1. leht 1-st

Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 06 Okt, 2018 19:57
Postitas toomas tyrk
-- et siis selline raamat on ilmunud.
https://www.apollo.ee/eesti-lennunduse-100-aastat.html

Senini on see "100 aasta" seeria siin foorumis suht välditud teema olnud. Kuigi mõned raamatud on nagu teemasse sobinud.

Siinkohal siis - see lennunduse raamatu teema pole mingiteks oodatud kiitusteks alustatud. Seda ma tean ise ka, et ma olen üks hea ja tegija mees.

Seda ma tean ka, et tegelikult olen ülbik ja arrogant. Seda pole ka vaja kirjutada.

Kui aga leiate seal raamatus mingeid faktivigu, mingi loogiline ahel sõidab puusse - andke tuld!

Ehk vähendab veidi minu arrogantsust ja ülbiklikust...

Re: Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 28 Okt, 2018 10:55
Postitas toomas tyrk
Ei hakka eraldi teemat tegema. Saab allkirju ja küsimustega kiusata.

kutse_lennunduse_100.jpg

Re: Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 31 Okt, 2018 12:20
Postitas metssiga
Võimas raamat, lihtsalt maiuspala ajaloohuvilistele. Aga natuke norimist kah - lk 117 on kirjas, et Eesti lennuüksused saadeti laiali viie deserteerumise tõttu. Kuid just samal ajal, oktoobris 1944 jäeti õhku ainult hävituslennukid ja kogu ülejäänud Luftwaffe jäeti maale, põhjuseks kütusepuudus. Kumb põhjus siis põhiline on?

Re: Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 31 Okt, 2018 16:19
Postitas Dr.Sci
Kahjuks tuli ootamatu koosolek ja esitlusele ei jõudnud, loodetavasti saab selle raamatu kuskilt soetada (vastu on pakkuda 100 aastat TTÜ ehitusinsenere - kui huvi, võin uurida palju see läbi TTÜ soetades maksab)

Re: Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 31 Okt, 2018 19:49
Postitas Castellum

Re: Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 01 Nov, 2018 9:16
Postitas toomas tyrk
metssiga kirjutas:Võimas raamat, lihtsalt maiuspala ajaloohuvilistele. Aga natuke norimist kah - lk 117 on kirjas, et Eesti lennuüksused saadeti laiali viie deserteerumise tõttu. Kuid just samal ajal, oktoobris 1944 jäeti õhku ainult hävituslennukid ja kogu ülejäänud Luftwaffe jäeti maale, põhjuseks kütusepuudus. Kumb põhjus siis põhiline on?
No eks neid põhjuseid oli ilmselt mitu. Kui aga vaatama öölahinglennugruppide ajalugu (http://www.ww2.dk/ ja seal ground attack units), siis neist enamiku ajalugu ulatub ikka 1945. aastasse välja. Iseasi, palju nad seal lõpuotsas muidugi lendasid.

Eesti ja Läti üksused saadeti aga 1944. oktoobris laiali.

Re: Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 01 Nov, 2018 9:20
Postitas toomas tyrk
Dr.Sci kirjutas:Kahjuks tuli ootamatu koosolek ja esitlusele ei jõudnud, loodetavasti saab selle raamatu kuskilt soetada (vastu on pakkuda 100 aastat TTÜ ehitusinsenere - kui huvi, võin uurida palju see läbi TTÜ soetades maksab)
Vahetuskaup käib ka.

Raamat ise peaks saada olema nii Rahva Raamatu kui Apollo poodides. Kõige odavamalt saab aga 100-aasta raamatud kätte Postimehe tellimiskeskusest. Seal maksid hiljuti €11. Sama hinnaga müüb kirjastus ka arvega hulgiostjale. Kui just väga hulgi ei ole...

Re: Eesti lennunduse 100 aastat

Postitatud: 28 Nov, 2018 20:11
Postitas andrus
See on üks kahest sarja raamatust, mille ma (seni) ostnud olen. Teine on Ivo Juurvee: 100 aastat luuret ja vastuluuret Eestis

Ebatäpsuste koha pealt mainin ära, et Luftflotte number kirjutati 2. MS ajal araabia numbriga ja Werftabteilung 101/I nimetuses murru taga olev rooma number võib tähendada Luftgau I, mitte Luftflotte 1 (seda versiooni kinnitab näiteks http://www.ww2.dk/ground/versorgung/werftabt.htm ). Kõik see jutt käib lk. 118 joonealuse märkuse kohta.

Aga see, et ma ühestainsast joonealusest märkusest juba ühe vea ja ühe kahtlase koha leian, ei tähenda absoluutselt, et kogu tekst selline oleks :)