Bodyguardi angaar
mis siin ikka tänada. aga pildid oleks võinud alles jätta. ikka hea kui on ajalooline märk maas. nagu anekdoot Žukovi ja Staliniga... et ka rasketel aegadel jätkus meil aega nalja teha. pärast naerame koos. igatahes nii palju kui ma nendelt piltidelt mäletan, siis oli värv liiga vedel ning rõhk liiga suur. et naaaatukene paksem värv kui kamot teed. ja muidugi madalam rõhk, sest see on ikka täppistöö. selguse huvides küsin, et kas ikka keerasid aerograafi esimese otsa maha kui triipu tegema hakkasid ? ja mis värve kasutasid ? email või akrüül ?
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Juhtusin minagi neid pilte enne eemaldamist nägema - tundub, et Hertsog -l on õigus - vedelavõitu värv pluss suurevõitu surve, siis kipub laigu serva randi puhuma. Pildid oleksid võinud sellegipoolest alles jätta, kõik me koperdame vahetevahel "rehade" otsa, pärast oleks hea võrrelda, et "enne" ja "pärast.
No olgu, lisan "vana" pildi lingina. Vahepeal otsustasin veidike teistsuguse värviskeemi kasuks. Nagu näete ka põhitoon, kollane, ei ole enam sama. Hetkel ilmestab seda muidugi lakk, seega peale erinevaid toonimisvõtteid omandab ta kindlasti uue näo.
Mõningad laigud/triibud tulid jällegi alla arvestust, kuid kuna üle värvima ma teda enam ei hakka, siis las jääda seekord nii. Paremini kukkus vast välja küll.
Siin siis pilt, mille panen igaksjuhuks nõrganärvilistele lingina. Urmasel ja Hertsogil on õigus, pärast on hea "arengut" näha ja koos selle üle naerda.
http://www.upload.ee/image/1265357/kfz_251_080.jpg
Ja siin hetkeolukord, monteerimine on veel käimas...
Mõningad laigud/triibud tulid jällegi alla arvestust, kuid kuna üle värvima ma teda enam ei hakka, siis las jääda seekord nii. Paremini kukkus vast välja küll.
Siin siis pilt, mille panen igaksjuhuks nõrganärvilistele lingina. Urmasel ja Hertsogil on õigus, pärast on hea "arengut" näha ja koos selle üle naerda.
http://www.upload.ee/image/1265357/kfz_251_080.jpg
Ja siin hetkeolukord, monteerimine on veel käimas...
no palju parem !
kui ei pahada, siis panen siia ka oma esimese kamokatsetuse. selleks oli too va "Drilling":
nagu näed siis erilist vahet pole
igatahes, võin veel kinnitada, et hilisemad manipulatsioonid (täpitamine, pesu, pastellid) mahendavad oluliselt neid camolaike, mis sis "sulavad sisse" ülejäänuga.
igatahes, ootame huviga edasisi arenguid.
kui ei pahada, siis panen siia ka oma esimese kamokatsetuse. selleks oli too va "Drilling":
nagu näed siis erilist vahet pole
igatahes, võin veel kinnitada, et hilisemad manipulatsioonid (täpitamine, pesu, pastellid) mahendavad oluliselt neid camolaike, mis sis "sulavad sisse" ülejäänuga.
igatahes, ootame huviga edasisi arenguid.
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Hei!
Loen siis antud projekti põhimõtteliselt lõppenuks. Selline ta sai, õnnestus sisse õnnistada kompressor ja aerograaf, testida pastellide mõju läbi värvipritsi ja katseda veidike mahukamat nikerdamist interjööri kallal. Kerge eelkursus, sest kapi otsas seisab DML-i Panzer II, millel olemas päris komplektne sisustus. Aga seda vast mitte niipea.
Hetkel sellised kaadrid:
Loen siis antud projekti põhimõtteliselt lõppenuks. Selline ta sai, õnnestus sisse õnnistada kompressor ja aerograaf, testida pastellide mõju läbi värvipritsi ja katseda veidike mahukamat nikerdamist interjööri kallal. Kerge eelkursus, sest kapi otsas seisab DML-i Panzer II, millel olemas päris komplektne sisustus. Aga seda vast mitte niipea.
Hetkel sellised kaadrid:
täitsa nitšekas pill ju. muidugi kamoplekid võiksid olla vähe suuremad, kuid mõistan Su muret ja hirmu: isegi kartsin iga laigu juures, et siiani on väga hea, aga nüüd järgmisega raudselt keerab peeti esirehvid tunduvad liiga puhtad ning velg on liiga must. oleks võinud olla rohkem kere värvi. viinaga lahjendatud pigmente tasub lasta aerograafist ja ikka isuga, kui soovid immiteerida kergemat lennelnud tolmu.
aga muidu võimas esitlus. ootame huviga järge.
P.S. kas see poti äss on mingi konkreetse üksuse tunnus või rohkem ilukirjandus? ma tean et mingi tankidiviis kandis tornil valget poti ässa... kas need on omavahel seotud ?
aga muidu võimas esitlus. ootame huviga järge.
P.S. kas see poti äss on mingi konkreetse üksuse tunnus või rohkem ilukirjandus? ma tean et mingi tankidiviis kandis tornil valget poti ässa... kas need on omavahel seotud ?
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Päris äge poolroomik.
Bodyguard oma tuntud headuses.
Aga:
Ja interjöörist pole pildipoegagi?
Pildid ka kõik masina ühest poolest.
Muidu täitsa nitsevoo.
Bodyguard oma tuntud headuses.
Aga:
Kunstilises mõttes tundub käiguosa tiba monotoonne. Pastelle oleks kavalam vee ja pintsli abil peale kanda. Annab hiljem eenduvatelt pindadelt maha kulutada.õnnestus sisse õnnistada kompressor ja aerograaf, testida pastellide mõju läbi värvipritsi ja katseda veidike mahukamat nikerdamist interjööri kallal.
Ja interjöörist pole pildipoegagi?
Pildid ka kõik masina ühest poolest.
Muidu täitsa nitsevoo.
Tegelikult on lõpptulemus siiski väga hea. Teinekord, enne värvimist, võta kindlasti ette antud masina ajaloolised fotod ja proovi nende seast enda jaoks sobiv prototüüp leida - siis on palju lihtsam laikude suurust ja tihedust kavandada.
Mind häirib veidi küljel olev kere ülemise ja alumise poole lahutusjoon - selgelt eristatav sirge pragu. Selle oleks pidanud siiki täis pahteldama ja nurga teravaks lihvima, sest tegelikult asetses ülemine kaldus plaat alumise suhtes väikese ülekattega, nii et moodustus väike aste.
Mind häirib veidi küljel olev kere ülemise ja alumise poole lahutusjoon - selgelt eristatav sirge pragu. Selle oleks pidanud siiki täis pahteldama ja nurga teravaks lihvima, sest tegelikult asetses ülemine kaldus plaat alumise suhtes väikese ülekattega, nii et moodustus väike aste.
Tänan kõiki heade soovituste ja nõuannete eest!
Kuna mõningane isu tankide järele ei ole vahepeal kahanenud, leidsin end peagi äsjatellitud Dragoni karpidest sorimas. Ette jäi küllaltki töömahukas ja põnev mudel.
Panzer IV ausf.F1
2008. aastal müüki paisatud karp on tõeline maiuspala. Ligi 700 detaili, sealhulgas maagilised roomikud, fotosöövitused ja markeerimisvõimalused kuni kümnele masinale.
Aga olgu, väidetavalt on julge hundi rind rasvane, asusin tööle. Salamisi ikka loodan, et ka millalgi valmis saan.
Suurt edenemist võib-olla märgata polegi, kuid tööd on juba üksjagu tehtud. Rataste arv Vaoina tiigri tuhatkonnale ligi ei hiili, kuid mina sain sealt oma inspiratsiooni kätte.
Lisaks on veermiku osas eraldi valatud kõik, mis vähegi eraldi valada annab ja instruktsioonid meenutavad tõelisi instruktsioone, seega mõistus tuleb klaar hoida.
Mõningad huvitavad mõtted värvitooni osas on tekkinud, aga küll igal asjal oma aeg.
Ilusat peatset juunikuu algust.
Panzer Division Großdeutschland, Kursk 1943. Kahjuks täpsemini viidata ei oska.P.S. kas see poti äss on mingi konkreetse üksuse tunnus või rohkem ilukirjandus? ma tean et mingi tankidiviis kandis tornil valget poti ässa... kas need on omavahel seotud ?
Hehee , täiesti täppi. Käsi värises igal korral, mil päästiku jälle alla surusin.kuid mõistan Su muret ja hirmu: isegi kartsin iga laigu juures, et siiani on väga hea, aga nüüd järgmisega raudselt keerab peeti
Kuna mõningane isu tankide järele ei ole vahepeal kahanenud, leidsin end peagi äsjatellitud Dragoni karpidest sorimas. Ette jäi küllaltki töömahukas ja põnev mudel.
Panzer IV ausf.F1
2008. aastal müüki paisatud karp on tõeline maiuspala. Ligi 700 detaili, sealhulgas maagilised roomikud, fotosöövitused ja markeerimisvõimalused kuni kümnele masinale.
Aga olgu, väidetavalt on julge hundi rind rasvane, asusin tööle. Salamisi ikka loodan, et ka millalgi valmis saan.
Suurt edenemist võib-olla märgata polegi, kuid tööd on juba üksjagu tehtud. Rataste arv Vaoina tiigri tuhatkonnale ligi ei hiili, kuid mina sain sealt oma inspiratsiooni kätte.
Lisaks on veermiku osas eraldi valatud kõik, mis vähegi eraldi valada annab ja instruktsioonid meenutavad tõelisi instruktsioone, seega mõistus tuleb klaar hoida.
Mõningad huvitavad mõtted värvitooni osas on tekkinud, aga küll igal asjal oma aeg.
Ilusat peatset juunikuu algust.
Kere alusvanne on komplektis üksainus, aga miks just pakutud kaks?
Viimati muutis Bodyguard, 28 Mai, 2011 18:23, muudetud 1 kord kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 25 Mär, 2008 13:16
- Asukoht: saaremaa
- Kontakt:
Mõningase aja möödudes olen suutnud veermikuosas veidi edasi liikuda.
Hetkel tegelen põhiliselt roomikute viimistlemisega. Kenasti kilekotikestesse lõigatud küll, aga lülil ootavad pahteldamist 2 tõukurijälge ja üks väiksem auk hambal. Lisaks sellele tuleb ka külje pealt tsipake kaabitseda.
Kõiki siiski pahteldada ei tule, mõningatel lülidel ulatuvad jäljed pinnast kõrgemale või on üsna tasapinnas.
Mõnus nokitsemine!
Hetkel tegelen põhiliselt roomikute viimistlemisega. Kenasti kilekotikestesse lõigatud küll, aga lülil ootavad pahteldamist 2 tõukurijälge ja üks väiksem auk hambal. Lisaks sellele tuleb ka külje pealt tsipake kaabitseda.
Kõiki siiski pahteldada ei tule, mõningatel lülidel ulatuvad jäljed pinnast kõrgemale või on üsna tasapinnas.
Mõnus nokitsemine!
nende lülidega on nüüd nii, et neid on alati rohkem kui vaja. st need mis vajaksid pahteldamist, tõsta kohe kõrvale. ja kui pärast ka on mõnda sellist vaja kasutada, siis lihvid lihtsalt kogu lüli kekselt õhemaks. oluliselt valutum tegevus kui pahtlit tilgutada. aga eks sellised asjad mudiugi ole maitse asi. ma pole viitsinud kunagi ühtegi roomikut pahteldada. tegemist võiks siiski hobiga olla, mitte sunnitööga
https://www.facebook.com/panzerwerke
Bitte kommen sie in nach käsikaudu, aber vorsicht: esikus on dunkel ja tulistatakse !
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist