Olukord Valgevenes
-
- Liige
- Postitusi: 1239
- Liitunud: 08 Sept, 2005 0:35
- Asukoht: Tallinn, Õismäe
- Kontakt:
Re: Olukord Valgevenes
Tundub, et lennuki just Minskisse maanduma suunamine oli geniaalne oma lihtsuses.
Lennuk ei tohi jätkata plaani kohaselt, sest pardal pole lihtsalt pomm, vaid pomm, mis plahvatab Vilniuse kohal!
https://www.delfi.ee/artikkel/93542511/ ... orni-vahel
Aastal 2019 sai Vv firmadelt ülelennutasudena 85 miljonit eurot
https://www.err.ee/1608224509/eurocontr ... baltimaade
Lennuk ei tohi jätkata plaani kohaselt, sest pardal pole lihtsalt pomm, vaid pomm, mis plahvatab Vilniuse kohal!
https://www.delfi.ee/artikkel/93542511/ ... orni-vahel
Aastal 2019 sai Vv firmadelt ülelennutasudena 85 miljonit eurot
https://www.err.ee/1608224509/eurocontr ... baltimaade
Re: Olukord Valgevenes
Peeter kirjutas: Toome asja õhust alla maa peale: Varssavi-Tallinn reisibuss, ja Salaspilsis antakse politsei poolt korraldus peatuda. Ja siis keegi ütleb, et "a põruta Eestisse välja, missakused!" Ilmselge, et bussijuht ütleb, et tema täidab regleid ja teeb seda mida kohalik selle riigi võimuesindaja käsib.
Aga kui korralduse peatuda annab mingi suvaline relvastatud tont, kel ilmselgelt pole head kavatsused? Mõni teeröövel või lihtsalt relvaga jooksus olev hull? Mis siis? Lihula tulistamist mäletame ju hästi. Auklikuks lastud klaasidega Žiguli juht mitte ei peatunud, vaid tõmbas pea alla ja vajutas gaasi põhja, et hullu laskeulatusest välja jõuda. Viiest inimesest neli jäi ellu. Oleks peatunud, küllap oleks viis laipa siis olnud. Ryanairi piloot teadis samuti, et Minskis maandudes võib üht reisijat oodata surmanuhtlus. Kõigest minuti-kahe kaugusel Leedu piirist... Huvitav, mis seal tegelikult juhtus? Või lihtsalt ei pidanud piloodi närv vastu? Või ikkagi oli talle enne lennu algust juba parajalt priske ümbrik taskusse torgatud?
Kirves pole mänguasi, raiuge see omale pealuu sisse!
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
"Suured inimesed on ikka tõesti imelikud," ütles ta endamisi lihtsal moel, kui ta oma teekonda jätkas.
-
- Liige
- Postitusi: 1023
- Liitunud: 16 Veebr, 2010 22:57
- Kontakt:
Re: Olukord Valgevenes
Manurhin kirjutas: Ryanairi piloot teadis samuti, et Minskis maandudes võib üht reisijat oodata surmanuhtlus.
Millel see väide põhineb?
Vanasti kui facebooki ei olnud veel, teati ainult oma pere sees, kes loll on.
Re: Olukord Valgevenes
Helmes, Jaan Pillesaar: https://majandus.postimees.ee/7256244/h ... s-ei-karbikaugeltuuriv kirjutas:Loen ma tänast lehte ja esimene Eesti ärimees juba teatab majandusuudistes,et nemad küll mingit muudatust oma välismajanduslikus tegevuses ei hakka tegema.Valgevenes läheb hästi ja nad ei soovi seal turuosa kaotada.Kes viitsib vaatab ise,tegemist oli miskit IT firmaga,kellel tütarkontor Minskis.
Hilisem kinnipeetu ise olevat seda lennukis öelnud. Aga vahet pole, lennuki kapten lähtus ametivõimude informatsioonist ja korraldustest. Ülima tõenäosusega oli tal määrustiku järgi välistatud teistsugune käitumine. Tema asi pole õhus olles selgitada, kes on dissident või kes bandiit. Tema peab lennu ohutuse kindlustama.davidsoniharald kirjutas:Manurhin kirjutas: Ryanairi piloot teadis samuti, et Minskis maandudes võib üht reisijat oodata surmanuhtlus.
Millel see väide põhineb?
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Olukord Valgevenes
Riigi relvajõud on siiski "politsei" mitte suvline tont relvaga.
Re: Olukord Valgevenes
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Re: Olukord Valgevenes
Veel üks jumal teab kuidas saadud tunnistus.....
https://www.delfi.ee/artikkel/93544645/ ... -toimetaja
https://www.delfi.ee/artikkel/93544645/ ... -toimetaja
Re: Olukord Valgevenes
Nojah - andke vaid inimene, küll me neile paragrahve juba leiame... Ei midagi uut siin ilma pääl.
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Olukord Valgevenes
Seda ACARS-i ma silmas pidasingi. Selle kaudu saab lennuki meeskond saata suvalise teate, mille tegevus võib tunduda "tavalise süütu" lennuki juhtimise protseduurina. Sõnumi olemust teab asjasse pühendatu (nt firma siseprotokoll). Ja on väga ebaloogiline, et juba Ryanil endal siseprotokolli pole. Sealt on kohe näha, mis toimub. Ja kui selle juures midagi kokpitis ei räägita, siis salvestusel muud polegi, kui mingi suvaline numbri või tähekood, iseensest ju salasõnum. Selle süsteemi kaudu on NG saadetes nähtuna juba palju ja olulist infot suht reaalajas saadud. Ja neid on ka erinevaid, st erinevalt seotuid. Näiteks oli toodud, et mingi lennuk peale maandumist läks koheselt olulisse mootoriremonti, maandudes olid meeskonnal vaat et juba hädaabi vastas, sest mootor oli edastanud mootoritootjale reaalajas olulise veateate kuigi lennuki pardasüsteemides viga ei registreeritud. Mootoritootja otsutas asja kuulutada oluliseks veaks ja tõsta häiret. Kuna lennuki pardasüsteemid ei näitanud viga mootoris, siis ei jõutud vajaduseni mootor välja lülitada, enne jõuti sihtkohta. Ja oluline viga siiski oli. Ka AF447 saatis selle kaudu viimasel lennul ebanormaalseid sõnumeid ja Quantase 380 andis reaalajas infot oma lõhki lennanud mootorist tulenevate kahjustatud sõlmede ja muu kohta. Tehnikud võtsid ühendust lennukiga ja küsisid, et mis toimub, need vastu, et mingi jama on ühe mootoriga veojõuga ja kõik süsteemid järjest lisaks panevad alertit, ja siis tuli Quantase meediamonitoorijalt siseinfo, et kuskil Singapuris vmt teatatakse, et ühel Quantase lennukil plahvatas õhus mootor ja seal näidatakse TV-s juba purunenud mootorikorpust jne. Seda võib küllalt jätkata, aga see juba OT.
Ma olen nende eespool kirjutatud ridadega paljuski nõus, et kapten jäi väga suure surve alla. Ta üritas säilitada "status Q", lendas stabiilselt sama suunaga, ja sama kõrgusega, kiirus tõusis küll poole VV pealt, aga ma küll väga kahtlen, et kaptenil juba eemal kaugel lõi peas püsti mõtte "litsu gaasi tõmba leelet!" Pigem lootis ta olukorra lahenemisele normaalselt ja otsustas mitte hakata senikaua tõmblema (st ka laskuma), võttis ette protsseduurid ja seejärel omadega ühendust. Igal juhul oli see tõprakarja poolt ettekavatsetud ja väga täpselt läbi viidud manööver. Kõige selle jaoks oli neil üldse ju ainult VV õhuruumis 15 minutit ja ehk maks 20 minutit aega. Kapten tuli tursaks lüüa ja sundida ta lennuk alla tooma. Kuskilt lugesin kommentaari, justkui, et VVKGB olevat Vene SVRilt koostööd palunud selliste neile oluliste isikute koju tagasi "ülesleidmisel". Oli veel selline "mõttelõng", et nädalake varem oli samal liinil olnud ka Tsihhanovskaja, aga tema ei pakkunud nii suurt huvi, jahiti just seda poissi. Sest Tsihhanovskaja ei "teadvat suurt midagi", aga see kutt "teadvat nii rahastusest kui niiditõmbajates". Olevat veel ise olnud rahade maksja-kordinaator möllumeestele jne lisaks oma nextale. Ja nüüd ongi niimoodi, et muud konkreetset siiamaani polegi, kui, et üks lennuk maandus ja üks kutt on kodus tagasi. Ja juba esimese videogi teinud.
Ma olen nende eespool kirjutatud ridadega paljuski nõus, et kapten jäi väga suure surve alla. Ta üritas säilitada "status Q", lendas stabiilselt sama suunaga, ja sama kõrgusega, kiirus tõusis küll poole VV pealt, aga ma küll väga kahtlen, et kaptenil juba eemal kaugel lõi peas püsti mõtte "litsu gaasi tõmba leelet!" Pigem lootis ta olukorra lahenemisele normaalselt ja otsustas mitte hakata senikaua tõmblema (st ka laskuma), võttis ette protsseduurid ja seejärel omadega ühendust. Igal juhul oli see tõprakarja poolt ettekavatsetud ja väga täpselt läbi viidud manööver. Kõige selle jaoks oli neil üldse ju ainult VV õhuruumis 15 minutit ja ehk maks 20 minutit aega. Kapten tuli tursaks lüüa ja sundida ta lennuk alla tooma. Kuskilt lugesin kommentaari, justkui, et VVKGB olevat Vene SVRilt koostööd palunud selliste neile oluliste isikute koju tagasi "ülesleidmisel". Oli veel selline "mõttelõng", et nädalake varem oli samal liinil olnud ka Tsihhanovskaja, aga tema ei pakkunud nii suurt huvi, jahiti just seda poissi. Sest Tsihhanovskaja ei "teadvat suurt midagi", aga see kutt "teadvat nii rahastusest kui niiditõmbajates". Olevat veel ise olnud rahade maksja-kordinaator möllumeestele jne lisaks oma nextale. Ja nüüd ongi niimoodi, et muud konkreetset siiamaani polegi, kui, et üks lennuk maandus ja üks kutt on kodus tagasi. Ja juba esimese videogi teinud.
Viimati muutis Peeter, 26 Mai, 2021 12:40, muudetud 1 kord kokku.
Re: Olukord Valgevenes
Lisaks veel ametlikel ja ette antud lennuplaanile kooskõlastatud kanalitel töötav antud piirkonna lennudispetšer. Eks kapten tegi seda, mida nii seadused, tööjuhend jne käsivad. Ja sai väga hästi aru millega ta riskib kui hakkab isetegevust harrastama. Võttis protseduuriraamatu, ja sealt edasi ka ühenduse oma firma operatiivkorrapidaja/koordinaatori vmt ametimehega. Ja tõenäoliselt sai ta veelkord ka oma juhtkonnalt käsu: "Tee kõik nii, nagu seadused ja regulatsioonid nõuavad! Kuuluta välja hädaolukord ja käitu vastavalt saadud juhenditele ja too lennuk tervena koos rahvaga maha, küll siis klatime!. Ja ei mingit isetegevust!" Igas lennukis on raamat käitumisjuhistega-protseduurireeglitega. Seal on protseduurid ja juhendid tegevusteks. Kindlasti ka protseduur tunnistamislennu kohta. Ja seda jälgitakse punkti kaupa, mitte ei hakka meeskond välja mõtlema, et "mis teeme? kas teeme? või paneme vehkat?" Ja peale lendu annad aru oma käitumise kohta. Nt Air Francel oli "anonüümne postkast", kuhu sai anda infot juhtumitest kui keegi meeskonnaliikmetest ei jälginud protseduurireegleid. Sellele järgnes kõikide materialide ülevaatus ja nn AF"rahvakohtu istung" kus kaebus läbi arutati. Nii, et "Ei mingit isetegevust! Protseduuriraamat on sul selleks!"taara kirjutas:Riigi relvajõud on siiski "politsei" mitte suvline tont relvaga.
Re: Olukord Valgevenes
Ei tea mis see Minsk - Barcelona lend tiirutab ?
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60D4F8F5
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60D4F8F5
Viimati muutis janno3x, 26 Mai, 2021 13:35, muudetud 1 kord kokku.
Re: Olukord Valgevenes
https://www.postimees.ee/7257193/meedia ... ttevotteid
Seejuures langevad sanktsioonide alla ilmselt valdkonnad, kus tegutsevad innukalt Valgevene võimud nagu näiteks kaaliumi tootmine, täpsustas Bloomberg.
"Selleks peab EL muutma praeguste sanktsioonide õiguslikku alust, et anda enne suve heakskiit laiematele sanktsioonidele," märkis agentuur.
Re: Olukord Valgevenes
janno3x kirjutas:Ei tea mis see Minsk - Barcelona lend tiirutab ?
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60D5B217
Barcelona keeldub vastuvõtmast, Poola ja EL sulgenud enda õhuruumi nüüd juba mitu ringi teinud
Viimati muutis hjl85, 26 Mai, 2021 13:39, muudetud 1 kord kokku.
Re: Olukord Valgevenes
Poola ei lase sisse? Praeguseks juba Audi-rõngad ära tehtud ja rohkemgi. Kas kohe saab kaks? Minsk-Varssavi kah samas kohal, kas läheb otse edasi, või kah hakkab tiirutama?hjl85 kirjutas:janno3x kirjutas:Ei tea mis see Minsk - Barcelona lend tiirutab ?
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=60D5B217
Barcelona keeldub vastuvõtmast, Poola sulgenud enda õhuruumi nüüd juba mitu ringi teinud
Viimati muutis Peeter, 26 Mai, 2021 13:47, muudetud 3 korda kokku.
-
- Liige
- Postitusi: 7208
- Liitunud: 13 Sept, 2011 17:35
- Kontakt:
Re: Olukord Valgevenes
Kuulasin enne eile Eho Moskvad,kus see võimudega kiibitsev Venediktov seekord küllalt adekvaatse info ette luges,nende kodusaidil pidi olema ka lennujuhtimiskeskuse ja pilootide vestluse koopia.
1.Ta luges sõnumis sõna sõnalt ette,et ei tekiks spekulatsioone ning sellest tuli välja järgmine.Lennujuhtimiskeskus teavitas piloote pommist.Lennuk oli lähenemas siis Valgevene-Leedu piirialale.
Lendurid vastavalt instruktsioonile küsisid millise kategooriaga on tegu,kas kollase,rohelise või punase situatsiooniga.
Pange nüüd tähele,Lennujuhtimiskeskusel võttis vastus aega 2 minutit,sellel ajal jätkas lennuk reisi oma kõrgusel.
2.Kaks minutit hiljem teavitas Keskus,et tegemist on punase ehk siis kõrgema häirega ning Lennujuhtimiskeskus küsis lenduritelt,mis nad ette võtavad.See toimus ca.2 minutit enne lennuki ümberpõõramist.Lendurid vastasid,et lendavad Vilniusse,kuna see on lähim lennujaam ning nad teavitavad olukorrast Leedu Lennujuhtimiskeskust.Valgevene oma olevat vastanud lihtsalt ok ning pange tähele,ei küsinud lennuki ümberpõõramist.
3.Kaks minutit hiljem teavitasid lendurid,et keeravad Minskisse,kuigi eelnevalt läheneti Valgevene-Leedu piirile.
Venediktovi sõnul mahub sinna 2 minuti raadiovaikuse sisse Valgevene hävitaja tekkimine lennuki lähedale ning lendurite vestlus Rayanairi lennuohutusjuhiga.
Venediktov pakkus,et just hävitaja manõõverdamine ning võimalik nn.lennukikõhu näitamine rakettidega oli selleks põhjuseks,miks lendurid suhtlesid firma ametnikuga,kes omas õigust lenduritelt saadud info alusel neid juhendada,kuhu maanduda.Selline loogika riimub ka minu poolt eelnevalt mainitud Rayanairi omaniku vihapurskega,kes kindlasti sai firma ametnikult täieliku ülevaate toimunust.
4.Kuigi räägitakse hävitajast,siis Venediktov mainis ka Valgevene õhujõudude helikopterist,kes samuti häirekorras tõstetud õhku ning tiirutanud juba enne lennuki saabumist piirkonnas,kus lendurid ümber keerasid.
Venediktovi sõnul on nüüd väga tähtsad kolm lääne allikat:mustad kastid,NATO õhuseire ja luurelennukite info(mees tunnistas,et Venemaa agressiooni tõttu on nüüd igat sorti luurevahendid suunatud Venemaa ja Valgevene suunale) ning Ryanairi enda seletus.Täpse ülevaate ja Rahvusvahelise Lennundusorganisatsiooi ametliku raporti kokkupakkimine võtvat natukene aega aga järgmiseks nädalaks on asi selge.
Just mustad kastid pidid olema esmase tähtsusega,seal on nii kabiinisisesed vestlused,vestlused Lennujuhtimiskeskuse ning pilootide vestlus Rayanairiga lindis.NATO õhuseire pidavat andma vastuse,kas Valgevene hävitaja manõõverdas ohtlikult tsiviilennuki läheduses ning Rayanairi seletus vastab lendurite käitumise põhjustest.
Miks aga tiirutas piirkonnas helikopter on huvitav fakt,Venediktovi sõnul oli see juhuks,kui tuleb midagi kiirelt ja ekstreemselt ette võtta.
Ainuke ekstreemselt ja kiire asi on minu loogika kohaselt see,kui lennuk ei oleks järginud hävitaja hoiatust ning lendur käsu korras saatnuks raketi teele ning helikopteri ülesandeks oleks olnud kiirelt tuvastada allakukkunud lennuki asukoht,et huvilisi eemal hoida ning miks mitte ka must kast endale krahmata.
Huvitav aga on Venediktovi pakutud rahaline kaotus Valgevenele,ta pakkus selleks 3 miljardit taala aastas,mis tuleks lennuteenuste ärajäämisest,Valgevene riikliku lennufirma läänesuunaliste lendude ärajäämisest(Valgevene oli muutunud kohaks,kust enam vähem transiidina edasi lendasid Venemaa kodanikud,kuna läbi Ukraina enam ei saa.Mistõttu tuleb sellel transiidikontigendil leida uus lennutrajektoor ning loobuda Valgevene lennukite teenustest).Valgevene ekspordipiirangute seadmistest(mineraalväetised,naftatooted) ning laenuvõimaluste lõplikust kadumisest Läänes.
Kuskilt tuleb aga Lukashenkol kadunud raha leida ning Venediktovi sõnul hõõruvat Putler nüüd Kremlis käsi,aktivad on seal tõusmas selleks,et proovida ühendada uuesti Valgevene Venemaaga.Kreml juba plaanivadki uut ettepanekut,kus just raha oleks nn.teekaart ühinemiseks.
Netis on hakanud liikuma uus hüüdnimi Lukašhenkole-KARTULI GADAFFI,minu meelest täiesti pastlik nimetus riiklikku õhuterrorismi praktiseerivale riigijuhile.
1.Ta luges sõnumis sõna sõnalt ette,et ei tekiks spekulatsioone ning sellest tuli välja järgmine.Lennujuhtimiskeskus teavitas piloote pommist.Lennuk oli lähenemas siis Valgevene-Leedu piirialale.
Lendurid vastavalt instruktsioonile küsisid millise kategooriaga on tegu,kas kollase,rohelise või punase situatsiooniga.
Pange nüüd tähele,Lennujuhtimiskeskusel võttis vastus aega 2 minutit,sellel ajal jätkas lennuk reisi oma kõrgusel.
2.Kaks minutit hiljem teavitas Keskus,et tegemist on punase ehk siis kõrgema häirega ning Lennujuhtimiskeskus küsis lenduritelt,mis nad ette võtavad.See toimus ca.2 minutit enne lennuki ümberpõõramist.Lendurid vastasid,et lendavad Vilniusse,kuna see on lähim lennujaam ning nad teavitavad olukorrast Leedu Lennujuhtimiskeskust.Valgevene oma olevat vastanud lihtsalt ok ning pange tähele,ei küsinud lennuki ümberpõõramist.
3.Kaks minutit hiljem teavitasid lendurid,et keeravad Minskisse,kuigi eelnevalt läheneti Valgevene-Leedu piirile.
Venediktovi sõnul mahub sinna 2 minuti raadiovaikuse sisse Valgevene hävitaja tekkimine lennuki lähedale ning lendurite vestlus Rayanairi lennuohutusjuhiga.
Venediktov pakkus,et just hävitaja manõõverdamine ning võimalik nn.lennukikõhu näitamine rakettidega oli selleks põhjuseks,miks lendurid suhtlesid firma ametnikuga,kes omas õigust lenduritelt saadud info alusel neid juhendada,kuhu maanduda.Selline loogika riimub ka minu poolt eelnevalt mainitud Rayanairi omaniku vihapurskega,kes kindlasti sai firma ametnikult täieliku ülevaate toimunust.
4.Kuigi räägitakse hävitajast,siis Venediktov mainis ka Valgevene õhujõudude helikopterist,kes samuti häirekorras tõstetud õhku ning tiirutanud juba enne lennuki saabumist piirkonnas,kus lendurid ümber keerasid.
Venediktovi sõnul on nüüd väga tähtsad kolm lääne allikat:mustad kastid,NATO õhuseire ja luurelennukite info(mees tunnistas,et Venemaa agressiooni tõttu on nüüd igat sorti luurevahendid suunatud Venemaa ja Valgevene suunale) ning Ryanairi enda seletus.Täpse ülevaate ja Rahvusvahelise Lennundusorganisatsiooi ametliku raporti kokkupakkimine võtvat natukene aega aga järgmiseks nädalaks on asi selge.
Just mustad kastid pidid olema esmase tähtsusega,seal on nii kabiinisisesed vestlused,vestlused Lennujuhtimiskeskuse ning pilootide vestlus Rayanairiga lindis.NATO õhuseire pidavat andma vastuse,kas Valgevene hävitaja manõõverdas ohtlikult tsiviilennuki läheduses ning Rayanairi seletus vastab lendurite käitumise põhjustest.
Miks aga tiirutas piirkonnas helikopter on huvitav fakt,Venediktovi sõnul oli see juhuks,kui tuleb midagi kiirelt ja ekstreemselt ette võtta.
Ainuke ekstreemselt ja kiire asi on minu loogika kohaselt see,kui lennuk ei oleks järginud hävitaja hoiatust ning lendur käsu korras saatnuks raketi teele ning helikopteri ülesandeks oleks olnud kiirelt tuvastada allakukkunud lennuki asukoht,et huvilisi eemal hoida ning miks mitte ka must kast endale krahmata.
Huvitav aga on Venediktovi pakutud rahaline kaotus Valgevenele,ta pakkus selleks 3 miljardit taala aastas,mis tuleks lennuteenuste ärajäämisest,Valgevene riikliku lennufirma läänesuunaliste lendude ärajäämisest(Valgevene oli muutunud kohaks,kust enam vähem transiidina edasi lendasid Venemaa kodanikud,kuna läbi Ukraina enam ei saa.Mistõttu tuleb sellel transiidikontigendil leida uus lennutrajektoor ning loobuda Valgevene lennukite teenustest).Valgevene ekspordipiirangute seadmistest(mineraalväetised,naftatooted) ning laenuvõimaluste lõplikust kadumisest Läänes.
Kuskilt tuleb aga Lukashenkol kadunud raha leida ning Venediktovi sõnul hõõruvat Putler nüüd Kremlis käsi,aktivad on seal tõusmas selleks,et proovida ühendada uuesti Valgevene Venemaaga.Kreml juba plaanivadki uut ettepanekut,kus just raha oleks nn.teekaart ühinemiseks.
Netis on hakanud liikuma uus hüüdnimi Lukašhenkole-KARTULI GADAFFI,minu meelest täiesti pastlik nimetus riiklikku õhuterrorismi praktiseerivale riigijuhile.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: _dumbuser_ ja 21 külalist