Mõned pildid

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Kasutaja avatar
FRITZ
Liige
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Nov, 2008 20:01
Asukoht: Reval
Kontakt:

Mõned pildid

Postitus Postitas FRITZ »

jerryseaplane.jpg
jerryseaplane.jpg (59.82 KiB) Vaadatud 5760 korda
fa_223_drache_by_wolfenkrieger-d4u2f25.jpg
Bundesarchiv_Bild_101I-596-0367-05A,_Flugzeug_Me_323_Gigant.jpg
Bundesarchiv_Bild_101I-596-0367-05A,_Flugzeug_Me_323_Gigant.jpg (50.81 KiB) Vaadatud 5760 korda
Kasutaja avatar
FRITZ
Liige
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Nov, 2008 20:01
Asukoht: Reval
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas FRITZ »

wrecked_m_4_by_wolfenkrieger-d4uo8c3.jpg
wrecked_m_4_by_wolfenkrieger-d4uo8c3.jpg (86.6 KiB) Vaadatud 5727 korda
t-34_early_443.jpg
t-34_early_443.jpg (130.09 KiB) Vaadatud 5727 korda
Kasutaja avatar
FRITZ
Liige
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Nov, 2008 20:01
Asukoht: Reval
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas FRITZ »

venemaa teed
venemaa teed
Bundesarchiv_Bild_101I-187-0239-35,_Russland,_Soldat_bei_Reparatur_eines_Beiwagenkrads.jpg (72.88 KiB) Vaadatud 5677 korda
aitab kah hädast välja
aitab kah hädast välja
4898764782_f6506f02c5_b.jpg (174.34 KiB) Vaadatud 5677 korda
BUFE22~1.JPG
BUFE22~1.JPG (43.94 KiB) Vaadatud 5677 korda
Kasutaja avatar
FRITZ
Liige
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Nov, 2008 20:01
Asukoht: Reval
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas FRITZ »

4610986167fbd8f2af17b.jpg
4610986167fbd8f2af17b.jpg (53.44 KiB) Vaadatud 5325 korda
2585147946_47b277b600_o.jpg
Kasutaja avatar
FRITZ
Liige
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Nov, 2008 20:01
Asukoht: Reval
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas FRITZ »

raketiheitja küll midagi huvitavat ,,,,kas trofee ,pole nagu kuskil trehvanud....või sis mingine laskeseadeldis.......
Kasutaja avatar
FRITZ
Liige
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Nov, 2008 20:01
Asukoht: Reval
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas FRITZ »

s_w11_09141141.jpg
katsetamisjärgus lennuk,,,muidugi am-id võtsid tehnoloogia kohe üle :D
Lemet
Liige
Postitusi: 19944
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Lemet »

Siis mida täpselt "ameeriklased kohe üle võtsid"? Lennundustehnika ja tehnoloogia "ülevõtmisega" tegeles rohkem ja põhjalikumalt üks teine liitlasriik.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2197
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Soobel »

Jah, meeriklased võtsid hoopis muutuva noolsusega tiivaga MeP1011 üle, Bell pani selle isegi USA uue hävitaja konkursile peale mõningasi ümbertegemisi. Pildilolevalt Salamandrilt minu teada võitjad suurt midagi üle ei võtnud, ainult venelased lendasid nende Jumo mootori koopiatega, kuni inglased RR Nene litsentsi annetasid ja MIG15 sündis.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Lemet
Liige
Postitusi: 19944
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Lemet »

Soobel kirjutas:Jah, meeriklased võtsid hoopis muutuva noolsusega tiivaga MeP1011 üle, Bell pani selle isegi USA uue hävitaja konkursile peale mõningasi ümbertegemisi. Pildilolevalt Salamandrilt minu teada võitjad suurt midagi üle ei võtnud, ainult venelased lendasid nende Jumo mootori koopiatega, kuni inglased RR Nene litsentsi annetasid ja MIG15 sündis.
Kas on väga kohatu selle ameeriklaste poolt Me P1011 muudetava noolsuse kasutamise kohta ka viidet paluda? Sest üldiselt väidetakse, et
P.1101 was taken to the United States for study at Bell Aircraft, but because of missing documentation and structural damage, Bell decided against completing it.
Liiatigi oli ju muudetav noolsus juba 30-ndatel inglaste poolt kasutatud, lennukil Westland-Hill Pterodactyl IV
Viimati muutis Lemet, 10 Okt, 2012 23:06, muudetud 1 kord kokku.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2197
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Soobel »

Wikipedia pole küll absoluutse tõe allikas, aga...

http://en.wikipedia.org/wiki/Messerschmitt_P.1101

Seni jäi mulje, et natsid ikka said masinat katsetada ka enne kui ameeriklaste kätte langes, siit loen oma kesise ingliskeele oskusega, et vaid 80% sai prototüüp valmis. Kola viidi üle lombi ära ja Bell ehitas teda X5 all edasi. Seda, et X5 seal konkursil F86 ees kaotas, kuna muutuvnoolsuse süsteem oli keerukas, kallis ja peeti ebavajalikuks, lugesin kuskilt mujalt.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Lemet
Liige
Postitusi: 19944
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Lemet »

Tegelikult oli Me P1011 muutuv tiivageomeetria ju suhteliselt tinglik asi, seda sai muuta vaid maa peal, mitte lennul ja suhteliselt väikestes piirides, 35 kuni 45 kraadini.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Soobel
Liige
Postitusi: 2197
Liitunud: 30 Dets, 2004 12:19
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Soobel »

Bell pani tiivageomeetria ikka õhus muutuma. Maapeal muutmisel pole jah mingit mõtet. Ja ega seda seniajani suurt kasutata, väikestel hävitajatel kaalu-keerukuse pärast suht mõttetu, ainult ülehelikiirusega suuremad loomad kasutavad seda vist.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
Lemet
Liige
Postitusi: 19944
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Lemet »

Miks...MiG-23/27 ei klassifitseeru ju "suureks" lennukiks, aga noolsus muutub mis mühiseb- 16-72 kraadi. Samamoodi Su- 17/20/22, Tornado ja ka F-14. Lugupeetaval peaks ju keel suus olema...

http://www.testpilot.ru/review/notes_mtp/vsweep.htm
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kilo Tango
Liige
Postitusi: 9145
Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Kilo Tango »

Muudetava noolsusega tiibu ei kasutata enam sel põhjusel, et kogu see konstruktsioon koos oma:
  • poolitatud ja liigendiga tiivatalaga
  • liikumise käigus töötama pidavate juhtpindadega
  • parallelogrammina pööratavate moona kinnituspunktidega
  • ja võimsate hüdrauliliste tungraudadega

läks nii raskeks, kalliks ja keeruliseks, et lihtsam ja odavam on sama tulemuse saavutamiseks suurendada mootorite võimsust ning kaasas veetava kütuse kogust. Seda eriti pärast seda kui elektrooniliselt kompenseeritav juhtimine tegi võimalikuks aerodünaamiliselt mittestabiilse plaaneriga lendamise.

Kõik, mis on aerodünaamiliselt optimaalne, ei ole alati tervikut vaadates optimaalne.

P.S. kas keegi seletaks, kuidas selles foorumis normaalselt listi kasutada. Nii, et bullet pointid kah näha oleks.
Kasutaja avatar
Noor
Liige
Postitusi: 1850
Liitunud: 13 Aug, 2006 13:47
Asukoht: Euroopa
Kontakt:

Re: Mõned pildid

Postitus Postitas Noor »

Kas mitte aerodünaamiline mittestabiilsus ei ole enamike militaar lennukite tiibade disaini sisse kirjutatud (static stability)?
Elektroonika rohkem aitab sellistel "kirstudel" lennata nagu F111, B2, jne.

(ei taha norida vaid õppida ning enesele neid asju selgeks teha :wink: )
Ostan või vahetan kõike, mis puudutab EW lennundusega seonduvat.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist