Ajasin tähed omavahel sassi, ikka DT125 mõtlesin ... No 16hp 125 kuubi kohta ei ole ju vähe ...mx77 kirjutas:Kas sa muuseas oskad ka öelda, MIKS tuunitud võidusõidumootorid madalal tühikäigul lonkavad?Kulibin kirjutas:
Sorry, ei tasu ikka siin kaabuga vehkida, me ikka arvestasime lõõri ja düüsi ja jumal teab mille läbimõõduga.
Ja oled ehk näinud mõnda norm. tuuningmootorit, mis tühikäigul ei lonkaks ?
See asi käib ikka reeglina perse mullas meetodil
PS. Ja see TD 125 mootor on sisuliselt muruniiduki mootor oma omadustelt. Ei käi ükski vähegi võimsam ja pööreterohkem neljataktiline mootor ilma kiirenduspumbata karpaga. Usu mind, ma olen neid horisontaalsid Weberi DCO ja mootorrataste FCR karpasid väga palju oma käest läbi lasknud.
Eks suurem lonkamine ikka hooratta puudumisest tingitud, aga mitte ainult. Lennukikonversioonidel hooratta asemel alumiiniumplaat hammasvöö jaoks. Hooratta ülesannet täidab propeller. Samas olen näinud täiesti viisakalt töötavat R4 mootorit ilma hoorattata, käis ilma propita nagu kuld, tühikäigu pöörded anult tiba kõrgemad.
Lennukikarpadel puuduvad kiirenduspumbad, ei julge siin väita, et kõigil mudelitel. Kiirenduspump on vajalik segu hetkeliseks rikastamiseks. Tsiklikarpadel pole kah kohanud kiirenduspumpasid. Tsiklikarpad on vaakumkambriga ja membraan liigutab segusiibreid. Kui sa pöörad gaasi, siis tegelikult ei ava sina segusiibreid, seda teeb vaakum. Vana põlvkonna tsiklikarpad olid otsejuhtimisega, Kui madalatel pööretel keerad järsult gaasi, siis asi võis ära lämbuda. Vaakumkambriga karpad olid mingitel autodel kah, hetkel tuleb meelde MB190 ja Bierburg (selline pealt ümmarguse kopsikuga) Taolised karpad on Rotax 912 lennukimootoril, neil lisaks ilmselt kah õhurõhu kompensaator (üleval õhk hõredam ja vaja segu lahjendada)
Ei meenu, et oleks kiirenduspump. On nn. Primer käivitamiseks.