Seal võiks see olla juba ammu.
Peale postitust lk.9 03.09.2020 ei ole lisandunud ühtegi faktilist tõestust et lisatud fotodel oleks tegemist Kavastuga.
retti kirjutas:Seal võiks see olla juba ammu.
Peale postitust lk.9 03.09.2020 ei ole lisandunud ühtegi faktilist tõestust et lisatud fotodel oleks tegemist Kavastuga.
Samamoodi ei ole rettilt ju lisandunud mitte ühtegi faktilist tõestust sellest, et see poleks Kavastu.
Peale kümneid lehekülgi pidevat häma, absurdsust ja teema solkimist.
Küsin veelkord, et kas kõik need eakad tunnistajad on retti jaoks valetajad? Kas kõik, kes käisid kunagi üle selle silla tegid seda unenägudes või on korralga seniilseteks muutunud? Või milles ikka probleem on ja mida retti tõestada või ümber lükata soovib? See kõik on halenaljakas juba
Kogu selle absurdse jauramise käigus olen leidnud vaid ühe arvestatava vihje - naelad ...
Kui sillatalad oleksid olnud sellised nagu pildil - siis oleks sealt naelu välja kakkuda küll.
Aga akf Dr.sci väidab talad rauast olevaiks. Ta ju õppinud mees ja mina aga talupoja mõistusega - ei hakka vaidlema.
Nii kaob ka see naeltevõimalus ära.
Akf Krikul aga soovitan kordasid lugeda.Mõni siin muud ei teegi kui ainult kordab.
Kui mees lubab siis mees ka teeb.
retti kirjutas:Kas see on suvaline - kui mitahes teemasse puutuvas ajalugu käsitlevas trükises ei ole isegi vihjet Tartu ja Venemaa vahel "olevale suurimale militaarobjektile" ?
Kriku tsitaat - Seal pole sõnagi ühestki Kavastu sillast,hs pontoonsildadest -
Õige.
Ei saagi kirjutada sellest - mida ei ole.
Jah, kirjeldatud sündmuste ajaks ei olnud, sest Rebane lasi silla õhku. Nagu öeldud, kui sa väidad, et sillast pidanuks olema juttu, siis see kehtib ka pontoonsilla kohta.
Polnud see sild midagi nii vägev militaarobjekt ja Venemaa-Tartu vahe nii tähtis koht, et sillast oleks pidanud pasundama.
Unustatud sildasid küll ja küll.
retti kirjutas:Kogu selle absurdse jauramise käigus olen leidnud vaid ühe arvestatava vihje - naelad ...
Kui sillatalad oleksid olnud sellised nagu pildil - siis oleks sealt naelu välja kakkuda küll.
Aga akf Dr.sci väidab talad rauast olevaiks. Ta ju õppinud mees ja mina aga talupoja mõistusega - ei hakka vaidlema.
Nii kaob ka see naeltevõimalus ära.
Tasub vähemalt tähelepanelikult läbi lugeda see teema, kus nii julgeid seisukohti esitad. Dr.sci oletas, et näevad välja nagu terastalad, aga vist ikka polnud. NGolf vahendas siin kohaliku peremehe mälestusi:
NGolf kirjutas:
Vaiade külge kinnitati umbes 30 x 30 cm prussidele kinnitatud kolmekordne plangutis. Plangutis oli igas kihis diagonaalis paigutatud, ehk kiht üks ühtepidi, kiht kaks teistpidi peal ja silla sõiduosa laius oli ca 6-8 m. Plankude paksus oli ca 4 cm, laius 25 cm ja omavahel kinni oli nad neljakandiliste vabrikunaeltega (vist Saksamaalt), mille läbimõõt oli 6-7 mm ja pikkus 12-15 cm. Need naelad tegidki plangutise hilisema kasutamise ehitusmaterjaliks või kütteks raskeks, saagides jäid kogu aeg ette.
retti kirjutas:Kogu selle absurdse jauramise käigus olen leidnud vaid ühe arvestatava vihje - naelad ...
Kui sillatalad oleksid olnud sellised nagu pildil - siis oleks sealt naelu välja kakkuda küll.
Aga akf Dr.sci väidab talad rauast olevaiks. Ta ju õppinud mees ja mina aga talupoja mõistusega - ei hakka vaidlema.
Nii kaob ka see naeltevõimalus ära.
Tasub vähemalt tähelepanelikult läbi lugeda see teema, kus nii julgeid seisukohti esitad. Dr.sci oletas, et näevad välja nagu terastalad, aga vist ikka polnud. NGolf vahendas siin kohaliku peremehe mälestusi:
NGolf kirjutas:
Vaiade külge kinnitati umbes 30 x 30 cm prussidele kinnitatud kolmekordne plangutis. Plangutis oli igas kihis diagonaalis paigutatud, ehk kiht üks ühtepidi, kiht kaks teistpidi peal ja silla sõiduosa laius oli ca 6-8 m. Plankude paksus oli ca 4 cm, laius 25 cm ja omavahel kinni oli nad neljakandiliste vabrikunaeltega (vist Saksamaalt), mille läbimõõt oli 6-7 mm ja pikkus 12-15 cm. Need naelad tegidki plangutise hilisema kasutamise ehitusmaterjaliks või kütteks raskeks, saagides jäid kogu aeg ette.
OOTAN ENDISELT VASTUST, MIS ON SEISUKOHT KÕIGI ELUSOLEVATE TUNNISTAJATE NING NENDE TUNNISTUSTE OSAS?
Peale nende tunnistajate oleks ka vaja tõendeid muudest allikatest. Ainult nii on võimalik kindlalt silla olemasolust väita. Hämmastab, et see silla fakt alles nüüd välja "ujus"
Osalenud Eesti piirivalve ülesehitamisel. Raadioside. NLiidu sõjaväes 40. tankidiviisi 75.motolaskurpolgus Gussevis 1970-1972. Lasketiiru elektrik. 50a. metsas ja soodes jooksnud.
Kriku kirjutas:Fotod on ju muu allikas. Samuti säilinud postid. Ei ole nii, et ainult jutt (kuigi ka jutus ei näe põhjust kahelda).
Postid on.
Kolmel fotol millest kaks on ühes seerias.
Aga need postid on silla jaoks valel pool teed.
Postijäänuseid on ka üleval asfaldi all aga seda ma ei kommenteeri.Võivad olla mis iganes.
P.s postide asukoha määramine aitab palju mõista.
Dr.sci terastala lahenduse pakkumine küllap oligi vaid pakkumine, pilt ilma võrdlusmaterjalita annaks seda põhjust arvata.
Juba eelpool on viidatud Pionier-Brücken-Batallion 669 pildiseeriale, kus leiab täiesti võrreldavaid pilte häguse Kavastu pildiga. NGolf mainitud diagonaalplangutus: https://ak-group.ru/forum/attachment.ph ... 1289921248
Tugeva 10m silde tegemine ei paista olevat ka probleem: https://ak-group.ru/forum/attachment.ph ... 1289920785
Nagu näha, siis naelu kasutatakse koletutes kogustes.
Pildid suuremast teemast: https://ak-group.ru/forum/showthread.ph ... 8Xd5VobQL8
Ps. antud postitus ei püüa kuidagi ümber lükata faktiliselt tõestatud Kavastu silla olemasolu.