Ka need , 6x6 Cougar MRAPid, on olemas : Ungaril, Horvaatial, Taanil, Poolal, Rumeenial, Ukrainal jne.Kapten Trumm kirjutas:Meie vajadus oleks masinad, mis mahutavad ühe jao (seljakotid võivad jääda välja).Lisaks sellises kannab see röögatu kast vaid 4-liikmelist pooljagu, mistõttu on vaja ikka päris palju masinaid , et mõistlikku kogust jalaväge kohale vinnata. Päris palju tuleks neid 12-tonniseid sigalaiu jurakaid. Üldiselt nõustun et ei ole tegu kuigi hea lahendusega meile, kuid samuti nõustun, et me peaks vähemalt tegelema soomuse hankimise probleemiga. Võiks kasvõi uurida kui kosmiline oleks minimaalsete viledega lisa PASI-sid ehitada (nii et võimalikult palju tööd tehakse meil). Loomulikult on tegu aegunud ja keskpärase süsteemiga, kuid kuna see meil juba on kasutusel, oleks selle lahenduse logistiline jalajälg minimaalne võimalikest.
See tähendab 6x6, suuremad MRAP-e.
Tõsi - väiksemates kogustes. Sinna läheb juba peale meeskond 2 + 10.
Poole tolline ei lähe kuskilt läbi. Ca 10 masinat ja kuumema piirkonna kergjalaväelahingkompanii on juba
turvaliselt ratastel.
See on taas suvaline näide.
Kas üldse meil peaks olema kõik malevad (räägin Kaitseliidust) samadel masinatel ?
Kui ei jaksa korraga kõigile osta (pole korraga suurt kogust saada).
Üks aasta ühele malevale, järgmine aaste teisele.
Miks ei võiks olla näiteks Pärnu malev mt-lb´del (palju rabasid), Tartu malev MRAP-idel jne ?
Niikuinii käivad masinad kohalikes remonditöökodades hoolduses/remondis.
See logistika keerukuse väide ei päde eriti.