Mingit vilisevat häält oleks nagu kuulda. Mootorile turbo külge aretatud?
Vanem tehnika, memuaarid jne.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Üks pildike ütleb rohkem kui tuhat sõna: http://vfts.users.photofile.ru/photo/vf ... 366605.jpg
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40222
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Pildil on siis tegemist Brunza loodud 16-klapise VFTS-i mootoriga, mis laiemat kasutamist ei leidnud, kuna see tuli liiga hilja (NSVL majanduslik kollaps+ B-grupi keelustamine).
Samasse auku kadus ka see andekas Samara B-grupi siluettauto.
Samasse auku kadus ka see andekas Samara B-grupi siluettauto.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Brunza loodud 16-klapine VFTS-i mootor Mossele peale pandud? Sest mootoriruum Mosse oma on. Huvitav, kuhu pidurivõim on pandud?
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kas see mitte mingi 412 mootori aretus ei ole? Vt jagaja asukohta.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
412 jagaja oli ees all...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
A vat ei ole kuutteist klappi: http://farm6.static.flickr.com/5086/531 ... 9da5_b.jpg Ja natuke teksti ka selle pildi juurde http://farm6.static.flickr.com/5126/532 ... 1aca_b.jpg
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
DOHC on ju ikkagi, mis siis, et 8 klappi. Ja no küünlajuhtmed lähevad ette alla paremale, ma ju ütsi
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kas Mossel pidurivõim niiväga hädavajalik ongi? Kui ma õigesti mäletan, siis 412 varasematel autodel seda polnudki (pildilolev näib samuti varasem, ühe klaasipesuriga variant olevat). No ja Žigulid 01 ja 011 on samuti ilma pidurivõimuta, suuruse, kaalu jm. omaduste poolest Mosse 412-ga üsna võrreldavad ja pidama saamisega pole mingit probleemi. Pigem just võimaldab pidurdusjõudu täpsemalt doseerida, mis on väga oluline libedal teel.Lemet kirjutas:Brunza loodud 16-klapine VFTS-i mootor Mossele peale pandud? Sest mootoriruum Mosse oma on. Huvitav, kuhu pidurivõim on pandud?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Ei mäleta, et 412 ilma pidurivõimuta oleks olnud...408 oli küll, aga 412... Isegi 2138sal(2140 kere ja 408 mootor) oli võim peal...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Siin veidi rohkem pilte ühest "spets" masinast ja tehnilised lahendused paistavad ka hästi välja https://www.drive2.ru/l/244877/ Siin ka pidurivõim näha aga oma kunagise autoasjanduse õpetaja jutust meelde jäänd , et kui ruumi oli vähe sokutatti kuhugi Volga võim mis peasilindrist siis eraldi !
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Huvitav, käimakott tundub КП-10 olevat...tea, kust nad selle kätte on saanud, neid tehti suht vähe. Head ja väga vastupidavad kastid olid, paraku ei antud neid tootmisse, mingi väikeseeria vaid tehti.
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kui on toodetud siis mõni ikka kuskil säilind . Eks ka neid MosseDOHC mootoreid toodeti väikeseeriatena ja nagu selgus jõuti teha lausa viite erinevat varjanti ! Ja fanaatikud on ültse võrreldavad loodusjõududega , et kui kuskilt ei saa siis teeme kasvõi ise
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Kusjuures ei tule ette, et Eestis rallidel osalenud AZLK tehasemeeskond oleks siin DOCH mootoreid kasutanud...aega on muidugi küll palju juba mööda läinud, aga sedasorti imeasja oleks ilmselt seltskonnaga lähemalt uurima tormatud ja peaks mäletama...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Taksopargis praktikal olles kuulsin vanemaid seltsimehi rääkimas küll sellest , et Moskvitzhi tehasemeestel olnud kahenukaga mootorid aga kuna siis asi ei huvitand rohkem detaile "volgameeste" käest ei urgitsend , et millal ja kui palju . Aga võisid need mootorid olla ka mõeldud vormelite jaoks ja siis sealt edasi rallikrossi minna http://s8.postimg.org/h9eye3et1/48cf0d6 ... _large.jpg
Tahad joosta õpi kõigepealt käima !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 15 külalist