www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 19 Jaan, 2022 20:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 15 Juun, 2015 23:58 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18635
Kui kellelegi peaks sedasorti pildigalerii huvi pakkuma...

http://topwar.ru/76915-process-proizvod ... alova.html

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 6:06 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Mär, 2008 12:12
Postitusi: 1182
Asukoht: Tallinn
Tänud, suhteliselt põnev vaadata, kuigi päris täpselt aru ei saa, mis virblitega ja miks seal kujud kohati just nii askeldavad. Aga lisaks, et Su-34 kutsutakse ühe nimega ka "inetuks pardipojaks" oma ninakuju järgi.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 9:11 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18635
Kaks asja, mis mulle silma hakkasid- töötegijate keskmine vanus on suht noorepoolne ja töötegemiseks puhtalt lääne pingipark ja riistad.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 9:35 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34313
Lääne seadmeid kasutatakse praegu isegi kohalike veoautode tootmisel. Piisava raha eest saab kõike ja kui otse ei saa, ostetakse ringiga.
Üllatusena tulevad taolised asjad ikka neile, kes elavad mantras, kuidas vene rasketööstus töötab siiani oma rubla-aegsete pinkidega ja vanadusest tudiseva personaliga. Ja postitavad selle mantra mõju all siia pilaposte lagunenud tehastest. Tegelikkus on mõistagi teistsugune. Lennukiehitus on läbi ajaloo olnud vene riigi au ja uhkus, kuhu võetakse parim personal ja kuhu ostetakse parimad seadmed. Mulle midagi üllatavat ei olnud, kui hoiad end valdkonnaga natuke kursis.

Küllap selle lennuki pardaaparatuuris leidub ka elektroonikajubinaid "Made in USA" jne.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 9:50 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 12 Apr, 2006 16:49
Postitusi: 18635
Vaevalt venelaste endi kurtmine "vanadusest tudisevate" üle siiski päris tuulest on võetud, lihtsalt suureneb see keskmine vanus hüppeliselt tootmise kõrgematel tasemetel. Valitses ju vahepeal ikkagi ligi 20-aastane seisak ning vaevalt kogu tsükli taastumine eriti kiiremalt läheb. Praegu tööstusesse tulevatel noortel kulub siiski aega teadmiste-kogemuste omandamiseks. Liiati pole palgad samuti eriti kõrged, alles neil päevil väitis Demura kaitsetööstuse inseneri palgaks 20-25 000 rubla.

_________________
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 10:01 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 6256
No ma ei tea. Minu arvates peaks venelastel nende piltide pärast ikka üsna piinlik olema. Ah et miks - sealt vaatab vastu tüüpiline vene töökultuur. Räpane, tolmune, kaltsud vedelevad maas, kruntvärv pudeneb laiguti juba poole montaaži ajal. Käib mingi soveldamine jms. tootmise ebatäpsuste kõrvaldamine jne. Viskaks siia kõrvale F-22 tootmisliini pildi. Mitte asjata ei ole Lääne lennukitehastes põrandad heleda epoksiidkattega. Vahe on selles, kus on kvaliteedi fookus - kas tootmisprotsessis või järelkontrollis. Viimase puhul on lõpptoodangusse jõudvate vigade osakaal alati suur.

Pilt

Mis puutub neid vannureid, siis polegi kunagi kurdetud töökäte puudumise üle. Puudu on korralikest inseneridest ja tootmisinseneridest. Selle pärast läheb ka uute süsteemide tootmisse juurutamine raskelt ja on kallis. Lisaks igasugused tšinovnikud, kes selle protsessi ümber meie rõõmuks parasiteerivad.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 11:08 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34313
Loodame, et nad siis lahinguväljal alla kukuvad tootmisvigade pärast 8)

Aga vaata F-22 nina alla - epokate puha maha kulunud :)
Muide jänkide angaaris paistab lisaks epopõrandale ja puhtusele silma ka:
-töölised ei kanna tööriietust (Eestis teeb töökaitseinspektor ata-ata sellise t-särkides tootmise eest) ja turvajalatseid
-töölised ei kanna kaitseprille ja töökindaid.

Tehnoloogia osas on muidugi väike vahe, Su-34 piltidest moodustab 90% plaaneri detailide valmistamine ja selle koostamine, antud F-22 tsehhi pilt pärineb lõppmontaazilt.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 11:55 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34313
Su-34ga sama generatsiooni masina F-16 tootmine toimus umbes sellistes tingimustes:

Pilt

Pildi vasakus alanurgas on betoonpõrandal törakas krunti maha loksutatud (parandati vahest kraabitud kohti?)
Põrand on betoonist, töölised turnivad analoogsetel redelitel. Mingi sodi vedeleb ka põrandal (ehk mitte kaltsud).
Analoogne kollane happekrunt on kah suurendusega vaadates mitmest kohast ära tallatud (F-22l näha olevad kummimatid lennuki peal liikumiseks näivad puuduvat).

F-22 pole mitte ainult uue põlvkonna masin, vaid selle tootmisprogramm on samamoodi uus programm - vaadate nt tsehhi sisseseadet, arvutitöökohti iga töölise jaoks jne.
Kokkuvõtvalt see Amuuri-äärne tehas on sisemuselt tüüpne vene "numbritehas", kuhu on sisse ostetud viimaste kümnenditel hulgaliselt lääne päritolu sisseseadet, kus töötavad õppinud töötajad ja kes suudavad kasutuskõlbuliku sõjalennuki valmis teha küll. Produkt pole nii moodne kui on F-22 ja nii kvaliteetne kui F-16, kuid on kindlasti mõistlikult oma sihtotstarbel kasutatav.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 16:01 
Eemal
Liige

Liitunud: 21 Veebr, 2015 20:08
Postitusi: 155
Mis tähtsust seal on mis värvi see põrand on lennuki keredetailide neetimine käib mõlemil pool ühtmoodi? Vahe on vaid selles, et Vene plaanerid on lääne omadest keskmiselt parema manööverdusvõimega, mis annab neile olulise eelise lähivõitluses. Lääne omad seevastu on jälle parema avioonikaga, mis annab neile selge eelise distantsilt vastase hävitamisel.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 16:35 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 14 Aug, 2008 16:40
Postitusi: 6256
negevng kirjutas:
Mis tähtsust seal on mis värvi see põrand on lennuki keredetailide neetimine käib mõlemil pool ühtmoodi? Vahe on vaid selles, et Vene plaanerid on lääne omadest keskmiselt parema manööverdusvõimega, mis annab neile olulise eelise lähivõitluses. Lääne omad seevastu on jälle parema avioonikaga, mis annab neile selge eelise distantsilt vastase hävitamisel.


Noh kui see võrdlus vaid nii primitiivsele tasandile jääks oleks asi lihtne. Asi on ikka märksa keerulisem.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 17:03 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 34313
Su-34 on kindlasti tubli masin maailma skaalal......Lahesõja või parimal juhul OIF 2003 seisuga. Nagu F-15. Täna enam mitte ja lapsehaigused veel põdemata.
Vastaste vastu, kes on relvastatud L-39 ja kantavate ÕT rakettidega, jääb see tubliks masinaks ka 2050. aastal.
Eriti rõhutaks kantavaid rakette, sest erinevalt Su-24-st või Su-25st on seal peal piisavalt moodsamaid vilesid, et pole vaja sihtmärgi ligidale minna ning kui ka on vaja, siis läbitakse ohtlik ala kiiresti ja väiksemate riskidega kui eelmise põlve masinad seda lubasid - näiteks sihtmärgi avastamise kiiruse/kauguse ja tabamise täpsuse arvelt.

Kui tõsine see masin on 4 või 4+ generatsiooni vastu, on suuresti aga küsimärk, millele vastus sõltub sellest, kuhupoole on liikunud R-77 "Amraamski" rakettide areng, R-27 on näidanud end kehvapoolse sooritusega ja R-73 (lähimaa) asjalikuma sooritusega.

Kvalitatiivne areng on see aga seepoolest, et taolise otstarbega vene senised lennukid nagu Su-24 ja Su-17 olid õhuvõitluse korral suuresti lendavate märklaudade rollis, Su-34 aga niisama torkima minna pole vist enam arukas temp.

_________________
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 18:28 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 17 Mär, 2008 12:12
Postitusi: 1182
Asukoht: Tallinn
Ei juhtunud just eile, aga kes selle lingi lahti võtab, see asi on küll arutelu koht: https://www.youtube.com/watch?v=8s4sKAMgYsU
Kuidas üks lennuk niimoodi terve moodsa laeva rivist välja lööb ja ära terroriseerib, on see ikka tõsi või mingi ulme?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 18:37 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr, 2012 14:49
Postitusi: 2192
Asukoht: Harjumaa
Täielik BS !

_________________
* Panic is called on unresolvable fatal errors.
* It syncs, prints "panic: mesg" and then loops.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 18:53 
Eemal
Liige

Liitunud: 21 Veebr, 2015 20:08
Postitusi: 155
Hydrazine kirjutas:
Ei juhtunud just eile, aga kes selle lingi lahti võtab, see asi on küll arutelu koht: https://www.youtube.com/watch?v=8s4sKAMgYsU
Kuidas üks lennuk niimoodi terve moodsa laeva rivist välja lööb ja ära terroriseerib, on see ikka tõsi või mingi ulme?

Teema olemas...

viewtopic.php?f=40&t=32616&hilit=aegisõ


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Su- 34 valmimine piltides
PostitusPostitatud: 16 Juun, 2015 19:26 
Eemal
Liige

Liitunud: 20 Jaan, 2011 21:47
Postitusi: 485
oma silmaga olen näinud tänapäevast lennukite hoolduse ja remo "töökoda" ja võrreldes nende piltidega, siis venelaste tehasevärk on räpane ja pohhuistlik.
samas lendavad need asjandused ju küll, seega võiks arvata, et pole vaja liigset puhtust ja täpsust.

teisipidi meil vene kroonus väitis patareikomandör, et kui lukud lahti ei lähe, siis lendab meie "toru" koos stardialusega ja jõudu jäävat veel ülegi. selle põhjal siis suisa ükskõik, mida seal kokku needitakse, lendab nagunii kui jõudu jätkub.

pingid pinkideks, aga isegi kruvikeerajad on odavad werad, krt neid ka ei saa ise tehtud. ja sädemevaba kuvalda näikse ka lääne tehasetöö olevat.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 54 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt