Kujutise sarnasuse vaidlus on valgunud natuke raskesti hoomatavaks. Üritan vahekokkuvõtet.Leimus kirjutas:Jättes kõrvale viljatu arutluse selle üle, kas saarlastel ei õnnestunud taanlaste kantsi Tallinnas maha põletada seetõttu, et linnus ei süttinud (äkki oli ikka kivist?) või mõnel muul põhjusel, pean peatuma ühel kunstiajaloo põhitõel. Nimelt keskajal ei kujutatud inimesi, loomi, ehitisi jne realistlikult, vaid tähistena. Nomina sunt realia. See tähendab, et ei maksa otsida portreelist või ehituslikku sarnasust. Vaid väga harvadel juhtudel on Saksamaa 11.–12. sajandi mündil kujutatud kiriku või lossi puhul oletatud konkreetset eeskuju. Hoopiski poleks keskaja müntidele vermitud palkhooneid! Kindlus, müür või torn lihtsalt pidi olema kivist, muidu polnuks ta oma nime väärt.
Oad väidab, et:
1) Henriku järgi oli Toompea linnus puust;
2) ainuke kivilinnus Põhja-Eestis oli Varbola;
3) mündil kujutati ehitisi äratuntavalt;
4) seetõttu peab mündil olema Varbola.
Erelt ning Leimus väidavad vastu, et keskajal kujutati ehitisi ja isikuid tavaliselt sümbolite, mitte portreeliste kujutistena. Mündil on kujutatud võimu ja usu sümboleid, mitte mingit tegelikku ehitist.
Ubade jaoks on tegeliku ehitisega sarnase kujutise väide hädavajalik, sest see on ainuke põhjus, miks Tallinnat välistada. Ka see on muidugi savijalgadel, sest müntimise täpne aeg ei ole ju teada ning sellel võidi kujutada nii mõni aasta hilisemat kui ka alles valmimisel kivilinnust. Samal ajal see tema teooria jaoks hädavajalik argument sobib ka tema teooria ümberlükkeks, sest kujutatud on vuukidega müüri ning müüride sees asuvat torni, mitte kuivmüüri ega väravatorni.
Teiselt poolt, kui kujutatakse võimusümboleid, mitte tegelikku ehitist, siis seda võidi ju teha ka Varbolas. Lihtsalt puudub alus Tallinna välistamiseks ning Occami Williami habemenuga rakendades on Tallinn palju tõenäolisem. Teise väite, et tornbrakteaadid polnud Taani mündialusel, lükkas Leimus sirgelt ümber.