www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 16 Jaan, 2022 21:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 07 Okt, 2012 16:38 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Nov, 2008 21:01
Postitusi: 84
Asukoht: Reval
Manus:
jerryseaplane.jpg
jerryseaplane.jpg [ 59.82 KB | Vaadatud 5500 korda ]
Manus:
fa_223_drache_by_wolfenkrieger-d4u2f25.jpg
fa_223_drache_by_wolfenkrieger-d4u2f25.jpg [ 115.89 KB | Vaadatud 5500 korda ]
Manus:
Bundesarchiv_Bild_101I-596-0367-05A,_Flugzeug_Me_323_Gigant.jpg
Bundesarchiv_Bild_101I-596-0367-05A,_Flugzeug_Me_323_Gigant.jpg [ 50.81 KB | Vaadatud 5500 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 07 Okt, 2012 17:24 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Nov, 2008 21:01
Postitusi: 84
Asukoht: Reval
Manus:
wrecked_m_4_by_wolfenkrieger-d4uo8c3.jpg
wrecked_m_4_by_wolfenkrieger-d4uo8c3.jpg [ 86.6 KB | Vaadatud 5467 korda ]
Manus:
t-34_early_443.jpg
t-34_early_443.jpg [ 130.09 KB | Vaadatud 5467 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 07 Okt, 2012 18:52 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Nov, 2008 21:01
Postitusi: 84
Asukoht: Reval
Manus:
Faili kommentaar: venemaa teed
Bundesarchiv_Bild_101I-187-0239-35,_Russland,_Soldat_bei_Reparatur_eines_Beiwagenkrads.jpg
Bundesarchiv_Bild_101I-187-0239-35,_Russland,_Soldat_bei_Reparatur_eines_Beiwagenkrads.jpg [ 72.88 KB | Vaadatud 5417 korda ]
Manus:
Faili kommentaar: aitab kah hädast välja
4898764782_f6506f02c5_b.jpg
4898764782_f6506f02c5_b.jpg [ 174.34 KB | Vaadatud 5417 korda ]
Manus:
BUFE22~1.JPG
BUFE22~1.JPG [ 43.94 KB | Vaadatud 5417 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 08 Okt, 2012 22:51 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Nov, 2008 21:01
Postitusi: 84
Asukoht: Reval
Manus:
4610986167fbd8f2af17b.jpg
4610986167fbd8f2af17b.jpg [ 53.44 KB | Vaadatud 5065 korda ]
Manus:
2585147946_47b277b600_o.jpg
2585147946_47b277b600_o.jpg [ 140.48 KB | Vaadatud 5065 korda ]


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 08 Okt, 2012 22:52 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Nov, 2008 21:01
Postitusi: 84
Asukoht: Reval
raketiheitja küll midagi huvitavat ,,,,kas trofee ,pole nagu kuskil trehvanud....või sis mingine laskeseadeldis.......


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 10 Okt, 2012 16:35 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Nov, 2008 21:01
Postitusi: 84
Asukoht: Reval
Manus:
s_w11_09141141.jpg
s_w11_09141141.jpg [ 125.95 KB | Vaadatud 4792 korda ]
katsetamisjärgus lennuk,,,muidugi am-id võtsid tehnoloogia kohe üle :D


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 10 Okt, 2012 17:03 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18634
Siis mida täpselt "ameeriklased kohe üle võtsid"? Lennundustehnika ja tehnoloogia "ülevõtmisega" tegeles rohkem ja põhjalikumalt üks teine liitlasriik.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 10 Okt, 2012 23:34 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Dets, 2004 13:19
Postitusi: 2061
Asukoht: Tallinn
Jah, meeriklased võtsid hoopis muutuva noolsusega tiivaga MeP1011 üle, Bell pani selle isegi USA uue hävitaja konkursile peale mõningasi ümbertegemisi. Pildilolevalt Salamandrilt minu teada võitjad suurt midagi üle ei võtnud, ainult venelased lendasid nende Jumo mootori koopiatega, kuni inglased RR Nene litsentsi annetasid ja MIG15 sündis.

_________________
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
Pilt


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 10 Okt, 2012 23:48 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18634
Soobel kirjutas:
Jah, meeriklased võtsid hoopis muutuva noolsusega tiivaga MeP1011 üle, Bell pani selle isegi USA uue hävitaja konkursile peale mõningasi ümbertegemisi. Pildilolevalt Salamandrilt minu teada võitjad suurt midagi üle ei võtnud, ainult venelased lendasid nende Jumo mootori koopiatega, kuni inglased RR Nene litsentsi annetasid ja MIG15 sündis.


Kas on väga kohatu selle ameeriklaste poolt Me P1011 muudetava noolsuse kasutamise kohta ka viidet paluda? Sest üldiselt väidetakse, et

Tsiteeri:
P.1101 was taken to the United States for study at Bell Aircraft, but because of missing documentation and structural damage, Bell decided against completing it.


Liiatigi oli ju muudetav noolsus juba 30-ndatel inglaste poolt kasutatud, lennukil Westland-Hill Pterodactyl IV

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Viimati muutis Lemet, 11 Okt, 2012 0:06, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 11 Okt, 2012 0:02 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Dets, 2004 13:19
Postitusi: 2061
Asukoht: Tallinn
Wikipedia pole küll absoluutse tõe allikas, aga...

http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_P.1101

Seni jäi mulje, et natsid ikka said masinat katsetada ka enne kui ameeriklaste kätte langes, siit loen oma kesise ingliskeele oskusega, et vaid 80% sai prototüüp valmis. Kola viidi üle lombi ära ja Bell ehitas teda X5 all edasi. Seda, et X5 seal konkursil F86 ees kaotas, kuna muutuvnoolsuse süsteem oli keerukas, kallis ja peeti ebavajalikuks, lugesin kuskilt mujalt.

_________________
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
Pilt


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 11 Okt, 2012 0:19 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18634
Tegelikult oli Me P1011 muutuv tiivageomeetria ju suhteliselt tinglik asi, seda sai muuta vaid maa peal, mitte lennul ja suhteliselt väikestes piirides, 35 kuni 45 kraadini.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 11 Okt, 2012 19:49 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 30 Dets, 2004 13:19
Postitusi: 2061
Asukoht: Tallinn
Bell pani tiivageomeetria ikka õhus muutuma. Maapeal muutmisel pole jah mingit mõtet. Ja ega seda seniajani suurt kasutata, väikestel hävitajatel kaalu-keerukuse pärast suht mõttetu, ainult ülehelikiirusega suuremad loomad kasutavad seda vist.

_________________
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
Pilt


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 11 Okt, 2012 20:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18634
Miks...MiG-23/27 ei klassifitseeru ju "suureks" lennukiks, aga noolsus muutub mis mühiseb- 16-72 kraadi. Samamoodi Su- 17/20/22, Tornado ja ka F-14. Lugupeetaval peaks ju keel suus olema...

http://www.testpilot.ru/review/notes_mtp/vsweep.htm

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 12 Okt, 2012 9:24 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 6238
Muudetava noolsusega tiibu ei kasutata enam sel põhjusel, et kogu see konstruktsioon koos oma:
    poolitatud ja liigendiga tiivatalaga
    liikumise käigus töötama pidavate juhtpindadega
    parallelogrammina pööratavate moona kinnituspunktidega
    ja võimsate hüdrauliliste tungraudadega

läks nii raskeks, kalliks ja keeruliseks, et lihtsam ja odavam on sama tulemuse saavutamiseks suurendada mootorite võimsust ning kaasas veetava kütuse kogust. Seda eriti pärast seda kui elektrooniliselt kompenseeritav juhtimine tegi võimalikuks aerodünaamiliselt mittestabiilse plaaneriga lendamise.

Kõik, mis on aerodünaamiliselt optimaalne, ei ole alati tervikut vaadates optimaalne.

P.S. kas keegi seletaks, kuidas selles foorumis normaalselt listi kasutada. Nii, et bullet pointid kah näha oleks.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Mõned pildid
PostitusPostitatud: 12 Okt, 2012 9:54 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 13 Aug, 2006 14:47
Postitusi: 1770
Asukoht: Euroopa
Kas mitte aerodünaamiline mittestabiilsus ei ole enamike militaar lennukite tiibade disaini sisse kirjutatud (static stability)?
Elektroonika rohkem aitab sellistel "kirstudel" lennata nagu F111, B2, jne.

(ei taha norida vaid õppida ning enesele neid asju selgeks teha :wink: )

_________________
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt