Üle kuu juba möödas ,kidas väärtuse arvutamine edeneb?Huvitab kohe räigelt.plekkpea kirjutas:FW Antonile:
Kui suur oli Sedunovi tanki väärtus väljatõmbamisel?No nii umbkaudu?
Selliste suurte asjadega võiks jah ametimehed järeleandmisi teha,kui ikka leidja on kulutanud aega,raha ja närve,ning tal olemas head hoiutingimused,siis jäägu leid leidja valdusesse ,et teda ka vahest eksponeeritakse.Riigist kraami väljavedijatele paneks küll kaks korda ja serviti.
Keegi otsib tanki?
Ainult selle tanki T 34 ulestostmine maksis 260000 eek.
Ostaks veel uhe sama tangi 200000 eek eest, kas keegi saab pakkuda
Narvakad unustavad ära, et momendil on vanametalli hind üle 100% kõrgem kui siis kui see T-34 leiti ja väljatõstmistöid ei loeta kunagi objekti maksumusse sisse, see on iga väljatõstja eralõbu. Vaevalt, et määranud, vanametalli hinnas oleks see tank toona maksnud jämedalt 60 000 krooni ja turul nõudmist erilist sellise tehnika järel siis polnud. Kui aga tahate T-34 osta, siis otsige Tšehhist, seal oli vahepeal kuhjaga pakkuda, nüüd enam ei oska öelda. Võib pilgu visata ka Egiptusesse, Süüriasse või Põhja-Koreasse. Sealt saab ehk isegi odavamalt.
Anton - horridoo!
Jagan seisukohta ja arvatavasti ka enamus teisi kellel südameasjaks militaarajalugu. Kuid see fakt ei pruugi loksutada neid, kes tegelikult asja üle otsustavad, ehkki peaks.erinevus on suur, kas tegemist on sõjaaegse T-34-76 millel on rikkalik ajalugu ning isegi saksa rist on peal või tegemist on sõjajargsetel aastatel toodetud T-34-85.
Anton - horridoo!
-
- Liige
- Postitusi: 371
- Liitunud: 16 Veebr, 2004 15:30
- Asukoht: siin-seal
- Kontakt:
no ja - kamp entusiaste võib ju tanki või lennuki välja tõmmata,
aga kuidas nad tagavad asja edasise säilimise?
näiteks alumiiniumsulamid on väga tundlikud kloori suhtes,
eriti kui leitakse merest miskit.
ühe FW190 lugu: STABILIZATION OF SUBMERGED AIRCRAFT ENGINES
http://www.museum.wa.gov.au/collections ... ewulf.html
mina küll ei usu, et amatöörid suudavad sellisel tasemel konserveerimist teostada, tont teab kuidas sedunovgi "oma" tanki töödelnud on (piltidelt oli näha et vähemalt veega uhati üle). No samas kui ta tahab sellega turiste sõidutada, siis ... ta oleks võinud selle raha eest, mis väljatõmbamiseks kulus, suvalise t-36e osta vähempakkujalt ja jätta kultuuriväärtust omava eksemplari asjatundlikke spetsialiste ootama.
aga kuidas nad tagavad asja edasise säilimise?
näiteks alumiiniumsulamid on väga tundlikud kloori suhtes,
eriti kui leitakse merest miskit.
ühe FW190 lugu: STABILIZATION OF SUBMERGED AIRCRAFT ENGINES
http://www.museum.wa.gov.au/collections ... ewulf.html
mina küll ei usu, et amatöörid suudavad sellisel tasemel konserveerimist teostada, tont teab kuidas sedunovgi "oma" tanki töödelnud on (piltidelt oli näha et vähemalt veega uhati üle). No samas kui ta tahab sellega turiste sõidutada, siis ... ta oleks võinud selle raha eest, mis väljatõmbamiseks kulus, suvalise t-36e osta vähempakkujalt ja jätta kultuuriväärtust omava eksemplari asjatundlikke spetsialiste ootama.
Selles on sul õigus! Amatöörid, kui nende hulgas pole tõsiselt võetavat keemikut, märjast keskonnast välja võetud asjade säilimist tagada ei suudaks. Aga Sedunov võttis tanki pulkadeks, puhastas mehaaniliselt ja töötles õliga, mis aeglustab küll protsesse kuid niisketes hoiutingimustes siiski pika aja jooksul muutuvad taas aktiivseks.
Anton - horridoo!
Jalle Sedunovi oma tangiga esile tostetud, kui palju kadedaid mehi on.
Kes midagi ei tee , see ainult lobiseb, et koik oh halv ja valesti tehtud ja muu jura.....
Kas head on kaa oelda, loppuks ometi "OTSING" sailitab ajalugu , tulge aidake konserveerida , puhastada , varvida, tood meie leiame ja antke nou , votame koik vastu, voi salja taga lobisemine on TEIL geenidega tulnud.....
Kes midagi ei tee , see ainult lobiseb, et koik oh halv ja valesti tehtud ja muu jura.....
Kas head on kaa oelda, loppuks ometi "OTSING" sailitab ajalugu , tulge aidake konserveerida , puhastada , varvida, tood meie leiame ja antke nou , votame koik vastu, voi salja taga lobisemine on TEIL geenidega tulnud.....
Miks te narvakad arvate, et keegi teie peale kade on? Siin konstanteeritakse fakte, mis on tõsi. Niiskuse väljassaamiseks metallist on olemas kindle meetod ja seda tuleb kasutada kohe peale objekti väljatõmbamist veest. Kahjuks sellist kambrit kuhu oleks mahtunud T-34 Eestist ei leia ja selleks oleks tulnud tank viia Rootsi. Nüüd on juba hilja teha seda protseduuri ja jääb üle ainult soovitada, et kui te tanki kokku panete, siis ärge hoidke teda niiskes ruumis, muidu avastate peagi, et tank roostetab taas. Ja mis siis on sellest ajaloo säilitamisest kasu kui masin kätte ära mädaneb? Mis aga appitulekusse puutub, siis mul on kukil 67 sellist objekti ja lisa võtta ei jõua, niigi "tapab ära".Jalle Sedunovi oma tangiga esile tostetud, kui palju kadedaid mehi on.
Kes midagi ei tee , see ainult lobiseb, et koik oh halv ja valesti tehtud ja muu jura.....
Kas head on kaa oelda, loppuks ometi "OTSING" sailitab ajalugu , tulge aidake konserveerida , puhastada , varvida, tood meie leiame ja antke nou , votame koik vastu, voi salja taga lobisemine on TEIL geenidega tulnud.....
Anton - horridoo!
MA ei tea ,kas samasugune aga eks suvel selgub siis räägime,vestleme,kaupleme,ja ei imesta kui saame kokkuleppele .Jõudu tõõle.NARVAKAD kirjutas:Ainult selle tanki T 34 ulestostmine maksis 260000 eek.
Ostaks veel uhe sama tangi 200000 eek eest, kas keegi saab pakkuda
Lootus on petis, kes meid pidevalt tüssab.
Seoses vana teemaga tekkis küsimus. Varsti aasta 2007 käes, kui oleks see tank praegusel ajal välja sikutatud ,palju nüüd väärtus oleksFW Anton kirjutas:Arvesse võttes tolle aja metalli kokkuostu hinda ja seda sorti riistapuu nõudluse olematust turul poleks see tank üle 200 000 EEK maksnud. Ka sellise hinna ümber oleks kindlkasti suuri vaidlusi olnud.
Huvitun maisest rasketehnikast.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist