REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Nõus, omakohtu propageerimine jätkem teistesse foorumitesse.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
See vist rohkem Nutt ja Hala teema.Dr.Sci kirjutas:https://epl.delfi.ee/artikkel/93210717/ ... ppel-lapsi
Artiklit ei hakka kopeerima, kommentaare samamoodi, tegelik elu ongi hetkel selline masendav, piisab kui tuttavatega rääkida nende lastest või vaadata omaenda üliõpilasi... Ja õpetajad samamoodi põlevad läbi, sest e-õpe pole mingi lihtne asi millele 1-2-3 üle minna, vägagi sõltub ka ainetest, ainekavast jms. Meditsiinitöötajad pole ainukesed kes on läbipõlemise äärel - seda on ka paljud õpetajad, vahe vaid selles et kui esimeste jõu raugemist näitab otsene kõrge suremus, siis teiste oma ei ole nii otseselt ja kiirelt mõõdetav. Ja tegelikult ei aita see koolid lahti-koolid kinni solgutamine asjale ka kuidagi eriti kaasa, puudub selge sõnum mis edasi saab, osad lükkavad õppetööd just selle plaaniga edasi kui jälle kokkusaab tulla - ja seda nii õpilased kui õpetajad.Teised jälle pingutavad täiega aga tase on kuulajaskonnas nii ebaühtlane :s
Ei hakka rohkem tuju teistel ära rikkuma - mul täna 8-16 kogu elu ongi ekraaniga rääkimine ja kuulamine.
Aga selline küsimus, kas 8-16 ekraaniga rääkimine on kuidagi väsitavam, kui 8-16 auditooriumis rääkimine?
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Ei maksa nii naiivne olla. Alati on kasulik meeldida neile, kelle käes on võim . Iial ei tea , mida elu võib ette tuua, millised muutused tulevad karjääris või millisele ametikohale tahetakse tulevikus asuda või kelle tähtsa poliitiku soosingut läheb vaja. Astla vastu üles lüüa ja perutada pole kasulik.AMvA kirjutas: Tuletan sulle meelde, et ühegi teadusnõukoja liikme töökarjäär ei sõltu valitsusele meeldimisest. TA direktor on veidi teine inimene.
Teadusnõukoda on valitsust mokaotsast kritiseerinud vahel, kuid väga ettevaatlikult ja pehmelt. Keegi sealt pole julgenud öelda,et see või teine otsus on lihtviisil vale ja kahjulik ja ebakompetentne ning arukad inimesed ei oleks tohtinud seda üldse teha . Kuid neid otsuseid on Eesti valitsus teinud rohkesti seoses covid -kriisiga ., seejuures nii Ratase kui Kaja valitsus .
Eelmisel kevadel saadi väga hästi hakkama ja seetõttu saime ilusa ja peaaegu epideemiavaba suve. Kuid alates vabanki ja naiivi juhtumitest eelmisel sügisel on valitsus kolistanud üht ämbrit teise järel. Kõik kruvide sulgemise suunalised reageeringud on alati olnud liiga hilja ja liiga vähe . Kõik avamised aga liiga vara ja liiga palju .
Ja täpselt sedasama jätkatakse ka praegu . Lapsed kooli ja mallid lahti kui nakkusnäitaja on ikka üle 500 ja langeb nüüd vaid väga lameda graafikuga, on lausa hullumeelsus. Reisisellid tulevad ja lähevad nii nagu ise tahavad, praktiliselt mingit efektiivset kontrolli nende üle ei ole justkui oleks 2019.a. jälle. Hooldekodude põetajaid ja haiglatöötajaid ei saa nende ametikohustuste raames kohustada vaktsineerima, näe, neil on ikkagi inimõigus nakatada oma patsiente .
Jne, jne, jne .
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Tunduvalt raskem on keskenduda-puudub vahetu kontakt, ei saa kehakeelest otsest tagasisidet jne. Vähemalt meie firma pidas ja peab kõik koosolekud vahetult. Kaasa mõtlemine/osalemine on hoopis teisel tasemel kui ekraani vahtides.
Teine mure laste kaugõppe jms on see, et kui nad sellega lõpuks harjuvad siis kn oht selles, et harjuvad lõplikult ehk ei suudagi enam vahetut sidet teise inimesega tulevikus luua. Hakkavad kartma, sest ekraani kaudu tundub ju nii turvaline-kui ei teema ei meeldi lülitad välja-ehk ei pea silma vaatama.
Teine mure laste kaugõppe jms on see, et kui nad sellega lõpuks harjuvad siis kn oht selles, et harjuvad lõplikult ehk ei suudagi enam vahetut sidet teise inimesega tulevikus luua. Hakkavad kartma, sest ekraani kaudu tundub ju nii turvaline-kui ei teema ei meeldi lülitad välja-ehk ei pea silma vaatama.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Minu tagasihoidlik arusaam asjast on selline, et kriiside ajal löövad reeglipäraselt välja juba varem olemas olnud psühholoogilised probleemid. Viielisel õpilasel, kes hullusti pingutab viieliseks jäämiseks, sest see on enesehinnangu oluline komponent, on psühholoogiline probleem juba siis, kui ta veel viieline on. Mis sellest mõttest kasu on, ei tea - tõenäoliselt mitte midagi Võib ju targutada selle üle, et ärge kasvatage oma lapsi sel tasemel hinneteusklikeks, aga see on rohkem perekooli tasemel takkajärgi tarkus.Kleinbergi sõnul on distantsõppe ajal olnud suurim risk meeleoluhäireteks neil, kel oli juba enne raskusi, ja neil, keda kool pole saanud piisavalt toetada. „Hädas on ka need lapsed, kel on suur saavutusvajadus või väga lineaarne maailmavaade ning kes on näiteks harjunud kogu aeg hinneteks vaid viisi saama,” tõi ta näite.
Akf-idel on tuline õigus, et igasugune riigi sõnum sel teemal puudub. Minu arvates võiks see kombineeruda kahest elemendist:
1) mitte mingisuguseid lati alandamisi ühest klassist teise viimisel või kooli lõpetamisel EI TULE;
2) koroona tõttu klassikursust kordama jääda ON NORMAALNE ning prognoosi kohaselt teeb seda XX% õpilastest.
Riigi sõnum peaks olema, et võtke nüüd hästi rahulikult seda saavutuste asja, küll järgmisel õppeaastal jõuate tasa teha ja midagi sellest katki ei ole. See pole teie süü, et on koroonapandeemia.
Miinus on muidugi see, et kui järgmisel aastal trall edasi käib, mis siis saab - aga see on ka praegu. Kui praegu jääb mingi klassi materjal poolpehmeks, siis kaks aastat järjest tekitavad ma arvan suurema osa õpilaste puhul küll mahu poolest rohkem kui aastase lünga.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Nõus. Natuke sellel teemal on sõnumeid antud aga kehvasti. Peaks jah olema jõuline sõnum, et lapsed ei tunneks end alaväärseten kui oeavad klassi uuesti käima vms.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Ma arvan ka, et kui teadusnõukogu esimees hakkab väga tugevaid avaldusi tegema, siis ta vahetatakse välja. Tema amet on paras köielkõndimine.tympsa kirjutas:Ei maksa nii naiivne olla. Alati on kasulik meeldida neile, kelle käes on võim .AMvA kirjutas: Tuletan sulle meelde, et ühegi teadusnõukoja liikme töökarjäär ei sõltu valitsusele meeldimisest. TA direktor on veidi teine inimene.
Küsimus ei ole siin selles, kas teadusnõukogu liikme positsioonon on hirmus ihaldusväärne või kas välja vahetamisele järgneks mingeid muid tagasilööke põhitöös - väga tõenäoliselt mitte. Küll aga annab see positsioon võimaluse toimuvat natukenegi mõjutada. Teadusnõukogu liige (eriti esimees), kelle arvates VV valesti teeb, küsib endalt: kas saaks parem, kui mina siit ära läheks ja keegi teine asemele pandaks? Ning enamusel juhtudest vastataks endale (ja arvatavasti õigesti), et ei saaks parem.
Sama probleem on kõiksuguste inimõiguste valvuritega jt.-ga. Kovaljov või tema kaastöötajad on sellest minu mälu mööda üsna avameelselt rääkinud.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Õpilased kohanevad kiiresti - kui küsitakse ebameeldiv küsimus, siis millegipärast ei hakka mikker tööle või siis kaob internetiühendus täitsa ära Vahel pole internetti terve päev
No sa ei pane ju lapsele X-i kui tal arvuti streigib.
No sa ei pane ju lapsele X-i kui tal arvuti streigib.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Jah, eksamineerimiseks peaks ikka kokku saama. Üldhariduskoolide õpilased, eriti põhikoolide õpilased ei oska aga pooliseseisvalt eksamiks valmistuda. Nii et võib prognoosida, et õpilaste arv, kes pideva kontrollita õppeaasta sees ei soorita õppeaasta lõpul positiivsele hindele eksameid, saaks suur olema.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
See ei saa väga suur traagika olla, sest see ei ole nende põhitöö ja teadusnõukogus olemise eest palka ei maksta.Kriku kirjutas:Ma arvan ka, et kui teadusnõukogu esimees hakkab väga tugevaid avaldusi tegema, siis ta vahetatakse välja. Tema amet on paras köielkõndimine.tympsa kirjutas:Ei maksa nii naiivne olla. Alati on kasulik meeldida neile, kelle käes on võim .AMvA kirjutas: Tuletan sulle meelde, et ühegi teadusnõukoja liikme töökarjäär ei sõltu valitsusele meeldimisest. TA direktor on veidi teine inimene.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
See on alati väga inspireeriv, kui näed, et vastatakse postituse esimesele lausele ja jäetakse ülejäänu tähelepanutaAMvA kirjutas:See ei saa väga suur traagika olla, sest see ei ole nende põhitöö ja teadusnõukogus olemise eest palka ei maksta.
Miks Venemaa Ukrainas sõdib?
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Kas Ukraina kaotab?
2015 jaanuari pealetung
Karmi käega valitsus Ukrainale?
Islamiterroristide hord tuleb?
Moskva jaoks ei võimutse separatistid mitte Donetskis ega Luganskis, vaid Kiievis.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Tänan.Kriku kirjutas:See on alati väga inspireeriv, kui näed, et vastatakse postituse esimesele lausele ja jäetakse ülejäänu tähelepanutaAMvA kirjutas:See ei saa väga suur traagika olla, sest see ei ole nende põhitöö ja teadusnõukogus olemise eest palka ei maksta.
Ma lugesin ka muu jutu läbi, aga ei pidanud vajalikuks seda sel hetkel kommenteerida.
Lugedes avalikult kättesaadavaid teadusnõukogu soovitusi VV-le ei arva ma neist suurt midagi ning minu arvamus, et Irja Lutsar on suurenenud tähelepanuvajadusega tädi püsivad muutumatutena.
Samal tasemel soovitusi võiks VV-le anda ka siinse foorumi analüütilisema mõtlemisega kasutajad (ilma irooniata).
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
OnAMvA kirjutas:Aga selline küsimus, kas 8-16 ekraaniga rääkimine on kuidagi väsitavam, kui 8-16 auditooriumis rääkimine?
You are not entitled to your opinion. You are entitled to your informed opinion. No one is entitled to be ignorant. (Harlan Ellison)
-
- Liige
- Postitusi: 3321
- Liitunud: 20 Dets, 2019 13:30
- Kontakt:
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Maskikohustusest. Igasugu reegleid võib teha aga keegi ju ei täida. Igipõline olukord Prismas, eile õhtul. Saalitöötajatel pooltel pole maski. Kassatöötajatel osadel on "ninavisiir" mis on idiootselt mõttetu asi.
Külastajad marsivad turvast mööda ilma maskita (ca 20%). Turva ei reageeri sest räägib elavalt sõbraga, kel pole maski ja kes on temast 60 sentimeetri kaugusel.
Kaugtööst.
Mina eelistan alati vana kooli koosolekut mingile kuradi Zoomile vms.
Murphy seadused garanteerivad et juhul kui sa vastad pikalt ja ammendavalt küsimusele a la "miks need trükkplaadirajad on 0.42mm laiused" siis teine pool kuuleb "Sest sealkohas on ante... piiks kõrrr shhhh.... ja teisel pool... shhhhhhh ja ma arvut.....hhhhhhhhh piiks". Ja siis öeldakse "Sorri, kas sa saaksid korrata".
Lisaks hoiavad enamus inimesi telefoni ja läpakat laua peal nii et millegipärast vajalik pilt näitab ninasõõrmeid.
Ainuke lohutus et kõik osalejad teavad miks ja mida nad teevad ja neid on 3..6 täiskasvanud inimest.
Ja ma ei kujuta ettegi kui toimub analoogne koosolek kus osalejaid on 30, kõik on mingid motiveerimata tatikad või pohmas üliõpilased ning neid koosolekuid ehk siis õppetunde on 4..6 tükki päevas IGA PÄEV.. See on horror, pidage vastu õpetajad ja õppejõud.
Külastajad marsivad turvast mööda ilma maskita (ca 20%). Turva ei reageeri sest räägib elavalt sõbraga, kel pole maski ja kes on temast 60 sentimeetri kaugusel.
Kaugtööst.
Mina eelistan alati vana kooli koosolekut mingile kuradi Zoomile vms.
Murphy seadused garanteerivad et juhul kui sa vastad pikalt ja ammendavalt küsimusele a la "miks need trükkplaadirajad on 0.42mm laiused" siis teine pool kuuleb "Sest sealkohas on ante... piiks kõrrr shhhh.... ja teisel pool... shhhhhhh ja ma arvut.....hhhhhhhhh piiks". Ja siis öeldakse "Sorri, kas sa saaksid korrata".
Lisaks hoiavad enamus inimesi telefoni ja läpakat laua peal nii et millegipärast vajalik pilt näitab ninasõõrmeid.
Ainuke lohutus et kõik osalejad teavad miks ja mida nad teevad ja neid on 3..6 täiskasvanud inimest.
Ja ma ei kujuta ettegi kui toimub analoogne koosolek kus osalejaid on 30, kõik on mingid motiveerimata tatikad või pohmas üliõpilased ning neid koosolekuid ehk siis õppetunde on 4..6 tükki päevas IGA PÄEV.. See on horror, pidage vastu õpetajad ja õppejõud.
Re: REAALSUS: COVID-19 pandeemia II seeria
Ärge neist maskidest kultust tehke. Lähiriikide praktika näitab et seal kus nad kohustuslikud olid läks asi käest (Leedu) ja seal kus nad pole kunagi kohustuslikud olnud (Soome) on asi enam-vähem OK. Ehk mask on üsna vähetähtis meelde ning annab vaid visuaalse efekti.
Ja mis krdi pärast peab koolitunde või koosolekuid videokonverentsina korraldama? Kirjaoskus on ju inimestel olemas: mõttetu mula asemel üks küsimus ja ettepanekud. Kes kirjutada ei oska peaks nagunii pigem labidale rõhku panema.
Ja mis krdi pärast peab koolitunde või koosolekuid videokonverentsina korraldama? Kirjaoskus on ju inimestel olemas: mõttetu mula asemel üks küsimus ja ettepanekud. Kes kirjutada ei oska peaks nagunii pigem labidale rõhku panema.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 14 külalist