Venemaa majandus ja sanktsioonid I
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Akutehnoloogia on ikka arenenud edasi, vaatan siin riiulil 2005 tehtud Nokia 890 milliampertunnist akut ja võrdlen 2013 samsungi 3200 milliampertunnise akuga. Suurus on sama, kuid uuemal on mahutavus üle 3 korra suurem. Kui järgneva kümnendiga suudetakse ka mahutaust 3 korda tõsta siis on tehnilised eeldused olemas normaalse elktriauto jaoks.
-
- Liige
- Postitusi: 7206
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
http://inforesist.org/toyota-predstavil ... elementax/
Rääkisin siin vesiniku baasil aretatavast mootorist,mis jõuab Jaapanis massitootmisse.Tegemist siis Toyotaga,Euroopasse jõuab masin aastal 2016.
Kunagi ei võetud tõsiselt ka seda Toyota hübriidi......mis aga pani tegelikult aluse auto tehnoloogia muutusele maailmas.
Rääkisin siin vesiniku baasil aretatavast mootorist,mis jõuab Jaapanis massitootmisse.Tegemist siis Toyotaga,Euroopasse jõuab masin aastal 2016.
Kunagi ei võetud tõsiselt ka seda Toyota hübriidi......mis aga pani tegelikult aluse auto tehnoloogia muutusele maailmas.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Andestust, oma puuduliku keeleoskuse tõttu ei oska sellest lingist midagi arvata, aga mida täpsemalt mõtled selle vesinikmootori (varasemas postituses oli see sõna) või vesiniku baasil arendatava mootori all? Kas tavalise elektrimootoriga autot, mille elekter tuleb vesinikelemendist (fuel cell) või on tegemist mingi omapärase sisepõlemismootoriga, kus põletatakse vesinikku? Esimene variant ei ole vesiniku osa kuidagi mootoriga seotud ja teine tundub ebapraktiline, lihtsam on siis juba maagaasi paagis hoida ja põletada (viimast keegi juba mainis ka). Kui on mingi kolmas variant, siis oleks huvitav teada...kaugeltuuriv kirjutas:Rääkisin siin vesiniku baasil aretatavast mootorist,mis jõuab Jaapanis massitootmisse.
Vabandan teemavälise postituse pärast!
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Nii palju kui lingilt lugeda sai, on seal juttu ikka elekrimootoriga autost, mis saab energiat mitte akudelt, vaid kütuseelementidelt. Eks praegu ongi teatud segadus terminoloogias. Isegi auto24 foorumis on seda teemat kunagi lahatud... http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=146911
- PaganHorde
- Liige
- Postitusi: 3971
- Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ka ... d=70177743
Kasahhid on vist ikka solvunud veel Putja lollide avalduste pärast.
Kasahhid on vist ikka solvunud veel Putja lollide avalduste pärast.
- PaganHorde
- Liige
- Postitusi: 3971
- Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
http://majandus24.postimees.ee/2990059/ ... a-asendada
Savika sõber on ka aru saanud et asi kisub rappa ära.
Savika sõber on ka aru saanud et asi kisub rappa ära.
-
- Liige
- Postitusi: 7206
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Huvitav,kas Savika honorarid kirjandusteoste eest mingi aeg ka kipuvad selletõttu väiksemad olema,et sõber natuke morn.....
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ettepanek teha energeetilisest julgeolekust/transpordist eraldi teema.
- PaganHorde
- Liige
- Postitusi: 3971
- Liitunud: 26 Jaan, 2014 9:00
- Kontakt:
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ei näe pointi. Üks kama kõik.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Üks naftahindade prognooside ajalugu:
https://twitter.com/ProkyrorCrimea
https://twitter.com/ProkyrorCrimea
- Tundmatu sõdur nr. 4
- Liige
- Postitusi: 10495
- Liitunud: 16 Okt, 2005 18:42
- Asukoht: Siilis
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Ei näe pointi jah.chocolate kirjutas:Ettepanek teha energeetilisest julgeolekust/transpordist eraldi teema.
Sarnastes üldraffalikes foorumites lihtsalt ei ole mõttekas kõikvõimalikkudele teemavälgatustele oma "pesakesi" teha, sest:
a) teemade arvu ei ole üldse mõistlik pidevalt suurendada
b) raffas käib oma postide paigutamisega nagunii suht vabalt ringi - mida rohkem teemasid, seda rohkem "valestipagutatud" poste
c) kokkuvõttes ei muutu midagi paremaks - pigem olukorraülevaade keskmise foorumlase jaoks isegi halveneb
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
http://arileht.delfi.ee/majandus/articl ... d=70185215
Krimmis riigistatakse ettevõtteid
Krimmis riigistatakse ettevõtteid
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kui VF paneb oma karvase käpa sealsetele ettevõtetele peale ja peakski ükspäev selline aeg tulema, kui U saab Krimmi tagasi. Mis siis nende ettevõtetega saab? Vaevalt, et neid enam loovutatakse.alari kirjutas:http://arileht.delfi.ee/majandus/articl ... d=70185215
Krimmis riigistatakse ettevõtteid
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Annekteeritud aladel varalised tehingud annekteerija huvides on nagunii kehtetud.paneb oma karvase käpa sealsetele ettevõtetele peale ja peakski ükspäev selline aeg tulema, kui U saab Krimmi tagasi. Mis siis nende ettevõtetega saab?
Iseasi, et tavaliselt kurnatakse natsitud ettevõtted lihtsalt tühjaks ja siis likvideeritakse. Tavaline venelase röövmajandus, ei midagi erilist.
Re: Venemaa majandus ja sanktsioonid
Kasulik artikklel üldisest majandus-poliitilisest seisust aru saamiseks. Kuidas Hiina on viimase aja lepingutega ja tegevusega saanud suur-riigi positsioonile ja missugune on Venemaa positsioon (vilets ja hädine).
Lisaks sellele tasub lugeda uuest Siiditeest, Hiina infrastruktuuri projektist, mis ühendab Hiina Euroopaga läbi Venemaa "kõhualuse". Sellel on juba oma poliitilised mõjud - tuletame meelde Kasahstani julgemaks muutumist.
12:22 , 19 ноября 2014
Евразийский союз создадут китайцы?
Василий Головнин
http://www.echo.msk.ru/blog/golovnin/1440026-echo/
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: android, Luderi, sihker ja 16 külalist