GPSiga probleem
Re: GPSiga probleem
Garmini Dashcam teeb häält juba siis kui auto vasakud rattad ei ole veel tee telgjoone lähedalgi.
Seega kõrvalekaldega ca 1m.
Militaaridel on muidugi suuremat täpsust vaja.
P.s sõita piiril kiirusega 100 km/h - ole rahul et asi protokolliga lõppes
Seega kõrvalekaldega ca 1m.
Militaaridel on muidugi suuremat täpsust vaja.
P.s sõita piiril kiirusega 100 km/h - ole rahul et asi protokolliga lõppes
Re: GPSiga probleem
Tavaline Garmin jääb igal juhul reaalajast täpselt sedapaöju maha, et liikluses vähe tihedamates oludes (näiteks Esseni "ussipesas") operatiivselt toimetamine on raske või lausa võimatu.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Eesti õhukaitse imeline maailm..
OLAVI kirjutas:Oma kogemustest võin öelda, et käsi matka Garminit ei saanud mootorrattaga linnavahel kasutada, sest selle pilt ei jõudnud mootorrattaga sõitmisega samaks ajaks ristteele järgi ja "korralik" merekaardiplotter ei näidanud paadiga kiirusel 100km/h Peipsil ei Vene piiri ega poisid.
(Hiljem Värska kordonis protokolli kirjutades öeldi minu max kiiruseks olema 107km/h.)
Mis veesõiduk see oli mis 107 km/h edasi läks ?
Re: GPSiga probleem
Kinnitan, et selline aparaat oli (kas ka praegu on, seda ei tea) Tartus täitsa olemas ja ka selline piiriülene intsident (koos antud kiiruse fikseerimisega Vene piirivalvekaatrilt) piiril juhtus. Rohkem infot ma arvan, et jagavad (kui soovivad) "lähemad" asjaosalised ise.retti kirjutas:OLAVI kirjutas:Oma kogemustest võin öelda, et käsi matka Garminit ei saanud mootorrattaga linnavahel kasutada, sest selle pilt ei jõudnud mootorrattaga sõitmisega samaks ajaks ristteele järgi ja "korralik" merekaardiplotter ei näidanud paadiga kiirusel 100km/h Peipsil ei Vene piiri ega poisid.
(Hiljem Värska kordonis protokolli kirjutades öeldi minu max kiiruseks olema 107km/h.)
Mis veesõiduk see oli mis 107 km/h edasi läks ?
Ja kui kellegi lõõbimeistrite jaoks tundub see "ilgem-ulme", siis soovitan tegeliku eluga rohkem kokku puutuda, mitte ainult netis istudes irvitada.
Re: GPSiga probleem
Peeter kirjutas:Kinnitan, et selline aparaat oli (kas ka praegu on, seda ei tea) Tartus täitsa olemas ja ka selline piiriülene intsident (koos antud kiiruse fikseerimisega Vene piirivalvekaatrilt) piiril juhtus. Rohkem infot ma arvan, et jagavad (kui soovivad) "lähemad" asjaosalised ise.retti kirjutas:OLAVI kirjutas:Oma kogemustest võin öelda, et käsi matka Garminit ei saanud mootorrattaga linnavahel kasutada, sest selle pilt ei jõudnud mootorrattaga sõitmisega samaks ajaks ristteele järgi ja "korralik" merekaardiplotter ei näidanud paadiga kiirusel 100km/h Peipsil ei Vene piiri ega poisid.
(Hiljem Värska kordonis protokolli kirjutades öeldi minu max kiiruseks olema 107km/h.)
Mis veesõiduk see oli mis 107 km/h edasi läks ?
Ja kui kellegi lõõbimeistrite jaoks tundub see "ilgem-ulme", siis soovitan tegeliku eluga rohkem kokku puutuda, mitte ainult netis istudes irvitada.
Eksisid aadressiga.
Ka mina tean neid Tartu oma ala profe aga nemad ei lähe piirile pulli tegema.
Kui aga Emajõele ja Peipsile tekivad "buratinod" kelle laevukesel ahtris 2x 350hj Yamaha outboard - on asi teine.
Re: GPSiga probleem
Ma sind ei mõelnudki, hoopis neid irvitava-ikooni-toppijaid postitajaid. Pidasin silmas neid, kes "oma-mina-mõtte-maailmapildist" välja jäävaid asju kohe irvitades halvustama kipuvad.
P.S: Kirjeldatud juhusel oli probleemiks, et seni korrektselt ja päris suurte kiirusteni toiminud seade veel tiba suurema kiiruse kätte saades lihtsalt kaardi (st ka piiri) eest ära minestas. Kiiruse alla lastes hakkas seade uuesti toimima ja uuesti kenasti piiri näitama, aga intsident oli juba ju ära toimunud.
Mina enda Garminiga olen lennuki õhkutõusu 450km/h ja tiba pluss küll ära näinud, aga vat üleval õhus enam ennast majakatesse ära ei positsioneerinud.
P.S: Kirjeldatud juhusel oli probleemiks, et seni korrektselt ja päris suurte kiirusteni toiminud seade veel tiba suurema kiiruse kätte saades lihtsalt kaardi (st ka piiri) eest ära minestas. Kiiruse alla lastes hakkas seade uuesti toimima ja uuesti kenasti piiri näitama, aga intsident oli juba ju ära toimunud.
Mina enda Garminiga olen lennuki õhkutõusu 450km/h ja tiba pluss küll ära näinud, aga vat üleval õhus enam ennast majakatesse ära ei positsioneerinud.
Re: GPSiga probleem
Peeter kirjutas:Ma sind ei mõelnudki, hoopis neid irvitava-ikooni-toppijaid postitajaid. Pidasin silmas neid, kes "oma-mina-mõtte-maailmapildist" välja jäävaid asju kohe irvitades halvustama kipuvad.
P.S: Kirjeldatud juhusel oli probleemiks, et seni korrektselt ja päris suurte kiirusteni toiminud seade veel tiba suurema kiiruse kätte saades lihtsalt kaardi (st ka piiri) eest ära minestas. Kiiruse alla lastes hakkas seade uuesti toimima ja uuesti kenasti piiri näitama, aga intsident oli juba ju ära toimunud.
Mina enda Garminiga olen lennuki õhkutõusu 450km/h ja tiba pluss küll ära näinud, aga vat üleval õhus enam ennast majakatesse ära ei positsioneerinud.
Ei positsioneerigi.
Ka mitte ühelgi Tallinki laeval mitte.
P.s tavakasutuses GPSide soft ei olegi loodud töötama lennuki kiirustel. Ma arvan teadvat miks kaart aparaadis ära minestas aga siin ei ole see koht kus sellest rääkida.
Re: GPSiga probleem
Tavaline Garmini seade jälgis lennukit kogu trassil Tallinnast Marokkosse ja andis stabiilselt ka kiiruse.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: GPSiga probleem
Kas mitte tavaline GPS ei sõltu satelliitide nähtavusest? Mobiilid kasutavad tänapäeval A-GPSi, mis tundub lollikindlam.
Re: GPSiga probleem
AMvA kirjutas:OLAVI kirjutas:
Oma kogemustest võin öelda, et käsi matka Garminit ei saanud mootorrattaga linnavahel kasutada, sest selle pilt ei jõudnud mootorrattaga sõitmisega samaks ajaks ristteele järgi
Ah, ära aja kelbast, pole mul kungi Garmini naviga probleeme olnud (ei ole kõige aeglasem mootorratas)
Täitsa legaalsel linnakiirusel grupiga läbi linna sõidul, kus seltskond pidi igal ristil peatuma, et oodata kuna esimese mehe Garmin jõudis oma kaardiga tegelikule asukohale järele.
Minu auto seade NÜVI250 toimetas samal ajal rattal normaalselt.
Võibolla akutoitel käsiseade, lülitatakse energia säästmiseks aeglasele režiimile, ehk aeglustatakse taktsagedust?
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: Eesti õhukaitse imeline maailm..
retti kirjutas:Mis veesõiduk see oli mis 107 km/h edasi läks ?
Alumiiniumist alus, päramootoritega.
Sai kena kevadpäeva puhul sõbra uue paadiga esimene pikem sõit tehtud ja piirijoone ning poide kadumine ekraanilt suurema kiirusega tuli täieliku üllatusena, sest seadme müüja sellist probleemi ei maininud.
(Nurga poi jäi päikse alla veepeegelduse sisse ja silmaga seda keegi ei näinud, sai suund võetud järgmise poi järgi ning nurgapoist möödutud valelt poolt. Vene PV kaater eemal paraleelkursil arendas vast 80km/h.)
Väike video hetkest õhtuhämaruses:
https://www.youtube.com/watch?v=KzJInVK ... laviMandlo
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: GPSiga probleem
Lemet kirjutas:Tavaline Garmini seade jälgis lennukit kogu trassil Tallinnast Marokkosse ja andis stabiilselt ka kiiruse.
Kui lennuki akna vastas seadet hoida, siis näitab asukohta nii Garmin kui Android nutikas aga sõltuvalt kiirusest jookseb pilt hilinemisega.
Kui Garminis antud regiooni kaarti pole, siis kontinente, riigipiire, kordinaate ja kiirust ning kõrgust näitab, aga sateliite otsib oluliselt muutunud asukohas isegi 10 minutit.
Garmin laseb isegi ilma piirkonnakaardita lisada oma huvipunkte ja nende järgi off-road´is navigeerida.
Android leidis (lennurežiimis) sateliidid autonavist kiiremini ja kui need leitud, kuvab guugli baaskaarti ja allalaetud piirkonnakaartidel asukohta.
Kiirust, sõltumata asukohast, näitas ka lihtne Eesti äpp "Kiiruskaamerad".
Ainuke asi, mis jagades paljuneb on teadmised.
Re: GPSiga probleem
1.
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 97#p520797
2.
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 97#p520797
2.
http://www.militaar.net/phpBB2/viewtopi ... 11#p469911Fucs kirjutas: Mida rohkem erinevaid satelliitsüsteemide võimekusi, seda kindlamini ja kiiremini saab kätte hea tulemuse.
* Mida suurema sagedusega (Hz) seade töötab ja andmeid uuendab, seda kiiremini saab kätte "õige" asukoha.
* Viimane on oluline ka suurema täpsuse tagamisel ja liikumisel - nt. Garmin GLO ja BadElf edastavad/töötlevad/uuendavad sattidelt saadavaid andmeid 10 korda sekundis (teevad 10 asukoha koordinaatide lugemist/töötlemist sekundis), vähemvõimekad 1 kord sekundis. See tähendab, et kui hakatakse liikuma, siis 10 x sek andmed tagavad selle, et ka nutiseade näitab kaardil liikumist kohe viivituseta. 1 x sek võib liikumisel tekkida jõnkse ja seisakuid.
Re: Eesti õhukaitse imeline maailm..
Garmini ei tea aga Magellani käsigpsil saad seadistada asukoha kontrolli vahemikku ehk siis kui see on näiteks kord viie sekundi tagant siis mootorsõidukiga liigeldes ongi rada väga hüplik. Samas akud kestavad kolm korda kauem kui siis kui kontrollitakse kord sekundis.
Re: GPSiga probleem
Peeter kirjutas:Mina enda Garminiga olen lennuki õhkutõusu 450km/h ja tiba pluss küll ära näinud, aga vat üleval õhus enam ennast majakatesse ära ei positsioneerinud.
Jama, isegi suvalise nuti odav GPS kiip suudab kenasti lennukis toimida.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Georges ja 15 külalist