www.militaar.net
https://militaar.net/phpBB2/

GermanWings Airbus A320 katastroof
https://militaar.net/phpBB2/viewtopic.php?f=35&t=34472
1. leht 10-st

Autor:  Kulibin [ 25 Mär, 2015 17:23 ]
Teema pealkiri:  GermanWings Airbus A320 katastroof

http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71095197

Olles ääriveeri kursis lennundusega, väidan siis järgnevat:
Selline lauglev vajumine mis paratamatult lõpeb nii nagu lõppes, sai olla tingitud vaid sellest, et piloodid kas puudusid või olid teovõimetud. Ülaltoodud artikkel kinnitab seda. Ei välista sugugi terroriakti. Eks pardasalvestistest üht-teist selgub.
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?
Oodatud asjatundjate arvamused.
edit:
Ja aina müstilisemaks kisub:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=71085085
Seda juttu ma ei usu üldse.

Autor:  Ahilleus [ 25 Mär, 2015 17:47 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Kulibin kirjutas:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/valismaa/germanwingsi-reisilennukit-saatis-enne-allakukkumist-prantsuse-
Ja siis selline küsimus spetsidele: Kas see kõnesalvesti salvestab kogu lennuaegse audio seal kokpitis ?


Mäletamist mööda salvestasid mustad kastid (oranžid kerad) mis okupatsiooniajal tartus toodeti (1980 nendatel)
poolil olevale ringlevale traadile viimase 20 minuti jutu. Eks aeg on edasi läinud ja võimalik, et neil on isegi kiip uuemal ajal sees.

Autor:  Kulibin [ 25 Mär, 2015 17:52 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

See inf kinnitab esialgseid kahtluseid: Piloodid olid ilmselt teadvusetud.
http://www.unian.net/world/1059829-smi- ... aniya.html
Millest tingituna ei oska oletada
Blacbox on jah üsna kortsus, aga on hullemaid olnud ja siiski loetavad.

Manused:
A320blackbox.jpg
A320blackbox.jpg [ 9.25 KB | Vaadatud 7015 korda ]

Autor:  jyrimyrk [ 25 Mär, 2015 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Selle vastu räägib see, et lennuk oli jõudnud oma normaalkõrgusele ja sellel ajal lülitatakse tavaliselt autopiloot sisse.

Autor:  Lemet [ 25 Mär, 2015 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Jääb oodata, mida kostavad ülessaadet prantsuse sõjaväepiloodid.

Autor:  Kulibin [ 25 Mär, 2015 19:14 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.

Autor:  Ahilleus [ 25 Mär, 2015 19:21 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Kulibin kirjutas:
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.



Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...

Autor:  Kulibin [ 25 Mär, 2015 19:25 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Ahilleus kirjutas:
Kulibin kirjutas:
Kas kusagil medias on juttu olnud teisest piloodist ? Räägitakse ainult, et piloot oli kogenud ja puha.
Kas on võimalik, et säästufirma lendas ühe ületöötanud piloodiga ? Selline pretsedent on tegelikult olemas vist.
Ja on pilootidel ennegi infarkte õhus ette tulnud.



Tõenäosus, et teist pilooti ei olnud on nullilähedane. Infarkt mõjub südamele, mitte autopiloodile...

Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada, ilm oli ilus ja kui kokpitis oleks kas või stjuardess viibinud, oleks tõstnud hädakisa sellise kõrgusekaotuse puhul.

Autor:  Ahilleus [ 25 Mär, 2015 19:43 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Kulibin kirjutas:
Mis puutub siia autopiloot ? Kas lenduritel on lubatud sangas magada,


Kas lenduritel on keelatud kasutada autopilooti kui lennukõrgus saavutatud ja koridor paigas?

Autor:  EOD [ 25 Mär, 2015 19:51 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Iseenesest Porro pakutud versioon lennuki äkilisest dehermetiseerumisest oli loogiline. 10 kilomeetri kõrgusel on õhk hingamiseks liiga hõre. Normide järgi peab üle 10000 jala (ca 3 km) kõrgusel mittehermeetilises lennukis olevad inimesed saama lisahapnikku. Praktiliselt kannatab keskmine inimene küll üle 4 km kõrgust ilma lisahapnikuta.
Lisaks järsk õhurõhu langus võib põhjustada gaasimulle veres. Sama nähtus, mis tuukrite puhul, kes liiga kiiresti pinnale tõusevad.
Loogiline, et lennuki dehermetiseerumisel piloodid üritasid kiiresti laskuda ohutule kõrgusele. Võimalik, et läbi pilvede ja nullise nähtavusega. Seal aga olid Alpid... :rip:
Miks lennuki pardasüsteemid maa lähedusest ei hoiatanud või piloodid sellele hoiatusele ei reageerinud, selgub ilmselt pardasalvestitest.

Autor:  Kulibin [ 25 Mär, 2015 20:21 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Nagu öeldud, nähtavus oli sel hetkel selles kohas hea.
Piloodikabiin on lennuki kõige paremini ehitatud koht ja ülejäänust eraldatud üsna pidava uksega. Pilootidel on kasutada oma autonoomne hapnikusüsteem. Niisis ootame kõnesalvestisi.
Selle pardaandmete salvestiga hetkel segane lugu liigub igasegaseid väiteid, et on katki ja pole veel leitud. No see vigur ei lähe katki sellise laksu puhul, väidan. See blackbox peaks kannatama välja paugu vastu betooni kiiruselt 300m/sek. Ja see mis väidetavalt nii katki, et kiibid kadunud lausa, asub lennuki sabas. Ja saba on kõige turvalisem koht sellise laksu puhul.
Edit:
Kõnesalvestised väidetavalt siis loetavad, nendega tegelevad spetsialistid
http://www.rte.ie/news/2015/0325/689528 ... ngs-crash/

Autor:  trs [ 25 Mär, 2015 20:33 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.

Edit: ja 300m/s vastu betooni need salvestajad küll üle ei ela. Pigem 300km/h.

Autor:  Kulibin [ 25 Mär, 2015 20:47 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

trs kirjutas:
See laskumine võttis neil nii kaua aega, et seda ei saa eriti nimetada manöövriks rõhukaotuse kompenseerimiseks. Laskumine kestis nii kaua, et konnaõgijad jõudsid väidetavalt lennukid üles ajada ja asja uurima saata. Praegune info viitab pigem sellele, et lennukit ei juhitud, või toimetas see iseseisvalt, kuid sellisel juhul tekib küsimus, miks keegi ei reageerinud.

No vot seda minagi.
Prantslastel on sealsamas ligidal õhustankimise tsoon, tanker tiirutas seal veel peale reisika matsu. Ilmselt tangiti kah mõnda patrullivat hävitajat ja mõni saadeti uurima miks tsiviil ei vasta dispetsherile.
Edit: See must kast peaks kannatama 3400G ülekoormust. Nii on kirjas wikipedias.

Autor:  herman30 [ 25 Mär, 2015 20:57 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Eilses Ringvades oli vist ming expert räägimas ja näitadi graafik kus oli paberil et kiirus oli umbes 400 sõlme kui kokkupõrke mäega juhtus. See on ju peaegu 800km/h?

Alates kohast 04:30.

http://etv.err.ee/v/meelelahutus/ringva ... 7b323ba3be

Autor:  Kulibin [ 25 Mär, 2015 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Siit saab neid graafikuid näha:
https://twitter.com/flightradar24/statu ... 76/photo/1

1. leht 10-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/