www.militaar.net

Militaarteemad minevikust kaasaega
Tänane kuupäev 20 Juun, 2021 12:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1028 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 69  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 20:38 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 236
hjl85 kirjutas:
Akf Martin Herem. Olen piisavalt tark teadmiseks ja arusaamiseks kui roolis teed enam näha ei ole ja et siis distants vahele lasta-selleks ei ole vaja mingit koolitust läbida ega ole vaja geenius olla. Kuid eks hasart sai võitu. Et oli oskamatus ja valed valikud näitab see, et üks politseinik on haiglas. Lihtne ja loogiline.
Nagu ka sellidel, kes Järvevanal oma patrullauto koogiks sõitsid.
Või soovid väita, et alarmsõidu koolitusel soovitatakse juhul kui nähtavust ei ole edasi vajutada?
Heremi soovitus oleks kehva või olematu nähtavuse korral veel gaasi vajutada või mida sa oma postitusega soovisid öelda? Tulemusest on näha, et juht tegi vale otsuse. 50-100m vahemaa hoidmine ei oleks midagi muutnud-sabas oleks ikka pysitud.



Eks proovi ise seda rasket tööd teha, vead on kerged tulema, tegemist on ilmselgelt kõrgema ristiga ametiga.
Sinu jutust loen ma, aga välja mitte just head suhtumist politsei teemal, mis kenasti selgitab ka seda, miks sulle ei meeldi, et nad kiirust mõõdavad ja üldse sinu suhtumine liiklusesse.

Üritad igast politseinike veast kinni haarata, aga äkki hakkame sinu eluvigadest ka kinni? Kas sina oled igal pool ilmeksimatu? Vaevalt küll, politsei riskid on lihtsalt ameti tõttu suuremad.

Sellel teelt väljasõidul ei mänginud politseiauto võimsus mitte mingit rolli ja just nimelt tahaksin võimsamad autod kätte anda.
Üldse tahaksin rohkem patrulle saada, et ka sina kiiruseületamisega rohkem vahele jääksid.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Viimati muutis klemmikas, 10 Dets, 2020 20:44, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 20:40 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 236
hjl85 kirjutas:
Kriku kirjutas:
Kruusatee tolmas, nähtavust polnud.

Ja ainus võimalus on siis ninaga p..e ronida või? Oskamatus sellistes olukordades näitabki väljaõppe puudust. Või arvasid politseinikud, et neil röntgen silmad?


Tagaajamine ei ole lihtne asi ja sellised vead on lihtsad juhtuma.
Sinul on siin foorumis lihtne targutada ja välja mõelda igasugu asju, nemad, aga peavad rooli taga võtma otsuse vastu murdosa sekundite jooksul.
Samuti ei saa vahet liiga suureks lasta, pääseb põgenema, see on selline kahe otsaga ja väga keeruline asi, tagaajamistel paraku teib neid olukordi.

Kindlasti oleks saanud politseinik viga vältida, aga kes meist ei teeks vigu, eriti veel sellises pingsas olukorras.

Sealjuures ei õigusta ma selliseid politseinikke, kes roolis tõesti liiga uljalt sõidavad, aga mulle ei meeldi iga õnnetuse peale politseinike materdamine, see ei ole õige.
Sellest kõlab läbi väga halb noot.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Viimati muutis klemmikas, 10 Dets, 2020 20:48, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 20:42 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 236
Some kirjutas:
Saanuks distantsi hoida, too tolmupilv näitas ju, kus põgeneja liikus. Samas adrenaliin ja hasart tegi oma.


Tegelikult selline suur tolmupilv hajub päris kaua ja kui oodata selle vaibumist võib põgeneja pakku pääseda.
Ilmselt oleks saanud politseinik seda viga vältida ja sõita veidi kaugemal, aga pingsa tagaajamise käigus ikka teib vigu ja paraku tuleb võtta ka riske, et põgenejal kannul püsida ja ta kätte saada.

Seal ei ole niipalju aega, kui sa arvad, natuke liiga palju maha jäämist õiges kohas ja põgeneja ongi läinud.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 20:45 
Eemal
Liige

Liitunud: 27 Jaan, 2017 21:12
Postitusi: 236
Roamless kirjutas:
Lõpuks on uuendatud Superbid jõudnud ka politsei kasutusse, vuras täna üks led tulede särades vastu. Huvitab ainult, kas tegu on mõne üksiku eksemplariga, mis saadud mahakandmisele sõidetud auto asemele või on juba vanemaid Superbe antud tagasi liisingule ja uuemaid nende asemel kasutusele võetud.



Esimesed uued head Superbid tulid 2016 aastal, ma küll ei tea, aga loogiliselt järeldan, et enne 5 aastat neid tagasi ei anta.
Kuid neil võib olla ka teisi patrullautosid, mis ei olnud veel Superbide vastu vahetatud, seda ma ei oska öelda.

_________________
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 21:01 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 16 Okt, 2005 19:42
Postitusi: 9695
Asukoht: Siilis
hjl85 kirjutas:
Akf Martin Herem. Olen piisavalt tark teadmiseks ja arusaamiseks..
Martin Herem kirjutas:
Minu soovitus on vähem targutada ja targem välja paista. :lol:

..hea soovitus muidugi (ja poliitkorrektne).
Aga idanaabri tarkusesõna sätestab selle kohta (ning ilma igasuguse poliitkorrektsuseta), et "jessli durakk, to eeto navsegdaa" :mrgreen:

hji85 kirjutas:
Ja ainus võimalus on siis ninaga p..e ronida või? Oskamatus sellistes olukordades näitabki väljaõppe puudust. Või arvasid politseinikud, et neil röntgen silmad?
klemmikas kirjutas:
Sinu jutust loen ma, aga välja mitte just head suhtumist politsei teemal, mis kenasti selgitab ka seda, miks sulle ei meeldi, et nad kiirust mõõdavad ja üldse sinu suhtumine liiklusesse.

..mäletan, enda kolmeaastase modepraktika jooksul kottisin ma siin foorumis (erilise mõnuga muideks :twisted: ) just nende kahe kategooria esindajaid - (a) VF regulaaride osalemise eitajaid Donbabves ning (b) Eesti Politsei vaenajaid 8)

Et esimestest sain lahti aga nood teised mölisevad siin tänaseni - eks ta ole.

_________________
Infanterie - königin aller Waffen.
Ja kolmas brigaad tuleb ka nagunii.


Viimati muutis Borja, 11 Dets, 2020 21:43, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 22:09 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Veebr, 2012 23:01
Postitusi: 685
Juht tegi vea, siin pole juttu
ka Ott pand puusse, mitut puhku.
Tegijal juhtub, mis seal ikka
politseile - karjääri pikka!
Joodikule annaks vitsa,
jaanideni jätaks kartsa.

Tuli inspiratsioon peale, vabandan

:D :D

_________________
"We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades." Muammar Gaddafi


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 22:34 
Eemal
Liige

Liitunud: 31 Juul, 2014 1:49
Postitusi: 288
klemmikas kirjutas:
Kapten Trumm kirjutas:
Tuleb taas tõdeda, et ega autod ise sõida.
Praeguse ilmaga, kus libedat on minimaalselt, sõita välja suhteliselt uue, neliveolise ja korralike naastrehvidega autoga, see on rooli ja istme vahel asuva tihendi küsimus.

66 või 140 kW siin ei mängi suurt rolli, kruusateel on raske võimsust maha panna ja suhteliselt kergel ja lihtsalt juhitaval B3 Audil oma 66 kW-ga võivad isegi teatud eelised tekkida.


Mis jutt see nüüd on, et sellel teatud eelised võivad tekkida?
Tegemist on igivana Audiga, vana tehnoloogiaga ja esiveolisega ning ilmselt lahja mootoriga, nagu isegi ütled 66kW.
Sellel igivanal autol ei saa olla mitte mingil teekattel, mittemingisuguseid eeliseid, uue Superbi ees.

Superbil on uue tehnoloogia veermik, ilmselt paremad rehvid, nelikvedu, võimsam mootor ja parem juht.
Teelt väljasõit toimus minu hinnangul seetõttu, et kruusateel tolmas kõvasti ja politseinik ei näinud lihtsalt sõita, loomulikult võib küsida, miks ta ettevaatlikum ei olnud, aga eks juhtub ikka, sellisel raskel tööl, nagu alarmsõit ja tagaajamine.

140kW mängib niipalju rolli, et sellevõrra oli kergem taga ajada.

Mina (kui natuke autode hingeeluga kursis olev isik) panustan rohkem vana Audi eelistele sellisel teel (nõrk mootor ei vea rattaid libisemisse ja käitumine ettearvatav) ja kohe ei ruttaks "tihendit" süüdistama vaid see on tüüpiline "moodsate autode" probleem.

Võimsa mootoriga (heade teedel kiireks sõiduks ehitatud) neliveoline, mille "targad iseõppivad juhiabilised" püüavad iga hetk juhtimisse sekkuda, on sellise ekstreemse sõiduga vägagi ettearvamatud ja ohtlikud kui need äkki juhtimise üle võtavad.

Kui kiirendades auto kompuuter registreerib rataste libisemise ja blokeerib taga diferensiaali, siis hetkega on masin juhitamatu ning sõidab libedal otse nagu tank (omal ka kogetud).

Soome TehnikaMaailma talveautode testis sõitis testauto korduvalt "põdrale" otsa, sest hiljem selgus et VAG juhiabilised ei toimi mitte kõikidel (reklaamitud) teedel samamoodi vaid vaid teatud auto navi´s olevatel teedel erinevalt.
Ja kui juht on pikalt sõitnud aeglaselt, ning teeb äkilise liigutuse ( näiteks vajutab gaasi) siis "iseõppiv aju" arvab, et "penskar" eksis vajutamisega ning mootori töö ei muutu seni kui pedaali täitsa põhja ei suruta, alles siis rakendub hetkega ja täisvõimsusel.

Juhiabilisi on süüdistatud (on püütud avariide põhjustamises kohtusse anda) ka talveteedel möödasõidul toimuvate laupkokkupõrgete põhjustamises, sest tagasireastumisel parema esirattaga sõiduvööndeid eraldavasse lopavaalu sõites arvab autoaju et auto kaldub paremale teelt välja ja roolikorrektor hakkab rooli vasakule kiskuma, et auto suunda ei muudaks ja säilitaks oma sõidrada (vastasuunavööndis). Samal ajal lumetriibud teel petavad ära pardakaamera (ei näe teemärgistust) ja selle tagajärjel suunatakse auto rooli korrigeerimisega kahe sõidurea vahele.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 10 Dets, 2020 23:09 
Eemal
Liige

Liitunud: 02 Mär, 2006 22:40
Postitusi: 675
Smith kirjutas:
Juht tegi vea, siin pole juttu
ka Ott pand puusse, mitut puhku.
Tegijal juhtub, mis seal ikka
politseile - karjääri pikka!
Joodikule annaks vitsa,
jaanideni jätaks kartsa.

Tuli inspiratsioon peale, vabandan

:D :D

Esialgu sai 27 päeva puhkust.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 11 Dets, 2020 21:26 
Eemal
Liige
Kasutaja avatar

Liitunud: 11 Aug, 2008 10:25
Postitusi: 2623
Smithi luuletusega 100% nõus. Tegijal juhtub. Aga siiski arvan, et pisut jahedam pea hoidnuks õnnetuse ära. Samas ise pole kedagi taga ajanud, ainult miilitsa eest põgenenud mitmeid kordi (õnnestus alati), nii et tegu on lihtsalt arvamusega.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 11 Dets, 2020 23:24 
Eemal
Liige

Liitunud: 16 Mär, 2018 12:29
Postitusi: 2479
Akf Borja: kas tagaajades auto puruks sõitmine ja paarimehe haiglasse saatmist peaks kiitma? Mis vaenulik suhtumine see on? Lihtsalt poisid keesid roolis üle ja ongi kõik. Või sinu arvates ei tohi politseinike tegevuselt kritiseerida vaid peab pikesi kulpi lööma?

akt klemmikas: samad sõnad sulle-kas pean neid siis kiitma? Vigastusega lõppenud tagaajamist ei saa kuskilt otsast nimetada õnnestumiseks.
Ninh kuna sa oled suht raske arusaamisega-siis veelkord-:mine ja loe minu postitusi kiiruse kohapealt. Soovin, et patrullid oleksid liikluses osalised aga mitte ei istuks ainult põõsas, sest liikluses on palju muud kui kiirus. Aga see juhtum on ere näide kus võimsast autost ei ole kasu kui tihendil katus sõidab.
Ja ära sa minu pärast muretse. Vaata, et sa ise kurve ei lõika ja 50 alas 60-ga ei sõida ( sinu enda sõnad) :D


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 12 Dets, 2020 10:53 
Eemal
Liige

Liitunud: 23 Okt, 2014 20:46
Postitusi: 168
hjl85 kirjutas:
...kas tagaajades auto puruks sõitmine ja paarimehe haiglasse saatmist peaks kiitma?...

Ja kes oled Sina, et leiad õiguse olevat siin kedagi laitma tulla? Millised on Sinu suured teened meie turvalisuse tagamisel? Sellised ülbitsemised kujundavad kogu foorumi mainet ja võiks siin olemata olla.

_________________
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.”
=Mark Twain=


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 12 Dets, 2020 11:19 
Eemal
Liige

Liitunud: 04 Veebr, 2015 21:14
Postitusi: 195
Otsused , millised on politsei sõidukid ja muu tehniline varustus teevad meie poliitikud läbi raha eralduste politseile , kui on tahe panustada siseturvalisusesse siis eraldatakse selleks vahendid ehk raha , viimased aastad on politseid vaid optimeeritud ja järjest rohkem loodetakse vabatahtlikele , muidugi pole paha , kui vabatahtlike tegevuse soodustamiseks kohendatakse seadusi aga see läheb sõidukite teemast välja .
Olen osalenud mittepeatunud sõidukite peatamisel , rekord on olnud 3 mittepeatumist ühe ööga , kõik saime ise peatuma , politsei autodeks olid siis Opel Vectrad . Seda et tagaajamise käigus oleks mõni politseisõiduk politseiametniku süül puruks sõidetud ei meenu , ( rehve on katki saadud küll ) aga kokkupõrkeid teiste sõidukitega juhtus vahest . Aga kui vaadata , kuidas sõidavad kiirabi autod , siis minu arvates need juhid seal autodes aegajalt "panevad hullu" , aga kaalul on inimeste elu ja tervis .


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 14 Dets, 2020 1:23 
Eemal
Liige

Liitunud: 16 Mär, 2018 12:29
Postitusi: 2479
Welber kirjutas:
hjl85 kirjutas:
...kas tagaajades auto puruks sõitmine ja paarimehe haiglasse saatmist peaks kiitma?...

Ja kes oled Sina, et leiad õiguse olevat siin kedagi laitma tulla? Millised on Sinu suured teened meie turvalisuse tagamisel? Sellised ülbitsemised kujundavad kogu foorumi mainet ja võiks siin olemata olla.

Laitmine, kritiseerimine on iga kodaniku põhiseadusega tagatud õigus. Ja oma õiguste realiseerimisest ei pea ma kellegile aru andma.
Aga kas siis peaks kiitma? Mis standardite kohaselt saab vigastustega lõppenud tagaajamist või isiku kinnipidamist nimetada õnnestumiseks ja sellest tulenevalt kiitust peaks jagama?
Ja kus on ülbitsemine?!? :wall: isegi parastanud ei ole ja ei kavatse seda ka teha, sest ei ole mingit põhjust seda teha. Soov oleks, et isikud roolis ega igapäevases töös üle ei keeks ja ettevalmistus oleks parem( kui veri sellises olukorras otsustusvõime ära võtab siis on ettevalmistus puudulik), sest sellest võib sõltuda kitte ainult nende vaid ka teiste elud.
ametiasutuste ja ametnike kritiseerimist, alates kamin kuni justmin, võib siit foorumist leida lehekülgede kaupa. Või soovid kehtestada tsensuuri? Lubataks vaid kiitmist ja seda isegi ebaõnnestumiste korral?
O


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 14 Dets, 2020 1:55 
Eemal
Liige

Liitunud: 04 Veebr, 2015 21:14
Postitusi: 195
Soovin jätkuvalt kõigile tugevat tervist !

Kraavi või teelt väljasõit pole sugugi ainus võimalus , kus politseinik võib viga saada , jätan politseinike vastased ründed siit teemast välja , selleks on eraldi teema .
Kuidas suhtuda olukorda kus politseinikud lähevad lahendama liiklusõnnetust Tallinnas , teekate on niivõrd jääs / libe et mõlemad toimkonna liikmed kukuvad , avariis osalenud sõidukite purunenud klaaside ja tulede killud lõhuvad politseinike kindad ja politseinikud saavad kätele haavad + politseinikud satuvad kontakti liiklusõnnetuses kannatanute verega ja mõne aja pärast teatatakse , et liiklusõnnetuses kannatanu , kelle verega politseinikud kokku puutusid , oli nakatunud kollatõppe .
On veidi "lõbusam" kui teelt väljasõidu tõttu saadud põrutust ravida ?
Kokkuvõtteks - ei tasu igas teemas "tarka panna" ja oksi laiali ajada .


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
 Teema pealkiri: Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
PostitusPostitatud: 14 Dets, 2020 16:18 
Eemal
Liige

Liitunud: 10 Aug, 2009 21:18
Postitusi: 368
Asukoht: Virumaa
Mõtlen nüüd kirjalikult:
Filmides ja suuremate riikide politseikroonikas on ägedad jälitamised kopteritega, aga see on kulukas ja enamasti pole kopterit käepärast. Puldist juhitav kopter on odav, aga ei suuda autoga sammu pidada.
Kui annaks mudellennuki patrullpolitseinikele kaasa, siis nad ei jõuaks seda piisavalt kiiresti lennuvalmis seada. Aga kui lennuk oleks auto katusel stardivalmis, siis saaks "kaardilugeja" selle lendu saata ja juhtida, saades kaamerapildi nähtavuse piirajatest kõrgemalt.
Arvan, et sõitva auto katuselt saab startida, maandumine on keerulisem. Millisel lennukil on piisav tippkiirus ja lennuaeg, seda ei tea. Endal on natuke kogemust ainult elektriliste penoplastist/klaasriidest lennukitega, mis visatakse lendu ja neid saab tugevama vastutuulega maandumisel õhust kinni püüda. Kas plafoon katusel mingeid häirivaid keeriseid ka tekitab, seda ei tea, nagu ka sedagi, kuidas mõjutab auto juhitavust katuselolev lennuk.


Üles
 Profiil Saada privaatsõnum  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1028 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 69  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: ruger ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Eestikeelne tõlge phpbb.ee poolt