Meil oli 2140, kas '77 või '78 aasta väljalase. Vanamees käis ostuloaga Tuulast toomas.häh kirjutas:Siiamaani on see Fuel kiri arnatuuris meeles, tolle aja kohta jube sürr.
Armatuurikirjad Fuel, Oil, Amp ja Temp. Ahter must ja Kremli tornid iluvõrel, AZLK kiri kah tornide all, aga ei mäleta, kas saksa tähtedega või kirillitsas. Muud birkad olid kõik "Moskvich 1500", külgedel ja taga.
Aga ei meenu küll mingeid jutte, et oleks mingi eksportvariant vms olnud.
Sürr tunne oli, kui onu 03-s armatuuris "Maslo" jm kirilitsa vastu vaatas
Mootori plokil oli valuviga, hülsi alt jooksis jahutusvedelik karterisse ja õli tuli vahetada üsna tihti. Mis polnud ka mure, kuna õli oli tasuta käes (nagu ikka vene ajal ). Küll prooviti seda igatepidi lappida, mootor käis 3-4 korda pulkadeks, kuidas lõpuks pidama sai, seda ei mäleta. Kas läks plokk vahetusse või keevitasid autobaasi meistrid selle kinni...
Välja jooksis spido järgi 150. Reaalses elus siis ehk u 135-140. Tunne oli nagu startivas Sojuz'is....
Kui tehase aku otsa sai ja uut polnud saada, läks vändast käima. Talvel nu**is käivitusega nagu mossed ikka. Paar korda tahtis tee peale ka jätta, miski kütusejamaga.
Muus osas läbis 120tkm ilma kapremondita ja lõpuks sai veel kõvade rublade eest Kadaka turul Piiterisse maha müüdud. Kevadeks olid kõvad rublad lepalehed, kuid õnneks sai need enne asjalikult ära kulutatud