Smith kirjutas:...
Toyota vist endiselt maailma suurim autotootja ja vaevalt nad
päris umbes neid miljardeid nende autode arendamisele on kulutanud.
Sa ei kujuta ette ka, kui "kõhutunde pealt" vahest suurkorporatsioonides otsuseid tehakse.
Smith kirjutas:...
Toyota vist endiselt maailma suurim autotootja ja vaevalt nad
päris umbes neid miljardeid nende autode arendamisele on kulutanud.
Et täna on bitcoin in, homme out, ülehomme in... ja vahepeal pannakse kursikõikumisest raha tasku. Bitcoin iseenesest pole siin välja toodud kui hangeldamisobjekt, tegemist on tõsise energiakandjaga ja järgmise füüsika Nobeli saab ilmselt inimene kes mõtleb välja pöördprotsessi kuidas loodud Bitcoin konverteerida selle loomiseks kulunud energiakoguseks.Kilo Tango kirjutas:Smith kirjutas:...
Toyota vist endiselt maailma suurim autotootja ja vaevalt nad
päris umbes neid miljardeid nende autode arendamisele on kulutanud.
Sa ei kujuta ette ka, kui "kõhutunde pealt" vahest suurkorporatsioonides otsuseid tehakse.
Dr.Sci kirjutas:...Et täna on bitcoin in, homme out, ülehomme in... ja vahepeal pannakse kursikõikumisest raha tasku. Bitcoin iseenesest pole siin välja toodud kui hangeldamisobjekt, tegemist on tõsise energiakandjaga ...
Walter2 kirjutas:Nagu ühes varasemas Autolehes juba kirjutati - küsimus pole laadijate uhketes numbrites mis aasta-aastalt üha suurenevad vaid autode võimes seda elektrihulka vastu võtta, mis reaalses elus teps mitte ei osutu mingitel põhjustel nii optimistlikuks nagu tootjad reklaamivad.
Manurhin kirjutas:...Kui kasvõi ainuüksi Tallinnas ja selle lähiümbrises hommikul enam-vähem ühel ajal mõnikümmend tuhat sellist autot laadima pannakse? Ma pakun, et praegune elektrivõrk oleks selle peale koheselt koomas.
Kriku kirjutas:Ma arvan, et selle arutelu võib siin teemas kokku tõmmata tõdemusega, et tavainimese igapäevasõitude jaoks on sisepõlemismootor tänapäevaste tehnoloogiate juures asendatav
Minu autod on tavakütustel ja iga päev ei pea tanklaid külastama kuna minu pere läbisõitude juures kestab paagitäis minimaalselt nädala. Seejuures kuulan muretult raadiot, suvel kasutan kliimat või talvisel ajal soojendust ilma, et see oluliselt paagitäiega läbitava vahemaa pikkust mõjutaks.Miks peaks selline asi üldse toimuma? Tallinnas ja selle lähiümbruses ei lähe korraga mõnikümmend tuhat autot ka tanklasse. Miks nad peaksid hakkama korraga kiirlaadijas laadima? Jaburaid skeeme võib muidugi välja mõelda, kuid inimesed, kellel elektriauto kasutamisega endal kogemust pole võiksid ikka natuke põhjalikumalt asjasse süveneda.
Fucs kirjutas:...
Ilmselt peavad siiski tulema mingid erilahendused ka.
Minu jaoks eraldi müstika on mingi vähemalt 8h päevas töötava rasketehnika (nagu ka nt Kaitseväetehnika) üleviimine elektrilahendustele.
teeline35 kirjutas:...
Austet Akf-d palun teil endil ... natuke põhjalikumat süvenemist...!
Mina kirjeldasin, mis mul praegult käes on ja olen umbusklik igasuguste prognooside suhtes. Ilmekas näide prognooside paikapidamatuse osas on praegu Afganistanis toimuv. Kes ja kuidas garanteerib, et need prognoosid ka paika peavad....ma prognoosin, et lähema kolme aasta jooksul kasvavad akude mahtuvused üsna samas tempos, kui praegu, kui mitte kiiremini...
Juhul kui kõik omale elektriautod muretsevad, siis praeguse tehnoloogia juures oleks neil asja laadimisjaamadesse tunduvalt sagedamini kui olemasolevatel tavakütusel töötavatel autodel. See oli jutt, mis ajas mul harja punaseksMiks peaks selline asi üldse toimuma? Tallinnas ja selle lähiümbruses ei lähe korraga mõnikümmend tuhat autot ka tanklasse...
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist