33. leht 64-st

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 20 Jaan, 2017 9:16
Postitas Kapten Trumm
Osalesin kunagi ülikooli ajal mingi logistika-aine raames ekskursioonil Estonian Airi ja seal oli üks staažikas kapten, kes on pool elu lennanud Tupolevi reisikatega (ka Eesti omadega). Pidigi olema nõrgavõitu motoriseeringuga, täiskoormaga tõuseb vaevaliselt ja gaas peab kogu aeg põhjas olema (st puudub võimsusvaru). Boeing 737 pidi hoopis võimsam asi olema ja lendab harilikult gaasi üldse põhja panemata. See gaas põhjas probleem pidi ka olema põhjus, miks neid läänes eriti kasutada ei saanud, mürapiirangud (ja eks need vene mootorid olid ka ilma täisgaasita kole mürarikkad, nn low bypass turboventilaatorite probleem (taolist tüüpi kasutatakse sõjalennukitel, vt mootori läbimõõtu ja võrdse seda 737 omaga).

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 26 Jaan, 2017 11:39
Postitas huvitun
Peale katastroofi vähendati kõigi IGIL-i võitlejatel Süürias olenemata positsioonist palkasid kaks korda.

Eespool mainitid muinasjutt, et koormas oli peale laskemoona ja rakettide ka üle 300 miljoni USA dollari, võib osutuda tõeks.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 26 Jaan, 2017 12:51
Postitas Kriku
Palun allikaviidet.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 26 Jaan, 2017 13:10
Postitas huvitun
http://money.cnn.com/2016/01/19/news/wo ... lary-cuts/

Mnjah aga see siin on vanem teade kui lennuõnnetus, nii et pean vabandama oma liiga lennuka fantaasia pärast.

Mnjah, raha on ISIS-l otsas juba eelmise aasta jaanuarist.

Ma töö kõrvalt surfan vene alternatiivses meedias ja kui sattun uudiste otsa mis erutavad, igakord ei jaksa või ei taipa kontrollida.
:(

Püüan parandada ennast.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 06 Veebr, 2017 11:14
Postitas huvitun
Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.

https://www.newsru.com/russia/05feb2017/tu154blast.html

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 06 Veebr, 2017 11:31
Postitas Tundmatu sõdur nr. 4
huvitun kirjutas:Ekspert teatas tõenäolisest plahvatusest lennuki pardal. Plahvatus leidis aset pakiruumis.

Tõlkida hetkel ei jõua.
Esiteks - venekeeli mainis see "ekspert" mitte "tõenäolist" plahvatust, vaid "võimalust", et pardal oli plahvatus (ja juba selles sõnademängus on suur vahe)

Teiseks - mainit "ekspert" olla sellise oletuse teinud ainult lennukirusede foto(de) põhjal.. no mis väärtus on sellisel "ekspertiisil", otsustagu igaüks ise :mrgreen:

Kokkuvõttes - polegi nagu mõtet seal midagi tõlkida :|

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 06 Veebr, 2017 13:52
Postitas Lemet
Järsku seesama "piloot ja spetsialist" Haisenko Saksamaalt, kes teadis väita, nagu oleks Malaisia lennuki keres olevad augud jätnud ilma mingi kahtluseta "...Su-25 pardakuulipilduja..."

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 07 Veebr, 2017 10:57
Postitas huvitun
Täna 35 astat tagasi leidis otsa Vaikse ookeani laevastiku juhtkond

http://goo.gl/39Srbu

Kellelgi isiklikku puudet, mälestust?

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 07 Veebr, 2017 11:25
Postitas Lemet
Isiklikku puudet mitte, küll aga jõudis teave sellest õnnetusest üllatavalt ruttu avalikuse ette. Vähemalt anti sellest õhtusel rivistusel vist järgmine või ülejärgmine päev teada.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 09 Veebr, 2017 11:07
Postitas Kapten Trumm
Tu-104 näis olevat selline õnnetu masin kohe, kui meenutada eestikeelset kirjavara sel teemal.
Samas kummalisel kombel näikse selle aluseks olnud Tu-16 masin, mida lendurid pidasid üsna töökindlaks masinaks. Eriti võrreldes seda asendama pidanud Tu-22-ga, millel käis avarii avarii otsa.

Tu-104 ebameeldivatest kommetest on eesti keeles juttu ühes 2016 Tehnikamaailmas.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 09 Veebr, 2017 14:28
Postitas EOD
Kui salongis on kinnitamata paberirullid, mis tõusule minnes lennuki saba poole veerevad, kukub mistahes lennuk kriitilise kohtumisnurga ületamise tõttu alla.
Eestis näiteks on kinnitamata koorma tõttu vähemalt üks An-2 hukkunud.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 14 Mär, 2017 14:25
Postitas alax
https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/

Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 20 Mär, 2017 11:20
Postitas Otto K
alax kirjutas:https://lenta.ru/news/2017/03/14/tu154/
Et lennuki komandör olevat kaotanud orientatsiooni ja katkestanud kõrguse võtmise?
Venediktov arvab teadvat kuidas selline (lapsik) versioon välja käidi.
Alates 16.20
https://www.youtube.com/watch?v=0jXqGoexU2c
Ajakirjanikud pressisid küsimustega peale ja siis toimus kaitseministeeriumis koosolek ning Kommersant avaldas sellise artikli. Mille kaitseministeerium kohe varsti ümber lükkas.
Aga on ära unustatud, et oli võimatu mere pind segi ajada taevaga, sest ilm oli 90% pilves ning tähed ei saanud veepinnalt peegelduda.
Väidetavalt puudub venelastel selle lennukitüübi mustade kastide lugemise tarkvara... :dont_know:
Venediktov küsib ka seda, et kas vastab tõele väide nagu oleks selle lennuki marzuuti muudetud ning uus trajektoor ei läinud enam otse üle Türgi vaid Türgist mööda, Gruusia, Armeenia, Iraani ja Iraagi kaudu. Mida siis Sotshis peale laaditi, et üle Türgi või Balkani lennata ei kannatanud vaid pidi tegema suure ringi?

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 27 Apr, 2017 12:17
Postitas alax
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=78026844

Liiga raske koormaga ikka ei tõuse.

Re: Vene transalennuki katastroof

Postitatud: 01 Juun, 2017 9:03
Postitas alax
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/v ... d=78420191

Koormatud lennukiga võib tõesti piloot midagi valesti teha. Paljud lennuõnnetused on toimunud inimlike vigade tõttu. Lennundus õpib vigadest. Karm, kuid nii on.