TUVASTADA sõiduk
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40175
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Amfiibpropellersõiduk?
Samasugune vedeles mitu aastat Suur-Sõjamäel kohe Logistikakeskusest järgmisel krundil Lagedi poole mingi laohoone kõrgel laadimisperroonil, puudus propeller ja korra oli seda näha ka müügikuulutustes hinnaga 5000 eurot
Taolise vana alumiiniumkerega asja ostmisel, eriti kui on soolvees kasutatud, tuleb olla ekstra ettevaatlik, võimalik, et ei pea vett.
Tõsi, taolised õnneks veedavad palju aega kuival maal ja seetõttu võivad olla ka OK kerega.
Taolise vana alumiiniumkerega asja ostmisel, eriti kui on soolvees kasutatud, tuleb olla ekstra ettevaatlik, võimalik, et ei pea vett.
Tõsi, taolised õnneks veedavad palju aega kuival maal ja seetõttu võivad olla ka OK kerega.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Amfiibpropellersõiduk?
Olid küll Piirivalvel olemas aga kasutust leidsid väga vähesel määral ja mõni aasta tagasi müüdi oksjonil mõned suhteliselt kehvas seisus isendid maha.Lupus kirjutas:Piirivalve? Vaevalt küll sest masin seisab tavaliselt uues Oiu sadamas ehk siis kodujärveks on Võrtsijärv.Aga kui esimest korda nägin pidin endal kaela ära keerama
Tatra T-815 - mis pealisehitis?
Kas oskab mõni sellisest masinast midagi rääkida?
http://www.rasketehnika.ee/used/1635375
http://www.rasketehnika.ee/used/1635375
Viimati muutis Elmar, 26 Dets, 2013 20:27, muudetud 1 kord kokku.
Re: Tatra T-815
Kui ma kunagi nii rikkaks peaks saama, et jaksaks sellele kütet osta, siis hangiks kindlasti endale selle crew cabiga ja oldschool õhkjahutusega V12 mootoriga tendiga variandi, millest wikipedias pilt on
Re: Tatra T-815
Mida härra kuulda soovib? Eestis peaks olemas selliséid masinaid arvel 1tk minuteada. Tegemist tema eelkäiaga, millel peal 17l vabalt hingav v12 tavotiprits. Antud isendil uuema sordi suurem ülelaadimisega diisel. TEgemist suht maastikusuutliku raske veomasinaga, millega pehmele pinnasele väga asja ei ole. Suurim eelis sõltumatu vedrustus. Tatra eripära on see, et militaarvarjant, mida kutsuti Kolos. Kolosi eripära oli see, et tehas lubas masinale piduritega haagist 200t, kuidas seda eesti ark selgeks teha ei oska hetkel öelda.
Kodumaal sellise masina pidamine suht keerukas, kuna isegi sellele masinale õli fiter tuleb kusagilt tellida. Margiesindust kahjuks meil ei ole.
Re: Tatra T-815
Tegelikult huvitab rohkem see pealisehitus
Re: Tatra T-815
Pealisehitus on evakuaator nagu ikka. Isiklikult soovitaksin (teades härra tegemistest natuke) vaadata ukraina turu poole. Nimelt viitsisid ukrainlased ehitada vene tanki T55 alusvankrile pioneeri tanke. Torn löödi kannaga minema ja sinna asemele pandi kena mehhaniline vints. Masina taga kolmnurkne sahk, mis teda paigal hoidis ja sikutamine võis alata. Selliste tatrate ja (isiklik lemmik) scania tgb seeria peale ehitatud poolkõvad evakuaatorid on maanteel sõitmiseks ja tee servast mingi asja sikutamiseks. Kui midagi tõsisemat ja põnevamat, siis nad lihtsalt kas ei pääse ligi (rasked ja upuvad) või ei seisa paigal. U 100 tonnise tõmbe puhul tuleb selline kastiauto suvalisel pinnasel sahinal järgi ja hädasolija ei pruugi liikuda. Isiklikult võtaks poolhaake ja sinna peale korraliku raske roomiku, mis suudab sõita ka teisele poole kraavi ja vajadusel ka sealt sikutada.
Samas kui ikkagi soov kaasa lüüa nö rekkade evakuaatorite maailmas siis mina isiklikult vaataks sventsonite turult Scania tgb40 poole, mis kordades mugavam sõita, kui tsehhi imega.
stiilinäide ka juutuubist
http://www.youtube.com/watch?v=gIRqzaFxMXs
Oskaja mehe käes on see masin ikka suhteliselt maastikusuutlik. Traktori järgi päris pikk tee. Tehase seades keskvint läbi automaatkasti otse tirimisega 10t, kõikidel sildadel lukustus ja nii nagu rootslasel kombéks lumeketid. Ainus häda, tehase seades on velje mõõt rumalalt suur ja rehvide valik suht piiratud aga need on nagu teada reguleeritavad ja saab standard mõõtu ringi teha. Ise ühe sellise kodumaale toonud ja ei ole üldse ülemäära vastik.
Samas kui ikkagi soov kaasa lüüa nö rekkade evakuaatorite maailmas siis mina isiklikult vaataks sventsonite turult Scania tgb40 poole, mis kordades mugavam sõita, kui tsehhi imega.
stiilinäide ka juutuubist
http://www.youtube.com/watch?v=gIRqzaFxMXs
Oskaja mehe käes on see masin ikka suhteliselt maastikusuutlik. Traktori järgi päris pikk tee. Tehase seades keskvint läbi automaatkasti otse tirimisega 10t, kõikidel sildadel lukustus ja nii nagu rootslasel kombéks lumeketid. Ainus häda, tehase seades on velje mõõt rumalalt suur ja rehvide valik suht piiratud aga need on nagu teada reguleeritavad ja saab standard mõõtu ringi teha. Ise ühe sellise kodumaale toonud ja ei ole üldse ülemäära vastik.
Re: Tatra T-815
Midagi sellist olen ka vaadanud
http://www.youtube.com/watch?v=qFT7ZMO3W6c
aga pole head leidnud
Gaz 71 on olemas aga see jääb kergeks.
Samuti olemas tdt 40 (mis mahuks hästi laiuse poolest Urali dumperlifti vahaele) pole ka päris see mida tahaks. Ja kuna tdt nii originaali lähedane asi, siis ei ole veel raatsinud (ega ka aega olnud ) seda ümber ehitada.
http://www.youtube.com/watch?v=qFT7ZMO3W6c
aga pole head leidnud
Gaz 71 on olemas aga see jääb kergeks.
Samuti olemas tdt 40 (mis mahuks hästi laiuse poolest Urali dumperlifti vahaele) pole ka päris see mida tahaks. Ja kuna tdt nii originaali lähedane asi, siis ei ole veel raatsinud (ega ka aega olnud ) seda ümber ehitada.
Re: Tatra T-815 - mis pealisehitis?
Eks suuresti ole kinni reisi eesmärgis. Hinna ja kvaliteedi poolest on korralik 6x6 lukustatavate sildade ja korraliku rehviga veok kordades mõistlikum, kui selline poolkõva roomik. Kui roomikut juba eelistada siis rootslaste BV206. Suuresti tänu oma võiks vist öelda maailma parima maastikusuutlikusele. Samas 4 lindiga suudab tõmmata päris arvestatava jõuga ja ka tehase poolt on vints talle ette nähtud. Häda temaga on see, et tehase poolt on veotähikud tehtud suht armetud ja kipuvad nö südamiku suurtel koormustel ringi tõmbama - aga nõukogude inimene on ka sellele lahenduse leidnud.
Samas ei ole parimat maastikusõidukit, kui helikopter. Ta vähemalt ei jää kuskile porisse kinni seega minu punktid lähevad parimale evakuaatorile idanaabrite Mil V-12. Kui selle maarjamaale tood kutsu sõitma.
Samas ei ole parimat maastikusõidukit, kui helikopter. Ta vähemalt ei jää kuskile porisse kinni seega minu punktid lähevad parimale evakuaatorile idanaabrite Mil V-12. Kui selle maarjamaale tood kutsu sõitma.
Re: Tatra T-815 - mis pealisehitis?
Noh Kraz on nüüd 95% lahinguvalmis. Väike elektritöö veel ja siis saab pealisehitist puldist ka juhtida. Näis kuidas õigustab
BV206-l on muidugi maastikusuutlikus hea. Kuna ta nii kerge on, ei suuda isegi oma nelja lindiga midagi raskemat asja tõmmata. Vints on tal eraldi sisepõlemismootoriga ette paigaldatav ja minu mäletamist mööda 5 tonnise tõmbejõuga.
Kui aga kunagi Mil V-12 soetan, siis ei kutsu sind sõitma, vaid ikka kutsariks
BV206-l on muidugi maastikusuutlikus hea. Kuna ta nii kerge on, ei suuda isegi oma nelja lindiga midagi raskemat asja tõmmata. Vints on tal eraldi sisepõlemismootoriga ette paigaldatav ja minu mäletamist mööda 5 tonnise tõmbejõuga.
Kui aga kunagi Mil V-12 soetan, siis ei kutsu sind sõitma, vaid ikka kutsariks
- desert eagle
- Liige
- Postitusi: 1086
- Liitunud: 02 Nov, 2005 16:56
- Asukoht: tartu
- Kontakt:
Re: Autouks.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... 9_pic3.JPG
vaatasin kohe riiulilt mudelil järgi et äkki parempoolne tagumine uks, samas sarnaseid uksi oli ka teistel masinatel.
http://www.papirmodeller.com/kits/horch2/horch.html
http://www.kfzderwehrmacht.de/Homepage_ ... wagen.html
vaatasin kohe riiulilt mudelil järgi et äkki parempoolne tagumine uks, samas sarnaseid uksi oli ka teistel masinatel.
http://www.papirmodeller.com/kits/horch2/horch.html
http://www.kfzderwehrmacht.de/Homepage_ ... wagen.html
Re: Autouks.
http://www.fahrzeuge-der-wehrmacht.de/B ... e_13-1.jpg
Siin on üks täpselt sinu ukse taoline. Vaata veel sellel saidil ringi kui huvi on, sarnased uksed on veel paljudel masinatel.
Siin on üks täpselt sinu ukse taoline. Vaata veel sellel saidil ringi kui huvi on, sarnased uksed on veel paljudel masinatel.
Küsimus vana auto kohta
Kas keegi oskab arvata mis auto ja kui vana selline on
http://postimg.org/gallery/2vhpwwi28/6c2fdb5f/
http://postimg.org/gallery/2vhpwwi28/6c2fdb5f/
Viimati muutis kalleb, 21 Dets, 2015 14:41, muudetud 3 korda kokku.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 23 külalist