www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 22 Juun, 2021 23:37

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 27 Mär, 2015 19:52 
Eemal
Uudistaja

Liitunud: 22 Mär, 2015 22:03
Postitusi: 8
Kurjam kirjutas:
jyrimyrk kirjutas:
Mis selle posti point oli?


Mõte on väga lihtne - mida sa tahad saada selle raha eest? Odavlennud võivad lõpuks väga kalliks minna.

Arvestades, kui kõva on saksa pilootide ametiühing (streigivad vähemalt kord juus) on ka selle Germanwingsi pilootide palk kõrge või pigem piisavalt kõrge ja töötingimused enam kui head.

Pigem on probleem kaasaegses suhtumises, et igaühe terviseandmed on vaid tema ja raviarsti teada asi. Osadel erialadel võiks olla ikka süsteem nagu nõukaajal, et ilma hullari tõendita midagi teha ei saa.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 27 Mär, 2015 21:39 
Eemal
Liige

Liitunud: 22 Okt, 2005 21:57
Postitusi: 3040
See salvestus viimasest minutist on tõenäoliselt fake. Keegi pani taustaks flightsimulatori mängu, kopsis vastu puutükki ja ongi lennuki viimane minut. Sellised asjad naljalt ei leki ja salvestus ise äratas kahtlusi.

_________________
Unforeseen consequences


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 27 Mär, 2015 22:06 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2192
Asukoht: Harjumaa
No ma ei väida, et see tõsi on, Live Leak lihtsalt on päris pandav allikas.
Snowdeni olete vist päris unutanud. Paraku on siin maailmas nii, et kõige hullemad õudusunenäod võivad mõne aja pärast tõeks osutuda.

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 11:55 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Okt, 2005 19:42
Postitusi: 9699
Asukoht: Siilis
trs kirjutas:
Tegemist polnud esiteks Lufthansaga..


Nohh - mina olen meediast läbikäinud infojuppidest aru saanud, et too GermanWings on vaid suure Lufthansa miski käepikendus ning Lufthansa ikka pealik (ja vastutav) seal..
Aga kui keegi teab väita, et ma eksin ja neil kahel igasugune omavaheline seksuaalne suhe puudub - pln lahkesti mind parandada :roll:


P.S. kuid tolle psühhopaadist piloot-massimõrvari koolitas/litsenseeris ju ikkagi Lufthansa :oops: :oops:

_________________
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 13:44 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Mär, 2014 15:31
Postitusi: 753
See oli rohkem igasuguste vastutuste ja tekkinud miljonihagide osas. Germanwings kuulub lufthansale, aga ei ole lufthansa. Lufthansa koolitas, aga kui ei leita tõendeid, et ta enne kooli astumist juba peast kapsas oli, siis distantseerub lufthansa sellest asjast päris kindlasti ning ka vastupidisel juhul on neil veel võimalus, sest info on selline, et lennukooli saamiseks hullari tõendit vaja pole. Ka praegu näidatakse kenasti, et lenduril polnud depressiooni ega hullu pabereid, vaid lihtsalt keeras ühel hetkel ära. Ega näiteks Tartu Ülikoolile ei saa praeguses Euroopa õigusruumis esitada kahjunõuet, kui mõni seal õppinud arst osutub Hannibal Lectoriks...
Kas näiteks Eestis Lennuakadeemias tehakse põhjalikum kontroll ka inimese mõistusele ja tõekspidamistele? Tänapäeva Euroopas ei tohi ju ühelgi vestlusel ka otse küsida, et kas usud, et uskmatuid koeri tappes saad paradiisi 72 neitsiga lõbutsema jne.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 16:02 
Eemal
Liige

Liitunud: 10 Dets, 2007 23:35
Postitusi: 1565
Asukoht: Tallinn
Eelkirjutaja võttis põhjused ilusti kokku. Viga ongi vohavas tolerastias, poliitkorrektsuses ja nn. "euroopalikes väärtustes". Enam ei või asju õigete nimedega nimetada ega ühtegi hullu ega väärakat "ahistada", sest muidu jookseb selline kohe kohaliku zoovoliniku juurde kaebama. Nüüd selgub, et see värd kavandas seda ammu http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71120815


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 17:00 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Mär, 2014 15:31
Postitusi: 753
Eks see on tõesti mõttekoht, kui lennusaatjast tüdruksõber siin praegu kaagutab, et mees oli alaväärsuskompleksis vaevlev ja igasuguste muude mentaalsete defektidega ning ei teavitanud sellest tööandjat ega kolleege. Laiemalt võttes peaks tekkima arutelu selle üle, kas näiteks arstil või psühholoogil või ka pereliikmetel peaks olema õigus ja ka kohustus teavitada selliseid tööülesandeid täitvate isikute tööandjaid, kui on põhjust uskuda, et inimene on peast segi. Siin muidugi tekivad igasugused aga-d, mistõttu reaalne oleks pigem küsida, miks ei olnud siiamaani pilootidel kohustuslikku iga-aastast hullari kontrolli ja pikemat vestlust teemal "mina ja maailm".


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 18:10 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 32421
Aga mida selle "tüdruksõbra kaebuse" peale tänases tolerastia ja "erinevus rikastab" keskkonnas tööandja teha saab? Euroopas on asi juba ammu väljunud tabamatutesse dimensioonidesse, nt ei tohi tööandja selekteerida töötajaid vanuse, soo jne järgi. Kui kellelegi tundub, et sa teed talle liiga, siis piisab ühest e-kirja teel kaebusest ja järgmise nädala tegeled sa mingi võrdõigusvoliniku küsimustele vastamisega (kus olemasoleva case küsimustele esitatakse veel 10 täiendavat, stiilis "kuidas teil üldiselt euroopalike õiguste kaitse süsteem üles ehitatud on). Mulle tegi selle põhimõtte selgeks üks TTÜ dotsent - Euroopalik põhimõte on, et kui töötaja keerab mingi jama kokku, siis on vastutav alati tööandja. Siis ei uskunud, aga nüüd näe olen aru saanud.

Mäletate, mõni aeg tagasi oli hirmus skandaal, kui miski riiakas kickpoksijast tibi ei saanud KV logistikakeskusest soovitud tööd ja mis pärast kõik juhtus? Täna piisab sellest, et töötajale midagi "tundub" ja tõestama hakkab tööandja, et valesti tundub.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 23:01 
Eemal
Liige

Liitunud: 14 Mär, 2013 15:00
Postitusi: 1332
Tegu pole kaugeltki ainsa ega ka mitte väga haruldase enesetapuviisiga.

FAA andmeil oli ainuüksi USA-s aastail 2002. -2012 8 pilootide suitsiidi, kõik meesterahvad, kõik psüühiliste probleemidega ja vaid üks neist otsustas minna üksi, teised 7 pidasid paremaks süütuid kaaslasi kaasa võtta.

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71122869

Ma eeldan, et tegu oli väiksemate lennukitega, sest nii suurt kära pole need juhtumid tekitanud.

On ka teooria, et maailma tuntuim depressiooniravim Prozac hoopis suurendab ravialustel enesetappude hulka, kuna see kõrvaldab enesealalhoiuinstinkti väga tugevad reaktsioonid, mis igaühte tagasi hoiavad.Inimene muutub " tuimaks", pehmenevad tugevad hirmu ja ärevussümptoomid, kuid samas nõrgeneb ka hirm surma ees.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 23:23 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Dets, 2012 13:44
Postitusi: 1018
Siinsed juba hüsteeriasse kalduma hakkavad sõnavõtud meenutavad tulirelvavastaste tüüpilisi hüüdlauseid peale koolitulistamisi. Muidugi saab kõike keelata/piirata/reguleerida/kontrollida/jne. Samas tekib küsimus kas on ikka iga kontrollmehhanismidest mööda pääsenud hullu korral vaja kogu süsteem ümber ehitada kolm korda karmimaks. 100% effektiivuse saavutame ikkagi alles siis kui tehnoloogia areng võimaldab valitsusel panna meile kõigile kupli alla kiibi mis meie mõtete kohta reaalajas infot edastab.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 23:33 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Veebr, 2009 13:28
Postitusi: 699
Kui järgi mõelda siis saaks säänseid olukordi vältida ka selliselt et nö silda ei saa jääda (või nagu antud näites lukustada end) ainult üks mees. Kui üks piloot peab ära käima siis peab keegi asemele tulema, et too tagasi sisse saaks.
Või kas on üldse sellist lukustatavat ust vaja? Ja kui on, peaks selle lukustamiseks vähemalt kaks meest sees olema.

_________________
“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.”


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 28 Mär, 2015 23:44 
Eemal
Liige

Liitunud: 10 Dets, 2007 23:35
Postitusi: 1565
Asukoht: Tallinn
Poti soldat kirjutas:
Siinsed juba hüsteeriasse kalduma hakkavad sõnavõtud meenutavad tulirelvavastaste tüüpilisi hüüdlauseid peale koolitulistamisi. Muidugi saab kõike keelata/piirata/reguleerida/kontrollida/jne. Samas tekib küsimus kas on ikka iga kontrollmehhanismidest mööda pääsenud hullu korral vaja kogu süsteem ümber ehitada kolm korda karmimaks. 100% effektiivuse saavutame ikkagi alles siis kui tehnoloogia areng võimaldab valitsusel panna meile kõigile kupli alla kiibi mis meie mõtete kohta reaalajas infot edastab.

Antud juhul oli siis suure tolerastia tagajärg klassitäis koolilapsi mööda mäekülge laiali pluss veel muud rahvast ka :evil: On lihtsalt kohti kuhu hulludel asja pole!


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 29 Mär, 2015 1:52 
Eemal
Liige

Liitunud: 17 Juun, 2006 20:57
Postitusi: 506
Tegelane5 kirjutas:
Kui järgi mõelda siis saaks säänseid olukordi vältida ka selliselt et nö silda ei saa jääda (või nagu antud näites lukustada end) ainult üks mees. Kui üks piloot peab ära käima siis peab keegi asemele tulema, et too tagasi sisse saaks.
Või kas on üldse sellist lukustatavat ust vaja? Ja kui on, peaks selle lukustamiseks vähemalt kaks meest sees olema.


Eks mõte on ilmselt selles, et juhul kui üks piloot on kabiinist väljas ei saaks mingi allah akbar teda pantvangi võtta ning sundida väljast ust avama. Seega üks piloot saab alati ukse täiesti lukku keerata.

Igatahes nagu siin eelnevalt läbi käinud oleks esialgne lihtne lahendus lihtsalt nn posti korra sisse seadmine. Kui üks piloot tahab välja minna siis peab keegi teine senikaua kabiini asemele tulema. Nt stujardess. Lennuki teenindajate meeskonnad niivisi komplekteerida, et alati oleks vähemalt üks mees stujardess kes käib välja vahetamas. Põhjus kuna meesisenditel on üldiselt rohkem füüsilist jõudu, et selliseid üritajaid oma tahte järgi suruda. Oleks vähemalt üks haruldane koht kvoodi põhistes regulatsioonides, kus nendel oleks ka praktiline otstarve.

_________________
Inter arma enim silent leges (sõja aegadel on seadused vaiksed) Cicero


Viimati muutis John, 29 Mär, 2015 10:37, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 29 Mär, 2015 2:18 
Eemal
Liige

Liitunud: 15 Mär, 2014 15:31
Postitusi: 753
Veel kindlam oleks ilmselt teha see väike lüke ja nõuda lisaks hullarist väljastatud kõlbmatuks tunnistamise paberit ning seada sisse reeglid ka selle kohta, et depressiooni ja muid kergemakujulisi diagnoose saanud tegelased samuti reisilennuki piloodiks ei saaks.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: GermanWings Airbus A320 katastroof
PostitusPostitatud: 29 Mär, 2015 9:59 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18219
Kui keegi piloodiistmel on võtnud ette ennast koos lennukitäie inimdstega teise ilma saata, siis inimeste lisamine kabiini ei anna vähimatki efekti- piisab peale starti kõrgusekogumisel anda korraga juhist ja pedaali ning ongi kogu lugu- tehtu parandamiseks ei jätku kõrgust. Nii et lahendus peitub siiski ilmselt muus.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 147 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt