4. leht 34-st
Postitatud: 29 Jaan, 2010 9:37
Postitas kala
Postitatud: 29 Jaan, 2010 10:12
Postitas Dan
Video kah:
http://www.youtube.com/watch?v=mp0yd6no7B4
Ninas asuvat radarit katab ikka veel ümmarguse ristlõikega koonus ???
Postitatud: 29 Jaan, 2010 10:20
Postitas Lemet
Kui nüüd ikka täpne olla, siis ei olnud tegu mitte viienda põlvkonna hävitaja, vaid ainult selle plaaneri katselennuga. mootoritega "tuleb veel tublisti tööd teha" öeldi mingil ajal vene õhujõudude esindaja poolt.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 10:26
Postitas Motronicus
Postitatud: 29 Jaan, 2010 11:15
Postitas paul
Kõik võrdlema!
3 aastat tagasi lekkinud
pilt on tundub suhteliselt sarnane täna lennanule.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 11:42
Postitas Lemet
Lendaski vaid tühi kest, peale korpuse polnud viiendast põlvkonnast suurt midagi, ei mootorit ega radarseadmeid.
http://www.newsru.com/russia/29jan2010/polet.html
Postitatud: 29 Jaan, 2010 12:08
Postitas Troll
See video ka veider, oleks nagu hoojooksul, tõstab juba ninaratta maast lahti ja siis pidurdab uuesti kiiruse maha koos pidurduslangevarjuga.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 12:17
Postitas Tux
Mis seal veidrat on, katselennud nii käivadki, algul ruleerid litsalt mööda stardirada, siis proovid kiirendada ja pidurdada, sest kui see test läbi ei lähe pole mõtet õhku tõusta, kuna maandumine lõpeb katastroofiga.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 12:23
Postitas Lemet
Troll kirjutas:
See video ka veider, oleks nagu hoojooksul, tõstab juba ninaratta maast lahti ja siis pidurdab uuesti kiiruse maha koos pidurduslangevarjuga.
Või siis see, et tegelikult on tegu hoopistükkis eelmise aasta lõpus toimunud jooksukatsetustega.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 13:01
Postitas Kapten Trumm
See vene aparaat on samapalju stealth kui Super Hornet. Mõnede sõlmede lahenduse järgi paistab see välja. Mis kohe silma hüppas, olid mootorid (tavaliseld Su-30 omad) ja otsejooksuga õhukanalid. Ka on head-on suunas üks tugevaid radar returni allikaid radari parabool, sest ninakoonus on ju kiirgust läbilaskvast materjalist. Lisaks tundub, et sisemist relvaruumi sellel masinal ei ole ja relvastus saab olema väline.
Kuidas teha radarit, mille peegeldust vaenlane ei näe, kuid mis ise näeb vaenlasest kaugemale, on ilmselt venelastele üle jõu käiv.
Pigem on tegemist mõningate stealth featuuridega 4+ gen masinaga.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 13:16
Postitas Lemet
Vabandust, et nüüd lugemise väga ebamugavaks teen, aga
huvilistele vähe suurem foto...
Postitatud: 29 Jaan, 2010 13:26
Postitas kala
Kapten Trumm kirjutas: Lisaks tundub, et sisemist relvaruumi sellel masinal ei ole ja relvastus saab olema väline.
?
Postitatud: 29 Jaan, 2010 13:51
Postitas Gideonic
Siin on üks parem video lennust endast:
http://www.flightglobal.com/blogs/the-d ... otype.html
Tundub jah et täitsa edukalt lendas. Radarikoonus igatahes on küll veidike kummaline. Sammuti asjaolu et ta lendab "tuunitud" Saturn 117S mootoritega, mis on ideeliselt sama mis SU-27 ja mis paigutatakse ka Su-35'e. See on ikka viienda generatsiooni kohta natukene lahja.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 14:02
Postitas man21
Järjekordne moskoviitide potjomkinlus.
Postitatud: 29 Jaan, 2010 14:03
Postitas Gideonic
Lisaks, et IRST (
Infra-Red Search and Track) seade tundub ka olevat standartne SU-30/35 oma, mitte stealth lennkile kohane:
Su-35:
Samas kui F-35'el on ta selline:
Kuigi tõsi, F-35 oma teeb ka natukene rohkem ja kutsutakse hoopis EOTS'iks (
Electro-Optical Targeting System).
Tasuks märkimist ka, et F-22 sarnane eellane, nn "tühi kest" YF-22 lendas aastal 1990, F-22 prototüüp ise 1997 ja relvastusse võeti alles 2005 ! Sellest tulenevalt on see aasta 2015 "valmis saamise" jutt ikka naerukoht küll