Täiesti juhuslikult sõidan ma autoga, millel on sama mootor ja käigukast, mida tõenäoliselt silmas pidades on sinu järgi need hanketingimused koostatud. Samuti täiesti juhuslikult olen ma elu jooksul veel rohkem sõitnud varasemate ja vanemate patrullautode tavavariantidega. Ning igapäevane kommuut on mul 120km+ ja on seda juba olnud pea 15 aastat.Kapten Trumm kirjutas: Milleks on näiteks vajalik "vähemalt 6-käiguline automaatkäigukast"
Väikese keskklassiga oli juba pooleteise tunnine sõit kurnav - ei taha mõeldagi, mis saaks täisvarustuses ning 12 tunnistes vahetustes ja nii aastaid järjest. Tõenäoliselt selg ja/või põlved annaksid ammu enne edutamist/pensionit alla. Ka on see kuuene automaatkäigukast uskumatult hea. Alguses ma ka kõhklesin - olles sõitnud ka vanemate automaatsetega - kuid vähemalt see kast on suudetud muuta millestki sõitmist takistavast ja närvirakke kulutavast asjandusest seda ikkagi hõlbustavaks. Eriti kui politseinikud peavad tegema selliseid manöövreid, nagu eelnevalt postitatud videost näha võib. Sellistel hetkedel 2 kätt roolil on kõigi osaliste jaoks ainult positiivne. Sama ka nelikveo kohta. Eesti kliima on aastaringselt meeldivalt üllatusvõimeline, kuid politsei peab tööd tegema iga ilmaga. Seega ei ole ka nelivedu mingi luksuse tagaajamine. Ka see diiselmootor on õnnestunud ning teel tunnen ma end palju kindlamalt kui varasemalt.
Ma ei oleks üldse üllatunud, kui nende hanketingimuste taga oleks patrullijate ja reakoosseisu endi soov ja tagasiside ning tõdemus, et just selliste autodega saab politseile pandud ülesandeid ja ootuseid ka reaalselt täita, mitte kõrgemate ülemate maiteamis põhjused.