Lennuõnnetused

Laevad, lennukid, tankid... Kõik sõjatehnikast.
Vasta
Kasutaja avatar
Tundmatu sõdur nr. 4
Liige
Postitusi: 10495
Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
Asukoht: Siilis

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Tundmatu sõdur nr. 4 »

Borja kirjutas:..et miski nädal tagasi oli ju juba info, et laineri kiirus mäge rammides oli ca 500km/h - millest te vaidlete üldse :dont_know:
Parandan iseennast - nüüd siis teatati (ilmselt teise leitud musta kasti abil) et Airbus rammis mäenõlva kiirusel 700km/h
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
tympsa
Liige
Postitusi: 1432
Liitunud: 14 Mär, 2013 14:00
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas tympsa »

Kuna kineetiline enrgia, mida liikuv keha omab, on võrdeline massi ja kiiruse ruudu korrutisega, siis nähtub, et võrreldes vaba langemise terminaalkiirusega, mis on ca 200 km / h, oli kokkupõrkehetkel selle lennuki energia ca 12 korda suurem.

Pole siis ime, et lennukitükid on sügaval maa sees ja inimestest pole järel rohkem kui luukillukesi sousti sees. .
Kurjam
Liige
Postitusi: 1565
Liitunud: 10 Dets, 2007 22:35
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kurjam »

tympsa kirjutas:Kuna kineetiline enrgia, mida liikuv keha omab, on võrdeline massi ja kiiruse ruudu korrutisega, siis nähtub, et võrreldes vaba langemise terminaalkiirusega, mis on ca 200 km / h, oli kokkupõrkehetkel selle lennuki energia ca 12 korda suurem.

Pole siis ime, et lennukitükid on sügaval maa sees ja inimestest pole järel rohkem kui luukillukesi sousti sees. .
Lisaks põhjustas kokkupõrge kiviprahi varinguid mis kõik veel sügavamale mattis.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas EOD »

Stuttgardis oli tegu ettevaatusmaandumisega (Precautionary landing). See tähendab mitteplaneeritud maandumist tehniliste probleemide tõttu, mis ei kujuta hetkel otsest ohtu, kuid võivad edaspidi sellise ohu põhjustada, näiteks ülemäärase kütusekulu tõttu ei jõuaks lennuk planeeritud sihtkohta nõutava kütusevaruga. Samuti käib siia alla maandumine esimesel sobival lennuväljal reisija terviserikke tõttu kui see eeldab viivitamatut arstiabi. Väikelennukite puhul võidakse ettevaatusmaandumine sooritada ka sobivas kohas väljaspool lennuvälju. Piloodi väljaõppeprogrammi kuulub ettevaatusmaandumine instruktori poolt lennu ajal näidatud lennuväljal või lähenemine sobivale platsile kuni kõrguseni 500 jalga maapinnast. Mootoririket seejuures ei imiteerita, see käib hädamaandumise harjutuse juurde.
Vahetu ohu puhul sooritatakse hädamaandumine (Forced landing) kuhu iganes, lähtudes põhimõttest, et esimese prioriteedina püüda vältida ohtu inimestele ja teise prioriteedina - materiaalset kahju.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

After consulting in my own spets...
Nonii, alustaks siis kirvest, täiesti olemas selline tööriist väljaspool piloodikokpiti.
Mõistetavatel kaalutlustel ei saa avaldada asukohta.
Davidsoni Harald unustab mõned asjaolud: Nimelt toimib sellisel kõrgusel suurepäraselt mobiilside. Millest järeldub, et oli võimalus konsulteerida asjatundjatega...
Ja herr Harald jätab targu kirjeldamata omapoolse reaktsiooni, oletades, et tegu turvaspetsiga.
Turvaspetsid ei saa mõistagi avaldada kogu neile tedaolevat. Mõningate ksf kilked pärast mida ? No ma isegi ei vabanda.
Ja vastuseks kusagil eelpoolküsijale, piloodikokpiti uks käib sellepärast pilootide poole lahti, et see tekkida võiv negatiivne õhurõhk ei rebiks neid istmest lahti...
Ja enne kui tulete turtsuma, paluks ikka lugeda seda silti selle emergency exit luugil.
Lugupidamisega Arvo
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
toomas tyrk
Site Admin
Postitusi: 5553
Liitunud: 16 Dets, 2003 11:32
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas toomas tyrk »

Kulibin kirjutas: Davidsoni Harald unustab mõned asjaolud: Nimelt toimib sellisel kõrgusel suurepäraselt mobiilside. Millest järeldub, et oli võimalus konsulteerida asjatundjatega...
Ma ei hakka midagi kommenteerima lennuki turva teemadel, millest mina ei tea mõhkugi, aga antud statement näitab, et isand Kulibin ei tea GSM mobiilsidest mitte mõhkugi.

Reisilennuki kiirusel liikuvast objektist on võimatu pidada püsivat mobiilsidet GSM tugijaamadega. Tee omale GSM sideprotokoll selgeks.

Jätame antud juhul täiesti kõrvale küsimused levist ning tugijaamade olemasolust Vahemere kohal üleüldse...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Lugupeetav !
Vaatamata erinevatele väidetele, et mobiilside häirivat avioonikat, olen järjekindlalt oma Tallinn-Frankfurth reisidel kasutanud mobiilside võimalusi ja isegi speedview rakendust ... Tavaliselt näitab see autoga sõites mingi 100 pluss, lennukis enamasti 800 pluss ja oli juhus Miamist tagasi tulles 1000 pluss ja siis tuli herr kapten lausa ütlema, et lendame jugavoolus ja jõuame varem kohale.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Lemet
Liige
Postitusi: 19908
Liitunud: 12 Apr, 2006 15:49
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Lemet »

Nimelt toimib sellisel kõrgusel suurepäraselt mobiilside.
Isand Kulibin ajab jama. Totaalselt. Olen paaril korral mobiili puht uudishimust lennates sisse lülitanud ja mida pole, seda pole. Helistamiskõlbulikku levi nimelt. Ja isegi kui oleks, siis mida sellega sedavõrd piiratud ajavarus peale hakata :dont_know:
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Vot toimib küll ja enamgi. Võibolla lugupeetav viitsib siinkohal oma väidet mittetoimimisest põhjendada.
ja sellega seoses üsna veider asjaolu: Nimelt kasutavad moodsad sõjardite radarisüsteemid (no ütleks pigem spy network) ära sedasama mobiilsidet. Asja nimi siis broadband triangulation ...

Ja Edit: Kes kurat üleüldse kasutab GSM igivana standartsidet ? Miinimum oleks mingine Gpluss ?
Viimati muutis Kulibin, 05 Apr, 2015 22:40, muudetud 1 kord kokku.
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
EOD
Liige
Postitusi: 4694
Liitunud: 12 Jaan, 2006 15:57
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas EOD »

Jama on ka Kulibini väide, et Airbus 200-l peab olema kirves väljaspool piloodikabiini. Jah, teatud lennukitel peab küll kirves või raudkang lisaks piloodikabiinile veel ühes kohas olema, kuid mitte sel lennukitüübil. Millistel lennukitel ja kus täpsemalt, seda ma arusaadavatel põhjustel parem ei kommenteeri.
After consulting in my own spets...
See spets oli vist JAR-OPS lugenud/õppinud. Selle järgi võis isegi mitu kirvest reisijatesalongis olla, sõltuvalt lennuki istekohtade arvust. Aeg on aga edasi läinud ja kehtivad uued normatiivdokumendid.
Mobiiliga olen õhust küll rääkida saanud, kuid väikestel kõrgustel ja ka siis mitte alati. Kipub katkema. Masti antennide suunadiagramm vist on selline, et ülespoole eriti ei levi. Seda peaks kommenteerima vastava ala spets.
alari
Liige
Postitusi: 1606
Liitunud: 06 Juul, 2005 15:48
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas alari »

Kulibin kirjutas:isegi speedview rakendust
https://play.google.com/store/apps/deta ... free&hl=en
Rakenduse koduleht ütleb, et kiirus saadakse GPS signaali abil. Mobiilsidega pole sellel midagi pistmist.
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Herr EOD !
Ma üleüldse ei väida, et sellel lennul see A oli nõuetekohaselt varustet. ja mobiilside on ikkagi nati moodsamaks läinud...
Ja pole erilist tuju vaielda sideteemadel. See on minu leib...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
41Degree
Liige
Postitusi: 120
Liitunud: 16 Veebr, 2013 21:30
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas 41Degree »

Ma lihtsalt pritsin siia ühe lingi, mis annab samuti eestikeelset lennundusmaailma sisekaemust. Palun lugeda TqHq foorumist seda teemat ning isand F1ERO positusi. See link viib teema viiendamale leheküljele, kus alt kolmandas postituse viimases lõigus on käsitletud teemat mobiilside + kõrgus. Enne seda, kui praktiseeriva piloodi väiteid valeks nimetada, sooviks teada väitja "auastet" ehk kellega on tegu, mille põhjal väidetakse, et praktiseeriv piloot valetab ning sooviks teada siis mis ja mille alusel õige on.

Tänan tähelepanu eest ja meeldivat reisi jätku! :)
Kasutaja avatar
Kulibin
Liige
Postitusi: 2192
Liitunud: 04 Veebr, 2012 13:49
Asukoht: Harjumaa

Re: GermanWings Airbus A320 katastroof

Postitus Postitas Kulibin »

Nojah, ma kulgen piki maanteed, Lambo Gallardo-ga kiirus siis reeglina 200pluss ja mobiilside toimib.
Te mehed mõtelge enne, kui tulete siia vätma, et lennukis ei toimi...
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Vasta

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist