Ise, muide, jäid kah just varasemas postituses vassimisega vahele oma väidetega liitiumakude kasutuse eripärade kohta elektrautodes.Kapten Trumm kirjutas:...
Muidugi rohelised jäävad tihti vahele vassimisega ja vahele jäämise järel räägivad üldist juttu tehnoloogia arengust.
...
ADAC-i raporti kohta: Kõiksugu selliste üllitiste häda on sama - eeldatakse stagneeruvat akutehnoloogiat. Praktikas kasvab elektriautode akude mahtuvus üsna reipas tempos koos akude hindade alla tulemisega.
Raport, mida sa ilmselt silmas pidasid on siin: https://www.adac.de/verkehr/tanken-kraf ... imabilanz/
Teine selle raporti häda samuti tüüpiline - kui elektriautode puhul arvestatakse kuluks kogu ahel alates elektri tootmisest ja materjalide kaevandamisest kuni auto elutsükli lõpuni, siis sisepõlemismootorite puhul tekiks bensiin bensiinijaama justnagu iseenesest. Seda illustreerib nimetet raportis tõsiasi, et elektriauto CO2 jooksev kulu (lisaks valmistamise kuludele) on jaburalt kõrge - samas suurusjärgus diiselautoga, mis on sisult absurd, kuna elektri kineetiliseks liikumiseks muundamise tõhusus praktilises liikluses (eriti linnas) on kordades tõhusam. Ka on lihtsam ja energiatõhusam elektri tarnimine tootjalt tarbijani. Just viimane asjaolu (n.ö. "well to consumer efficiency") on elektri suur eelis lisaks elektrimootori absoluutsele ülekaalule igas võimalikus mõõtmes (peale jääksoojuse tootmise).
ADAC on varemgi kummaliste raportitega silma paistnud. Saksa autotööstus oli elektrifitseerumise rongist tublisti maha jäämas selle raporti koostamise ajal. Eks sealt ka see meelsus.