Aga need cv-d tulevad juba niikuinii, tanke tuleb selleks, ainult väga piiratud kasutuseks jalaväe väljaõppel, eraldi ostma hakata, olgu nad siis kui tahes odavad (ja mulle tundub et nii odavad nad ei ole ka, muidu oleks juba ammu olemas). Lisaks on siin soovitud tankid vanad ja kulunud, teab mitu aastat nendega intensiivset väljaõpet üldse teha saab enne kui otsad annavad? Siis lõpuks tuleb ainult meelde tuletada vanasõna: ma ei ole nii rikas et osta odavat *****.Zuslik kirjutas:Teiseks sai eelpool kirjutatud , et miks kulutada meie jaoks kalliste CV-de ressurssi kui sama asja saab tavajalaväele õpetada 10x odavamate masinatega millede hoolduse ja jooksva remondiga peaks saama hakkama meeskonnad ise .
Võimearendus tankide näitel
Re: Võimearendus tankide näitel
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39981
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Võimearendus tankide näitel
Noh, neid mehi on kah vähe, kes suudaks autosõidu ja remondi õppimist Ferrarist alustada. Võibolla mõne lolli ja hakkaja leiabki, aga tavaliselt jääb kooliraha vähesuse taha asi.
Igal juhul talupojamõistus ütleb, et kole suur saab see kooliraha olema, kui Ferrari mootoril ununeb mõni polt lahti või kui vihmamärjal teel auto sõiduomadused ühtäkki juhti oskusi ületavad, Toyota Corollal on sellise asja juhtumise tõenäosus väiksem ja kui juhtubki, siis kahjud ühe nulli võrra odavamad.
Või et lendama õppimist F-16-ga alustada võib päris karm, mõne andekaga võibolla õnnestub (kokkuhoid, Valmet Vinka ja Hawk jääks vahele), üldiselt läheb kole kalliks.
Igal juhul talupojamõistus ütleb, et kole suur saab see kooliraha olema, kui Ferrari mootoril ununeb mõni polt lahti või kui vihmamärjal teel auto sõiduomadused ühtäkki juhti oskusi ületavad, Toyota Corollal on sellise asja juhtumise tõenäosus väiksem ja kui juhtubki, siis kahjud ühe nulli võrra odavamad.
Või et lendama õppimist F-16-ga alustada võib päris karm, mõne andekaga võibolla õnnestub (kokkuhoid, Valmet Vinka ja Hawk jääks vahele), üldiselt läheb kole kalliks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Võimearendus tankide näitel
Möönan, et Kapten Trummi vastuses on iva sees, kuid see eeldab, et meil antakse masinaid juhtima käpardid, kes kõik koha ära lõhuvad ja parandama ei õpi. Kas asi om tõesti nii hull.
Re: Võimearendus tankide näitel
Küsimus on ikka tehnohooldes, mitte kasutuses, mu meelest.saksingj kirjutas:Möönan, et Kapten Trummi vastuses on iva sees, kuid see eeldab, et meil antakse masinaid juhtima käpardid, kes kõik koha ära lõhuvad ja parandama ei õpi. Kas asi om tõesti nii hull.
Re: Võimearendus tankide näitel
Loomulikult on meil kõik käpardid, see iva on igas kodaniku postis sees.
Kõik Scoutsi soomukijuhid pole oma senise teenistuse käigus seni mootorit ju näinudki.
Veel vähem oskavad nad polti kinni keerata.
Kõik on algajad, kes alles alustavad soomukisõidu ja remondi õppimisega.
Keegi varem ei teadnudki või..??
Millise hoolduse ja jooksva remondiga peaksid meeskonnad hakkama saama..??
Kõige kallim asi on lõpuks inimene.
Lisaks olemasolevale/tulevale süsteemile CV-9035 ümber tahame luua veel teisegi, tont teab, millise masina ümber.
Masin ise ei oma ju mingit väärtust, kui puuduvad inimesed, varustus ja infra temaga toimetamiseks.
Kõik Scoutsi soomukijuhid pole oma senise teenistuse käigus seni mootorit ju näinudki.
Veel vähem oskavad nad polti kinni keerata.
Kõik on algajad, kes alles alustavad soomukisõidu ja remondi õppimisega.
Keegi varem ei teadnudki või..??
Millised need 10x odavamad masinad oleks..??Teiseks sai eelpool kirjutatud , et miks kulutada meie jaoks kalliste CV-de ressurssi kui sama asja saab tavajalaväele õpetada 10x odavamate masinatega millede hoolduse ja jooksva remondiga peaks saama hakkama meeskonnad ise
Millise hoolduse ja jooksva remondiga peaksid meeskonnad hakkama saama..??
Kõige kallim asi on lõpuks inimene.
Lisaks olemasolevale/tulevale süsteemile CV-9035 ümber tahame luua veel teisegi, tont teab, millise masina ümber.
Masin ise ei oma ju mingit väärtust, kui puuduvad inimesed, varustus ja infra temaga toimetamiseks.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39981
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Võimearendus tankide näitel
Köhataks siinkord vahele lõpliku tõe omanikule, et Pasi ja CV90 vahel pole tegelikkuses muud sarnasust töötamises kui diiselmootor, raadiojaam ja aatomikaitse süsteem (kui see peal parasjagu on).
Jah see ka, et kere on terasest. Edasises on roomikmasin oma käiguosaga ning relvastusega ikka täielik kvanthüpe edasi, mõistagi keerukuse suunas.
Jah see ka, et kere on terasest. Edasises on roomikmasin oma käiguosaga ning relvastusega ikka täielik kvanthüpe edasi, mõistagi keerukuse suunas.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Võimearendus tankide näitel
Ja mis puutub siia Ferrari analoogia..??Köhataks siinkord vahele lõpliku tõe omanikule, et Pasi ja CV90 vahel pole tegelikkuses muud sarnasust töötamises kui diiselmootor, raadiojaam ja aatomikaitse süsteem (kui see peal parasjagu on).
Jah see ka, et kere on terasest. Edasises on roomikmasin oma käiguosaga ning relvastusega ikka täielik kvanthüpe edasi, mõistagi keerukuse suunas.
CV-9035 ongi keerukam kui moodsam Pasi. Paras teha samm järgmisele tasemele.
Kuid miks on Trummi arvates senised Pasidega opereerijad täielikud algajad ja käpardid.??
Et poltigi ei oska kinni keerata.??
Kui tahad selgeks saada CV-90l paiknevat automaatkahurit, tulebki õppida/harjutada just sellesama relva peal.
Seda ei saa teha muu mudeliga.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39981
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Võimearendus tankide näitel
Palun viidata, kuskohas ma seda kirjutasin!Kuid miks on Trummi arvates senised Pasidega opereerijad täielikud algajad ja käpardid.??
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Võimearendus tankide näitel
Mil moel teisiti seda analoogiat tõlgendada.??
Kui Ferraridega ei peetud silmas CV-90d, siis mida??Noh, neid mehi on kah vähe, kes suudaks autosõidu ja remondi õppimist Ferrarist alustada. Võibolla mõne lolli ja hakkaja leiabki, aga tavaliselt jääb kooliraha vähesuse taha asi.
Igal juhul talupojamõistus ütleb, et kole suur saab see kooliraha olema, kui Ferrari mootoril ununeb mõni polt lahti või kui vihmamärjal teel auto sõiduomadused ühtäkki juhti oskusi ületavad
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39981
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Võimearendus tankide näitel
No vaatame ikka konteksti ka, mille peale post tuli?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Võimearendus tankide näitel
Kas on veel mõni masinatüüp, mida me plaanime(või võiksime plaanida) hankida, mis annaks vähimatki alust taoliseks analoogijaks..??
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39981
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Võimearendus tankide näitel
Ära siis sellist mulli tooda palun. Soomukijuhtideks ei koolitata mingeid "algajaid tänavalt".Kõik on algajad, kes alles alustavad soomukisõidu ja remondi õppimisega.
Keegi varem ei teadnudki või..??
Scoutspataljon eeldab soomukijuhi kandidaatidelt C-kategooria juhtimisõiguse olemasolu.
Pasi juhtimine ei erine väga oluliselt C-kategooria veokist.
Selleks, et saada C-kati juhiluba, on tükk pusimist, mitte igaks seda ei suuda.
Kes minuvanune on, see pidi veel terve aasta õpima autode ehitust ja remonti.
Kahjuks ei leia tänast õppesõidu mahtu, minul oli neid tunde 75.
Neid õppetunde ei tehta mingite "ferraridega". Isegi Pasi (ehk Corolla) rooli ei saa enne veoauto (ehk mosse) roolimist.
Scouts pole siin üldse mingi küsimus, see ongi näide sellest, kuidad Ferrarini jõudmiseks on läbitud mosse ja corolla etapp.
Tulles selle juurde tagasi, millest "teema" algas, siis....
...jään ikka enda juurde, et mingeid rahvavalgustusi Ferraridega tegemaks pole me piisavalt rikkad.Siis lõpuks tuleb ainult meelde tuletada vanasõna: ma ei ole nii rikas et osta odavat *****.
Seda enam, kui tahetakse "õpetada algajaid".
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Võimearendus tankide näitel
Väga lihtne otsing andis, et autokoolid pakuvad ca 30 tundi teooriat ja sõitu kokku. Sellest sõitu 10 tundi.Kapten Trumm kirjutas:
Selleks, et saada C-kati juhiluba, on tükk pusimist, mitte igaks seda ei suuda.
Kes minuvanune on, see pidi veel terve aasta õpima autode ehitust ja remonti.
Kahjuks ei leia tänast õppesõidu mahtu, minul oli neid tunde 75.
toomas tyrk See peab ikka üks meeletu edevus ning hea enesearvamus olema, mis sunnib sellist möla sellistes kogustes tootma. Siis nüüd tekib üha rohkem ja rohkem tunne, et ju ikka keegi maksab selle eest.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 39981
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Võimearendus tankide näitel
Sellele eelneb aga B-kategooria algõpe ca 20 teooriatunni ja 20+ sõidutunniga.
Peale mille läbimist (ma neid libeda vms teemasid ei valda) ja teatud juhistaazi on sul õigus alles kandideerida.
Minu ajal oli seadus teistmoodi ja kutselise juhi ettevalmistuse käigus oli võimalik saada C-kategooria algõppe vormis.
Sellest ka tundide arv. Tänapäeval muidugi autojuht mutreid keerama vist ei pea ja sellest ehituse/remondi teemast pääsetakse.
Ehk siis kokkuvõtvalt: soomukijuhtidel on mosse faas eelnevalt siiski läbitud ja neid ei teki sinna kuidagi out of blue põhimõttel.
Väga ma ei imestaks kui tulevikus on CV90 juhiks saamise eeldus mõnes muus väeosas läbitud Pasi kursus ning praktika Pasi juhina.
Mis on siis corolla. Pasi juhiks aga pääseb see, kes on läbinud C-kati kursuse (ka KV oma) - see on siis mosse.
Võimalik on ka see, et hiljem selgub, et Pasi kursused ei anna piisavalt värbamisvälja CV90 kursustele.
Kõik näiteks ei taha saada kutseliseks sõduriks.
Peale mille läbimist (ma neid libeda vms teemasid ei valda) ja teatud juhistaazi on sul õigus alles kandideerida.
Minu ajal oli seadus teistmoodi ja kutselise juhi ettevalmistuse käigus oli võimalik saada C-kategooria algõppe vormis.
Sellest ka tundide arv. Tänapäeval muidugi autojuht mutreid keerama vist ei pea ja sellest ehituse/remondi teemast pääsetakse.
Ehk siis kokkuvõtvalt: soomukijuhtidel on mosse faas eelnevalt siiski läbitud ja neid ei teki sinna kuidagi out of blue põhimõttel.
Väga ma ei imestaks kui tulevikus on CV90 juhiks saamise eeldus mõnes muus väeosas läbitud Pasi kursus ning praktika Pasi juhina.
Mis on siis corolla. Pasi juhiks aga pääseb see, kes on läbinud C-kati kursuse (ka KV oma) - see on siis mosse.
Võimalik on ka see, et hiljem selgub, et Pasi kursused ei anna piisavalt värbamisvälja CV90 kursustele.
Kõik näiteks ei taha saada kutseliseks sõduriks.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Võimearendus tankide näitel
Iroonia ei jõudnud vististi kohale.Ära siis sellist mulli tooda palun. Soomukijuhtideks ei koolitata mingeid "algajaid tänavalt".
Scoutspataljon eeldab soomukijuhi kandidaatidelt C-kategooria juhtimisõiguse olemasolu.
Tõsi, ka minul jäi vastav emotikon lisamata...
Analoogiatega tasub ettevaatlik olla.
CV-9035 pole midagi erakordset.(et Ferrarini jõuda)
Vaid lihtsalt oma klassis korralik, heal tasemel masin.
Sugugi mitte kõige moodsam ja kallim.(selle reserveeriksin sakslaste Pumale)
Lisaks meile tulevatena harukordselt uued. Ebaharilik kasutatud tehnika hankimisel.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Gideonic ja 2 külalist