Muus osas nõus. 2 faktiviga vaja parandada. Lennunduses on üldiselt mootorid töökindluse tagamiseks deforsseeritud (sisepõlemismootorid kindlasti - elektrikate kohta ei ole regulatsioone lugenud, kui neid regulatsioone üldse on), mistõttu ei pruugi nende erikaal võimsuse kohta olla parem, kui näiteks sõiduauto mootoril.
Teine faktitäpsustus on see, et elektrilennukid suudavad õhus püsida juba praegu nädalate ja kuude kaupa - piirajaks on ainult hooldusvajadus. Kasulikuks koormaks luureseademed ja see kõik on võimalik tänu asjaolule, et nimetet lennumasinate tiivad (suurt millestki muust need lennumasinad ei koosnegi) on kaetud päikesepatareidega. Reisilennunduse jaoks ei ole see tõsiasi muidugi kuigivõrd relevantne. Kutsutakse selliseid asju pseudosatelliitideks.
Lennukimootorite erivõimsus (kaalu suhtes) on sootuks teisest klassist kui automootoritel.
Näide vene asjadest
"Ülikolakas" nõuka lennukimootor (selle siunamisest MiG hävitajal ei möödu naljalt keegi) omab kuivmass 830 kg ja võimsust 1350 hj, erivõimsus 0,62 kg/hj kohta.
"Ülimoodne" nõuka sõiduautomootor UZAM-412 omas kuivmassi 150 kg ja võimsust 75 hj, erivõimsus 2,0 kg/hj kohta. Lennukile sobiva erivõimsusega pidanuks see mootor olema vähemalt 2 korda (piiriks loetakse 1,0 kg/hj) kergem, soovitavalt aga 3 korda kergem (kaaluma 50 kg).
Ainus automootor, mida lennukitel on edukalt kasutatud, on VW Kupla oma ja sedagi kergelennukitel. Sisepõlemismootoriga on võimalik seal saada propellerlennukil selliseid veojõu ja kaalu suhteid, mis tungivad reaktiivmootorite pärusmaale. Ilmselt on kõik näinud videod, kus mudellennuk "seisab" propelleri veojõu najal vertikaalselt paigal.
Väga raske jõuseadme kasutamisega tekib enamasti probleem, et kasuliku koorma jaoks ei jää vaba kandejõudu.
See teine faktitäpsustus aga ei oma praktilist tähendust - vaba kandevõimet pole ja kasulik koorem olematu.
Lennumudelismis on väiksemad lennukid (aga ka droonid) edukalt kasutatavad akudelt. Aga kui vajatakse tõsist lennudünaamikat ja kantakse juba suuremat koormat, on nad ikkagi sisepõlemismootoriga.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.