www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 02 Dets, 2021 16:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1418 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 95  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 29 Sept, 2015 16:08 
Foorumil
Liige

Liitunud: 04 Mai, 2005 11:45
Postitusi: 934
Selle mootori esmase kasutamisega seotud märgusõnad on Moskvitš G4 ja G5.

http://www.ussr-autosport.ru/single_sea ... ch-g4.html
http://www.ussr-autosport.ru/single_sea ... ch-g5.html

Neid plokikaasi tehakse praegu juba järele. Väikese otsinguga leiab sobivad kontaktid (RCforum.ru).

A.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 30 Sept, 2015 18:21 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33796
Ilmselt tollased homologeerimisreeglid tegid nende kasutamise rallis keerukaks, sest ei suuda leida ainsatki vihjet ralliautodest selle mootoriga.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 30 Sept, 2015 20:13 
Foorumil
Liige

Liitunud: 04 Mai, 2005 11:45
Postitusi: 934
Vajalik info on siin olemas. Isegi 2 nukaga mootori homologeerimise andmed...

https://www.drive2.ru/b/288230376152279679/

FIA lehel vajalik info viitega ametlikule homologeeringule: https://www.google.ee/url?sa=t&rct=j&q= ... Gg&cad=rja

Sellisel autol (Moskvich 1600 Rally) startis Stasys Brundza 1976. aasta 1000 järve rallil.

Pilt

A.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2015 19:35 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33796
Väike video ühest nõuka über-Ladast
https://www.youtube.com/watch?v=5F9XkImWSEs

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 02 Okt, 2015 22:55 
Eemal
Liige

Liitunud: 25 Mär, 2008 14:16
Postitusi: 1390
Asukoht: saaremaa
Tsiteeri:
Väike video ühest nõuka über-Ladast
https://www.youtube.com/watch?v=5F9XkImWSEs


Päris mõnus vahepala, kahekontuurilisest vankelist 125 hobujõuga lubatakse suisa 200 km. tunnikiirust.. :shock:

Aga Brundza 130-150 hj. ja 180 km/h..?

Et aga "stock" 06 lippab ikka siga hästi, siis pisike vaheklipp.. Mõeldud kujutlusvöimega indiviididele..?

https://www.youtube.com/watch?v=Puj1t21sczc

Tegelikult hull tääk.. 0-100 orienteeruvalt 11 sekundi kanti.. telefon keeldus fikseerimest.. hirmus vibratsioon kiirendamise ajal.. :shock:


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 03 Okt, 2015 11:51 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33796
"Brunza" on ka jõule, mitte tippkiirusele ette nähtud peaülekandega.
Ralli Ladadel kasutatakse kõige suurema ülekandearvuga Lada peaülekandeid, mis eksisteerivad.
Venemaal toodetakse neid täna ka ülekandega 5 koma midagi (seerias oli vist suurim 4,55).
Lada VFTS-i homologatsiooni kohane peaülekanne on 4,4, arvestades, et auto ise kaalub ca 900 kg, pole siin keegi kiirust taga ajanud.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 03 Okt, 2015 12:59 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Veebr, 2009 13:28
Postitusi: 726
von manstein kirjutas:
Tsiteeri:

Tegelikult hull tääk.. 0-100 orienteeruvalt 11 sekundi kanti.. telefon keeldus fikseerimest.. hirmus vibratsioon kiirendamise ajal.. :shock:

Selline 1.3 L "leiva järgi käimise" auto:
Pilt
käib ka 0..100 km/h 11,5 sek ilma midagi tegemata :scratch:

_________________
“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.”


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 04 Okt, 2015 20:42 
Eemal
Liige

Liitunud: 28 Aug, 2007 3:06
Postitusi: 2238
Tegelane, selle ajastu Jaapani autod kaaluvad 800 +-50 kilo. Nagu Trumm kirjutas, siis 100 kilo võrdub umbes 15-20 hobesega.

_________________
sitt päev, kellele kurdad


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 04 Okt, 2015 21:48 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33796
Tegu ka eri põlvkondade autodega.
Näiteks vene autotööstuse näitel - tagaveoline Lada kaalus tühjalt 1030, 2109 915 kg.
Tagaveoline mosse kaalus 1040, 2141 kaalus ka samapalju, kuid oli mõõt suurem auto.
Põhjuseks on esisillaveo kasutuselevõtt, aga ka plastmasside laiem kasutus, lohvita rehvid jne.
Pildil toodud Corolla kuulus ikka 2108ga samasse ajastusse. Mitte 2105.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Viimati muutis Kapten Trumm, 05 Okt, 2015 9:47, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 05 Okt, 2015 9:46 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Veebr, 2009 13:28
Postitusi: 726
Ma mõtlesin pigem seda, et 80ndate lõpuks oli lääne autotootjatel masstootmises DOHC koos mitmeklapi tehnikaga-ehk siis 80ndate lõpu grocery getter oli tehniliselt arenenum kui Nõukogude võidusõidu tehnika 70ndatest.

_________________
“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.”


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 05 Okt, 2015 9:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33796
Selles hinnaklassis, mis NSVL autod müügis olid, polnud lääne autodel mingeid DOCH mootoreid, veelvähem 80ndate lõpus.
Väikeautodel polnud 80ndate lõpus neid isegi mitte kõikidel sportversioonidel (näiteks ümmargune Opel Kadett GSi oli ka 8V 2.0 mootoriga).
Selles hinnas oli raske juba neljasilindrilist autot leida :D

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 05 Okt, 2015 10:59 
Eemal
Liige

Liitunud: 07 Veebr, 2009 13:28
Postitusi: 726
See on omaette küsimus miks Ladat õnnestus/b müüa vabal turul sellise hinnaga nagu neid müüdud on. Kusjuures see tekitas nõuka ajal Vene poolel küsimusi ka:" Miks müüakse häid ja defitsiitseid autosi nagu 05 ja 08 poolmuidu ära? Mingi Zapaka suuruse Fiatiga ühes hinnas?"
1,3 L konega riisikas on vist ainult arengumaades sportauto ja limusiini eest.

_________________
“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.”


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 05 Okt, 2015 11:19 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33796
Aga selle 2105 väärtus polegi suurem, sest sapaka suurused Fiatid olid kvaliteetsemad ja kestvamad. See on tänapäeva mõistes ikka üle mõistuse, mida tuli teha selleks, et see Lada sul 10 aastat vastu peaks. Lada konkureeris endasuuruste autode osas ainult sotsmaade toodanguga ja eks turg dikteeris hinna.

Hiljuti tootmisest maha võetud viimase tagaveolise Lada (1,7 sissepritsemootori ja 5 käigulise kastiga 2107) hind meil oleks ca 4000 eurot. Need lihtsalt maksavadki vähe ja ega rohkem ka keegi taolise eest ei maksa.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 19 Dets, 2015 22:03 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2192
Asukoht: Harjumaa
Teema kuidagi ära suikunud ...


Manused:
gearbox.jpg
gearbox.jpg [ 57.42 KB | Vaadatud 5764 korda ]

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.
Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
PostitusPostitatud: 21 Dets, 2015 11:12 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33796
Antud UAZ-i mudelit (leivapäts) kasutatakse ja toodetakse Venes tänaseni. Muidugi veits täiustatud kujul. Põhjuseks, et taoliste maastikuomadustega busse keegi ei tee ning kui teeks, saaks selle eest mitu uazikut. :D

Vana kooli jeep ja kastikas on läinud looja karja, aga just buss on see, mis ajahambale vastu peab. Kuskil Siberi taigas kiirabi, pääste, politsei, ühiskondlik transport sellistega sõidabki.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1418 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69 ... 95  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt