Viimsi sõjalaevade tankla, Kuuli kai ja Miiduranna tunnelid
-
- Liige
- Postitusi: 1239
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
Vahepeal aeti uduhullu juttu selle "kuulimuna" naabrusesse Kangro "Kalevipoeg" püsti panna. Siis kena vaadata, kuidas kajakad rahvuseepose kangelase täis si...vad...Aspelund kirjutas:Kas ühele neist ei pidanud jõudma oma viimasesse ankrupaika allveelaev Lembit?
A
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
-
- Liige
- Postitusi: 1239
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
-
- Liige
- Postitusi: 198
- Liitunud: 24 Veebr, 2005 18:27
- Asukoht: Metsakooli tee9, Tallinn
- Kontakt:
Tallinna lahes olev raudbetoon saar oli nõukogude meresõüalaevastiku
objekt, mis oli ette nähtud sõjalaevastiku laevade tankimiksiseks ja
kaldal Viimsis asuva kütusehoidla täitmiseks kütusetanklaevadelt. Kütusehodlaga oli ta ühendatud mere- ja maaaluse kütusetorustikuga.
Objekti ehitas Balti meresõjalaevastiki ehitusorgansatsioon. Peale Eesti taasiseseivumist läksid Viimsi kütusehodlsd erafirma katesse, kes taotles
Eesti Valitsuselt luba meres asuva tankimispjatvormi taaskasutamisele. võtmist. Luba ei antud kun naftasaaduste ümberlaadimine avalahhel on
äärmiselt keskkonnaohtlik. Merepoolsete tuulte puhul ja kütuse laadimis-
avarii korral saaks naftasaaduste reostuse Prita rand enne kui selle vältiseks jõutakse midagi tõhust ette võtta.
objekt, mis oli ette nähtud sõjalaevastiku laevade tankimiksiseks ja
kaldal Viimsis asuva kütusehoidla täitmiseks kütusetanklaevadelt. Kütusehodlaga oli ta ühendatud mere- ja maaaluse kütusetorustikuga.
Objekti ehitas Balti meresõjalaevastiki ehitusorgansatsioon. Peale Eesti taasiseseivumist läksid Viimsi kütusehodlsd erafirma katesse, kes taotles
Eesti Valitsuselt luba meres asuva tankimispjatvormi taaskasutamisele. võtmist. Luba ei antud kun naftasaaduste ümberlaadimine avalahhel on
äärmiselt keskkonnaohtlik. Merepoolsete tuulte puhul ja kütuse laadimis-
avarii korral saaks naftasaaduste reostuse Prita rand enne kui selle vältiseks jõutakse midagi tõhust ette võtta.
1 - Heino Gustavson. Tallinna vanemad merekindlused. Olion Tallinn 1994:Olen kuskilt lugenud, et Russalka juurde plaaniti vast samalaadset kaitserajatist, nagu see, mis oli Linnahalli juures.
Merre ehitatud kahuriparei vms
Mingid kärgkastid seal meres tõepoolest on
Tsitadell ja praambalefandid - lk 16;
Merepatarei - lk 68-69;
Õppepatarei - lk 69;
2 - Vello Mäss. Merekindlus Tallinna lahe põhjas. Horisont 3/ 1993:
Tsitadell;
3 - Muinsuskaitseameti register. Mälestis nr 22268:
http://register.muinas.ee/?menuID=monum ... w&id=22268
Kokku oli Tallinna sadamast idas meres viis ehitist - 18. saj algus 1 (Mässi hüpotees, et ongi Rootsi 17. saj keskme plaani teostus - vähetõenäoline) ja ~19. saj kesk - 4 ehitist. Plaane oli rohkem. Tänapäeva mõistes täiesti läbiuurimata teema.
Miiduranna tunnelid
Et siis Miidurannas kaevati omal ajal korralikult.
https://epl.delfi.ee/artikkel/94095047/ ... vapunkreid
https://epl.delfi.ee/artikkel/94095047/ ... vapunkreid
Kuid metrootunnelid Tallinna külje all on tegelikult ammu olemas. Nimelt uuristasid Miiduranna kõrgendiku alla, umbes 45 meetri sügavusele Leningradi metrooehitajad ja Nõukogude armee ehituspataljonide mehed 1960ndatel ja 1970ndatel kolm 800 meetri pikkust ja kuuemeetrise diameetriga tunnelit.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40155
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Miiduranna tunnelid
Praegu peab sadama omanik võitlust Viimse vallaga, et see ala ehitada täis kortermaju.
Tegemist on ikkagi unikaalse objektiga, kus erahuvi kadudes saab säilitada igasugu puutumatuid asju.
Sellist asja ei tohiks mingil juhul lasta tõusikurajooniks teha, sest siis muutub selle sihtotstarbeline kasutamine võimatuks, algab allkirjade kogumine selle tegevuse lõpetamiseks jne.
Tegemist on ikkagi unikaalse objektiga, kus erahuvi kadudes saab säilitada igasugu puutumatuid asju.
Sellist asja ei tohiks mingil juhul lasta tõusikurajooniks teha, sest siis muutub selle sihtotstarbeline kasutamine võimatuks, algab allkirjade kogumine selle tegevuse lõpetamiseks jne.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Tsiviilkaitse elik kodanikukaitse tänases Eestis
Some kirjutas:Et siis Miidurannas kaevati omal ajal korralikult.
https://epl.delfi.ee/artikkel/94095047/ ... vapunkreidKuid metrootunnelid Tallinna külje all on tegelikult ammu olemas. Nimelt uuristasid Miiduranna kõrgendiku alla, umbes 45 meetri sügavusele Leningradi metrooehitajad ja Nõukogude armee ehituspataljonide mehed 1960ndatel ja 1970ndatel kolm 800 meetri pikkust ja kuuemeetrise diameetriga tunnelit.
Kuna artiklit ei näe siis mis oli nende tunnelite eesmärk? Tuumavarjendid ilmselt mitte.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Tsiviilkaitse elik kodanikukaitse tänases Eestis
Strateegilised kütusevarud Balti laevastikule, ca 51000 tonni.
Re: Tsiviilkaitse elik kodanikukaitse tänases Eestis
Walter2 kirjutas:Some kirjutas:Et siis Miidurannas kaevati omal ajal korralikult.
https://epl.delfi.ee/artikkel/94095047/ ... vapunkreidKuid metrootunnelid Tallinna külje all on tegelikult ammu olemas. Nimelt uuristasid Miiduranna kõrgendiku alla, umbes 45 meetri sügavusele Leningradi metrooehitajad ja Nõukogude armee ehituspataljonide mehed 1960ndatel ja 1970ndatel kolm 800 meetri pikkust ja kuuemeetrise diameetriga tunnelit.
Kuna artiklit ei näe siis mis oli nende tunnelite eesmärk? Tuumavarjendid ilmselt mitte.
Kütusehoidlad nõukogude mereväele. Ca. 10-15 aastat tagasi oli sama asi uudistes aga eks vahepeal on jõudnud uus ajakirjanike põlvkond peale kasvada ja eks iga uus on taasavastatud vana vms.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist