EI näe sellist võimalust vastaskolbidega mootori korral. Äkki selgitad, kuidas see peaks toimuma.Kapten Trumm kirjutas:Praktika on natuke erinev, "täielik läbipuhe" ühtlasi tähendab, et selle mootori heitgaase ei saagi puhtaks, sest täieliku läbipuhumisega lendab ka küttesegu väljalaskesse. See oli ka minu märkuse mõte.
...
Vanem tehnika, memuaarid jne.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
Re: militaar.net foorumist
Korterites on nähtud igasuguseid variante. Vanalinnas ja Kadriorus oli vene ajal 3x220V süsteem, kus tarbijad käisidki kahe faasi vahele. Pingeindikaatoriga (maa suhtes) mõõtes olid pistikupesa mõlemad juhtmed pinge all.
Tondi kandis oli igatahes veel möödunud aastal täitsa olemas,sain veel tasuta 380v peale üle minna.Mingil ajal lubati tariifi tõsta seoses hooldamis kuludega.Usun,et nii mõnigi maja on veel 3*220 peal.Mitte ainult okupatsiooniajal vaid ka umbes 5 aastat tagasi oli see süsteem Kesklinnas täiesti esindatud. Seda ei oska öelda, kas tänasel päeval ka veel kuhugi alles jäänud või on jõutud ringi teha.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Mina nägin maal ämma majapidamises veel sellist 220V "süsteemi", mille olid loonud küla isehakanud elektrikud.
Nimelt oli seal keegi arvanud, et lülitiga tuleb (valgusti) korral katkestada nulli, mitte faasi.
Hea, et ma kontrollima hakkasin, enne kui juhtmete kallale läksin.
Selliste "installi" probleem on selles, et näiteks pirnipesa vahetades võid sirakat saada, kuna faas jääb ka väljalülitatud lülitiga ju peale.
Indikaatoriga katsudes hakkas lamp põlema, kuigi lüliti oli väljas.
Nimelt oli seal keegi arvanud, et lülitiga tuleb (valgusti) korral katkestada nulli, mitte faasi.
Hea, et ma kontrollima hakkasin, enne kui juhtmete kallale läksin.
Selliste "installi" probleem on selles, et näiteks pirnipesa vahetades võid sirakat saada, kuna faas jääb ka väljalülitatud lülitiga ju peale.
Indikaatoriga katsudes hakkas lamp põlema, kuigi lüliti oli väljas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40208
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
Oposiitkolbidega 2-taktiline mootor jagab täpselt samu probleeme mis tavaline 2-taktiline mootor.Kilo Tango kirjutas:EI näe sellist võimalust vastaskolbidega mootori korral. Äkki selgitad, kuidas see peaks toimuma.Kapten Trumm kirjutas:Praktika on natuke erinev, "täielik läbipuhe" ühtlasi tähendab, et selle mootori heitgaase ei saagi puhtaks, sest täieliku läbipuhumisega lendab ka küttesegu väljalaskesse. See oli ka minu märkuse mõte.
...
Nimelt puudub täpseks gaasivahetuseks ette nähtud täiendav väntvõllipööre (mis on ka üks 4-taktilise mootori ebaefektiivsuse põhjuseid) ja gaasivahetus toimub lihtsalt sedasi, et ühelt poolt silindrisse tulev gaas tõrjub välja seal olnu. Tekib sama olukord, mis hiigelsuure ülekattega neljataktilisel mootoril, osa põlemiseks määratud gaase lendab väljalaskesse, tekitades sellega korraliku tahma- ja vinguprobleemi.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
Tänasel päeval saaks isegi bensukal otsepritset kasutada, niiet otse sisselaskest satuks väljalaskesse ainult õhk. Ise pakun et kahetaktilistele sai saatuslikuks EGRi kasutamise keerukus või võimatus.Kapten Trumm kirjutas: Nimelt puudub täpseks gaasivahetuseks ette nähtud täiendav väntvõllipööre (mis on ka üks 4-taktilise mootori ebaefektiivsuse põhjuseid) ja gaasivahetus toimub lihtsalt sedasi, et ühelt poolt silindrisse tulev gaas tõrjub välja seal olnu. Tekib sama olukord, mis hiigelsuure ülekattega neljataktilisel mootoril, osa põlemiseks määratud gaase lendab väljalaskesse, tekitades sellega korraliku tahma- ja vinguprobleemi.
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
2T sissepritsega mootorid tänapäeval täiesti olemas ja vastavad EuroIV nõuetele. Näiteks https://newatlas.com/ktm-two-stroke-dir ... uro/48457/Tegelane5 kirjutas: Tänasel päeval saaks isegi bensukal otsepritset kasutada, niiet otse sisselaskest satuks väljalaskesse ainult õhk. Ise pakun et kahetaktilistele sai saatuslikuks EGRi kasutamise keerukus või võimatus.
Kui Teile paistab, et see on nii, siis see ongi nii - Teile paistab.
- Kilo Tango
- Liige
- Postitusi: 9144
- Liitunud: 14 Aug, 2008 15:40
- Kontakt:
Re: K:Tankid, lennukid ja muu .... energiakandjate tulevik!
Ei tea kust need põlemiseks määratud gaasid sinna diiselmootori sisselasjetrakti satuvad?Kapten Trumm kirjutas:.... Tekib sama olukord, mis hiigelsuure ülekattega neljataktilisel mootoril, osa põlemiseks määratud gaase lendab väljalaskesse, tekitades sellega korraliku tahma- ja vinguprobleemi.
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Alates 3.50. on näha, et buhanka (UAZ-452) kooste kvaliteedis pole muutusi toimunud.
https://www.youtube.com/watch?v=V1BPHMOhRc0
https://www.youtube.com/watch?v=V1BPHMOhRc0
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Konteksti loomiseks: hinnasildil olev teisendub jämedalt 15KEUR-ks (kas see on lõpphind või lisanduvad mingid maksud, ei tea).soul kirjutas: ↑02 Juul, 2023 23:02 Alates 3.50. on näha, et buhanka (UAZ-452) kooste kvaliteedis pole muutusi toimunud.
https://www.youtube.com/watch?v=V1BPHMOhRc0
Venemaa majandus ja sanktsioonid II
Nostalgialaks. Minu esimeseks ametiautoks oli kiirabis maha kantud rohkem kui 20 aastat vana Buhanka. Sovhoos oli selle endale soetanud. Aasta oli siis 1987...
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
UAZ teema jätkuks - kvaliteediga probleeme pole.
https://www.youtube.com/watch?v=AnUpplbUOYM
https://www.youtube.com/watch?v=AnUpplbUOYM
Vihkad Eestit? Vali Reformierakond.
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Oleneb, tänapäevaste värviliste juhtme soontega on raske sellist jama tekitada. Kuid nõukaaegsete lihtsalt hallide vmt ühevärviliste juhtmetega pole ime kui kaablit vedades hämming tekkis- harukarbis on juhtmed juba korralikult kinni keevitatud või joodetud- ei kibele kuidagi seda laiali lammutama. Ning asi ju töötab.Kapten Trumm kirjutas: ↑31 Mär, 2021 15:20 Mina nägin maal ämma majapidamises veel sellist 220V "süsteemi", mille olid loonud küla isehakanud elektrikud.
Nimelt oli seal keegi arvanud, et lülitiga tuleb (valgusti) korral katkestada nulli, mitte faasi.
Hea, et ma kontrollima hakkasin, enne kui juhtmete kallale läksin.
Selliste "installi" probleem on selles, et näiteks pirnipesa vahetades võid sirakat saada, kuna faas jääb ka väljalülitatud lülitiga ju peale.
Indikaatoriga katsudes hakkas lamp põlema, kuigi lüliti oli väljas.
Samuti kui kunagi tehti lülitist eespool olevas harukarbis midagi võidi vale hall teise halliga kokku pandud saada
[i]“It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.” [/i]
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid II
See pole veel kõik, siin on poole kallim elektriline "buhanka"
https://twitter.com/mixvoronezh/status/ ... 6909420544
https://twitter.com/mixvoronezh/status/ ... 6909420544
-
- Liige
- Postitusi: 2080
- Liitunud: 14 Jaan, 2011 0:37
- Asukoht: Viimsi
- Kontakt:
Re: Vanem tehnika, memuaarid jne.
Neid kes midagi jagavad on ikka masendavalt vähe. Sitta suudetakse toota ka seal kus seda ei peaks olema enam väga lihtne teha. Kui su ihuelektrik oskab juba veksellüliti käima ajada siis on üsna ajsalik tegelane. Kui aga juba liskas ka ristlülitiga hakkama saab siis võid enamvähem rahulikult usaldada. Mis aga näiteks faasi katkestamisse puutub siis vanglates on just vastupidi. Seal käib null läbi lüliti, et see pätt seal kongis lülitit retsides endale litrit keresse ei saaks.Tegelane5 kirjutas: ↑03 Juul, 2023 14:41 Oleneb, tänapäevaste värviliste juhtme soontega on raske sellist jama tekitada. Kuid nõukaaegsete lihtsalt hallide vmt ühevärviliste juhtmetega pole ime kui kaablit vedades hämming tekkis- harukarbis on juhtmed juba korralikult kinni keevitatud või joodetud- ei kibele kuidagi seda laiali lammutama. Ning asi ju töötab.
Samuti kui kunagi tehti lülitist eespool olevas harukarbis midagi võidi vale hall teise halliga kokku pandud saada
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist