PanzerIV g2
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
PanzerIV g2
Idakampaania teisel aastal olid sakslased vankade meelehärmiks jällegi alustanud suurt suvist pealetungi.Soomuskiilude esirinnas mõllasid seninägematult pikatorulised panzerIV-d. Kui seni pidasid vene tankistid oma t-34 või KV soomuse taga peenikest naeru, kui panzerIV läheduses nägid, siis nüüdseks oli pidu läbi saanud! Seni vaid pehmeid sihtmärke tümitav haubits oli asendatud tõelise malakaga.
Mudelist: Järjekordne dragoni karp, midagi juurde aretamata. Kuna masina prototüüp tegutses lõuna-venemaa steppides, katsetasin harvaesinevat kamot, mida sakslased olude sunnil kasutasid.Masin esialgu sellises olekus.
Mudelist: Järjekordne dragoni karp, midagi juurde aretamata. Kuna masina prototüüp tegutses lõuna-venemaa steppides, katsetasin harvaesinevat kamot, mida sakslased olude sunnil kasutasid.Masin esialgu sellises olekus.
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
- Panzergrenadier
- Liige
- Postitusi: 1555
- Liitunud: 02 Apr, 2005 22:12
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Kontakt:
Väga lahe. Selline maskeeringu lahendus on minu kõigi aegade lemmik. Sobib ta ka just kõige paremini Pz III ja Pz IV katma.
Endal on mul käsil Dragoni Pz IV G versioon. Põhimõtteliselt on plastik ja vorm sama, ainult karbipilt on teine ja õpetus ka paari parandusega. Kuidas sulle koostamise osa meeldis? Endale küll väga meeldib, kõik osad sobivad omavahel hästi ja valujooned on peaaegu olematud.
Mul ootab sama mudel veel kapiotsas ka ja plaan sama numbriga masin teha.
Juhuks kui ei ole veel neid pilte näinud:
Endal on mul käsil Dragoni Pz IV G versioon. Põhimõtteliselt on plastik ja vorm sama, ainult karbipilt on teine ja õpetus ka paari parandusega. Kuidas sulle koostamise osa meeldis? Endale küll väga meeldib, kõik osad sobivad omavahel hästi ja valujooned on peaaegu olematud.
Mul ootab sama mudel veel kapiotsas ka ja plaan sama numbriga masin teha.
Juhuks kui ei ole veel neid pilte näinud:
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Dragoni asju on mõnus panna küll, unusta pahtel! Mina astusin aga ämbrisse kahuritoruga. Nimelt ilutsevad selle mõlemal poolel liitejooned. Tõmbasin need noaotsaga puhtaks aga nüüd pilte vaadates jäävad need ikkagi näha. Oleks pidanud toru ikkagi liivapaberiga üle käima.
Ajaloolist autentsust selle numbriga masinaga mul ei tule. Esiteks jäi liimimata tagumise soomusplaadi külge kast, kuhu oli maalitud tagumine rist. Teiseks puuduvad minu masinal lisalindid ninas paikneval horisontaalsel soomusplaadil. Kolmandaks asuvad prototüübil vasakus poordis kaks paari varurattaid, mida dragon pole üldse ette näinud. Ja viimaseks olen oma kamo värvimisega ka natuke mööda pannud, jälgides õpetuse värviskeeme.
Sellisele järeldusele jõudsin pilte uurides. Aga noh, masin tuleb ikkagi valmis teha.
Ajaloolist autentsust selle numbriga masinaga mul ei tule. Esiteks jäi liimimata tagumise soomusplaadi külge kast, kuhu oli maalitud tagumine rist. Teiseks puuduvad minu masinal lisalindid ninas paikneval horisontaalsel soomusplaadil. Kolmandaks asuvad prototüübil vasakus poordis kaks paari varurattaid, mida dragon pole üldse ette näinud. Ja viimaseks olen oma kamo värvimisega ka natuke mööda pannud, jälgides õpetuse värviskeeme.
Sellisele järeldusele jõudsin pilte uurides. Aga noh, masin tuleb ikkagi valmis teha.
Ega muud üle jää, kui valmis teha, dekaalid on peal ja istuvad teised samuti hästi, kahju oleks kogu värki retsima hakata. Muidu on veel masina No 912 pilte samast ooperist, aga siin ja praegu neid vaevalt vaja läheb.
Nii et võiduka lõpuni, jään sellise harvanähtava kamoga tanki pilte ootama!
Urmas.
Nii et võiduka lõpuni, jään sellise harvanähtava kamoga tanki pilte ootama!
Urmas.
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Tervitus kõikidele mudelifriikidele!
Oli viimane aeg suvisest letargiast üles ärgata. Näpud sügelesid juba ammu, kuid asi on vist pealehakkamises, sest masina sain kokku nädalaga, kustutades vana võla rahva ees.
Ei saa ütelda, et kõik läks libedalt, see oli minu jaoks raske töö. Kõigepealt see kamo: Kuna vaoinase sugust pintslivirtuoosi polnud kusagilt appi kutsuda, tuli ise hakkama saada. Pingutusest punnis silma ja väriseva käega said need triibud kuidagi maalitud, aga tulemus ei meeldinud kohe mitte. Kuna teadjad mudelistid soovitavad peaaegu kohustuslikus korras peale toonimisi masin katta mattlakiga, siis talitasingi nii. See oli viga! Masinalt vaatas vastu hall ja karvane ollus, mis muutis pinna täiesti ilmetuks. Minu mattlaki purk lendas peale seda kogemust laia kaarega prügikasti.
Peale õnnetut ülemist osa, oli lintide ja ratastega hulga lihtsam. kõvaks abimeheks oli fossiili poolt soomest toodud imepulber, MIG-i pigment nimeks. Urmasele selle eest tänud!
Panzergrenadier va sunnik pani veel üles paar ajaloolis pilti, kus murdu kola ja mehi tankilael lebotamas. Ju ta andis peene naeru saatel mõista, et hakka tööle. Nende vendade ja kila-kola meisterdamine oleks ületanud mu oskused.
Masina mootorikate iäi ilma meesteta. Oletame siis, et tank peatus kusagil traktorijaama esisel betoonplatsil ja mehed, kasutades juhust, suundusid naabruses asuvasse tarre samakat pommima ja priskeid baabasid lantima.
Oli viimane aeg suvisest letargiast üles ärgata. Näpud sügelesid juba ammu, kuid asi on vist pealehakkamises, sest masina sain kokku nädalaga, kustutades vana võla rahva ees.
Ei saa ütelda, et kõik läks libedalt, see oli minu jaoks raske töö. Kõigepealt see kamo: Kuna vaoinase sugust pintslivirtuoosi polnud kusagilt appi kutsuda, tuli ise hakkama saada. Pingutusest punnis silma ja väriseva käega said need triibud kuidagi maalitud, aga tulemus ei meeldinud kohe mitte. Kuna teadjad mudelistid soovitavad peaaegu kohustuslikus korras peale toonimisi masin katta mattlakiga, siis talitasingi nii. See oli viga! Masinalt vaatas vastu hall ja karvane ollus, mis muutis pinna täiesti ilmetuks. Minu mattlaki purk lendas peale seda kogemust laia kaarega prügikasti.
Peale õnnetut ülemist osa, oli lintide ja ratastega hulga lihtsam. kõvaks abimeheks oli fossiili poolt soomest toodud imepulber, MIG-i pigment nimeks. Urmasele selle eest tänud!
Panzergrenadier va sunnik pani veel üles paar ajaloolis pilti, kus murdu kola ja mehi tankilael lebotamas. Ju ta andis peene naeru saatel mõista, et hakka tööle. Nende vendade ja kila-kola meisterdamine oleks ületanud mu oskused.
Masina mootorikate iäi ilma meesteta. Oletame siis, et tank peatus kusagil traktorijaama esisel betoonplatsil ja mehed, kasutades juhust, suundusid naabruses asuvasse tarre samakat pommima ja priskeid baabasid lantima.
-
- Liige
- Postitusi: 2064
- Liitunud: 23 Aug, 2005 9:34
- Kontakt:
Ilusate ämbrite eest 10 points , kahju muidugi et mehi pole. Aga no arusaadav, pikast sõidust kurk kuivas ja kimasid riburada kaevule , või samakat noolima, või siis ehk lihtsalt lehma lüpsma. Tegelikult on panzer 4 pesakond minu arust üks hirmsama väljanägemisega saksa tank üldse , selline kandiline ja kuri.
Aga mis häda sind seoses mattlakiga tabas ei saanud nagu päris aru, jäi karvane? Piisavalt vedeldatud mattlakk pihustiga lastes ei tohiks sellist lisaeffekti anda, pintsliga omalajal mökerdades ei mäleta ka et oleks pinnakate 3D-ks kätte läinud. Mis firma lakki sa kasutasid ja kui vedelaks sa teise ajasid ?
Hea teada et teinekord samas ämbris ei kolistaks.
Jõudu
L
Aga mis häda sind seoses mattlakiga tabas ei saanud nagu päris aru, jäi karvane? Piisavalt vedeldatud mattlakk pihustiga lastes ei tohiks sellist lisaeffekti anda, pintsliga omalajal mökerdades ei mäleta ka et oleks pinnakate 3D-ks kätte läinud. Mis firma lakki sa kasutasid ja kui vedelaks sa teise ajasid ?
Hea teada et teinekord samas ämbris ei kolistaks.
Jõudu
L
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Ämbrid on jah ise tehtud. Mõõdud sain koduse prügiämbri pealt ja siis sai pinnalaotus plekist välja lõigutud ja oma töntside näppude vahel enam vähem koonusesse vormitud. Aga noh, realismist on asi kaugel: nimelt on sang tsirka 15% paksem, kuna kõige peenem saadaolev traat oli 0,18mm. paks. Vaja aga olnuks 0,15mm. Veel jäid sanga kõrvad ilma kahe kohustusliku needita, kuna lõppes mõistus, kuidas neid imiteerida. Aga noh, kaugelt vaadates ei pane ehk neid olulisi puudusi tähele.
Lakiga oli selline lugu, et jäi ikka jube karvane ja hall. Vitriinis klaasi taga kõlbaks selliselt viimistletud masin ehk vaadata küll, aga fotokaga lähedale ei maksaks küll minna. Seepärast saigi oma masinast ainult üldplaanid võetud.
Lakiga oli selline lugu, et jäi ikka jube karvane ja hall. Vitriinis klaasi taga kõlbaks selliselt viimistletud masin ehk vaadata küll, aga fotokaga lähedale ei maksaks küll minna. Seepärast saigi oma masinast ainult üldplaanid võetud.
No siin ikka on mida vaadata - käiguosa on viimase peal, ämbrid on üleüldse super - kümne punkti skaalas peaks vist üheteistkümnenda juurde mõtlema... On teised igas mõttes realistliku välimusega ja lopergused samuti päris loomulikult, arvan et võiksid teha uue teemana ämbrite valmistamise, sellise samm-sammult tegemise pildiseeria koos kommentaaridega, usun et see kuluks meile kõigile ära.
Mattlaki koha pealt arvan, et pidasid silmas seda, et kuna reaalsuses ei olnud tankid kunagi matid, siis jäi mudel mattlakiga kaetult ilmetu ja ebareaalne, lahusta kui vedelaks tahad - matt pind annab fotol kohe iseloomuliku "karvase" välimuse, poolmatt, kergelt tolmuga (näiteks MIG-i pigment) kaetud näeb tavaliselt palju realistlikum välja.
Üldmulje on igatahes vägev!
Urmas.
Mattlaki koha pealt arvan, et pidasid silmas seda, et kuna reaalsuses ei olnud tankid kunagi matid, siis jäi mudel mattlakiga kaetult ilmetu ja ebareaalne, lahusta kui vedelaks tahad - matt pind annab fotol kohe iseloomuliku "karvase" välimuse, poolmatt, kergelt tolmuga (näiteks MIG-i pigment) kaetud näeb tavaliselt palju realistlikum välja.
Üldmulje on igatahes vägev!
Urmas.
Liitun eeskõnelejatega ja kiidan samuti pesuehtsaid nõukogude plekkämbreid. Neil on vist isegi bensiini- ja õlilõhn juures! Super, super, super...
Mõni sõna ka sellest natsistlikust teraskoletisest, mis on ämbrite külge seotud. Taas pean kordama iseennast ja nentima, et von manstein oma tuntud headuses. Väga peen ja puhas koostamistöö ning suurepärane fotografeerimisoskus on meieni taas ühe šedöövri toonud.
Mul on ainult veidi kahju sellest kuulipildurist, kes terve rännaku aja oli sunnitud oma parempoolsest vaatepilust puksiirtrossi põrnitsema...
Supertulemus sellegipoolest. Istu, viis pluss!
Mõni sõna ka sellest natsistlikust teraskoletisest, mis on ämbrite külge seotud. Taas pean kordama iseennast ja nentima, et von manstein oma tuntud headuses. Väga peen ja puhas koostamistöö ning suurepärane fotografeerimisoskus on meieni taas ühe šedöövri toonud.
Mul on ainult veidi kahju sellest kuulipildurist, kes terve rännaku aja oli sunnitud oma parempoolsest vaatepilust puksiirtrossi põrnitsema...
Supertulemus sellegipoolest. Istu, viis pluss!
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Pagan küll! Üks asi on neid ämbreid siin foorumis vaadata ja sel teemal teravmeelitseda, hoopis teine asi on neid aga elusuuruses näha!
Sattusin täna neid nägema ja ausalt öeldes on mul siiamaani silmalihased valusad. Silmad läksid vaatamisest lihtsalt nii punni, et oleksin peaegu lihaserebendi saanud.
Olge siis ettevaatlikud, kui teile neid paganama ämbreid näidatakse!
Sattusin täna neid nägema ja ausalt öeldes on mul siiamaani silmalihased valusad. Silmad läksid vaatamisest lihtsalt nii punni, et oleksin peaegu lihaserebendi saanud.
Olge siis ettevaatlikud, kui teile neid paganama ämbreid näidatakse!
Kõik, mis toimub praegu, on minuti pärast juba ajalugu
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Käis jah täna asjaajaja külas. Marssis teine uksekella andmata sisse ja küsis tanki näha, endal selline äraseletamatu nägu peas. Takseeris siis masinat tükk aega, nina peaaegu vastu tanki, endal silmamunad peaaegu pealuust välja tungimas. Lahkus siis pead vangutades ja midagi nina alla pomisedes. Isegi hüvasti ei jätnud. Väga kummaline!
Mudelism annab võimalusi keskenduda tervikule, või siis tõesti ühele detailile, nagu siinkohal ämbrid. Mulle nagu ka tundub, et lausa kuulen kuidas need seal väljalaske vastu kolisevad..tõeline tase!
Lisaks veel on see ülal toodud pilt väga hea hetk, kus mehed peal kuhjas sõidavad. Mulle pakub huvi kuidas üks selline ilmselt raske asi, nagu roomiku tükk sellise muretusega seal lookas ripub..mis moodi see seal kinni on.
Mudelil tundub sama jupp roomikut ehk liiast ühes tükis olevat, aga see võib ka minu võhiklikkuse viga olla.
Tervikuna mudel kahtlemata meistriklass!
Kk
Lisaks veel on see ülal toodud pilt väga hea hetk, kus mehed peal kuhjas sõidavad. Mulle pakub huvi kuidas üks selline ilmselt raske asi, nagu roomiku tükk sellise muretusega seal lookas ripub..mis moodi see seal kinni on.
Mudelil tundub sama jupp roomikut ehk liiast ühes tükis olevat, aga see võib ka minu võhiklikkuse viga olla.
Tervikuna mudel kahtlemata meistriklass!
Kk
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline