju, et "vana" softi Silber ei saanud tagasi panna, sest see oli ju piraat e. manipuleeritud. Margiesindus ei tegele selliste asjadega. Mujal pandi talle lihtsalt jälle see manipuleeritud soft tagasi. Minule teadaolevalt ka need nn DPF -i mahaprogejad-ära võtjad informeerivad klienti, et margiesindusest või tarkvara uuendamisest tuleb hoiduda. A ju eit selle kõrvade vahelt läbi laskis joosta.
Viimati muutis Kirs, 07 Jaan, 2021 15:33, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Volvol maksavad need tarkvara "realoadid" mingi 100-200 vahemikus.
Misasi see seal 4 tonni oli, tibi peksab segast või?
Küll aga võib 4 tonni olla mersule uue filtri+muu ära roogitu tagasi panek.
Kasutatud auto puhul valige sõbrad ikka selline auto, millel seda DPF-i pole kunagi olnud. See on üks kulukate jamade allikas ja kui see filter poolikute põletustega pekki keerata, siis on summad tuhandetes.
Nurgataguste kohtade kasutamisel peab ise asja üle keskmise jagama, taolised võiks liisida uue Yarise ja mitte hädaldada mööda ilma. Selleks, et sõita mõne aasta vanuse premium autoga, peab olema kas paks rahakott või valdad ise piisavalt teemat ja ei lase end rahatuks lüpsta.
Misasi see seal 4 tonni oli, tibi peksab segast või?
Küll aga võib 4 tonni olla mersule uue filtri+muu ära roogitu tagasi panek.
Kasutatud auto puhul valige sõbrad ikka selline auto, millel seda DPF-i pole kunagi olnud. See on üks kulukate jamade allikas ja kui see filter poolikute põletustega pekki keerata, siis on summad tuhandetes.
Nurgataguste kohtade kasutamisel peab ise asja üle keskmise jagama, taolised võiks liisida uue Yarise ja mitte hädaldada mööda ilma. Selleks, et sõita mõne aasta vanuse premium autoga, peab olema kas paks rahakott või valdad ise piisavalt teemat ja ei lase end rahatuks lüpsta.
Viimati muutis Kapten Trumm, 07 Jaan, 2021 15:36, muudetud 1 kord kokku.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Autoteema
Trumm, siis saad ikka iidavanu kärusid valida. Ega pole nii hull nüüd ikka ka. Minu 16 aastat vana kärule maksab uus B osa filter 250.- kanti. Sama maksab ka vahelt välja kiskumine-progemine.
Viimati muutis Kirs, 07 Jaan, 2021 15:38, muudetud 1 kord kokku.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Autoteema
Ma hoian end üldiselt vanadest diislitest nagunii eemale, olen küllalt näinud, milleks kütuselt kokku hoitud eurod võivad korrutuda.
edit: OK, kui DPF-id on B-osana saadaval, pole enam nii hull, ka katalüsaatoritel on originaalil ja B-osal mõnikord 10x hinnavahe.
Üldiselt, ülevaatuspunktide pädevuse kasvuga muutub see DPF-ide ratsimine järjest riskantsemaks.
Kunagi oli katalüsaatoritega sama lugu, täna teeb iga ülevaatuspunkt kindlaks, et kas sul peab kat olema või mitte.
Ja kui pole, siis saad kordusülevaatuse ja kuu aega selle tagasi panekuks.
edit: OK, kui DPF-id on B-osana saadaval, pole enam nii hull, ka katalüsaatoritel on originaalil ja B-osal mõnikord 10x hinnavahe.
Üldiselt, ülevaatuspunktide pädevuse kasvuga muutub see DPF-ide ratsimine järjest riskantsemaks.
Kunagi oli katalüsaatoritega sama lugu, täna teeb iga ülevaatuspunkt kindlaks, et kas sul peab kat olema või mitte.
Ja kui pole, siis saad kordusülevaatuse ja kuu aega selle tagasi panekuks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
Kuumal mootoril seisusoojendusel pole nagu mõtet.Walter2 kirjutas:Kindel et see seisusoojendus ei ole?
Ma pigem kaldun arvama, et tahmapõletus on tööle läinud ja kui auto seisma jätta siis mingi vent jahutab midagi. töötab ca 5-10 min ja siis jääb vakka.Peeter kirjutas: Tsitaat: Masina läbisõit 375000 ja minu käes 150000 km.
Küsimus: Ja selle ajaga (läbisõiduga) pole selgeks saanud mis oma autol tossab, st mis asjad autol küljes on? Pole kordagi ka kellegi käest infi küsinud, et on see ikka loomulik ja õige?
Paneb pead vangutama kohe....
Mul muidugi on iga kuu keskmiselt ka 1500 km maanteesõitu, eks see hoiab ka torud puhtana. Sumbuti otsi vaadata siis raisad roostetavad ja ei ole üldsegi tahmased.
Re: Autoteema
Tarkvarauuendus võis sisalduda hoolduse standardpaketis. Kui ma oma autoga esinduses hoolduses käin siis saan miski 40-punktilise nimekirja, mida nad teinud on. Ja nad ei kooskõlasta seda. Kui leiavad midagi sellist, mis hoolduse alla ei kuulu, näiteks klaasipuhastajad läbi vms, siis nad ikka helistavad ja küsivad.NGolf kirjutas:Hundi autol oli vist nii olnud, et tahtis ainult hooldust aga mitte uuemat tarkvara. Too tarkvarauuendus pandi esinduse poolt ise peale ja siis hakkasidki tulukesed vilkuma (sest ennem oli mujal tehtud mõned ratsid, mida Hunt nimetamisvääriliseks ei pidanud). Vana tarkvara tagasi Silberautost ka enam ei saanud. Silberi vastusest ei selgunud, et nad informeerisid klienti ETTE, et kavatsevad tarkvarauuenduse ära teha.
Teda ei informeeritud ka lisatööd tegemisest, tema tahtis vaid hooldust. "Mootorituli enne hooldust ei põlenud ja hiljem see põles, kui auto kätte sain. Palusin, et pange vana tarkvara tagasi - mulle pakuti 4400 euro eest, et "teevad auto korda". Teises remonditöökojas sain pakkumise paarisaja euro eest mootorituli kustutada," selgitab ta.
Re: Autoteema
Kuni Euro5 osas TÜV- is DPF kontrolli ei tehta ega ka tuvastata, kui see nn füüsiline osa põhja all eeskujulikult tühjaks tehtud. Ka tahmaosakeste testi läbib tavaliselt probleemideta, löörid lastakse ikka puhtaks enne korralikult. Küll aga eelmisest aastast alates Euro6 pillid on nüüd luubi all. OBDII skänner pistetakse kontrolliks sappa ja manipuleerimised tuvastatakse.
Re: Autoteema
Mul on 99 a Audi A6 , 1.9 , 81kw , ehk austatav räägib mida ma korrutama peaks või võiks? Ise pole nagu aastatega veel tähele pannud....Kapten Trumm kirjutas:Ma hoian end üldiselt vanadest diislitest nagunii eemale, olen küllalt näinud, milleks kütuselt kokku hoitud eurod võivad korrutuda.
Esistange sõitsin puru , aga see vist ei lähe selle alla?
Olen riigiametnik , palk alla Eesti keskmise ja suurim kulu on kütus. Paagitäiega vahemik 1000-ca 1200 km
See kes peale korralikku kaklust veel rusikatega vehib ,on tõenäoliselt võitja.....
Re: Autoteema
2003 Audi A4 1,9 turbodiisel, kui ettevaatlik olla, saab alla 5 lidra sajale, korduvat testitud, 3 aastat ilma remontimata, alginvesteering 2 tuhhi pluss talvejooks velgedel, vaheta hoovipeal ise ja naera pihku, kuidas osa rahvast seisab järjekorras, et rehve kaks korda aastas veljelt maha veljele ümber pekstaMudakoon kirjutas: Mul on 99 a Audi A6 , 1.9 , 81kw Paagitäiega vahemik 1000-ca 1200 km
P.S.
Üldjuhul mitte, tasakaalustamine on nõrkadele. Läheb sedasi alla nagu on pool aastat virnas seisnudRoamless kirjutas: Tasakaalustad ka ise?
Aga kuidas on tasakaalustamise tarvis rehve veljelt maha vaja kangutada, vat see loogika jääb mulle tabamatuks...
Viimati muutis Svejk, 08 Jaan, 2021 16:42, muudetud 1 kord kokku.
"Vaated ja veendumused pärinevad tunnetemaailma sügavikest ja loogika on enamasti vaid kuuleka intellekti abivalmis instrument põhjendamiseks ja õigustamiseks"
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
"Maul halten und warten diner!" (lõuad pidada ja lõunat oodata!)
Re: Autoteema
Tasakaalustad ka ise?vaheta hoovipeal ise ja naera pihku, kuidas osa rahvast seisab järjekorras, et rehve kaks korda aastas veljelt maha veljele ümber peksta
Unforeseen consequences
Re: Autoteema
Kui on eraldi velgedel, pole tasakaalustamisel erilist pointi.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 22 külalist