Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Seda meelt olen ma ka ise, et pisipättide kinnipüüdmine ei muuda midagi peale selle, et pisipätte on vähem, suured on ikka alles.
Tõsi, ka pisipätid tuleb kinni püüda, aga eks politsei töö ole lai ja tuleb palju püüda.
Tõsi, ka pisipätid tuleb kinni püüda, aga eks politsei töö ole lai ja tuleb palju püüda.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2039
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Selleks , et püüda ei pea kihutama, taga ajama, side on , teed kinni, takistused ette ja kui ka kohe kätte ei saa , auto ju tead, küll leitakse, kihutamine ohtlik nii tagajajatele kui ka põgenejale vastu tulejatele.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Soome kiirteel 2007 kohatud (kiiruseületamine, patrull pidas meid kinni) politseipatrullil oli igatahes politseivärvides Jaguar tagumiku all.klemmikas kirjutas:Jällegi näide, kuidas põgeneja saab kõvasti kiirema autoga eest minema.
https://www.youtube.com/watch?v=6yptiCYBSZo
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Katsu nüüd palun mõelda natukene laiemalt.Würger 190G kirjutas:Selleks , et püüda ei pea kihutama, taga ajama, side on , teed kinni, takistused ette ja kui ka kohe kätte ei saa , auto ju tead, küll leitakse, kihutamine ohtlik nii tagajajatele kui ka põgenejale vastu tulejatele.
Kas sa vaatasid minu antud videosid ?
Nägid sealt, kuidas põgenes auto sõitis kaugele eest ära ja siis keeras maha teelt?
Ehk siis, kuidas sa paned tee kinni, kui sa ei tea kuhu põgeneja läheb ja kui ta pidevalt suunda muudab?
Politseil ei ole 1000 patrulli ühe maakonna peale ,et tal oleks iga meetri pealt kohe võtta mitu patrulli, kes tee kinni paneks.
Seleta mulle ära, kuidas auto leitakse? Kui põgeneja kihutab minema ja peidab auto ära, ei leita sul midagi.
Võetakse number ära või pannakse valenumbrimärk, mõlemad on muideks ka eestis tehtud.
See on absurd, et peaksime laskma põgenejal minna lihtsalt sellepärast, et ta sõidab kiiresti? Nii, ei peatuks ju keegi, kõik paneks minema.
Veel enam, kas sa tahad, et mõrvarid ja pangaröövlid pääseksid minema, kuna nad sõidavad kiiresti? Ja ongi kõik, politsei taga ajada ei tohi kuna ohtlik.
Sedasi paneks ju iga rullnokk kohe minema, kui politseid näeks, see tähendaks, et rullnokkatel tekiks karistamatuse tunne ja hakataks meie teedel palju ohtlikumalt ringi kihutama, kui on see üks tagaajamine. Samuti hakataks siis maanteedel ringraja sõitu harrastama ja hukkunute arv liikluses tõuseks kordades.
Politsei peab taga ajama, tal ei ole teist varianti, teda ei võta muidu enam keegi tõsiselt.
jah see on ohtlik, aga veel ohtlikum on lasta kihutajal minna, mis vallandab veel suurema kihutamise lõpuks.
Ja laseme siis roolijoodikul ka mina, kuna ta sõidab kiiresti, et las sõidab kellegi surnuks?
Paistab, et uus Superb tagaajamisel, sireen on teistmoodi ja uudistes oli näha uut superbi ka kui seda näitas.
https://www.youtube.com/watch?v=Dd4B21ORlKc
Viimati muutis klemmikas, 08 Veebr, 2017 21:27, muudetud 1 kord kokku.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
- Würger 190G
- Liige
- Postitusi: 2039
- Liitunud: 27 Sept, 2005 12:57
- Asukoht: Harjumaa
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ja saadakse roolijott kätte ja siis, karistused olematud, istub, jääb autost ilma ja kihutab lubadeta edasi. Selle nimel peab siis politsei oma eluga mängima auto lõhkumisest rääkimata.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Vot selles osas olen sinuga nõus, et karistused on leebed.Würger 190G kirjutas:Ja saadakse roolijott kätte ja siis, karistused olematud, istub, jääb autost ilma ja kihutab lubadeta edasi. Selle nimel peab siis politsei oma eluga mängima auto lõhkumisest rääkimata.
Minu arvates peaks ka eest ära sõitmine olema ikka karmim karistus.
Jällegi näide, miks on kiireid asju vaja politseil.
http://ekspress.delfi.ee/kuum/arge-poge ... d=27689357
See Audi on juba kaks korda politseil eest ära sõitnud ja teinekord ilma numbriteta, eks sa leia üles, kui kätte ei saa, aga saadi.
http://www.ohtuleht.ee/691382/fotod-tag ... itsei-eest
Siin annab Soome politsei vingelt minna, et motikas kätte saada. Ohtlik küll, aga mis sa teed kätte on ju vaja saada, et mainet hoida. Seega politsei poolt õige käitumine, midagi ei ole teha.
https://www.youtube.com/watch?v=fNDrEDuXz3A
Viimati muutis klemmikas, 08 Veebr, 2017 21:35, muudetud 4 korda kokku.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Jutt kipub teemast välja.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
No arutelu/vaidlus käib selle üle, kas politseil on vaja kiireid masinaid või mitte või siis milliseid autosid neil üldse vaja on.Kriku kirjutas:Jutt kipub teemast välja.
nagu näeme leidub siin erinevaid arvamusi.
Ma ei mõelnud seda, vaid karistuste leebuse küsimust. Sellest võiks terve omaette foorumi täis kirjutada...
Autode kohta laske rahumeeli edasi.
Kriku
Selge, eraldi teemasse jaguks ainet kindlasti, ei kahtlegi
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Vastastikune sõim ja ähvardamine prügikasti saadetud.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Trumm, sinuga on see asi, et mida aega edasi, seda rohkem sa meenutad Talibani. kõik väitlused sa kaotad, kuid lihtsalt lõpuks oled ainsana platsil, kuna kõik teised on tüdinenud. ideaalne siss, kuid kõik see toimub millegi arvel. afganistan kängub, forumis pädevamad ohvitserid-spetsialistid ka lõpuks enam ei viitsi sinuga jaurata....
´´teil lääne sõdureil on ilusad kellad, kuid meil on aega!´´ või kuidas see eesti majori afgaani-raamatus oligi...
ma tean, et see on teemast välja ja läheb kustutamisele, kuid minu arust oli seda vaja välja öelda.
´´teil lääne sõdureil on ilusad kellad, kuid meil on aega!´´ või kuidas see eesti majori afgaani-raamatus oligi...
ma tean, et see on teemast välja ja läheb kustutamisele, kuid minu arust oli seda vaja välja öelda.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Mulle näib, et lahing toimub ka eri kõrgusel, vastast täpselt nägemata ja lastud raketid lendavad mööda, sest puudub ettekujutus, kus vastane on.
Olles ise tehnikaharrastaja ja mitme auto omanik, saan suurepäraselt aru, miks peab patrullauto olema kiire või mahukas. Või mis maksab talvel nelivedu.
Paraku, õppides elementaarsel tasemel aru saama riigikaitse korralduse eri tasemetest (taktikaline, operatsiooniline, strateegiline) ei paista mulle taolisel ostul erilist pointi.
See, kas patrull saab mingi narkopäti tagaajamisel kätte või mitte, on taktikaline küsimus.
See, kas Narva politseijaoskond või piirivalvekordon lööb tagasi rohemehikeste rünnaku või mitte, võib kergesti saada strateegiliseks küsimuseks, kus ebaõnnestumine laupäeva hommikul tähendab, et õhtuks on tankid Rakveres. Minu hinnangul pole sisejulgeolekuvaldkond eriti valmis idanaabri väljakutseteks - ühte teist muidugi tehakse, aga nt soomlastest jääme pikalt maha ja vahemaa ei paista kahenevat. Kui küsida siseministeeriumist, et miks pole, siis ütlevad nad (ja õigusega), et raha pole. Kui ma mõni aasta tagasi Soome politseiga kokku puutusin, oli patrullautoks Ford Mondeo 1,8 (mis maksab hinnakirjas taolisest Superbist poole vähem). Aga kui natuke netist vaadata, siis Soomes paistab olevat tugev sõjaline piirivalve, tarastatud idapiir (1500 km), väga kõva tsiviilkaitse jne, mida kõike Eestis pole.
Pädev taktika ilma strateegiata pidi olema kära enne kaotust.
Kui siseturvalise valdkond on sõjaks valmis parimal juhul natuke, siis see on hulga tähtsam küsimus kui kiirendusaeg 0-100 kmh.
Autoostu kiitjad nii kaugele mõelda ei viitsinud või ei osanud - sellest sain isegi aru.
Mis puutub politsei respekteerimist, siis seda ei anna autode võimsus. Täna on politsei selgelt raskustes kogu oma ülesannete täitmisega (sellest on ka Pealtnägija saate teinud, kus osales endine K-Komando ülem Kolk). Inimesed ei pöördu enam väiksemate asjadega politseisse, sest teatakse, et neid ei uurita. Politsei aga saab eduraportit teha - näe, kuritegevus väheneb. Selleks, et politseid inimesed usuks ja austaks, selleks peab politsei olema nähtaval ja tegelema nende probleemidega, olgu selleks autoks kasvõi Toyota Yaris 0.9 liitrit.
Olles ise tehnikaharrastaja ja mitme auto omanik, saan suurepäraselt aru, miks peab patrullauto olema kiire või mahukas. Või mis maksab talvel nelivedu.
Paraku, õppides elementaarsel tasemel aru saama riigikaitse korralduse eri tasemetest (taktikaline, operatsiooniline, strateegiline) ei paista mulle taolisel ostul erilist pointi.
See, kas patrull saab mingi narkopäti tagaajamisel kätte või mitte, on taktikaline küsimus.
See, kas Narva politseijaoskond või piirivalvekordon lööb tagasi rohemehikeste rünnaku või mitte, võib kergesti saada strateegiliseks küsimuseks, kus ebaõnnestumine laupäeva hommikul tähendab, et õhtuks on tankid Rakveres. Minu hinnangul pole sisejulgeolekuvaldkond eriti valmis idanaabri väljakutseteks - ühte teist muidugi tehakse, aga nt soomlastest jääme pikalt maha ja vahemaa ei paista kahenevat. Kui küsida siseministeeriumist, et miks pole, siis ütlevad nad (ja õigusega), et raha pole. Kui ma mõni aasta tagasi Soome politseiga kokku puutusin, oli patrullautoks Ford Mondeo 1,8 (mis maksab hinnakirjas taolisest Superbist poole vähem). Aga kui natuke netist vaadata, siis Soomes paistab olevat tugev sõjaline piirivalve, tarastatud idapiir (1500 km), väga kõva tsiviilkaitse jne, mida kõike Eestis pole.
Pädev taktika ilma strateegiata pidi olema kära enne kaotust.
Kui siseturvalise valdkond on sõjaks valmis parimal juhul natuke, siis see on hulga tähtsam küsimus kui kiirendusaeg 0-100 kmh.
Autoostu kiitjad nii kaugele mõelda ei viitsinud või ei osanud - sellest sain isegi aru.
Mis puutub politsei respekteerimist, siis seda ei anna autode võimsus. Täna on politsei selgelt raskustes kogu oma ülesannete täitmisega (sellest on ka Pealtnägija saate teinud, kus osales endine K-Komando ülem Kolk). Inimesed ei pöördu enam väiksemate asjadega politseisse, sest teatakse, et neid ei uurita. Politsei aga saab eduraportit teha - näe, kuritegevus väheneb. Selleks, et politseid inimesed usuks ja austaks, selleks peab politsei olema nähtaval ja tegelema nende probleemidega, olgu selleks autoks kasvõi Toyota Yaris 0.9 liitrit.
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ära valeta. Praegu heitsin pilgu hindadele peale. 1.5 liitrise Ecoboosti ja automaatkäigukastiga Mondeoga on vahe heal juhul 6000 eurot. Diislil on vahe veel väiksem. Enam-vähem sama võimsusega diisel AWD variant on Škodast kallim. Ja jällegi, me räägime ainult patrullautodest, mida on hankes tervelt 54 tükki. Teiste autode nõuded on väiksemad.Kui ma mõni aasta tagasi Soome politseiga kokku puutusin, oli patrullautoks Ford Mondeo 1,8 (mis maksab hinnakirjas taolisest Superbist poole vähem).
Et siis politsei töö polegi pätte püüda ja sisejulgeolekut tagada, vaid olla lihtsalt teise sõjaväe eest? No see kõlab tõesti äärmiselt "säästliku" variandina.See, kas patrull saab mingi narkopäti tagaajamisel kätte või mitte, on taktikaline küsimus.
See, kas Narva politseijaoskond või piirivalvekordon lööb tagasi rohemehikeste rünnaku või mitte, võib kergesti saada strateegiliseks küsimuseks, kus ebaõnnestumine laupäeva hommikul tähendab, et õhtuks on tankid Rakveres.
Sul on ikka väga imelik arusaamine julgeolekustruktuuridest.
EDIT: Muuseas, soomlased vahetavad oma Octaviad uute Passatite vastu.
- Kapten Trumm
- Liige
- Postitusi: 40072
- Liitunud: 28 Juul, 2005 15:35
- Kontakt:
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
See mudel, mida Soome politsei tollal kasutas (1,8 bens käsikast sedaan), maksis Info-Autos 18 tuhat eurot jaehinnas. Eelmise põlve Suberbi tippmudelid maksid tollal kõik üle 30 tuhande (samuti jaehinnas). Praegu pakutakse Amservis universaal Avensist natuke üle 17 000 (samuti jaehinnas).Ära valeta. Praegu heitsin pilgu hindadele peale. 1.5 liitrise Ecoboosti ja automaatkäigukastiga Mondeoga on vahe heal juhul 6000 eurot. Diislil on vahe veel väiksem. Enam-vähem sama võimsusega diisel AWD variant on Škodast kallim. Ja jällegi, me räägime ainult patrullautodest, mida on hankes tervelt 54 tükki. Teiste autode nõuded on väiksemad.
Esiteks täna jätab politsei pooled pätid meil püüdmata - raskesti uuritava sissemurdmise või peksasaamisega lihtsalt EI TEGELETA.Et siis politsei töö polegi pätte püüda ja sisejulgeolekut tagada, vaid olla lihtsalt teise sõjaväe eest? No see kõlab tõesti äärmiselt "säästliku" variandina.
Sul on ikka väga imelik arusaamine julgeolekustruktuuridest.
Teiseks, igal jõuasutusel on rahu-aja ja sõja-aja ülesanded. Eestis on sõja-aja ülesanded siseministeeriumi haldusalas praktiliselt täitmata (erinevalt Soomest).
Kui Eestis oleks olukord, kus pooled elanikud on kindlustatud varjendikohaga ja piirivalvel on selgelt arusaadav sõjaline ülesanne, siis nagu ütlesin, minupoolest võivad patrullid kasvõi E-klassi mürsuga sõita. Soomes selline olukord valmisolekus on (kindlasti ka politseis, ma lihtsalt pole kursis), Eestis pole? Seega kas Eesti saab endale lubada Soome moodi teha jooksvates kulutustes?EDIT: Muuseas, soomlased vahetavad oma Octaviad uute Passatite vastu.
Sinu teadmiste tase nimetu ei küünita sel teemal kahjuks taktikaliselt tasandilt kõrgemale, äkki jätaks selle tulutu vaidlemise?
/Veelgi hullem on see, et koos kohustusliku patriootliku riigioptimismi kehtestamisega nõrgeneks paratamatult ka meie ohutaju, mis on enesealalhoiuks vältimatult vajalik instinkt/ S. Mikser 2014.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Ma juhiksin tähelepanu samale asjale, kuna patrullautosid on niivõrd vähe, kokku äärmisel juhul 300, kui sedagi? Siis ei ole need summad üldse nii suured, et miski selle arvelt tegemata jääks.
Narkopätid põgenevad politsei eest hoolega, seega on vaja kiireid masinaid, et neid püüda.
Ehk, siis muu riigikaitse küll ei kannata sellest ,et politseile mingi arv Superbe osteti.
Küll, aga olen ma nõus sellega, et kindlasti on meil võimalik arendada paremaks nii kaitseväe, kui piirivalvet ja piiriala üldse, mida ju ka tehakse praegu, võeti hunnik metsa maha.
Täna sõitsin ühe Skoda Fabia taga ja politsei vaatevinklist on see ikka kuut, mis kuut, väike ja esivedu ning vaevalt, sel ka erilist juhitavust on, nagu ka jõudu mitte.
Ei kujutaks küll kuidagi ette, et nad selliste autodega tööd teeksid.
Minu suur kesklassi auto, millel on 2 liitrine bensiinimootor, läheb ka 215 välja ja 0-100 kiirendusaeg alla 10 sekundi. Isegi sellega, saaks Fabial eest ära.
Kas Kapten Trumm minestab, kui räägin talle, et eestis eriüksusel või mingil sellisel olemas ka bensiin 3,6 191kw superbid? Mis lausa 250 välja lähevad. Need teevad reaalselt Tallinnas tööd ja püüavad ka vajadusel liiklushuligaane kindlasti.
Narkopätid põgenevad politsei eest hoolega, seega on vaja kiireid masinaid, et neid püüda.
Ehk, siis muu riigikaitse küll ei kannata sellest ,et politseile mingi arv Superbe osteti.
Küll, aga olen ma nõus sellega, et kindlasti on meil võimalik arendada paremaks nii kaitseväe, kui piirivalvet ja piiriala üldse, mida ju ka tehakse praegu, võeti hunnik metsa maha.
Täna sõitsin ühe Skoda Fabia taga ja politsei vaatevinklist on see ikka kuut, mis kuut, väike ja esivedu ning vaevalt, sel ka erilist juhitavust on, nagu ka jõudu mitte.
Ei kujutaks küll kuidagi ette, et nad selliste autodega tööd teeksid.
Minu suur kesklassi auto, millel on 2 liitrine bensiinimootor, läheb ka 215 välja ja 0-100 kiirendusaeg alla 10 sekundi. Isegi sellega, saaks Fabial eest ära.
Kas Kapten Trumm minestab, kui räägin talle, et eestis eriüksusel või mingil sellisel olemas ka bensiin 3,6 191kw superbid? Mis lausa 250 välja lähevad. Need teevad reaalselt Tallinnas tööd ja püüavad ka vajadusel liiklushuligaane kindlasti.
Riigi siseturvalisus on kõige alus, sealhulgas piisavalt kiired politseiautod.
Re: Eesti politseiautod ja muu jõustruktuuride sõidukipark
Klemmikas, järsku oleks politseinikele vaja hoopis selliseid autosid. 350 000 on ju köömes, vaja oleks vaid viiskümmend masuinat, see-eest milline "feim ja respekt" EPd rullnokkade seas saadaks...
Errare humanum est-aga veel inimlikum on selle teise kraesse väänamine...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist