Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kas kuriteo sooritamise vahendit ei saaks ära võtta sellistelt ? Kui pead ikka aastaid maksma liisingut auto eest mis läks hävitamisele, siis võtab isu ära vist.
16 päeva pärast jälle vaba mees, teeb/sõidab kus tahab
16 päeva pärast jälle vaba mees, teeb/sõidab kus tahab
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ma kuulsin kuskilt raadiosaatest poole kõrvaga, et eelmine aasta konfiskeeriti ligi 160 sõidukit.stg44 kirjutas:Kas kuriteo sooritamise vahendit ei saaks ära võtta sellistelt ? Kui pead ikka aastaid maksma liisingut auto eest mis läks hävitamisele, siis võtab isu ära vist.
16 päeva pärast jälle vaba mees, teeb/sõidab kus tahab
Edit. Veidi vanem uudis, aga annab suurusjärkudest aimduse https://www.err.ee/654919/joobes-juhtid ... a-kasvanud
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Konfiskeeritud autosid ei hävitata, vaid pannakse oksjonile. Ka liisinguautod konfiskeeritakse ja pead liisingut edasi maksma minuteada. Saririkkujad roolijoodikud sõidavad tavaliselt 500-1500 eurikut maksvate saanidega st võetakse üks ära, saab kohe uue sara asemele osta. Korra olen mingit oksjonilehte nö ühe silmaga vaadanud ja paremad palad olid vist narkovedajatelt ära võetud autod ehk puha nö keskmises vanuses Audid, Bemmid, Mersud. Muul juhul on tegu tavaliselt väga trööbatud pannidega. Huvitab ainult, et kas meil leiavad ka kasutust politsei poolt mõned luksuslikumad ära võetud autod, sest nn tagaajamisvideodes on politsei kasutuses uuemates eravärvides Audi A6-st BMW X5-ni nähtud. Tegu pole just kõige viimaste mudelitega, aga ikka nn tsipa kallima klassi autodega, mida uutena vaevalt politsei hankima hakkab. Näiteks Leedu puhul olen näinud, et politseivärvidesse kleebitud tsipa uhkemal maasturil, oli suisa kiri, et ära võetud narkokurjategijatelt. Nagu rääkis üks politseiautode hankega seotud tegelane meedias, siis Skoda võib patrullautona olla hea, aga kriminaaljälituses sa ei saa ühte tüüpi (st koheselt politseiga seostatavat) ervärvides autosid kasutada, seega nö mahajooksmise videodes on politsei kasutuses väga erinevaid eravärvides autosid nähtud, alates 500 eurostest, lõpetades ca 40 000 eurostegaKas kuriteo sooritamise vahendit ei saaks ära võtta sellistelt ? Kui pead ikka aastaid maksma liisingut auto eest mis läks hävitamisele, siis võtab isu ära vist.
Unforeseen consequences
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Praegust olukorda ei tea aga , aastate eest oli küll mõni juhus , kus peale seda, kui pätid kambris istusid, keerati nende mersule teised numbrid külge ja mindi operatiivtööd tegema .
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
"Skodad" tegevuses: https://www.delfi.ee/artikkel/93310515/ ... isoidukiga
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Pagan, jälle see Tallinn-Saku-Laagri maantee. Kust nad seda tobedust võtavad?
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40172
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Saku ümbrus näib olevat liiklusidiootide raskuspunkt - tihti seda vahet sõites olen märganud, et seal on hommikuti teedel rohkelt musti kummijutte, mis viitavad sellele, et mingi streetrace tüüpi jama on toimunud. Või omaalgatuslik drift nagu moodsam on.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kriku kirjutas:"Skodad" tegevuses: https://www.delfi.ee/artikkel/93310515/ ... isoidukiga
Videomaterjali ka nüüd avaldatud
https://reporter.elu24.ee/7238725/repor ... ja-rammima
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Aga rammida meie omad ei oska kahjuks
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Nüüd delfis ka. https://www.delfi.ee/artikkel/93320127/ ... eelt-valja
Tõsi, ei saanduki aru kas prooviti ette keerata või rammida. Rammitakse ikka tagarattasse, et külglibisemisse lükata.
Tõsi, ei saanduki aru kas prooviti ette keerata või rammida. Rammitakse ikka tagarattasse, et külglibisemisse lükata.
-
- Liige
- Postitusi: 1695
- Liitunud: 30 Dets, 2012 22:01
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Politsei- ja piirivalveamet (PPA) plaanib osta esimese elektrilise patrullauto, et selgitada välja, kas elektriautod sobivad operatiivsõidukiks ning millele tähelepanu pöörata, enne kui selline suurem investeering teha. Pikemas plaanis võib rohepööre oodata ka kiirabi ja päästeameti sõidukiparke.
https://www.err.ee/1608200002/politsei- ... atrullauto
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
See oleks kyll "lahe" kui kiirabi autol tuled kustuvad kuna aku sai tyhjaks. Soomlased kasutavad elektrikaid (Hundayd) nn asjaajate autodena aga mitte patrullide käes.
Ning tagaajamise korral piisab kui 30+km saad eest sõita koos kiirenduste jms. See söõb aku kohe nulli
Ning tagaajamise korral piisab kui 30+km saad eest sõita koos kiirenduste jms. See söõb aku kohe nulli
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Rõhk väljenditel "esimene auto", "selgitada välja" ja "sobivus".
Elu on liiga lühike et raisata seda lollide peale tõestamaks et nad on lollid /道德经 (Dàodéjīng)/
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Parem olla tark ja rikas kui loll ja vaene...
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
See on jah esialgu ainult katsetamiseks.
Isiklikult olen äärmiselt skeptiline puhtalt elektril töötava sõiduki sobivuses nii patrullmasinaks kui ka kiirabiautoks. Talvel istuvad politseinikud/kiirabi töötajad sõidukis ning mootor ja konditsioneer teevad pidevalt tööd. Lisaks on vaja kõike seda elektroonikat mida nad kasutavad toita. Tõenäoliselt sobiksid hübriidid sellisteks otstarveteks palju paremini. Elektrikad sobiksid heal juhul administratiivtöölistele. See viimane Mitshubishi iMiEV projekt oli kokkuvõttes suht õnnetu. Need masinad olid isegi administratiivtöötajate jaoks liiga kehvad. Vähemalt nii arvas üks tuttav, kes sellist masinat kasutama pidi.
Isiklikult olen äärmiselt skeptiline puhtalt elektril töötava sõiduki sobivuses nii patrullmasinaks kui ka kiirabiautoks. Talvel istuvad politseinikud/kiirabi töötajad sõidukis ning mootor ja konditsioneer teevad pidevalt tööd. Lisaks on vaja kõike seda elektroonikat mida nad kasutavad toita. Tõenäoliselt sobiksid hübriidid sellisteks otstarveteks palju paremini. Elektrikad sobiksid heal juhul administratiivtöölistele. See viimane Mitshubishi iMiEV projekt oli kokkuvõttes suht õnnetu. Need masinad olid isegi administratiivtöötajate jaoks liiga kehvad. Vähemalt nii arvas üks tuttav, kes sellist masinat kasutama pidi.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Kas siit ei käinud mitte läbi uudis, et UK politsei vahetab oma täishübriid patrullautod diisliteks tagasi, kuna patrullauto peaks olema 24/7 stardivalmis, lisaks on hübriidtehnoloogia kahjuks ikka veel nö arendusjärgus, mitte lõplikult välja arendatud ideaalselt toimiv süsteem. Kui politsei tahab hübriide kasutada/katsetada, siis soovitaks ka ise pigem poolhübriide näiteks RAV4 hübriid, üpris mõistliku kütusekuluga, linnas ca 6 l/s, raskema gaasijalaga ka muidugi rohkem, aga ei vaja juhtme otsas rippumist. Maapiirkonda oleks väga sobiv st kõrgem kliirents ja väiksemat sorti maastikuvõimekus ala külavahe ja kergemad metsateed.
Unforeseen consequences
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist