www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 28 Okt, 2021 1:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: SAAB J37 Viggen
PostitusPostitatud: 12 Dets, 2006 23:52 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33469
Lühistardi ja maandumise demonstratsioon - pöörake tähelepanu vahemaade pikkudele. Ütleks, et suure noolsusega fikstiivaga lennuki jaoks lausa erakondne

http://www.youtube.com/watch?v=Gx0wwzpL ... ed&search=

Pidurdusjooksul suunatakse mootor veojõud ettepoole, pidurdusest on lennukil lausa nina vastu maad.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 13 Dets, 2006 1:00 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Jaan, 2006 23:20
Postitusi: 354
Hea video. Kui palju Gripen suudab?


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14 Dets, 2006 16:37 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 20 Jaan, 2006 15:06
Postitusi: 232
kui ma nüüd ei eksi siis peaks üks SAAB JA 37 Viggen olema tartus lennundus muuseumis. Lennuk ise lendas tarusse ja võeti lahti ning viidi lennundus muuseumi

lugemis ja vaatmis materjali http://www.lennundusmuuseum.ee/page.php ... ategory=17


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14 Dets, 2006 19:34 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 28 Juul, 2005 16:35
Postitusi: 33469
Viggen on teadaolevalt ainus kuivamaaaeroplaan, millel on kokkumurtav saba. Pildil angaaris võib seda näha. Seda tehti omal ajal põhjusel, et lennuk pidi mahtuma vanadesse Drakeni angaaridesse, mis olid ülimalt madalad.

Kui võrrelda Tartus oleva kabiini sisustust teise sama aja vene lennumasinatega, mis seal on (MiG-21MF, MiG-23MLD ja Su-22M3), siis nende omade kabiini vaatamise järel Viggeni omasse kiigates tekib tunne, nagu istuksid Feliks-mehhaanilise arvuti tagant Pentium III taha.

Tartu omal on kahjuks mootor eemaldatud, kuid see reverseerimise süsteem on täiesti olemas.

Gripenile sellist süsteemi aga panna ei saa, sest lennuk on liiga väike, Viggenil lõpeb mootor ju poole saba all ära. Videotel vaadates tundub Gripeni pidurdusmaa siiski pikem, vähemalt ilma pidurduslangevarjuta. Vajatava raja pikkuse määrabki pidurdusjooks, kuna see on tavaliselt 1,5-2 korda hoojooksust pikem.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 14 Dets, 2006 21:00 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Jaan, 2006 23:20
Postitusi: 354
pilti kah juurde:

http://www.militaryfactory.com/cockpits ... ockpit.asp
http://www.militaryfactory.com/cockpits ... ockpit.asp


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt