Piinlikud lood lennumasinatega
Mingi paariariigi või imedemaa sinivalged eraldusmärgid. Paistab, et alumine lennuk on lihtsalt omapäi lennuväljale kondama läinud. Puksiirkaigas ratta küljes ja puha... Siit moraal: toppige alati töötavate mootoritega liiklusvahendile pidurikingad rataste alla.
Vaid Siil mu kõrval lebas siin. Ta suri ammu.
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
[img]http://www.soobel.planet.ee/TGMB.gif[/img]
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Veel piinlikke lugusid
13. sept 1987 Norra P-3 Orion'i kabiinist tehtud foto vene Su-27st, mis trügis P-3le liiga ligidale, piloot ei suutnud hinnata lähedal lendavate lennukite tendentsi kokku tõmbuda, mistõttu toimus kerge kokkupõrge, kus Su-27 saba sattus Orioni propellerisse. Vene allikad räägivad loomulikult, kuidas Orion üritas muudkui Su-27 rammida ja vot osav piloot Tsimbal suutis muudkui halvima ära hoida
24, märts 1987 - Liibüa MiG-25 pildistatuna USN F-14 pardakaameraga. Pilt on tehtud pikantsetel asjaoludel, kus kaks liibüa MiG-25 asusid ründama jänkide kahte F-14, viimased meelitasid nood madalamale kõrgusele ja paariminutise manööverdamise ajal olidki parema manööverdusvõimega F-14d liibüalastel sabas, näpp päästikul. Kuna liibüalased ei suutnud ühtegi pauku teha, siis puudus jänkidel tulistamisluba. Mismoodi käis hiljem kahe Su-22 ja kahe MiG-23 käsi, on hästi teada.
13. sept 1987 Norra P-3 Orion'i kabiinist tehtud foto vene Su-27st, mis trügis P-3le liiga ligidale, piloot ei suutnud hinnata lähedal lendavate lennukite tendentsi kokku tõmbuda, mistõttu toimus kerge kokkupõrge, kus Su-27 saba sattus Orioni propellerisse. Vene allikad räägivad loomulikult, kuidas Orion üritas muudkui Su-27 rammida ja vot osav piloot Tsimbal suutis muudkui halvima ära hoida
24, märts 1987 - Liibüa MiG-25 pildistatuna USN F-14 pardakaameraga. Pilt on tehtud pikantsetel asjaoludel, kus kaks liibüa MiG-25 asusid ründama jänkide kahte F-14, viimased meelitasid nood madalamale kõrgusele ja paariminutise manööverdamise ajal olidki parema manööverdusvõimega F-14d liibüalastel sabas, näpp päästikul. Kuna liibüalased ei suutnud ühtegi pauku teha, siis puudus jänkidel tulistamisluba. Mismoodi käis hiljem kahe Su-22 ja kahe MiG-23 käsi, on hästi teada.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Midagi sellist võis ju toimuda kuid selgita kuidas sellel lennukil siis 2 saba on? Lennukikandja kalduks aga keerates sissepoole, mitte välja. Ega see pole mõni tramm.uusmario kirjutas:See lennukite kokkupõrge toimus 100.protsendilise kindlusega.Kui ma ei eksi siis Inglismaal Fairfordi õhusõul, kuskil 90-nendate alguses.Üks Mig lõikas teisel tiivaga kokpiti ära.
Muideks lahe foorum on see
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist